Προς το περιεχόμενο

Ηχεία B&W DM601 S3 για monitor, γίνεται;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Τα ηχεία αυτά είναι σχετικά σωστά και μπορείς να κάνεις τη διυλειά σου μια χαρά, εφ'οσον δεν θα "κοψεις" δίσκο.

Υποθέτω θα υπάρχει και ο σχετικός ενισχυτής που τα συνόδευε στο σαλόνι, αν όχι τότε συνεπάγεται σχετική αγορά ανάλογη με αυτόν που τα οδηγούσε.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 24
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πάντως εγώ στα ηχεία του σαλονιού (Canton GLE 407) ακούω πολύ περισσότερες λεπτομέρειες απ' ότι μου αποκαλύπτουν τα Behringer μόνιτορ που έχω για μουσική (τα οποία υποτίθεται λένε και την ... Truth, τρομάρα τους).

 

Οπότε αν τα B&W (που είναι από τα καλά ονόματα του χώρου) δεν αποτελούν εναλλακτική λύση σε ένα πολύ καλό ζευγάρι μόνιτορ, γιατί να μην τα χρησιμοποιήσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως εγώ στα ηχεία του σαλονιού (Canton GLE 407) ακούω πολύ περισσότερες λεπτομέρειες απ' ότι μου αποκαλύπτουν τα Behringer μόνιτορ που έχω για μουσική (τα οποία υποτίθεται λένε και την ... Truth, τρομάρα τους).

 

Οπότε αν τα B&W (που είναι από τα καλά ονόματα του χώρου) δεν αποτελούν εναλλακτική λύση σε ένα πολύ καλό ζευγάρι μόνιτορ, γιατί να μην τα χρησιμοποιήσεις;

...........τώρα τι είναι monitor (π.χ. τα Abbey Rd std χρησιμοποιούν τα κτήνη Β&W 801 για την κλασσική) , ποιά ηχεία είναι πραγματικά monitor (τα behringer δεν νομίζω ότι είναι ιδανικό παράδειγμα), κλπ είναι μεγάλη κουβέντα.

Ισως ακους καλύτερα γιατί η ηχογράφηση ήταν προσανατολισμένη / διαμορφωμένη για τα ηχεία του σαλονιού είτε γιατί, χωρίς παρεξήγηση, νομίζεις ακούς καλύτερα. Πολλές φορές το επονομαζόμενο τσίζ/μπουμ (τονισμένα άκρα) είναι πιο ευπρόσδεκτα στο ανεκπαίδευτο αυτί (και δεν εννοώ προσωπικά εσένα) από το εκπαιδευμένο που θα ανατρέξει στην αλήθεια της ηχογράφησης. Μην ξεχνάς αν υπήρχε μία ηχητική αλήθεια δεν θα υπήρχε και όλη αυτή η βιομηχανία ηχητικής παραγωγής / αναπαραγωγής.  ;)

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρωτήσω εγώ κατι απλό;

 

αν πάρει κάποιος τα παραπάνω κάντον (ή B&W)

 

και τους βγάλει την ταμπέλα κάντον

 

και τους βάλει ταμπέλα "mackie studio monitor"

 

και τα πάει και τα στήσει σε ένα στούντιο, και τα καλιμπράρει ως προς ένταση (και μόνο ένταση)

 

πόσοι στουντιάδες θα πουν "ρε σύ, αυτό δεν ακούγεται σαν στούντιο μόνιτορ...";

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

προς αποκατάσταση μιας παρεξήγησης..... τι είναι  αυτό που κάνει ένα ηχείο studio monitor?

 

η απάντηση είναι απλή....

Τίποτα συγκεκριμένο και ειδικά σε ότι αφορά τα nearfield ηχεία....ο όρος χρησιμοποιήται μάλλον καταχρηστικά από τους κατασκευαστές.Στην πραγματικότητα ο όρος studio monitors αναφέρεται στα main ηχεία ενός στούντιο, τα οποία για χρόνια αποτελούσαν κομμάτι της συνολικής κατασκευής και σχεδίασης ενός control room και όχι "έτοιμες" λύσεις (κάτι που άλλαξε σιγά σιγά).

 

Στην πραγματικότητα λοιπόν όποιο ηχείο χρησιμοποιήται σε ένα κοντρόλ ρουμ για την "παρακολούθηση του ηχητικού συμβάντος" ( :o) ) αποτελεί στην ουσία ένα studio monitor τουλάχιστον σε ότι αφορά τον τρόπο και σκοπό της χρήσης του.

 

Δεν υπάρχει στην ουσία κάποια ουσιαστική σχεδιαστική διαφορά (σε σχέση με την ουσία του πράγματος - την ηχητική συμπεριφορά) που να κάνει ένα μικρού όγκου ηχείο studio monitor ή σπιτικό....υπάρχουν απλά ΚΑΛΑ, ΜΕΤΡΙΑ & ΚΑΚΑ ηχεία.

 

Παρ'όλα αυτά σε ότι αφορά τα nearfield που μας ενδιαφέρουν περισσότερο, οι όποιες διαφορές που εξιδανικεύουν την χρήση σε studio αφορούν  κυρίως την τοποθέτηση και την διασύνδεση τους στο (με το) συγκεκριμένο περιβάλλον....δηλαδή

 

- waveguide για την πιο ομαλή διάχυση των υψηλώτερων συχνοτήτων - πολλές φορές μεταβλητής θέσης ώστε να επιτρέπει την κάθετη ή οριζόντια τοποθέτηση και την δημιουργία sweetspot.

 

- active ενίσχυση η οποία περιλαμβάνει και κάποια High & Low Pass φίλτρα βοηθώντας στο σωστό matching με τον χώρο (τόσο συχνοτικά όσο και ως στερεοφωνία).

 

- μαγνητική θωράκιση για προστασία ηλ.συσκευών που βρίσκοντε σε μικρή απόσταση (πχ οθόνες λυχνίας)

 

- Στα περισσότερα ported ηχεία που προορίζοντε για αυτή την χρήση , η οπή βρίσκεται στο εμπρός μέρος ώστε να επιτρέπει την τοποθέτηση του κοντά σε τοίχο.

 

- συμβατότητα με ένα "προ" περιβάλλον σε ότι αφορά την διασύνδεση και τα operating levels.

 

...και άλλες τέτοιες παραλαγές ;)

 

Υπάρχουν άπειρα καταπληκτικά ηχεία, "συμβατικής" προελεύσεως που έχουν κάνει τρομερή "καριέρα" σε recording studios.....για την ακρίβεια τα nearfield ηχεία είναι ένα απ'ευθείας δάνειο του consumer κόσμου στον commercial recording κόσμο (ειδικά σήμερα που τα περισσότερα είναι ported).

 

Επαναλαμβάνω δεν υπάρχουν ηχητικά χαρακτηριστικά "ειδικά" για recording περιβάλλον....το ζητούμενο στα ηχεία είναι πάντα το ίδιο...ακρίβεια, ακρίβεια και ακρίβεια...άλλα το καταφέρνουν καλύτερα και άλλα χειρότερα. Έχει να κάνει με την ποιότητα του σχεδιασμού και της υλοποίησης και όχι με την ταμπέλα...τοαποτέλεσμα εξαρτάται από παράγωντες όπως τα THD, Intermodulation distortion, S/N, Sensitivity, headroom before clipping κλπ κλπ και όχι από το ταμπελάκι του κατασκευαστή....εκτός αν πιστεύετε πως ένα "στούντιο μόνιτορ" ηχείο των 200 ευρώ είναι καλύτερη επιλογή για ένα στούντιο από ένα "χαιφιιντελίστικο" ηχείο των 3000 ευρώ (στην ίδια κατηγορία όγκου και δρόμων). Από την άλλη υπάρχουν ηχεία που έκαναν τεράστια "καριέρα" σε ηχογραφήσεις με απαράδεκτα (σε σχέση με την "ακρίβεια") χαρακτηριστικά όπως τα auratones ή ακόμη και τα θρυλικά NS10....η ουσία λοιπόν είναι η εξυπυρέτηση αναγκών που πιθανότατα μεταβάλοντε από εποχή σε εποχή, από άνθρωπο σε άνθρωπο και από περίσταση σε περίσταση.....αυτό από μόνο του αρκεί για να μην επιτρέπει το "τσουβάλιασμα" και την βλακώδη αυτή κατηγοριοποίηση (συγχωρέστε μου το βλακώδη αλλά με αυτό τον τρόπο έχουν καταφέρει να πουλήσουν χιλιάδες μέτρια ή κακά ηχεία σε ανυποψίαστους καταναλωτές-μαθητευόμενους μάγους)

 

 

Συμπέρασμα λοιπόν είναι πως στην κατηγορία τουλάχιστον των 2δρομων ή 3δρομων ηχείων μικρού όγκου δεν υπάρχουν "ειδικά ηχεία" για recording χρήση αλλά κάποια κοινά αποδεκτά γνωρίσματα που διευκολύνουν την χρήση των ηχείων αυτών σε ένα recording & mixing περιβάλλον. Ο όρος studio monitor στα αυτιά μου ακούγεται τουλάχιστον βλακώδης, ή για να το θέσω πιο κόσμια ΟΛΑ τα "studio monitors" παύουν να είναι "studio monitors" και γίνονται "συμβατικά ηχεία" από την στιγμή που εγκαταλείπουν ένα control room και βρίσκονται σε ένα υπνοδωμάτιο.....είναι "studio monitors" γιατί πολύ απλά βρίσκονται σε studio  ;)

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς υπάρχουν πολλά πράγματα που διαφοροποιούν ένα απλό ηχείο από ένα στούντιο μόνιτορ για μείξη ή μαστερινγκ.

Πάντως, άποψή μου είναι ότι, αυτό που "πληρώνεις" αγοράζοντας ένα monitor είναι η ακρίβεια στην αναπαραγωγή του ήχου. Αυτό υποτίθεται ότι κάνει, γι'αυτό το χρυσοπληρώνεις, και γι'αυτό δεν παίρνεις ένα απλό "σπιτικό" ηχείο.

Τα καλά μόνιτορ απ'ότι έχω δει, έχουν μια απόκλιση της τάξης των +/-3dB σε όλο το φάσμα (έτσι τουλάχιστον λένε οι κατασκευαστές) αλλά φαντάζομαι θα υπάρχουν και πιο ακριβή αν είσαι διατεθειμένος να βγεις στο κλαρί για να τα αγοράσεις.

Τώρα αν τα ηχεία του φίλου είναι τόσο καλά, με αρκετά ομαλή καμπύλη απόκρισης, τότε δεν βλέπω γιατί να μην μπορούσε να τα χρησιμοποίησει για μόνιτορινγκ...

 

Και ας μην ξεχνάμε και κάτι σημαντικό... Αν μία μουσική ακούγεται καλύτερα σε ένα συγκεκριμένο ηχείο από ένα άλλο, δεν πάει να πει ότι και εκείνο το ηχείο είναι καλύτερο. Και εγώ άμα βάλω ένα χαμογελαστό master eq, τα vl-x5 μου ίσως ακούγονται καλύτερα... Αλλά το θέλω αυτό το πράγμα; (όταν προσπαθώ να μειξάρω πχ? ) Δεν έχω ακούσει πολλά μόνιτορ, αλλά φαντάζομαι ότι θα πρέπει να έχουν αντικειμενικό, τραχύ ήχο, όχι απλά να ακούγονται ωραία. Άμα ήθελα απλά ωραίο ήχο, θα μείξαρα στο στερεοφωνικό του σαλονιού!

 

 

Πάντως εγώ στα ηχεία του σαλονιού (Canton GLE 407) ακούω πολύ περισσότερες λεπτομέρειες απ' ότι μου αποκαλύπτουν τα Behringer μόνιτορ που έχω για μουσική (τα οποία υποτίθεται λένε και την ... Truth, τρομάρα τους).

Δεν έχω ακούσει τα truth (ούτε τα canton), αλλά ποτέ μην λες ποτέ αν δεν κάνεις άμεσο A/B τεστ με τα ηχεία στις ίδιες θέσεις στον ίδιο χώρο.  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πεστα  Νικοδημε  που εισαι και Master  , γιατι οταν τα ελεγα εγω πριν χρονια

κοντεψαν να με βγαλουν και τρελο..... ::)

...γηρασκω αει διδασκομενος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω ακούσει τα truth (ούτε τα canton), αλλά ποτέ μην λες ποτέ αν δεν κάνεις άμεσο A/B τεστ με τα ηχεία στις ίδιες θέσεις στον ίδιο χώρο.  ;)

 

ακόμη καλύτερα ΤΥΦΛΟ Α/Β/Χ τεστ

 

αυτό το τεστ έχει εκθέσει κόσμο και κοσμάκη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά κατα τη γνώμη μου ,ένα μόνιτορ θα το ευχαριστηθείς στη μίξη ενός πολυκάναλου project,παρά στην ακρόαση κάποιου κομματιού(με σκοπό την αποκάλυψη λεπτομερειών).

Μετά την μίξη πιστεύω οτι θα ευχαριστηθείς το αποτέλεσμα περισσοτερο σε ένα πολύ καλό hi-fi  σύστημα...(αφού και αυτός είναι ο σκοπός ενος hifi:η όμορφα χρωματισμένη αναπαραγωγή)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τα Canton και τα Truth, όταν μίλησα για "λεπτομέρειες" δεν αναφερόμουν σε αόριστα ή υποκειμενικά χαρακτηριστικά (τα οποία μπορεί να επιρεαστούν και από το χώρο, το ύφος και το στυλ της ηχογράφησης κτλ) αλλά σε "κακές" λεπτομέρειες, όπως κλικς, ποπς, παραμορφώσεις οι οποίες ήταν ξεκάθαρες στα Canton ενώ όταν την πρώτη φορά άκουσα στα Truth τα ίδια πράγματα, τα προβλήματα δεν ήταν ακουστά ή τόσο προφανή.

 

Μάλιστα που προκάλεσε έκπληξη γιατί περίμενα αυτό που ακούω από τα Truth να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα. Αλλά μάλλον κακό ηχείο είναι οπότε μόνιτορ - ξεμόνιτορ, balanced και unbalanced είσοδοι και λοιπά φτιασιδώματα δεν το βελτιώνουν.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου