mij Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Kαι ο Beckam βγάζει αρκετά αλλά συνεχίζει και διαφημίζει εσώρουχα...τα λεφτά δεν είναι ποτέ αρκετά. Δεν είναι το ίδιο γιατί τα εσώρουχα δεν είναι μέρος ή εξάρτημα της δουλειάς του Beckam (άλλο αν του αρέσει να φοράει στο κεφάλι του τα στρινγκάκια της γυναίκας του ;D). Όταν η Ibanez πλησίασε του 3 κολοσσούς (Metheny, Scofield, Benson) δεν είχε το οικονομικό budget για να τους πληρώνει. Μην ξεχνάμε ότι ήταν τέλη της δεκαετία του 80. Η Ibanez δεν είχε γίνει το όνομα που είναι σήμερα και που το απέκτησε στα 90s. Απλά τότε η Ibanez έγινε πολύ έξυπνα από θέμα marketing (με φοβερή σχέση τιμής-απόδοσης στα όργανα της) η εναλλακτική σε Gibson-Fender :o :o :o :o :o :o Ελα ρε, κουφαθηκα Καλά, εσύ κορόιδευε....το 2012 που θα έρθουν από το Σείριο να μας πάρουν να δω τι θα κάνεις... :) Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ (και δεν έγινα ο νέος guitar hero γμτ...) :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
playloud Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Για τον Σειριο δεν ξερω αλλα ΟΝΤΩΣ δεν ηξερα οτι ο Leo ηταν πατριωτακι Make me fries... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mij Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Για τον Σειριο δεν ξερω αλλα ΟΝΤΩΣ δεν ηξερα οτι ο Leo ηταν πατριωτακι Σόρρυ, αλλά έχασα πάσα ιδέα για το άτομό σου...επιτρέπεται να είσαι τοσο αδιάβαστος; Από σήμερα θα ακους μόνο jazz για 2 χρόνια και θα παίζεις μόνο με σκάφος και με clean ήχο...μετά βλέπουμε... :) :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Όταν η Ibanez πλησίασε του 3 κολοσσούς (Metheny, Scofield, Benson) δεν είχε το οικονομικό budget για να τους πληρώνει. Μην ξεχνάμε ότι ήταν τέλη της δεκαετία του 80. Η Ibanez δεν είχε γίνει το όνομα που είναι σήμερα και που το απέκτησε στα 90s. Απλά τότε η Ibanez έγινε πολύ έξυπνα από θέμα marketing (με φοβερή σχέση τιμής-απόδοσης στα όργανα της) η εναλλακτική σε Gibson-Fender Προσπαθώ να καταλάβω το νόημα των γραφομένων...δεν μιλάμε για Gibson Vs Ibanez (νομίζω)...YΠΟΘΕΤΕΙΣ ότι η Ibanez δεν είχε το οικονομικό budget για να τους πληρώνει, εγώ πάλι υποθέτω ότι το είχε...άσε που νομίζω ότι οι συγκεκριμένες Ibanez έχουν πιά όσο και οι gibson (και καλά κάνουν). Συμφωνούμε ότι η Ibanez έκανε έξυπνες κινήσεις marketing πληρώνοντας κορυφαίους κιθαρίστες να διαφημίζουν τα όργανά της... τώρα πόση διαφορά έχει στα χέρια (και στον ήχο) του Metheny μια Ibanez ή μια Gibson...μόνο να φανταστώ μπορώ...θυμίζω τον Knopfnel στον Λυκαβητό που ότι κιθάρα έπιανε στα χέρια του, τον ίδιο ήχο έβγαζε (υπερβολή μεν οκ αλλά όχι μακρυά απότην πραγματικότητα δε) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mij Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 η οποιαδήποτε Ibanez έχει ανάγκη τους κράχτες της για να μαζέψει πελατεία και είναι πρόθυμη να πληρώσει παραπάνω τον Metheny, Scofield, Benson... τι δεν καταλαβαίνεις; σε αυτό απάντησα. στα άλλα που λες είμαι στο ίδιο μήκος σκέψης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 τι δεν καταλαβαίνεις; σε αυτό απάντησα. στα άλλα που λες είμαι στο ίδιο μήκος σκέψης Είχα την εντύπωση ότι ξεκινάμε κόντρα Gibson-Ibanez...και εγώ απάντησα με το παραπάνω Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 η οποιαδήποτε Ibanez έχει ανάγκη τους κράχτες της για να μαζέψει πελατεία και είναι πρόθυμη να πληρώσει παραπάνω τον Metheny, Scofield, Benson... ειναι πολυ φυσικο αυτο,παντα ο "πρωτος" σε μια αγορα εχει το προνομοιο οτι τον ξερουν ΟΛΟΙ,& ολοι οι επομενοι να προσπαθουν να του παρουν καποιο μεριδιο αγορας(ακομα και ο Φεντερ...ιδρωσε να πεισει τους κιθαριστες να παιξουν με τις....toilet strings w/ strings ;Dπου εφτιαχνε μια και τοτε αν η κιθαρα δεν ηταν archtop & δεν εκανε οσο ενα αυτοκινητο δεν θεωρουνταν "καλη" ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
playloud Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Σόρρυ, αλλά έχασα πάσα ιδέα για το άτομό σου...επιτρέπεται να είσαι τοσο αδιάβαστος; Από σήμερα θα ακους μόνο jazz για 2 χρόνια και θα παίζεις μόνο με σκάφος και με clean ήχο...μετά βλέπουμε... :) :) Δεν εχω παιξει ΠΟΤΕ jazz και δεν εχω παιξει ΠΟΤΕ με (τελειως) καθαρο ηχο (ουτε σε σκυλαδικο), δηλαδη μιλαμε χοντρα χοντρα κοντα στα 27 χρονια. Θα αρχισω ΤΩΡΑ? Τι να κανω? Πιαστηκα αδιαβαστος. Δεν ειμαι δα και Θεος (ειμαι κοντα αλλα οχι ακομα :)) Make me fries... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mij Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Είχα την εντύπωση ότι ξεκινάμε κόντρα Gibson-Ibanez...και εγώ απάντησα με το παραπάνω Όχι, τίποτα τέτοιο. Απλώς, εκείνη την εποχή ο Benson πχ, ήταν ήδη παμπλουτος απο το Breezin' του 75, από τις πωλήσεις των εμπορικών του άλμπουμς και τα live, και μιά μικρή οικονομικά ibanez τι να του έδινε για endorsment; Αυτό ήθελα να τονίσω. Δεν εχω παιξει ΠΟΤΕ jazz και δεν εχω παιξει ΠΟΤΕ με (τελειως) καθαρο ηχο Ποτέ δεν είναι αργά....αν δοκιμάσεις μπορεί να σου αρέσει κιόλας... :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Ποτέ δεν είναι αργά....αν δοκιμάσεις μπορεί να σου αρέσει κιόλας... :) Με μία φορά δεν γίνεσαι, ούτε με 2...την τρίτη πρόσεχε! Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις