Προς το περιεχόμενο

Για αγανακτησμενους φοιτητες..


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 57
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Οι Έλληνες φοιτητές έχουν ακριβώς τους Έλληνες καθηγητές που τους ταιριάζουν...

Εγώ θα διαφωνήσω και θα το θέσω αλλιώς: Οι Έλληνες καθηγητές έχουν ακριβώς τους Έλληνες φοιτητές που τους ταιριάζουν...

 

Είμαι 2οετής φοιτητής πληροφορικής με αρκετή όρεξη να μάθω καινούρια πράγματα από την σχολή μου. Αλλά όταν ρε παιδιά παω στο μάθημα και βλέπω απέναντι μου έναν άνθρωπο που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις βασικές κοινωνικές του υποχρεώσεις τότε δεν μου μένει άλλη επιλογή. Δηλαδή τι νόημα έχει αν αυτός έχει βγάλει 125415 σχολές και έχει κάνει διδακτορικό στην Αμερική όταν εμένα δεν μου προκαλεί καν ενδιαφέρον? Να το χέσω! Όλες οι σπουδές του πάνε στράφι μόνο και μόνο από αυτό.

Στην δικιά μου σχολή(ίσως φταίει και η σχολή, ναι είμαστε καμένοι!) ανα εξάμηνο το πολύ 2-3 καθηγητές να την παλεύουν(και καλά να λες, από αυτά που ακούω για άλλες). Οι υπόλοιποι είναι ένα μάτσο κομπλεξαρισμένοι weirdos που η ομιλία τους, η επικοινωνικότητα τους, ακόμα και η ίδια τους η ύπαρξη είναι βαρετή! Και δεν υπερβάλλω! Είναι απλώς άνθρωποι αδιάφοροι που έχουν αφιερώσει όλη τους την ζωή στην καριέρα τους και το επάγγελμα τους, και έχουν χάσει όλη την ουσιά απο τα υπόλοιπα. Άνθρωποι που δεν μπορώ να τους φανταστώ να διασκεδάζουν σε ένα νυχτερινό κέντρο, ή να πηγαίνουν για καφέ. Προσωπικά με όλη την καλή διάθεση που έχω, καταλήγω να πηγαίνω στα μισά το πολύ μαθήματα ανα εξάμηνο...

 

Για μένα η λύση είναι μια: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Από τους φοιτητές, απο επιθεωρητές, απο τους υπεύθυνους καθηγήτες, από δεν ξέρω γω τι. Αυτή μου φαινόταν η καλύτερη λύση και στα λυκειακά μου χρόνια, αυτή και τώρα στο πανεπιστήμιο. Γιατί δεν μπορεί να βλέπεις ότι σε ένα βασικό μάθημα καταλήγει ο καθηγητής μετα τις πρώτες 2 βδομάδες να κάνει ιδιαίτερα με αμφιθέατρο 4 φοιτητών και να τον αφήνεις άρχοντα στον θρόνο του!!! π.χ. στην σχολή μου στην αρχιτεκτονική υπολογιστών,που θεωρείται από τα πιο βασικά, πήγαιναν μετα τον 1ο μήνα 6 άτομα συνολικά...

 

Οι καλοπερασάκηδες φοιτητές υπάρχουν παντού και πάντοτε. Δεν μιλαώ για αυτούς, μιλάω για όλους τους υπόλοιπους, στους οποίους ανήκω και εγώ. Δώστε μας καλό επίπεδο και ανάλογα θα ανταποκριθούμε και μεις. Για αυτά που βλέπω τώρα η πλειονότητα των Ελλήνων φοιτητών κάνει το καλύτερο που μπορεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

(Σημ:Τα ίδια περίπου λέει και ο πατέρας μου, χρόνια καθηγητής ΕΜΠ στη σχολή του thanasis b  :P :P ). Η κατασταση είναι γενικά περίεργη στο ίδρυμα (εγώ είμαι στη ΣΗΜΜΥ) αλλού περισσότερο (ΣΗΜΜΥ) και αλλού λιγότερο (ΣΑΤΜ απ'όσο είμαι σε θεση να γνωριζω).

 

και απο οτι καταλαβα θες να γινουμε κολητοι?! ;D ;D ;D χα00χα

 

 

 

Μιας και κατηγορησα μονοπλευρα καθηγητες και συστημα θελω να σημπληρωσω κατι πανω στο θεμα και την αποψη μου.

 

Ειναι πολυ κακο και στεναχωρο οτι κανεις μα κανεις απο τους φοιτητες δεν κανει κατι. Δεν ασχολειται ,μπορει να διαμαρτυρεται με αλλους συμφοιτητες του οταν πινουν καφε, αλλα δεν κανει τιποτα ουσιαστικο για να αλλαξει αυτη η κατασταση. Τι μπορει να ειναι αυτο το ουσιαστικο??

Θα μπορουσαν να οργανωθουν σε ομαδες* φοιτητες που ενδιαφερονται για τις σπουδες τους και να πηγαινουν στον καθηγητη που εχουν προβλημα και μεσα απο μια συζητηση(εαν πραγματοποιηθει) να λυθουν καποια προβληματα.

 

*ας μην αναφερει καποιος οτι υπαρχουν οι παραταξεις γιαυτο γιατι θα μου φανει τραγικα αστειο!!!

 

Θα προσπαθησω και στην σχολη μου να το κανω εχω ηδη επικοινωνησει με αρκετα ατομα και οι ενδειξεις ειναι ενθαρυντικες.

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορουσαν να οργανωθουν σε ομαδες* φοιτητες που ενδιαφερονται για τις σπουδες τους και να πηγαινουν στον καθηγητη που εχουν προβλημα και μεσα απο μια συζητηση(εαν πραγματοποιηθει) να λυθουν καποια προβληματα.

 

Θα σου πω ενα περιστατικο για ενα καθηγητη μου.Που συνεβη στην εξεταστικη του φεεβρουαριου.Ειχαμε δωσει ενα μαθημα(για οσους ειναι σε πολυτεχνικες σχολες θα το ξερουν Γραμμικη Αλγεβρα) και τελικα με εκοψε.Εμενα και 2 αλλους φιλους μου(δεν θα σταθω στο γεγονος οτι κοπηκα γτ θα με πειτε προκατηλειμενο.Αλλα πηγαμε λοιπον σοτ γραφειο του καθηγητη και του λεμε θα μπορουσαμε να αναλυσουμε λιγο τα θεματα για να δουμε τι λαθη καναμε για να μπορεσουμε να τα διορθωσουμε.Ολα ωραια

Ξεκιναμε βγαζει τα γραπτα μας μπροστα και ξεκιναμε και μας αναλυει τα θεματα.

Αφου περασαμε τα πρωτα 6,φτασαμε στο οπως αποδειχτηκε επιμαχο θεμα!!!

Για οσους ξερουν απο μαθηματικα,οταν η οριζουσα ενος πινακα 2χ2 βγαινει 0 τοτε οπως ειναι απολυτα φυσικο στην nxn μορφη της παλι μηδεν θα βγαινει.Ο καθηγητης ομως τι μας λεει...Η οριζουσα για 2χ2 βγαινει 0 και και για nxn -n(επι κατι δεν το θυμαμαι ακριβως)..και με το που τυ λεμε οτι οταν ειναι 0 στην απλη μορφη δεν γινεται να αλλαζει μετα.Αρπαζει τα γραπτα τα πεταει στο συρταρι του και αρχιζει να "Διαμαρτυρηθειτε στον προδερο.Πειτε του οτι σας αδικησα"

Και σηκωνετε και φευγει απο το γραφειο του και μας αφηνει εκει... :o :o

Στον κοσμο δεν υπαρχουν εξαιρεσεις(LP,strat... :))

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το συγκεκριμενο μαθημα το εχω περασει με την πρωτη (αναμεσα σε αλλους 15 στους 223 αν θυμαμαι καλα!!!!! :o :o :o) δεν ειχα παει ποτε για παρακολουθηση και ειχα διαβασει απλα απο τον γνωστο σε ολους μας γκαρουτσο..ο Καθηγητης ειναι ο Τσ....ος. Για τον οποιο μια παραταξη σε εμας εχει βγαλει και πλαισιο για να τον διωξουν απο την σχολη.

 

Αυτο που αναφερεις ομως ειναι το μετα ..το θεμα ειναι να βελτιωθει το πριν (οι παραδοσεις) μονο τοτε θα αντιληφθει και ο καθηγητης οτι ενδιαφερεσαι για το μαθημα του ..αν πας μετα απο την εξεταση και αρχισεις και τον πιεζεις ειναι λιγο διαφορετικο και ισως τοτε ειναι και πιο ευκολο για αυτον να αντιδρασει ετσι.

Σε καμια περιπτωση ακομα και ετσι να αντιδρασει δεν τον δικαιολογω καθως εχει υποχρεωση να λυνει αποριες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω κοπηκα με 4,4........ >:(

και με αυτο το θεμα που λεω πηγαινα 6.....

Αλλα δεν θα σταθω σε αυτο...αλλα στην σταση του καθηγητη.Καταλαβε το λαθος κ την μεγαλη παπαρια που εκανε με την οριζουσα και αντι να μας πει εχετε δικιο και ναμας περασει.....Παιρνει τα γραπτα και το παιζει μαγκας!!!

Εκεινη την ωρα δεν πρεπει να αρπαξεις το γραφειο και να τουτο φερεις καπελο???

 

Αλλα εχε χαρη που τον εχω και διαφορικες τωρα...... ::)

 

Στον κοσμο δεν υπαρχουν εξαιρεσεις(LP,strat... :))

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λυση : ολοι οι φοιτητες να αξιολογουν καθε καθηγητη , αφοτου εχουν παρακολουθησει και ΠΕΡΑΣΕΙ το μαθημά του.Τοτε δεν θα υπαρχει ουτε 70% αποτυχια, ουτε ο χειροτερος καφρος στη ισχυροτερη θεση.

 

Το εξηγείς αυτό; Δεν βλέπω πως θα μπορούσε να αποτελέσει αυτό βιώσιμη λύση έστω και βραχυπρόθεσμα.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακούστε λοιπόν και την άποψη ενός ανθρώπου που τελείωσε το πανεπιστήμιο Πειραιά το 2004, πήρε master από εκεί και κάνει διδακτορικό τώρα (τμήμα Πληροφορικής). Υπάρχουν τρία είδη καθηγητών. 1) Οι τρελαμένες ιδιοφυίες που βρίσκονται στον κόσμο τους, 2)τα καλομαθημένα ψώνια που τους τάιζαν οι γωνείς τους μέχρι τα 40 και τους πλήρωναν όλα εκείνα τα ελιτιστικά πανεπιστήμια του εξωτερικού και 3)οι άνθρωποι που αγαπάν την επιστήμη και έκαναν ένα σωρό θυσίες για να τα καταφέρουν. Με τις δύο πρώτες κατηγορίες δεν πρόκειται ποτέ να βγάλετε άκρη, ειδικά με την δευτερη κατηγορία η οποία συγκεντρώνει συνήθως την πιο κατάπτυστη συμπεριφορά. Η τρίτη κατηγορία είναι η πιο ελπιδοφόρα αλλά παντού υπάρχουν εξαιρέσεις. Πρέπει να έχετε στο μυαλό σας όμως ότι σύμφωνα με το ελεεινό διδακτικό σύστημα των ελληνικών πανεπιστημίων, ένας ακαδημαικός (ειδικά οι νεότεροι) πρέπει να ασχολείται και με ένα σωρό άλλα άχρηστα πράγματα, για να μην ξεχάσω αυτό το αέναο κυνήγι αύξησης των σελίδων του βιογραφικού (συμμετοχή σε επιτροπές, συγγραφή βιβλίων, πρόεδροι συμβουλίων και οργανισμών κ.α.) Όλη αυτή η ιστορία αποστασιοποιεί τον καθηγητή από τους μαθητές του, την διδασκαλία (η οποία μετατρέπεται σε αγγαρεία) και το κυριότερο, νεκρώνει την έρευνα (α ρε Ψαροκώσταινα).

Λύσεις; Απολύτως καμία, όσο κανείς (και το τονίζω κανείς) από τους εμπλεκόμενους δεν έχει όρεξη να ασχοληθεί.

Έδω κάποιες επιτηρήσεις ήταν να κάνω σε μαθήματα μιάς συγκεκριμένης μέρας, αναβλήθηκαν οι εξετάσεις για την μέρα αυτή, δεν με είχε ειδοποιήσει κανείς, είχα ζητήσει άδεια από την δουλειά μου (άνευ αποδοχών μάλιστα), διαμαρτύρομαι για το αυτονόητο και μου την λένε και από πάνω. Τέτοιο παραλογισμό ούτε στον στρατό δεν έχω δεί.

Γι'αυτό υπομονή και επιμονή. Αν είστε λίγο επιμελείς όλα θα πάνε καλά. Και να σας πώ και κάτι, εγώ σταμάτησα να παρακολουθώ μαθήματα μη-επιλογής από το τρίτο εξάμηνο. Ήταν παντελώς περιττό.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου