vassilisAFP Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2009 Bασίλη δεν μπορώ να αντιληφθώ τον παραλληλισμό ενός ηλεκτρομαγνητικού πεδίου με τον εξοπλισμό μας. Γενικώς δεν κατάλαβα σχεδόν τίποτα από το παράδειγμά σου... ;D Θα μπορούσες ίσως να το εκφράσεις λίγο διαφορετικά? Ok,ας το δούμε έτσι... Ο εξοπλισμός σου όταν είναι σε λειτουργία (ΟΝ) είναι μια ηλεκτρικά φορτισμένη κατάσταση έτοιμη να διαχειριστεί τα διάφορα ηλεκτρικά σήματα που διαπερνούν αυτή την κατάσταση.Τα δύο χαρακτηριστικά που μας ενδιαφέρουν στο κάθε σήμα κυρίως είναι η ένταση και το πλάτος.Οι τιμές αυτές σε ένα σύστημα είναι συγκεκριμένες οπότε εάν γνωρίζουμε τον εξοπλισμό μας, είναι και γνωστές... Εμείς από την άλλη (οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το σύστημα δηλαδή) είναι ένα αντίστοιχα φορτισμένο ηλεκτρικά σύστημα του οποίου τα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά (η ένταση και το πλάτος) δεν είναι γνωστά σαν τιμές. Το resume είναι μια κατάσταση όπου στην έξοδο έχουμε μια συνεχή εναλλαγή του σήματος και της δικής μας αίσθησης (mojo) για το ίδιο ηχητικό περιεχόμενο. Τα μπάσα τρώνε τα λεφτά,τα πρίμα τρώνε τ'αυτιά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2009 Περισσοτερο εγω το mojo το αναζητω σε συγκεκριμενους ΧΩΡΟΥΣ και οχι σε ....μηχανισματα ;D ;D Ετσι οντως κατα τη διαρκεια του tracking νοιωθω καλυτερα σε καποια συγκεκριμενα στουντιο απο οτι σε αλλα ,ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ εξοπλισμο,εχω γραψει σε απιστευτα καλα εξοπλισμενα στουντιο και δεν εχω καταφερει να πετυχω το ηχητικο αποτελεσμα που θελω,ενω εχω γραψει σε "φτωχα" στουντιο και εχω "νοιωσει" τη ...μαγικη βοηθεια του ...mojo... Εχω βεβαια γραψει και σε....μαγικα στoυντιο με εξωφρενικο gear αλλα και με εξωφρενικο...mojo (Hansa Studios Berlin) αλλα ειναι κομματακι δυσκολο να το κανω συνεχεια αυτο.... ;D Καποια συγκεκριμενη..."λατρεια" η "ψυχωση" δεν εχω αλλα φυσικα ...ενα δακρυ συγκινησης κυλαει απο τα ματια μου αν δω ξαφνικα μια ωραια καλοδιατηρημενη παλια Neve να μου ....κλεινει το ματι,η καποιον ωραιο παλιο κομπρεσσορα να μου χαμογελαει....ομως δεν με χαλαει καθολου και μια καλη σουϊτα με top plug ins ;) Στα μικροφωνα ειμαι πιο...φανατικος,οσο πιο καλα και οσο πιο πολλα/παλια τοσο το καλυτερο (ενα ωραιο C12 ή U67 μου προκαλει...οργασμο οταν τραγουδαω ενω ενα Royer 121 ή ενα MD421 μπροστα απο τις γρυλιες του Boogie μου με κανουν και νοιωθω καλυτερα..... ;D Το ιδιο συμβαινει και με τους προενισχυτες με τους Manley πρωτους στην επιλογη μου.... Οσον αφορα στο θεμα ..."ζεστου" ηχου της μπομπινας & της αναλογικης ηχογραφησης απλα μου δημιουργει ανατριχιλες...απεχθειας ;D μια και δεν μου λειπει ΚΑΘΟΛΟΥ ο χειροτερος ηχος της (τουλαχιστον στα πλαισια του ΧΡΟΝΟΥ που απαιτειται σε μια μεση ελληνικη παραγωγη),η ανυπαρξια ουσιαστικα editing (ποιος παλιος δεν εχει εφιαλτες με ...ξυραφακια και κομματια ταινιας) και το ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ κοστος της (300 ευρω για 15 λεπτα μουσικης ΠΡΙΝ καλα καλα ξεκινησω να γραφω?..ευχαριστω δεν θα παρω.... ;D)......daw ξανα και ξανα και ξανα για εμενα παρακαλω..... :) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2009 Ok,ας το δούμε έτσι... Ο εξοπλισμός σου όταν είναι σε λειτουργία (ΟΝ) είναι μια ηλεκτρικά φορτισμένη κατάσταση έτοιμη να διαχειριστεί τα διάφορα ηλεκτρικά σήματα που διαπερνούν αυτή την κατάσταση.Τα δύο χαρακτηριστικά που μας ενδιαφέρουν στο κάθε σήμα κυρίως είναι η ένταση και το πλάτος.Οι τιμές αυτές σε ένα σύστημα είναι συγκεκριμένες οπότε εάν γνωρίζουμε τον εξοπλισμό μας, είναι και γνωστές... Εμείς από την άλλη (οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το σύστημα δηλαδή) είναι ένα αντίστοιχα φορτισμένο ηλεκτρικά σύστημα του οποίου τα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά (η ένταση και το πλάτος) δεν είναι γνωστά σαν τιμές. Το resume είναι μια κατάσταση όπου στην έξοδο έχουμε μια συνεχή εναλλαγή του σήματος και της δικής μας αίσθησης (mojo) για το ίδιο ηχητικό περιεχόμενο. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2009 Έδωσα ψήφο στην τελευταία επιλογή... ...γιατί kate me χωρίς τα κατάλληλα άτομα* να δουλέψουν το gear και να το κάνουν μια ωραία αλυσίδα (από τις ταπεινές βίδες του rack μέχρι το τελικό export), ακόμα και τα πιο τρανταχτά gear στους πιο ονομαστούς χώρους θα βγάλουν ενα μέτριο αποτέλεσμα. Με λίγα λόγια, ανατρέξατε (ξανά) στην υπογραφή του αρχηγού. *δηλ. άτομα με εμπειρία, ταλέντο, μεράκι και διάθεση συνεργασίας και δημιουργίας Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 Δε νομίζω πως υπάρχει κανείς που αμφισβητεί την καθοριστική σημασία του παράγωντα άνθρωπος χειριστής και ακόμη περισσότερο βέβαια όταν μιλάμε για κάτι άυλο, την "ιδέα", την "ατμόσφαιρα".....το mojo!!! Θεωρώ λοιπόν περιττό το να αναφέρουμε συνέχεια το πόσο σημαντικότερος είναι ο άνθρωπος από τα μηχανήματα κλπ κλπ ......όλα αυτά είναι ωραία, αλλά είναι λίγο εκτός θέματος....ή για την ακρίβεια θα πρέπει να τα θεωρούμε δεδομένα ως αξιώματα της μουσικής παραγωγής και να μην χρειάζετε να τα αναφέρουμε συνέχεια ;) Στο θέμα μας και πάλι λοιπόν.... Εγώ ανήκω στην "μεσαία" απάντηση δηλαδή στο "ναι, υπό συνθήκες" με την έννοια πως ενώ πραγματικά πιστεύω στο magic touch συγκεκριμένων χώρων, ανθρώπων, μικροφώνων, επεξεργαστών κλπ κλπ κλπ εν τούτοις στην πράξη η εμπειρία με έχει διδάξει πως αυτό το "μαγικό άγγιγμα" είναι κάτι που ουσιαστικά χτίζεται κάθε φορά από την αρχή και δεν έχει σχεδόν ποτέ την ίδια μορφή, ιδιότητα και αποτέλεσμα.... Σίγουρα η "συμπεριφορά" ενός χώρου, ενός μηχανήματος κλπ κλπ είναι έχει συγκεκριμένα πεπερασμένα όρια μέσα στα οποία κινήται, από την άλλη όμως αςμην ξεχνάμε πως μιλάμε για μια πελώρια (στην ουσία) αλυσίδα παραγώντων η οποία θα καθορίσει το αποτέλεσμα και η κάθε μικρή μεταβολή ενός κρίκου της μπορεί να αλλάξει αρκετά δραστικά το αποτέλεσμα....άρα ναι μεν συγκεκριμένα όρια, άλλα με άπειρα ενδιάμεσα σημεία και συνδυασμούς τους. Και εδώ έρχεται και ο άνθρωπος, ο οποίος καλείται να διαμορφώσει και να επιλέξει ουσιαστικά το κατάλληλο mojo. Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο άνθρωπος δεν έχει απλά αξία ως χειριστής εξοπλισμού γενικότερα , αλλά και ως αυτός που επιλέγειτον εξοπλισμό, το πως και το γιατί, το πότε και το που. Φυσικά και δεν έχει τόση σημασία το τι έχεις όσο το πως το χρησιμοποιείς αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει τεράστια σημασία το τι έχεις ειδικά ΑΝ ξέρεις και πως να το αξιοποιήσεις και φυσικά αν ξέρεις πως και γιατί επέλεξες να το έχεις. Φυσικά και πιστεύω πως υπάρχουν "μηχανάκια" με mojo & "προσωπικότητα"....από μικρόφωνα και προενισχύσεις έως tape echoes. Ταυτόχρονα όμως πιστεύω ακράδαντα πως όσο αυτά τα χαρακτηριστικά γίνονται πιο έντονα τόσο περισσότερο μετατρέποντε σε one trick ponies. Αν κάποιος μπορεί να "αντέξει" το σπορ τότε αυτό είναι πιθανότατα ο παράδεισος, τουλάχιστον για αυτόν ;) Από την άλλη πλευρά και σίγουρα λανθασμένα τείνουμε να αναζητούμε το περιβόητο mojo αποκλειστικά και μόνο σε υλοποιήσεις του παρελθόντος που σήμερα τείνουν να αποκτουν μυθολογικές διαστάσεις....ας μην ξεχνάμε πως και αυτοί οι "μύθοι" κάποτε κυκλοφόρησαν ως "μοντέρνες υλοποιήσεις" (και πιθανότατα στην εποχή τους αμφισβητήθηκαν ως "πλαστικούρες", "ψηφιακούρες", "παλιατζούρες" -ανάλογα με το εκάστοτε τρεντ - και διάφορες άλλες "ούρες" ;D) Το mojo ως "ιδέα" σίγουρα υπάρχει.....μπορεί να είναι μία φίρμα, ένα όνομα, η αίσθηση ενός ποντεσιόμετρου ή μιας επιφάνειας κλπ κλπ Από την στιγμή που βοηθάει στην επίτευξη του καλύτεορυ δυνατού αποτελέσματος ακόμη και ως ψυχολογική επιροή τότε ναι η παρουσία του είναι αδιαμφισβίτητη. Το mojo ως υπαρκτή έννοια σε σχέση με τις ιδότητες ενός μηχανήματος υπάρχει?......για εμένα ναι, υπάρχει, όχι πάντα και όχι με τα ίδια αποτελέσματα για όλους....αλλά υπάρχει.....και μπορεί να είναι κοντά μας και να μην το βλέπουμε....δίπλα μας και να μην του δίνουμε την πρέπουσα σημασία.....απλά να μην έχουμε κάνει την κατάλληλη επιλογή...απλά η επιλογή μας να μην ταιριάζει...να είναι πολύ πιο φθηνό απ'ότι περιμεναμε...αλλά ίσως και πολύ πιο ακριβό κλπ κλπ Το σίγουρο είναι πως δεν το αποκτάς επειδή στο είπανε, δεν το αγοράζεις επειδή το διάβασες.... Το κυνηγάς επειδή το έχεις ανάγκη και το αποκτάς επειδή το ένιωσες. edit: Παρ'όλα αυτά εννοείται πως οι "προτροπές" και η κοινοποίηση εμπειριών ειδικά όταν συνοδέυονται με οπτικοακουστικό υλικό είναι πάντα ιδιαίτερα χρήσιμες για όσους από εμάς είναι σε αυτή την διαρκή αναζήτηση ;) check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 Το σίγουρο είναι πως δεν το αποκτάς επειδή στο είπανε, δεν το αγοράζεις επειδή το διάβασες.... Το κυνηγάς επειδή το έχεις ανάγκη και το αποκτάς επειδή το ένιωσες. ΑΚΡΙΒΩΣ. Παντως ποτε μου δεν θα ξεχασω πως εννοιωσα οταν μπηκα εδω μεσα http://www.hansatonstudio.de/ τα μηχανηματα ηταν βεβαια παντελως "διαστημικα" για τα δικα μας δεδομενα αλλα ΔΕΝ ηταν μονο αυτο,πραγματικα "ακουγες" & "εννοιωθες" τους αποηχους ολων αυτων που ειχαν περασει εκει μεσα... κακα τα ψεμματα μερη σαν και αυτο "ποτιζουν" απο την ιστορια τους. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-infectme247 Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 Το mojo ως "ιδέα" σίγουρα υπάρχει.....μπορεί να είναι μία φίρμα, ένα όνομα, η αίσθηση ενός ποντεσιόμετρου ή μιας επιφάνειας κλπ κλπ Από την στιγμή που βοηθάει στην επίτευξη του καλύτεορυ δυνατού αποτελέσματος [glow=lightgreen,2,300]ακόμη και ως ψυχολογική επιροή[/glow] τότε ναι η παρουσία του είναι αδιαμφισβίτητη. Μα αυτό ακριβώς είναι το mojo, η αυτοπεποίηθηση που σου βγάζει και ο "αέρας" ότι κάνεις κάτι cool. Κάτι σαν μαγεία δηλαδή. Εγώ δεν έχω τέτοια μαγικά μηχανήματα προφανώς, αλλά το αν βοηθάνε στην επίτευξη καλύτερου αποτελέσματος, αυτό δεν το ξέρω. Δεν εξαρτάται περισσότερο απ'τον άνθρωπο; Προφανώς, αν κάποιος φτάσει σε σημείο να έχει ή να δουλεύει με τέτοια πράγματα, όλο και κάτι θα σκαμπάζει, οπότε ίσως και να μη χρειάζεται τη μαγεία, το flare του μηχανήματος... μήπως είναι ψευδαίσθηση δηλαδή; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 ψευδαίσθηση δεν είναι σίγουρα....τουλάχιστον όχι για τα μηχανάκια στα οποία αναφέρομαι. Φυσικά και η "ιδέα" μετράει πολύ....αλλά δεν μπορεί να ξεγελάσει κιόλας. Για παράδειγμα εγώ έχω ένα κόλλημα με detented chiken head pots.....(ντρέπομαι που το ομολογώ αλλά είναι αλήθεια ;D ;D ;D) αυτό όμως σίγουρα δεν αρκεί για να με φτιάξει σε ένα μηχανάκι. Είναι πιο πολύ το αντίστοιχο που συμβαίνει με το φαγητό...ένα πεντανόστιμο φαγητό θα είναι ακόμη πιο νόστιμο αν σερβιριστεί όμορφα και με γούστο.Πάντα όμως θα μετράει πιο πολύ η ουσία....δηλαδή η γεύση, η ποιότητα,το πάντρεμα και το μαγείρεματων συστατικών του. Έτσι άλλη γεύση έχει ένα 1176, άλλη ένα LA2A, άλλη ένα Alan Smart κλπ κλπ αλλά και άλλη ένα MC77, άλλη ένα ELOP και άλλη ένα 384 GSSL (αναφέρομαι σε 3 διαφορετικές σχεδιάσεις με διαφορετικούς εκπροσώπους η κάθε μία). Από την άλλη (και για να μείνουμε στην γαστρονομία ;D) πάντα υπάρχουν και φαγητά με "ποιοτικά" συστατικά και "σωστά" μαγειρεμένα που πέρα από την βασική τους αποστολή (δηλαδή τον κατευνασμό της πείνας) δεν προσφέρουν καμμία αισθητική απόλαυση...είναι αυτό που λέμε "θρεπτικότατα.....αλλά αδιάφορα" check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 Θεωρώ λοιπόν περιττό το να αναφέρουμε συνέχεια το πόσο σημαντικότερος είναι ο άνθρωπος από τα μηχανήματα κλπ κλπ ......όλα αυτά είναι ωραία, αλλά είναι λίγο εκτός θέματος....ή για την ακρίβεια θα πρέπει να τα θεωρούμε δεδομένα ως αξιώματα της μουσικής παραγωγής και να μην χρειάζετε να τα αναφέρουμε συνέχεια ;) Γράψε λάθος τότε στις 02:30 που έγραψα το ποστ μάλλον δεν εμπέδωσα τη φιλοσοφία αυτού που ρώταγες... Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2009 Ωραίο θέμα πάλι Νικόδημε! :) Λοιπόν, το Mojo για μένα υπάρχει εν μέρει στα μηχανήματα αλλά κατά κύριο λόγο υπάρχει πάντα στη μουσική εκεί "κάπου" κρυμμένο και περιμένει από εμάς να το ανακαλύψουμε. Όταν ακούμε κάποια τραγούδια και σε μερικά σημεία "ανατριχιάζουμε", αυτό είναι για μένα το mojo και από ότι έχω παρατηρήσει μερικές φορές είναι εκεί αλλά πολλές φορές περιμένει από εμάς τους τεχνικούς να το ανακαλύψουμε και να το αναδείξουμε κάνοντας τις κατάλληλες ρυθμίσεις. Για μένα αυτό είναι και το νόημα της ενασχόλησής μου με τον ήχο, το κυνήγι αυτής της αίσθησης ολοκλήρωσης, όταν δηλαδή είσαι πεπεισμένος ότι έχεις κάνει τα πάντα για να αναδείξεις την συγκεκριμένη αίσθηση μέσα από την μουσική που επεξεργάζεσαι και αυτό φαίνεται στην αποδοχή της από τον κόσμο (μιλάω περισσότερο για τον τομέα του live που ασχολούμαι περισσότερο). Είναι όμως και μερικά "μηχανάκια" που το 'χουν που λέμε. Π.χ, από τις προτιμήσεις μου: Neve 33609 Daking 52270c Chandler tg2 (abbey road pre clone) Universal audio 610 Chandler ltd-1 (neve 1073 pre & Eq) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση