Evilnye Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Μιας και αυτό το θέμα δεν έχει συζητηθεί, είπα να ακούσω τις απόψεις σας και τις προτιμήσεις σας για σλαπ ήχο σε p ή j bass. Καλώς ή κακώς ο ήχος στα jazz bass είναι η πιο συνηθισμένη περίπτωση, και μας είναι οικείος, βλέπε (flea, marcus miller κτλ) Παρ αυτά υπάρχουν αξιολογότατες περιπτώσεις σε pbass και μιας και δεν ξέρω εγώ αρκετές, αναφέρω μόνο τον Louis Johnson. Ξέρετε εσείς άλλες χαρακτηριστικές περιπτώσεις σε σλαπ σε pbass? Και για τη δική μου άποψη επί του θέματος, παίζω με jazz bass γενικά, οπότε και εκεί μαθαίνω, και σίγουρα ο ήχος μου ακούγεται οικείος και μ αρέσει. Απ' την άλλη ψήνομαι να πάρω ένα pbass για να το τεστάρω σε τέτοιες καταστάσεις. Πιστεύω ότι θα δίνει πολύ περισσότερη ένταση και όγκο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 To jazz με τους 2 μαγνήτες full open έχει ένα χαρακτηριστικό "άδειασμα" στις μεσαίες που το κάνει καταλληλότερο για αυτό το πράμα που βαράνε οι μαύροι τις χορδές. Από την άλλη, γούστα είναι αυτά. Απλά ο ήχος του p δεν είναι ο "κλασικός" σε αυτήν περίπτωση. LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
funky_bassman Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Εγώ που πέραν του jazz bass έχω και ένα Ibanez το οποίο είναι p&j (δλδ έναν μαγνήτη p bass και έναν j bass). Όταν επιλέγω μόνο το p μαγνήτη το μπάσο έχει απίστευτο όγκο... Τείνω να προτιμάω αυτό τον ήχο στα πιο Hard και heavy κομμάτια παρά τον ήχο του jazz bass ακόμη και τώρα που του έχω βάλει τον MM style στην κάτω θέση. Απλώς θα προτιμούσα μία άλλη μάρκα από ότι fender για να δοκιμάσω. Δηλαδή κάτι σε Warwick ή Ibanez ή Schetcher με p μαγνήτη νομίζω πως θα είναι πιο συμβατό για slap. (Μιλώντας καθαρά για το εικαστικό κομμάτι) LA ROJΑ ARMADA Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Ότι είπε ο banana sensei! Αν και ασυνήθιστος, όμως, ο slap-o-ήχος του precision έχει κάτι ξεχωριστό, οπότε για μένα go for it! Επίσης, ένα PJ κάνει επίσης αρκετά καλή δουλειά σε τέτοιες φάσεις. Ή μπορείς να δοκιμάσεις και το yin-yang fodera του wooten! ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Και για να το νοστιμήσω λίγο το θέμα, Αρχίζοντας από τους σλαπ-πατέρες, Pbass και για πιο ολοκληρωμένη πληροφορία, ο Louis Johnson είναι ο μπασίστας πίσω από τις τεράστιες δουλειές του Michael Jackson (αιωνία του η μνήμη κτλ κτλ ;) ) Jbass http://www.youtube.com/watch?v=_pbhxB7cGbw Αξίζει ιδιαίτερα να δείτε και τα επόμενα μέρη :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Πάντως αυτό το slap ποτέ δεν μου άρεσε... Το μόνο slap που έτυχε να παίξω ήταν αυτό στο 2.49! ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
EA Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 πως βγαζουμε αυτο το ηχω? http://www.youtube.com/watch?v=NHdN_O5k3WM&feature=related Satisfied Digitech RP500 User!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 πως βγαζουμε αυτο το ηχω? Ο Marcus Miller με fender jazz bass παίζει, τώρα αν ρωτάς πως βγάζουμε γενικά ήχο σλαπ και να προσεγγίζει και την ποιότητα του Miller που είναι και μάστορας ο άνθρωπος, ε με πολύ πολύ λιώσιμο ;) @Χ-Minor: O Billy Sheehan, είναι όντως καλό παράδειγμα για ήχο σε pbass σλαπ, αλλά πραγματικά όχι του γούστου μου. Η πολύ παρέα με κιθαρίστες καλό δεν κάνει. Άσε που στο live με τον Vai μετά την 1η ώρα που σε πιάνει ο εντυπωσιασμός και λες τι ήχος, τι σκηνική παρουσία κτλ κτλ, έφτασε η ώρα που ήθελα να κοπανήσω το κεφάλι μου στον τοίχο μήπως και σταματήσει κάποιος να σολάρει τέλοσπάντων :o Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Ο Marcus Miller με fender jazz bass παίζει, τώρα αν ρωτάς πως βγάζουμε γενικά ήχο σλαπ και να προσεγγίζει και την ποιότητα του Miller που είναι και μάστορας ο άνθρωπος, ε με πολύ πολύ λιώσιμο ;) @Χ-Minor: O Billy Sheehan, είναι όντως καλό παράδειγμα για ήχο σε pbass σλαπ, αλλά πραγματικά όχι του γούστου μου. Η πολύ παρέα με κιθαρίστες καλό δεν κάνει. Άσε που στο live με τον Vai μετά την 1η ώρα που σε πιάνει ο εντυπωσιασμός και λες τι ήχος, τι σκηνική παρουσία κτλ κτλ, έφτασε η ώρα που ήθελα να κοπανήσω το κεφάλι μου στον τοίχο μήπως και σταματήσει κάποιος να σολάρει τέλοσπάντων :o Μπά, δεν έχει πολύ σχέση ο ήχος ενός precision με το attitude του Sheehan... Όσο για τα σόλο, περί ορέξεως! ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Tthawth Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2009 Ο Marcus Miller με fender jazz bass παίζει, τώρα αν ρωτάς πως βγάζουμε γενικά ήχο σλαπ και να προσεγγίζει και την ποιότητα του Miller που είναι και μάστορας ο άνθρωπος, ε με πολύ πολύ λιώσιμο ;) Και να έχουμε υποψιν οτι οι καλλιτέχνες τύπου M.Miller δεν έφτασαν στον ήχο τους μόνο ρωτώντας. Θέλει να ακούς και το δικό σου αυτί. Πρώτα απο όλα όμως, όπως είπε και ο Evilnye, λιώσε τις πατουσες σου! http://www.facebook.com/fourlt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση