blue Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2009 Τις τελευταιες 2 ημερες εχω κατακαεί με μια πληροφορια που ειχα συγκρατησει παλιοτερα, αλλα δεν ειχα δωσει ιδιαιτερη σημασια. Σκηνή 1 : Ο Ρόμπερτ Γουίλιαμς αποτελεί μέλος της επιτροπής δημιουργών της ΑΕΠΙ. Σε μενα εγινε γνωστος για τη συνθεση των τιτλων της Λάμψης του Νικου Φωσκολου (1991) : Σκηνή 2 : ο Υann Tiersen, παγκοσμίως γνωστός για τη συνθεση της ταινίας Amelie , το 1995 κυκλοφόρησε τον πρώτο του δίσκο "la valse des monstres", στον οποίο το 1ο κομμάτι ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΪΔΙΟ με τη συνθεση του Ρόμπερτ Γουίλιαμς. http://www.youtube.com/watch?v=-7ppFuhJFaU Εψαξα λιγο και βρηκα οτι σε αυτον τον δισκο του Tiersen περιλαμβανονται μουσικες που ειχε γραψει νωριτερα απο το '95 για μικρου μηκους ταινίες ενω στο δισκο το εν λογω κομματι βρισκεται στην υποενότητα "freaks" . Googl-άροντας βρισκω μια ταινια του 1932 , οποτε μαλλον δεν μιλαμε για την ιδια ταινια. Το ποστ ΔΕΝ ειναι καταγγελία, ο λογος υπαρξης του ειναι η ελπιδα να ικανοποιηθει η περιεργεια μου για το ποτε εγραψε αυτο το κομματι ο Tiersen , καθως μου φαινεται απίθανο να εχει κλεψει τους τιτλους μιας ελληνικής σαπουνόπερας :) https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2009 Δεν μου ακούγονται καθόλου ολόιδια... του Τιρσέν είναι Ι-V-VI-I (Λα-Φα-Σολ-Λα) και του Ουίλιαμς Ι-VI-IV-V-Ι (-V-I) (σολ-μιb-ντο-ρε-σολ-ρε-σολ) και μετά μπαίνει το ρεφρέν, το οποίο επίσης δεν διαθέτει καθόλου αυτό του Τιρσέν. Το μελό πιανάκι σε στυλ είναι ίδιο, αλλά αυτό όμως συμβαίνει και με εκατομμύρια άλλα παρόμοια τραγουδάκια... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2009 Άλλες εκδοχές: 1. O Tiersen είναι άρρωστος φωσκολικός. Έκανε παραγγελίες με βιντεοκασέτες Λάμψης τη δεκαετία του '90 και πλήρωνε μεταφραστή να του εξηγεί. H μουσική έμεινε στο υποσυνείδητό του. 2. Οι φράσεις στην εισαγωγή των κομματιών είναι αρκετά κοινότυπες. 3. O Tiersen είναι άρρωστος οπαδός του Robert Williams. Σε άλλο δίσκο του κρύβονται πολλά από το "Τραγούδια της γαλάζιας γενιάς". 4. Τα progressions δεν είναι ακριβώς τα ίδια. 5. Ο Tiersen κάνει tongue-in-cheek χιούμορ βάζοντας μουσική της Λάμψης στην υποενότητα "Freaks". Δε μπορώ να σκεφτώ άλλα. Αν μπορούσα, θα λεγόμουν evris. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2009 Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Τι δουλειά έχει η Nausicaa του δάσκαλου Hayao Miyazaki με τον φως-κώλο; Στην Γερμανία θα είχε επέμβει το κράτος αυτεπάγγελτα. LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2009 Υπάρχει και άλλη μία ερμηνεία του φαινομένου, αλλά είναι για γερά στομάχια: Το κομάτι το έγραψε ο Χόχο, και το δάνεισε στους άλλους δύο με αντάλλαγμα το προνόμιο να παρακολουθήσει δωρεάν σοδομισμό της Σελήνης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Χάρης Ο Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2009 Μου εφυγαν τα ματια για να σε διαβασω ωρε eye Πρώην VARTANIS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2009 Για οποιον ενδιαφερεται θα πω οτι το εψαξα λιγο παραπανω και βρηκα (βασικα ο spy το βρηκε, καθως ειναι και francophone) , oτι το εργο freaks ειναι ενα θεατρικο, πανω στο οποιο ο Tiersen αρχισε να δουλευει στα 22 του (δλδ μετα το 1992), oποτε οντως η μουσική της Λαμψης είχε δημοσιευτεί νωρίτερα. Ακομα κι ετσι ειναι τουλάχιστον εντυπωσιακό σε μένα, οτι 2 διαφορετικοι μουσικοι εγραψαν τοσο παρομοια θεματα (οσο κοινοτοπα και να ειναι σαν αρμονία , ειναι παρομοια και η αισθητικη τους), χωρις να γνωριζει ο ενας την υπαρξη του αλλου. @bloody : πραγματι ειναι οπως λες οι διαδοχές, αλλα διαφορετικές διαδοχές δεν κανουν απαραίτητα διαφορετικό ενα κομματι.Τη διαφοροποίηση αυτή εγω τη λεω "εναλλακτική εναρμόνιση" και υπαρχουν θεωρητικα απειρες τετοιες για το ιδιο θεμα. Μου κανει εντυπωση που κανεις αλλος δεν τα βρηκε τοσο ομοια οσο τα βρηκα εγω (σε οσους φιλους μου εβαλα να παιξουν τα 2 κομματια, επαθαν πλακα με την ομοιοτητα). Αυτα. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dr.peters Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2009 και εγω βρηκα πολλες ομοιοτητες! και επανερχομαι πιο μετα, με κατι ακομα πιο εντυπωσιακο!!!! πανελιστας και ανταρτομαχητης.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dr.peters Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2009 επεστρεψα!!! λοιπον, αλλα δυο κομματια που εχουν τρομακτικη ομοιοτητα ειναι το ''Faithfulness'' της σκιν (τραγουδιστρια των σκαν ανανσι) και ενα τραγουδακι των διαφανων κρινων με τιτλο, ''το σωμα αυτο ειναι δειλο''. δυστυχως, δεν εχω καταφερει να βρω το κομματακι των κρινων σε στουντιο εκτελεση, αλλα μονο σε αυτο το live! πραγματι τα κρινα βγαλαν τον δισκο πριν την σκιν και φυσικα θεωρω απιθανο να τους αντεγραψε. απλα αλλη μια ενδιαφερουσα συμπτωση! πανελιστας και ανταρτομαχητης.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Vrass Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2009 Εγω συμφωνώ με τον eye. Επίσης όπως αποδείχτηκε η Σελήνη ήταν ο μυστικός πράκτορας και τώρα έχει εισχωρήσει στην πολιτική σκηνή της χώρας. Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση