Προς το περιεχόμενο

Ακριβές κιθάρες? Ναί γιατρέ μου, τις προτιμώ!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 230
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

βασικα κι εγω συμφωνω με τα περισσοτερα πραγματα που εγραψε ο silot στο πρωτο post του. εγω ειδα να θιγονται τρια πραγματα κυριως:

 

1ον τα κριτηρια επιλογης κιθαρας: σιγουρα μετραει το headstock, το φετιχ της μαρκας. αυτο ειναι φυσιολογικο και αποτελει λογο αγορας για πολλους μας. μια αναγνωρισιμη πετυχημενη μαρκα φυσικο ειναι να την πληρωσεις παραπανω. αυτο ομως μπορει να το εκμεταλλευτει κανεις πολλες φορες αγοραζοντας ενα οργανο μιας "δευτερης" μαρκας που μπορει να ειναι καταπληκτικο και σε πολλη πιο προσιτη τιμη. βεβαια οι μεγαλες εταιριες εχουν και τα συν τους: μεταπωλητικη αξια, πειρα στην κατασκευη, παραδοση..

 

2ον κοστος, σχεση ποιοτητας και τιμης. εδω εγω πιστευω οτι οτι πληρωσεις παιρνεις. σιγουρα υπαρχουν διαμαντια σε ολα σχεδον τα βαλαντια, αλλα γενικα, οσο ανεβαινουν οι τιμες, ανεβαινει και η μεση ποιοτητα. (φυσικα το θεμα vintage ειναι τελειως διαφορετικο, εχει να κανει με κερδος, επενδυση και οχι με παικτικη αξια οργανου - το να αναρωτιεται κανεις αν μια les paul του 59 "αξιζει" 250 χιλιαρικα ειναι σαν να αναρωτιεται αν το ταδε πανσπανιο γραμματοσημο αξιζει την τιμη του: δεν εχει να κανει μονο με το αν ειναι ωραιο γραμματοσημο). σε μια δυτικη κοινωνια (αμερικη ευρωπη), οι ανθρωποι ξερουν πολυ καλυτερα απο τον νεοελληνα την αξια του χρηματος, το οποιο πραγματικα το υπολογιζουν (αυτο που συμβαινει σημερα στη χωρα μας με τον κοσμο να μαθαινει να ζει στα οικονομικα του μετρα εχει συμβει εκει εδω και δεκαετιες). επισης η ζωη των μουσικων ειναι οικονομικα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ πιο δυσκολη. που θελω να καταληξω: στο οτι κατασκευαστες σαν τον suhr η τον da temple κτλ δεν θα πουλαγαν ουτε ενα οργανο αν η ποιοτητα τους δεν ηταν αναλογη της τιμης τους. (σχημα λογου το ουτε ενα, αλλα σιγουρα δεν επιβιωνουν μονο λογω hype).

 

3ον το ποσο η σχεση με το οργανο και το τι παιρνεις απ αυτο συμβαδιζει με την πορεια σου σα μουσικος. και εδω συμφωνω με τον φιλο silot. το τι θα δεις απο την ποιοτητα του εχει σε μεγαλο βαθμο να κανει με την πειρα σου σ αυτο, το παιξιμο, την χρηση σε live (μια που γι αυτο εχουν σχεδιαστει και εκει αποδιδουν καλυτερα οργανα ενισχυτες κτλ), και γενικα την τριβη σου στο χωρο. το καλυτερο ειναι το παθος για το οργανο να ακολουθει το παθος για τη μουσικη, και η ακριβη κιθαρα να ερχεται οταν υπαρχει λογος να ερθει.

 

και δυο τελευταια: ολοι θυμομαστε την πρωτη μας πραγματικα "καλη" κιθαρα, και τον αντικτυπο που ειχε στο παιξιμο μας. σε μενα ηταν μια sg custom: ακομα θυμαμαι το συναισθημα της πρωτης προβας..  ;D

επισης, η οικονομικη κριση στις αγορες θα αλλαξει το τοπιο ραγδαια. η κινα ανεβαινει, διαβαζω οτι οι πωλησεις της martin ειναι 50% κατω, η taylor κλεινει το εργοστασιο της μια βδομαδα το μηνα, οι gretsch δεν κινουνται με τιποτα και τετοια.. σε πολυ λιγα χρονια θα ειναι ισως αρκετα διαφορετικη η πραγματικοτητα της αγορας μουσικων οργανων..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισης, η οικονομικη κριση στις αγορες θα αλλαξει το τοπιο ραγδαια. η κινα ανεβαινει, διαβαζω οτι οι πωλησεις της martin ειναι 50% κατω, η taylor κλεινει το εργοστασιο της μια βδομαδα το μηνα, οι gretsch δεν κινουνται με τιποτα και τετοια.. σε πολυ λιγα χρονια θα ειναι ισως αρκετα διαφορετικη η πραγματικοτητα της αγορας μουσικων οργανων..

Ότι και να προκαλέσει πάντως η κρίση, δεν μπορεί να αλλάξει κάποια δεδομένα. Όπως πχ το λούστρο πολυουρεθάνης περνιέται σε μία ημέρα ενώ του νίτρου θελει 3-4 μήνες (με όσα επακόλουθα έχει αυτό σε κόστος). Και κάποιοι κατασκευαστές επιμένουν σε αυτό...

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1η σκέψη...η οποιαδήποτε Ibanez έχει ανάγκη τους κράχτες της για να μαζέψει πελατεία και είναι πρόθυμη να πληρώσει παραπάνω τον Metheny, Scofield, Benson... από τον ανταγωνιστή. Η αντίστροφη ερώτηση μπορεί να είναι...γιατί δεν παίζει και ο ΒΒ Κing με Ibanez?

 

Γιατί απλά δεν του αρέσει, ή γιατί δεν του καίγεται καρφί να αλλάξει την Lucille... κι εγώ αν ήμουν συναισθηματικά δεμένος με μια τέτοια κιθάρα δεν θα κοιτούσα καμία άλλη. Όμως οι άλλοι που είπα, επειδή ακριβώς είναι γίγαντες θα μπορούσαν να πάρουν endorsement από τον καθένα, κι ένα ψαξιματάκι δείχνει ότι απλά ένιωθαν άνετα με το feel και τον ήχο τους, και το endorsement ήρθε μετά. Κανένας παίκτης του δικού τους βεληνεκούς (και δεν είναι οι μόνοι) δεν θα έπαιζε κάποια κιθάρα που δεν τον βόλευε μόνο και μόνο για τα λεφτά της διαφήμισης. Αυτό εννοώ όταν λέω ότι δεν σκέπτονται όλοι έτσι όσον αφορά την παράδοση της ηλεκτρικής. Ο Metheny πχ. παλιά δεν άκουγε κουβέντα πέρα από την ES175, και όμως την άφησε στην άκρη. O SRV στο εξώφυλλο του Texas Flood κρατάει μια... TOKAI! (αν ψάξετε προσεκτικά στο Google θα βρείτε και το αυθεντικό εξώφυλλο πριν κόψουν το λογότυπο στο headstock). Και από ιστορίες επιτυχίας των σχιστομάτηδων άλλο τίποτα... δεν θα πω κι άλλες (α) γιατί το έχω ξανακάνει και δεν πολυκαίγομαι να τους υπερασπιστώ, (β) γιατί ξεφεύγουμε και χάνουμε τη σημασία πολύ σημαντικών τοποθετησεων όπως αυτής του Τόλη και του Alter (και του Makam σε παλιότερο θρεντ).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανείς δεν είπε ότι οι συγκεκριμένες Ibanez δεν είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ κιθάρες...όπως και κανένας δεν λέει ότι οι συγκεκριμένες είναι φτηνές (για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα).

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί απλά δεν του αρέσει, ή γιατί δεν του καίγεται καρφί να αλλάξει την Lucille...

ή γιατί απλά τα πέρνει από την Gibson...

επαναλαμβάνω δεν έχει νόημα τέτοια λογική. Ούτε φίλοι του είμαστε, ούτε μέσα στο σπίτι του...και όσα άρθρα και συνεντεύξεις και να διαβάσουμε θα κινούνται πάντα στο φανταστικό επίπεδο.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι τι θες να κάνεις με το όργανο που θα αγοράσεις... Και επειδή πραγματικά είμαι υποστηρικτής της Ibanez θα πω γιατί να πάρω κάτι το οποίο με 1000 ευρώ θα μου βγάλει 20 χρόνια ποιότητα και για το αντίστοιχο αμερικάνικο θα έδινα 3000?ή έστω 2000... Ο ήχος μου αρέσει η ποιότητα κατασκευής το ίδιο... Είναι βολικές οι άτιμες... Τι να κάνουμε? Από κει και πέρα κάθε φορά που βλέπω gibson στο headstock παθαίνω μία μίνι καρδιακή προσβολή... Είναι όμορφες... Είναι το όνειρο μου από τα 15 μου... Αλλά όποτε πήγα να παίξω με μία ένοιωθα σαν παραπληγικός!!!! Δεν μπορώ να με φανταστώ με άλλη κιθάρα από την Ibanez μου... Οπότε θα μείνω εκεί... Και δεν είναι θέμα χρημάτων... 700 ευρώ την είχα πάρει... Είναι θέμα ότι την αγαπάω...

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πισω απο τη 7εndεr κρυβονται οι αρχαιοι ελληνες εξου και το ελληνικο μικρο ε στο δευτερο και 5 γραμμα. :-*

 

και βέβιαα κρύβονται Έλληνες!!! (τα λέει ο  Λιακό αλλά που να ακούσουμε εμείς!!!....)

 

"Clarence Leonidas Fender (August 10, 1909 - March 21, 1991), also known as Leo Fender, was a Greek-American inventor who founded Fender Electric Instrument Manufacturing Company"

(http://en.wikipedia.org/wiki/Leo_Fender)

 

 

.η οποιαδήποτε Ibanez έχει ανάγκη τους κράχτες της για να μαζέψει πελατεία και είναι πρόθυμη να πληρώσει παραπάνω τον Metheny, Scofield, Benson... από τον ανταγωνιστή.

 

Πάντωε σε συνέντευξη του, ο Metheny έλεγε ότι ενώ έπαιζε με Gibson φανατικά, τον προσέγγισε η Ibanez με ένα προτότυπο. Αυτός τους είπε ότι είναι καλή κιθάρα, αλλά όχι σαν την Gibson του. Aυτό έγινε 2-3 φορές και η επόμενη κιθάρα που του έστειλαν του άρεσε περισσότερο από την Gibson του. Και έτσι ξεκίνησε το signatura (κατά τα λεγόμενα του πάντα)

 

Εγώ πιστευω ότι όλοι αυτοί δεν δίνουν τόσο σημασία στα χρήματα που τους δίνει η εκάστοτε εταιρεία, είτε είναι dimarzio είτε ibanez. Νομίζω ότι πραγματικά γουστάρουν τα προιόντα που υποστηρίζουν.

 

Και δεν ξέρω αν παίρνουν και χρήματα, ίσως μόνο δωρεάν όργανα. και αν παίρνουν χρήματα πόσα να είναι αυτά; ο Metheny κάνει τόσα live που βγάζει υπεραρκετα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και δεν ξέρω αν παίρνουν και χρήματα, ίσως μόνο δωρεάν όργανα. και αν παίρνουν χρήματα πόσα να είναι αυτά; ο Metheny κάνει τόσα live που βγάζει υπεραρκετα.

Kαι ο Beckam βγάζει αρκετά αλλά συνεχίζει και διαφημίζει εσώρουχα...τα λεφτά δεν είναι ποτέ αρκετά.

 

Πάντως σε συνέντευξη του, ο Metheny έλεγε ότι ενώ έπαιζε με Gibson φανατικά, τον προσέγγισε η Ibanez με ένα προτότυπο.

Δεν σκέφτηκα (και δεν έγραψα) ποτέ κάτι διαφορετικό. Άλωστε είμαι υπέρμαχος των Customshop ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Clarence Leonidas Fender (August 10, 1909 - March 21, 1991), also known as Leo Fender, was a Greek-American inventor who founded Fender Electric Instrument Manufacturing Company"

 

 

:o :o :o :o :o :o Ελα ρε, κουφαθηκα

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου