bassmike7021 Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2009 Γεια σας φίλοι μου, δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο Post είναι σε λάθος κατηγορία. Αν είναι αλλάξτε το. Ήθελα να ρωτήσω, έχει τύχει ποτέ κανείς σας να επιστρέψει κάτι πίσω στο Thomann; Ένα πεταλάκι που αγόρασα τον Φεβρουάριο, παρουσίασε ένα πρόβλημα (από την αρχή το είχε, αλλά τώρα το έστειλα), και τους έστειλα ένα mail και μου είπανε να τους το στείλω. Τους το έστειλα την Δευτέρα το πρωί, αλλά ακόμα δεν μου έχω νέα τους. Λογικά αν το έπαιρναν δεν μου έστελναν ένα mail? Αν κάποιος έχει βρεθεί σε παρόμοια με την δική μου κατάσταση και γνωρίζει, ας μου πει πόσο χρόνο κράτησε η όλη διαδικασία. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Bass till I die! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ReCoC Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2009 Εμένα μου έχει τύχει 2 φορές να επιστρέψω κάτι. Και τις 2 φορές δε μου απαντούσαν στα email κλπ αν το παρέλαβαν ή όχι ώσπου 1 πρωι βρήκα στην πόρτα μου ένα καινούργιο απο τον thomann. Υποθέτω λοιπόν οτι λόγω φόρτου εργασίας μπορεί να μην απαντάνε σε όλα τα εμαιλ αλλά κατα πάσα πιθανότητα θα σου έρθει ένα καινούργιο πεταλάκι στο σπίτι χωρίς καμιά ειδοποίηση. Παρόλα αυτά αν είσαι ανυπόμονος μπορείς να πάρεις τηλ εκεί και να ζητήσεις τον Γιώργο. Είναι εξυπηρετικότατο το παλικάρι Free thinkers are dangerous... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bassmike7021 Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2009 Εμένα μου έχει τύχει 2 φορές να επιστρέψω κάτι. Και τις 2 φορές δε μου απαντούσαν στα email κλπ αν το παρέλαβαν ή όχι ώσπου 1 πρωι βρήκα στην πόρτα μου ένα καινούργιο απο τον thomann. Υποθέτω λοιπόν οτι λόγω φόρτου εργασίας μπορεί να μην απαντάνε σε όλα τα εμαιλ αλλά κατα πάσα πιθανότητα θα σου έρθει ένα καινούργιο πεταλάκι στο σπίτι χωρίς καμιά ειδοποίηση. Παρόλα αυτά αν είσαι ανυπόμονος μπορείς να πάρεις τηλ εκεί και να ζητήσεις τον Γιώργο. Είναι εξυπηρετικότατο το παλικάρι Όχι δεν τους έστειλα e-mail, απλά λέω μήπως έπρεπε κανονικά να μου είχαν στείλει κάποιο e-mail ότι ξες ρε φίλε το πήραμε. Δεν είναι ότι δεν τους εμπιστεύομαι, απλά ξες... Είναι η κλασική ανασφάλεια μπας και κάτι πήγε στραβά. Πως ξέρεις ότι σου έστειλαν καινούργιο και δεν το φτιάξανε απλά; Bass till I die! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση