Προς το περιεχόμενο

BBE sonic maximizers


Προτεινόμενες αναρτήσεις

νομιζω οτι υπαρχουν πολλοι κατοχοι τον διασημων sonic maximizers (rack--stompbox)..

θα μπορουσε καποις να μας πει τι ακριβως κανουν ΠΡΑΚΤΙΚΑ στον ηχο και αν αξιζει η αγορα κατι τετοιου και σε ποιες περιπτωσεις χρειαζεται?

 

pls οχι copy paste αυτα που γραφει η εταιρια στο site...καλυτερα να μιλησουν οι κατοχοι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα το παλιο original σε rack. Αυτο που μου εδινε την αισθηση ειναι οτι αν ειχες ΚΑΛΟ ηχο σε bypass, οταν το εβαζες κι αυτο ειχες ΠΟΛΥ καλο ηχο. Ο ηχος αποκτουσε "αερα", πιο ευδιακριτος, πιο πλουσιος σε αρμονικες, πιο "απλωτος". Παντα με ρυθμισεις ηπιες (κοντα στην μεση και τα 2 contour). Αμα απλως θες μπασσα και πριμα βαλ τα απο τον ενισχυτη

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εψαξα λιγο στο site της BBE (κλικ στο specifications):

 

>Maximum Process: +12dBu boost at 5kHz

>Lo Contour: +12dBu adjustment at 50Hz

 

Αυτο κανει. Εμενα μου εχει δωσει την εντυπωση οτι θα εχει καλυτερο αποτελεσμα αν χρησιμοποιηθει (με μετρο, μην εξαφανισει τα μεσαια) σε ολοκληρο mix παρα σε ενα οργανο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω κι εγώ. Όπως σου παν τα παιδιά μπουστάρει μπάσα και πρίμα. Πρακτικά εγώ έχω δει τα εξής:

 

- Όταν παίζεις στο καθαρό μπορείς να κάνεις την κιθάρα σου να ακούγεται σαν ακουστική, και γενικά να της δώσεις "αέρα"

- Όταν παίζεις στο βρώμικο μπορείς να έχεις αποτέλεσμα παρόμοιο με την αύξηση του Presence σε μερικούς ενισχυτές, χωρίς όμως ο ήχος να ξυρίζει

 

εγώ στο καθαρό το χρησιμοποιώ πάντα. Σε πολύ gain το χρησιμοποιώ πάντα οταν παίζω σε χαμηλή ένταση (φαντάσου το loudness που έχουν κάποιοι ενισχυτές ηχοσυστημάτων για όταν ακούς με χαμηλή ένταση). Σε πολύ gain με γυρισμένο το tone στο 0 (πχ GaryMoore μπαλαντέ ήχος) το χρησιμοποιώ επίσης πάντα, γιατί φτιάχνει ήχο πολύ γλυκό χωρίς όμως να είναι καθόλου μουντός. Σε βρώμικο ήχο σόλο σε μεγάλη ένταση το βγάζω γιατί μερικές συχνότητες ακούγονται ενοχλητικές. Σε μεταλορυθμικές το χρησιμοποιώ πάντα πάλι, γιατί κάνει απίστευτα βαρύ ήχο στα μπουκώματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαδικασία είναι πιο πολύπλοκη από ένα απλό "μπουστάρισμα" που μπορεί να γίνει και με EQ. Η κεντρική ιδέα είναι ότι όσο πιο πολύ επεξεργάζεσαι έναν ήχο, τόσο περισσότερη καθυστέρηση εισάγεται σταδιακά (κυρίως στις ψηλές) με αποτέλεσμα ο ήχος να "χάνει" τον χαρακτήρα του.

Αυτά τα μηχανήματα εισάγουν αρμονικές με ένα είδος κλιπαρίσματος και ταυτόχρονα αλλάζουν την φάση των αρμονικών ώστε να είναι σωστά χρονισμένες, πράγμα που δίνει την λεγόμενη γυαλάδα και brilliance στον ήχο.

(Προφανώς δεν λειτουργούν όλα έτσι, αλλά χοντρικά αυτή είναι η ιδέα...)

 

Για περισσότερες πληροφορίες ένα πολύ καλό σχετικό τόπικ στο forum χρηστών του reaper και ένα άρθρο του sound on sound, που περιέχεται και με link στην 1η σελίδα.

http://forum.cockos.com/showthread.php?t=24516

http://www.soundonsound.com/sos/jan00/articles/enhancer.htm

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαδικασία είναι πιο πολύπλοκη από ένα απλό "μπουστάρισμα" που μπορεί να γίνει και με EQ.

 

Πολύ σωστά... συμφωνώ με τα συμπεράσματα που έγραψαν τα παιδιά, αλλά η επεξεργασία που εφαρμόζει δεν είναι σε στυλ eq ανεβάζοντας απλά μπάσα και πρίμα, αλλά όπως έγραψε ο Infect βασίζεται σε ένα ψυχοακουστικό φαινόμενο.

 

Όπως και με κάθε εφφέ, μικρή χρήση μπορεί να κάνει θαύματα ενώ αλόγιστη άσχημα και "ψεύτικα", μπουκώνοντας τον ήχο. Μου αρέσει το "sparkle" - η "φρεσκάδα" που δίνει στις υψηλές, και τα ελαφρώς πληθωρικά μπάσα που φτιάχνει. Προσοχή όμως γιατί μεγάλη και παρατεταμένη χρήση θα "κουράσει" το αυτί, και μάλιστα σε σημείο που να μην το αντιλαμβανόμαστε πια...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συχνοτικά η περιοχή τους,τουλαχιστον,για 862 και 362-αν και ειναι σχεδόν όλα ΄ιδια- είναι οι χαμηλές και οι πριμες περιοχές.Μπουστάρεις συχνότητες κ έχεις την αίσθηση ότι το όργανο στο οποίο χρησιμοποιείς το εφφέ(π.χ. κιθαρες,toms),βγαίνει εξω από τα ηχεία κ το mix.Κάτι σαν εκτός φάσης δηλ. χωρίς να βγαίνει εκτός όμως.Οτι έχει γραφτεί στα προηγούμενα posts είναι σωστό,για συχνοτικές περιοχές, ψυχοακουστικα φαινόμενα , χρήση εφφέ κλπ. Δεδομένης της τιμής που μπορείς  να βρείς ενα sonic bbe maximizer,αλλα κ όχι μόνο για αυτόν το λόγο, αυτό το εφφέ 8α κανει τον κάτοχο του ευτυχισμένο αφενός και πολύ μάγκα στα αυτιά των υπόλοιπων αφετέρου..Cheers

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου