Gommer Δημοσιευμένο 13 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουλίου 2009 Έχω κάνει μερικές ηχογραφήσεις live μέσα σε στούντιο αλλά δεν έχω βρεί καλά ακουστικά που να με απομονόμουν απο τις εξωτερικές πηγές ήχου.Δηλάδη να ακούω αυτό που γράφεται χωρίς να ακούω αυτα που παίζονται live.Κανείς καμιά ιδέα για ακουστικά?Σκεφτόμουνα για pre amp ακουστικών αλλά φοβάμαι οτι σε δυνατές στα ακουστικά εντάσεις θα κουφαθώ ??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 13 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουλίου 2009 Βασικά δε γίνεται να παίζουν οι άλλοι γύρω σου και εσύ να μην τους ακούς καθόλου. Αν τα κλασσικά κλειστού τύπου δε σε καλύπτουν μπορείς να πάρεις in-ear και μάλιστα κάποια καλά και κατασκευασμένα για το αυτί σου θα κάνουν πολύ καλή δουλειά αλλά και πάλι επιμένω δε γίνεται δίπλα να κοπανάνε και να μην ακούς ΤΙΠΟΤΑ. Σε κάθε περίπτωση, μην ανεβάσεις πολύ την ένταση, αυτά έκανε ο Beethoven και είδες τι έπαθε ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korakios Δημοσιευμένο 13 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουλίου 2009 Χωρίς να τα έχω ακούσει,επειδή μόνο και μόνο δίνουν ένα "εντυπωσιακό" χαρακτηριστικό απομόνωσης(29db) δοκίμασε αυτά(αν και περισότερο οι ντράμερ τα χρησιμοποιούνε-παρά για μίξη): http://www.thomann.de/gr/extreme_isolation_ex29.htm Παραταύτα,θα έχεις ένα σημαντικό πρόβλημα συνέχεια:έχοντας δοκιμάσει ακουστικό κλειστού τύπου με καλή απομόνωση (δυστυχώς θυμάμαι μόνο οτι ήταν beyerdynamic&όχι ποια σειρά), τις μπάσες συχνότητες δε θα μπορείς να τις "καταλάβεις" όταν είσαι στον ίδιο χώρο...βέβαια σε ηχογράφηση ακουστικών οργάνων θα είσαι άρχοντας ,αλλά αν παίζουν τύμπανα-μπάσο θα περάσει καιρός μέχρι να τα συνηθήσεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vassilisAFP Δημοσιευμένο 13 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουλίου 2009 Παρά ταύτα,θα έχεις ένα σημαντικό πρόβλημα συνέχεια:έχοντας δοκιμάσει ακουστικό κλειστού τύπου με καλή απομόνωση (δυστυχώς θυμάμαι μόνο ότι ήταν beyerdynamic&όχι ποια σειρά), τις μπάσες συχνότητες δε θα μπορείς να τις "καταλάβεις" όταν είσαι στον ίδιο χώρο...βέβαια σε ηχογράφηση ακουστικών οργάνων θα είσαι άρχοντας ,αλλά αν παίζουν τύμπανα-μπάσο θα περάσει καιρός μέχρι να τα συνηθίσεις... Για Beyerdynamic νομίζω μιλάς για τα DT-770? Έχουν καλή απομόνωση και είναι σχετικά άνετα, αλλά έχουν και σοβαρούς χρωματισμούς. Εγώ τα έχω μάθει και μιξάρω μερικές φορές αλλά θέλει χρόνο για να τα συνηθίσεις. Πάντως (για τον φίλο που ρωτάει) εάν υπάρχει αρκετή ένταση γύρω σου μην περιμένεις να απομονωθείς πλήρως.Ακόμα κι αν το καταφέρεις,θα έχεις κουφαθεί. Τα μπάσα τρώνε τα λεφτά,τα πρίμα τρώνε τ'αυτιά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vitali Δημοσιευμένο 13 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουλίου 2009 Για Beyerdynamic νομίζω μιλάς για τα DT-770? Έχουν καλή απομόνωση και είναι σχετικά άνετα, αλλά έχουν και σοβαρούς χρωματισμούς. Εγώ τα έχω μάθει και μιξάρω μερικές φορές αλλά θέλει χρόνο για να τα συνηθίσεις. Αυτό ισχύει, ειδικά στις χαμηλές. Όμως μη κάνεις τρέλες και μιξάρεις σε κλειστού-τύπου. Αν σώνει και καλά θες δεύτερο reference, πάρε κάποια καλά ανοιχτού τύπου. Προσωπικά, χρησιμοποιώ τα sennheiser-650 για δεύτερο reference. Πολλές ώρες σε κλειστού τύπου ακουστικά βλάπτουν τα αυτιά σου σε τραγικό βαθμό. Τα extreme isolation όντως έχουν μηδαμινό bleed αλλά έχεις τόσο μεγάλο πρόβλημα ; Tα beyedynamic dt-770 κάνουν τέλεια τη δουλειά τους. Προσωπικά, προτιμώ τα audio technica ATH-M50 μου, αλλά ο thomann δεν πουλάει τη νέα έκδοση (και απορώ γιατί, ακόμα με τo στριφογυριστό καλώδιο έχουν μείνει). Kairos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vassilisAFP Δημοσιευμένο 13 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουλίου 2009 Παραθέτω τις αγαπημένες μου λύσεις σε ακουστικά,και ακούμε γνώμες αν υπάρχουν και άλλοι χρήστες.Αν θες να δουλέψεις κοντά σε όργανα (όχι drums και δυνατούς ενισχυτές), ότι πιο κοντά στο reference... Τα μπάσα τρώνε τα λεφτά,τα πρίμα τρώνε τ'αυτιά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thomasnastos Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2009 Προσωπικά, προτιμώ τα audio technica ATH-M50 μου, αλλά ο thomann δεν πουλάει τη νέα έκδοση (και απορώ γιατί, ακόμα με τo στριφογυριστό καλώδιο έχουν μείνει). Τα ίδια χρησιμοποιώ εδώ και καιρό και είναι εξαιρετικά και σε απομόνωνση και σε γκάζι και πιστεύω πως είναι αρκετά flat. Για αυτά έκανα τα beyer στην άκρη :P www.myspace.com/thomasnastos www.thomasnastos.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Gommer Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2009 Έυχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις ;) Απλά να τονίσω οτί τα χρειάζομαι απλά για να δώ αν οι στάθμες περνιούνται στην κάρτα ήχου σωστά και αν οι χροιές είναι φυσιολογικές.Δεν με πειράζει να ακούω και τις πραγματικές πηγές αρκεί να ξεχωρίζω τι γίνεται στο σήμα που περνάει στην κάρτα μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spiros Poullos Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2010 Θα ήθελα σε αυτο το σημείο να γράψω ενα review για τα παραπανω ακουστικα ως κάτοχος των EX 25 & EX 29 Αγορασα πρωτα τα EX 29 όπου από θέμα ήχου ήμουν τρελλα ευχαριστημενος. Τα συνδεα με τα ηλεκτρονικα μου τυμπανα και τασπαγα (οχι τα ακουστικα μεταφορικα μιλαω) ή πήγαινα στο studio με το ipod και τα ξανασπαγα..! Δεν εχουν bleed και η απομόνωση ηταν θεσπεσια. Είχαν ομως κατασκευαστικό θεμα... Μου σπάσανε στην ένωση στο αριστερο ακουστικο και αναγκαστηκα και αγορασα τα EX 25 γιατι ηταν πιο φτηνα και δεν ήξερα αν με κάλυπτε η εγγυηση γιατι ήταν limited. Βασικά μου πέσαν από ύψος 7 εκ πανω σε χοντρη μοκετα αλλα και παλι δε το εψαξα τοτε. Πήγα λοιπόν πηρα και τα 25 μετα ολα καλα παω φανταρος ενα χρονο (ληγει και η εγγυηση) τελειωνω απο στρατο ξεκιναω κοπανημα παλι και μετα απο λιγο καιρο παω να τα βγαλω και μου μενει το αριστερο (ακουστικο) στο χερι...ξενερα..! τι να κανω λοιπόν..? πατεντα, παιρνω σουπερ κολλα τα κολλαω καπως και ξεκιναω να τα τυλιγω με κλωστη παρα μα παρα πολυ κλωστη και απο πανω παλι κόλλα... εκανα το ιδιο και στα EX 29. Εχθες μου εμεινε και το δεξι στο χερι! ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ! τα βγαζω φωτο και τα στελνω με email στην direct sound. τους ειπα οτι ουτε τζαμπα ακουστικα θελω ουτε τιποτα αλλα τιποτα δεν δικαιολογει με ωρες χρησης 3 σπασμενες ενωσεις και οτι θα γυρισω σε αλλη εταιρια μολονοτι δεν το ηθελα λογο της ακουστικης ποιοτητας που εχει η direct sound. μου απαντησαν την ιδια μερα. μου απαντησε ο John Gresko ιδιοκτητης της εταιριας και κατασκευαστης των ακουστικων μου απολογηθηκε και μουπε οτι οντως υπηρχε ελλατωματικη παρτιδα και απλα ημουν ατυχος και επεσα σε αυτην. Να τον συγχαρω για την καθε καλη διαθεση που ειχε να με εξυπηρετησει και μου εστειλε την ιδια μερα 3 (!!!) ανταλλακτικα...απο Αμερική ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΧΡΕΩΣΗ τα οποια θα περιμενω απο βδομαδα www.reverbnation.com/steamrollerassault www.youtube.com/user/beeros05 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pan12 Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2010 τα EX 29 όπως και τα αντίστοιχα τις Vic Firth(αν και αυτά μειώνουν λιγότερο - νομίζω 22 αντί 29) κάνουν δουλειά για σίγουρα..... κόβουν βέβαια συχνότητες αλλά μειώνουν αρκέτα ομοιόμορφα την ένταση του ήχου έτσι ώστε μετά από λίγο τα ψιλοσυνηθίζεις..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση