Προς το περιεχόμενο

προετοιμασια για αρμονια και ντικτε στις πανελλαδικες


johnakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ξέρω αν είναι πολύ μπλα-μπλα και λίγη μουσική αλλά ο οδηγός σπουδών πχ του Ιονίου πανεπιστημίοιυ (http://www.ionio.gr/depts/music/gr/program/sub/courses.php) δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει τα αντίστοιχα του εξωτερικού...

 

Μακάρι να υπήρχαν όλα αυτά όταν ήμουν και εγώ στο λύκειο...

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Όπως το πάρει κανείς. Εμένα μου ήταν πολύ χρήσιμο κάθε μάθημα που πήρα στη σχολή. Όχι σαν ειδικές γνώσεις, αλλά ως μια γενική εντύπωση της μουσικής ως επιστήμης και τέχνης.

 

Το μουσικό (τουλάχιστον της Αθήνας) έχει αρκετά κακά (γραφειοκρατίες, βαρεμάρα καθηγητών και εργαζομένων) αλλά έχει και αρκετά καλά τα οποία ανακαλύπτεις στην πορεία. Όσο έχεις ενδιαφέρον, μπορείς να κάνεις πράγματα. Κανείς δεν θα σου δώσει τίποτα έτοιμο στο πιάτο και για κανέναν λόγο... Και όσον αφορά τα κόμματα κλπ, νταξει, για κάποιον μπορεί να είναι κάτι που επιδιώκει, δεν μπορείς να το λες αρνητικό...

 

+1204981092 για ιδιαίτερο με καθηγητή που προετοιμάζει για πανελλήνιες. Θα δώσεις κάτι παραπάνω... αλλά αξίζει. Τα ωδεία είναι άλλη ιστορία που όντως δεν σχετίζεται άμεσα με τις πανελλήνιες. Λίγοι κάνουν δουλειά που αξίζει.

:D..::Christabel Etheriel::..:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το μουσικό στην Κέρκυρα ακούγονται όντως καλύτερα λόγια, λόγω μουσικής παράδοσης στην Κέρκυρα είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα, αλλά αν δεις το πρόγραμμα σπουδών στην σχολή της Αθήνας διαφέρει αρκετά:

 

http://www.music.uoa.gr/www/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=6&id=19&Itemid=53

 

Και μην νομίζετε ότι επειδή μερικά μαθήματα έχουν ωραίους τίτλους είναι και ενδιαφέροντα (πχ Ανθρωπολογία της μουσικής)

 

 

Το μουσικό (τουλάχιστον της Αθήνας) έχει αρκετά κακά (γραφειοκρατίες, βαρεμάρα καθηγητών και εργαζομένων) αλλά έχει και αρκετά καλά τα οποία ανακαλύπτεις στην πορεία. Όσο έχεις ενδιαφέρον, μπορείς να κάνεις πράγματα. Κανείς δεν θα σου δώσει τίποτα έτοιμο στο πιάτο και για κανέναν λόγο... Και όσον αφορά τα κόμματα κλπ, νταξει, για κάποιον μπορεί να είναι κάτι που επιδιώκει, δεν μπορείς να το λες αρνητικό...

 

Μπορώ να ακούσω μερικά απ αυτά τα καλά? Γιατί εγώ 3 χρόνια εκεί δεν έχω δει τίποτα. Δεν είναι υπέρ του το ότι κανείς δεν θα σου δώσει κάτι έτοιμο, έστω και σαν δόλωμα να πεις "η σχολή που πέρασα δεν είναι τελείως χάλια τελικά" και να αποκτήσεις κάποιο ενδιαφέρον.

 

Τα κόμματα δεν είναι κάτι θετικό για κανένα λόγο. Σε καμμία σχολή. Δεν νομίζω να γίνεται κάτι τέτοιο στο εξωτερικό και απορώ πως καθιερώθηκε εδώ. Δεν λέω να μην υπάρχουν οργανώσεις των φοιτητών, αλλά σε καμμία περίπτωση αυτές δεν θα πρεπε να σχετίζονται με τα κόμματα της βουλής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μην νομίζετε ότι επειδή μερικά μαθήματα έχουν ωραίους τίτλους είναι και ενδιαφέροντα (πχ Ανθρωπολογία της μουσικής)

 

Γενικά δε βλέπω κάτι το ενδιαφέρον σ αυτό...

Πηγμένο στη θεωρητικούρα το κόβω το θέμα ε;

 

Τα κόμματα δεν είναι κάτι θετικό για κανένα λόγο. Σε καμμία σχολή. Δεν νομίζω να γίνεται κάτι τέτοιο στο εξωτερικό και απορώ πως καθιερώθηκε εδώ. Δεν λέω να μην υπάρχουν οργανώσεις των φοιτητών, αλλά σε καμμία περίπτωση αυτές δεν θα πρεπε να σχετίζονται με τα κόμματα της βουλής.

 

+100000000

Φωτιά σ όλους τους.

Καθιερώθηκε επειδή το ίδιο συμβαίνει σε οποιοδήποτε συνδικαλιστικό οργανισμό στην Ελλάδα, και επειδή γενικά δημιουργείται μια πόρωση και ένας φανατισμός με τα πολιτικά, ώστε να χωρίζεται ο κόσμος σε ομάδες με βάση το χρώμα, παρά με τα ουσιαστικά προβλήματα που θα έπρεπε να αντιμετωπίσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα θετικά δεν μπορώ να στα πω όλα εγώ! Εξαρτάται τι θα κάνεις μετά τη σχολή. Αν πας μετά για ένα μεταπτυχιακό, είναι πολύ χρήσιμα τα θεωρητικά μαθήματα, γιατί σε μαθαίνουν να σκέφτεσαι κριτικά και να αναπτύσσεις τη μεθοδολογία σου. Έχει και πρακτικά μαθήματα τα οποία προαπαιτούν να έχεις περάσει φυσική ακουστική ή ηλεκτρονικούς υπολογιστές και σχετίζονται όλα με μουσική τεχνολογία. Μια χαρά πρακτικά είναι.

 

Τα βυζαντινά και μένα μου καθόντουσαν στον λαιμό, αλλά σε εκείνο το μάθημα που ψέλναμε, έβγαλα το άχτι μου! Αν σου φαίνονται τώρα δύσκολα, κουράγιο, γιατί έρχεται η ιστορία της βυζαντινής και μεταβυζαντινής μουσικής τέχνης... Δεν ξέρω αν ακόμα είναι μάθημα-φάντασμα, αλλά όταν ήμουν εγώ ίδρωνε το αυτί μας...

 

Και παιδαγωγικά έχει (αν θες να πας σε ένα σχολείο να διδάξεις, να μην αρχίσεις στις σφαλιάρες τα παιδάκια :p) και πρακτικά μαθήματα (ταμπουρά, ψαλτήρια, ντικτέ, αρμονία, αντίστιξη) και εθνομουσικολογικά, και μουσικοτεχνολογικά, και βυζαντινά, και ελληνική μουσική (από αρχαία ως δημοτική). Και ναι, τα επιλεγόμενα παρουσιάζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αλλά μπορείς να πάρεις όσα θες, δεν υπάρχει όριο επιλογής...

 

 

:D..::Christabel Etheriel::..:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά μπερδεύτικα...

Εγώ ρώτησα σε ένα ωδείο για αρμονία (πτυχίο) και μου είπαν οτι μπορω σε 4-5 μήνες να κάνω θεωρία της μουσικής και σολφεζ (αν δεν κάνω λάθος) για να δώσω κατατακτήριες. Μετά είναι 3 χρόνια οπωσδήποτε μέχρι να πάρω το πτυχίο...

Τι ισχύει.. έστω οτι δεν έχω κανένα χαρτί και αύριο πάω να ψάξω να πάρω αρμονία..

Που πάω, τι δίνω, πόσο θα πάρει (στην χειρότερη-στην καλύτερη), τι αποκατάσταση έχει..

Αν μπορεί κάποιος...ας μου απαντήσει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε πού μπερδεύτηκες; Κάνεις την προετοιμασία και πας και δίνεις κατατακτήριες για να σε τοποθετήσουν σε κάποιο έτος υποχρεωτικού αρμονίας. Καμία σχέση με Πανελλήνιες.

Αποκατάσταση από το πτυχίο της αρμονίας... λίγο δύσκολο. Στην καλύτερη θα κάνεις κανά μάθημα σε ωδείο, άντε και κανά ιδιαίτερο.

Μετά την αρμονία αν θες συνεχίζεις για αντίστιξη. Μετά για φούγκα. Και αν έχεις κουράγιο και χρήματα, πας για σύνθεση.

Με τα πτυχία των ωδείων μπορείς να κάνεις τα χαρτιά σου για καθηγητής μουσικής σε σχολείο. Αλλά τα ποσοστά σε σχέση με τους απόφοιτους μουσικών σπουδών που παίρνουν είναι πολύ χαμηλότερα όπως καταλαβαίνεις.

 

:D..::Christabel Etheriel::..:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορεί κάποιος παρακαλώ,ας αναφέρει τις τάξεις σύμφωνα με το ωδειακό σύστημα και την τυπική διάρκεια φοίτησης της κάθε μίας.Πίστευω δεν έχω μόνο εγώ την απορία,καθώς ξεκίνησα κατευθείαν με δάσκαλο και δεν έχω εμπειρία από ωδείο.

Balance and practice is the key to success.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τα πτυχία των ωδείων μπορείς να κάνεις τα χαρτιά σου για καθηγητής μουσικής σε σχολείο.

 

Αν εννοείς για ωρομίσθιος ή αναπληρωτής ναι, αν εννοείς για μόνιμος ο ΑΣΕΠ πλέον δεν δέχεται τα ωδειακά πτυχία

 

Αν μπορεί κάποιος παρακαλώ,ας αναφέρει τις τάξεις σύμφωνα με το ωδειακό σύστημα και την τυπική διάρκεια φοίτησης της κάθε μίας.Πίστευω δεν έχω μόνο εγώ την απορία,καθώς ξεκίνησα κατευθείαν με δάσκαλο και δεν έχω εμπειρία από ωδείο.

 

Θεωρία: 3 χρόνια

Υποχρεωτικό αρμονίας: 3 χρόνια

Ειδικό αρμονίας: 3 χρόνια

Αντίστιξη: 2 χρόνια

Φυγή: 2 χρόνια

Σύνθεση: 2 χρόνια (το λιγότερο)

 

Αν και φαίνονται πολλά τα χρόνια, αν σκεφτούμε ότι όλοι οι άνθρωποι δεν έχουν την ίδια αντίληψη και την ίδια ικανότητα ή ταχύτητα εκμάθησης, τότε κάπου γίνεται κατανοητό το τεράστιο χρονικό διαστημα.

 

Και βέβαια κάποιος μπορεί να τελειώσει όλα αυτα αρκετά πιό γρήγορα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου