Προς το περιεχόμενο

Για αγανακτησμενους φοιτητες..


Προτεινόμενες αναρτήσεις

κατι περι αιωνίων :

 

στη σχολη μου, αρνουνταν να δωσουν βιβλια μετα το 5ο ετος.Οχι τα καινουρια στην περιπτωση που ειχαν αλλαξει οι εκδοσεις.Αν καποιος δεν ειχε παει να παρει το βιβλιο που του αντιστοιχει και ειχε παρελθει καποιο χρονικο διαστημα, ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να το διεκδικησει.

 

Οταν το εμαθα, ετρεξα στη γραμματεια και εκανα φασαρια (ποτε δεν με ενδιεφερε μιας και το 80% των συγγραματων δεν εκαναν ουτε για κοπρολαγνεια (αλλο θεμα αυτο)).Το σκεπτικο μου ηταν οτι οι φορολογουμενοι (αυτοι που δεν ανεχονται τους αιωνιους φοιτητες,αλλα ανεχονται τους πολιτικους τους και τους προσκειμενους σε αυτους δημοσιογραφους) εχουν ΠΛΗΡΩΣΕΙ εναν αριθμο βιβλιων ισο με τον αριθμο των εισαχθεντων σε μια σχολη.Αν καποιος δεν το παρει το βιβλιο αμεσα , ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ? το πετανε?

 

Φυσικα ισχυριζομαι οτι το παρακρατημενο βιβλιο ΠΩΛΕΙΤΑΙ και γι' αυτο ο αιωνιος φοιτητης δεν εχει δικαιωμα πανω του.

 

Για την ιστορια, αφου εγινε χαμος στη γραμματεια, εμπλεχτηκαν τα κομματα, καπηλευτηκαν την πρωτοβουλία μου και την επομενη εβδομαδα 2 διαφορετικες παραταξεις εβγαλαν ΑΦΙΣΑ οτι επανα-κερδισαν το δικαιωμα ΟΛΟΙ οι φοιτητες να παιρνουν βιβλια.Αφοτου μαλωσαν μεταξύ τους για το ποιος το ξεκινησε, τελικα ΚΑΝΕΙΣ δεν πηρε βιβλιο.

 

ΥΓ. Δεδομενου οτι ενας φοιτητης μετα το περας καποιων ετων, χανει τη φοιτητικη του ιδιοτητα (πασο,συγκοινωνιες,συγγραματα,φορολογια), προκαλω ανοιχτα τον οποιονδηποτε να μου πει με επιχειρηματα, πως ενας αιωνιος επιβαρυνει το κοινωνικο συνολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 57
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν νομιζεις οτι ειναι μια γενικοτητα και σε μεγαλο βαθμο αφοριστικο αυτο που ειπες?

Δηλαδη για την υπαρξη και συντηρηση ενος απαραδεκτου εκπαιδευτικου συστηματος αυτοι που φταινε ειναι οι εκπαιδευομενοι? Προφανως αυτος που ξυνεται ολο το εξαμηνο, παει να δωσει με 2 μερες διαβασμα, κοβεται, και παραπονιεται ειναι τουλαχιστον γελοιος, αλλα μπορεις να σκεφτεις λιγο ποιοι λογοι τον κανουν να αποστρεφεται απο τα μαθηματα? Μηπως το οτι αντιμετωπιζει καθηγητες που θεωρουν διαγαλαξιακη συγκηρια οτι δεν βρεθηκαν στην νασα? Οτι αντιμετωπιζει ενα πανεπιστημιο παρατημενο και ανοργανωτο (τουλαχιστον στο 70% των μαθηματων μου τα βιβλια απλα ΔΕΝ διαβαζονται κ αναγκαζομαι να αγοραζω βοηθηματα), οτι δεν βλεπει τον λογο να διαβασει γιατι υπαρχει μεγαλη περιπτωση να μεινει ανεργος ή να βρει δουλεια αναντιστοιχη του πτυχιου κ των γνωσεων του..Τα παραπανω αναφερονται στον μεσο ελληνα φοιτητη γιατι αυτος που εχει γεννηθει για να γινει επιστημονας, θα γινει οσο εμποδια κ αν αντιμετωπισει..Απο την αλλη εχω δει κ καθηγητες που μεσα σε αυτον τον χαμο προσπαθουν σε βοηθησουν και σου δειχνουν οτι πραγματικα νοιαζονται αλλα δυστυχως αυτοι ειναι οι μειοψηφια.

 

Κατ' αρχήν Γιώργο, εννοείται καμία παρεξήγηση κουβέντα να γίνεται!

Για την φράση αυτή ομολογώ πως αφού την θεώρησα ωραία, το μετάνιωσα σχεδόν αμέσως, αλλά μετά πηγαίνοντας να την τροποποιήσω είχαν ήδη μπει άλλες απαντήσεις, οπότε είπα ας την για όταν την πιάσει κανείς να τη σχολιάσει. Είναι βαρύγδουπη έκφραση δε θα πεφτε έτσι.

Λοιπόν ναι είναι λάθος, αλλά όχι για τους λόγους που λες εσύ ιδιαίτερα.

Είναι λάθος γιατί ο φοιτητής δεν έχει ακριβώς επιλογή ως προς τους καθηγητές του και όχι κάποιο πολύ δυνατό εργαλείο να τους ελέγξει και στείλει στη μάνα τους αν χρειαστεί.

Ίσως μια σωστότερη παράφραση της έκφρασης θα ήταν, Η Ελληνική κοινωνία έχει το εκπαιδευτικό σύστημα που της αξίζει... αλλά και αυτό με περιορισμούς γιατί όπως είπε και ο infectme καλώς ή κακώς ο μέσος γονιός που στέλνει το παιδί του να σπουδάσει το στέλνει γιατί πιστεύει πως κάνει το καλύτερο για το παιδί του.

 

Αντι να ζηταμε το αντιθετο, να διοριστουν κι αλλοι καθηγητες με ορθοτερα κριτιρια, να αναβαθμιστουν οι υπαρχουσες σχολες και να δημιουργηθουν κι αλλες να αυξηθει ο αριθμος των εισακτεων να οργανωθει καλυτερα και να μεγαλωσει η αγορα εργασιας ωστε να βρισκεις ευκολα δουλεια (και να μην χρειαζεται να εχεις 3 μαστερ και 3 διαδακτορικα για γινεις υπαλληλακος της χψ εταιριας και τελικα να δουλευεις 10ωρα με ενα μισθο της πεινας) λεμε να μειωθει ο αριθμος τους επειδη ετσι κι αλλιως οι μισοι θα μεινουν ανεργοι?

 

Υ.Γ Ας προσπαθουμε να βλεπουμε το δασος και οχι το δεντρο

Υ.Γ.2 Ευη σορρυ για το κραξιμο , δεν ειναι κατι προσωπικο  ;)

 

Τώρα για τη μείωση των εισακτέων, κατ αρχάς και χωρίς να θέλω να ακουστώ (πολύ) ψώνιο, το ότι πέρασα σε μια σχολή δεν έγινε κατα τύχη, έγινε σίγουρα κατα τύχη το σε ποια πέρασα, αλλά ήταν κάπως δεδομένο ότι ένα Πολυτεχνείο το χτύπαγα. Οπότε να σου πω την αλήθεια δεν είναι να πεις πως εγώ ήμουν η τυχερή που πέρασε, αλλά μάλλον διάβασα έστω το ελάχιστο συστηματικά και ασχολήθηκα.

Όπως είπε και ο infectme πολύ σωστά για να αυξηθούν οι θέσεις κάπου, σε μια δουλεία, σχολή ή οτιδήποτε πρέπει να αυξηθεί η παραγωγική ανάγκη ζήτησης πρακτικά και όχι θεωρητικά. Δηλαδή πχ το να ανοίξεις ένα πανεπιστήμιο ή να κάνεις διάφορα εκπαιδευτικά προγράμματα άνευ αντικειμένου (που ουκ ολίγα υπάρχουν σε όλη την επαρχία) και Αθήνα δεν ανεβάζει το επίπεδο, αντιθέτως καταστρέφει και τους αξιολογότερους των φοιτητών.

Και τέλος πάντων τους ήδη υπάρχοντες μπάζα καθηγητές ποιος θα τους διώξει από το σύστημα; Ή θα τους κρατήσουμε κ αυτούς να πάρουν σύνταξη οι καυμένοι και να βγάλουν τη δουλεία οι υπόλοιποι οι καινούριοι;

Το προσλαμβάνω/ διορίζω επιπλέον οπουδήποτε σε Ελληνικό δημόσιο είναι ότι χειρότερο. Αυτοί επιβαρύνουν αλήθεια το κράτος και δεν προσφέρουν και κάτι. Πόσο μάλλον συγκριτικά με τους αιώνιους φοιτητές (για να θίξω και στο ελάχιστο αυτό το θέμα)

Γι αυτούς πχ, ναι μεν δεν επιβαρύνουν πολύ οικονομικά, αλλά δεν έιπε κανείς ακόμα ενα σοβαρό κριτήριο γιατί να μπορεί κάποιος να κάνει τη σχολή του σε 100 χρόνια και να ενισχύεται το ε ντάξει μπορώ να δίνω το μάθημα επ' άπειρον.

Και επαναλαμβάνω από προηγούμενο σχολιό μου, είναι ελάχιστοι αυτοί που δουλεύουν και σπουδάζουν παράλληλα ώστε να χρειάζονται αυτή τη ρύθμιση.

 

Τώρα ο μέσος φοιτητής αποστρέφεται τα μαθήματα, όπως θυμάμαι εγώ (γιατί δεν είναι και τόσος καιρός που έφυγα από τον εκπαιδευτικό χώρο) ήταν όχι επειδή ο χώρος ήταν μπουρδέλο αλλά επειδή ήθελε να πάει για καφέ και μπάνιο. Με εξαιρέσεις δεκτές εννοείται, απλά όχι τόσες πολλές.

 

Υ.Γ. Και το χειρότερο είναι πως δεν ήθελα να εμπλακώ πολύ σ αυτό το θέμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστη ηταν η φραση αυτη εν μερει γιατι οταν βλεπεις ατομα που βγαζουν σπιθες τα ματια τους να αρκουνται στην μετριοτητα και στην στην απολαυση της υπερεκτιμημενης φοιτητικης ζωης με αποτελεσμα να γινονται "μαγκες" οι περιεργοι τυποι των πρωτων σειρων που περα απο την παπαγαλια και την αποστηθιση δεν μπορουν να σκεφτουν σε πιανει το παραπονο.

Τωρα με τους εισακτεους το μεγαλο καραγκιοζιλικι ειναι οι μετεγγραφες απο παντου.Αλλο ενα ετος να εχει 200 ατομα και αλλο 500.Για να μην παρεξηγηθω δεν εννοω τις δικαιες και αναγκαιες μεταγραφες αλλα αυτες τις υπογειες βισματομενες.

Τελος για την χρηματοδοτηση που λετε:κοψανε τισ συνδρομες στα επιστημονικα περιοδικα http://www.heal-link.gr/.Αυτοι αιωνιοι φοιτητες και οι αιωνοβιοι συνταξιουχοι μας κατεστρεψαν :-X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ναι, υπάρχουν αδιάφοροι διδάσκοντες (και κομπλεξικοί υπάρχουν) αλλά δυστυχώς ο κύριος όγκος των φοιτητών είναι σε απελπιστική κατάσταση. I repeat: Απελπιστική κατάσταση. (π.χ. Απόφοιτος του Φυσικού, δεν ξέρει τι είναι η συνάρτηση Δέλτα και ΔΕΝ ντρέπεται γι αυτό).

 

Σαφώς και δεν φταίνε οι φοιτητές για αυτή τους την απελπιστική κατάσταση αλλά όσοι τους έχουν(-με) διδάξει όλα τα προηγούμενα χρόνια. Γιατί προφανώς αμέλησαν (ή δεν κατάφεραν) να τους δείξουν την ενδιαφέρουσα (την όμορφη) πλευρά της επιστήμης - η οποία δεν είναι πάντα εύκολα ορατή από όλους. Μπορεί και οι ίδιοι οι διδάσκοντες να μην την είχαν δει. Για την απογοήτευσή τους φταίει και η -δικαιολογημένη- έλλειψη εμπιστοσύνης στην αξία του τίτλου που θα αποκτήσουν. Φταίει το ότι κανείς δεν τους έχει καταστήσει σαφές ότι οι επιστήμονες (κατά κανόνα) πληρώνονται γι αυτό που κάνουν και όχι γι αυτό που γράφουν τα χαρτιά τους. Δεν έχουν πιστέψει στην αναγκαιότητα του να είναι επαρκείς σε αυτό που σπουδάζουν. Σκεφτείτε το ανάλογο σε ένα μουσικό πτυχίο: Αν μου στείλει εμένα κάποιος σπίτι μου ένα πτυχίο κιθάρας.... ενώ δεν ξέρω γρι θεωρία και ενώ παίζω μέτρια.... θα ήταν σκόπιμο να διεκδικήσω να με διορίσουν σε δημόσιο ωδείο? Να διδάξω άλλους? Ποιούς? Πως?

 

Και δεν είναι μόνο η απογοήτευση για την ίδια την επιστήμη και η απαξίωση της ενασχόλησης με αυτήν (όσοι ασχολούνται είναι "γλυφτράκια", "τσάτσοι των καθηγητών" κλπ κλπ). Ολόκληρη η γενιά που σήμερα σπουδάζει χαρακτηρίζεται από μια γενική απογοήτευση. Γιατί νομίζουν ότι αξίζουν πολύ περισσότερα από αυτά που τους προσφέρονται και γιατί νομίζουν ότι η ζωή είναι αυτή που τους υπαγορεύεται από αυτούς που (ώς επάγγελμα) στήνουν και πλασάρουν "πρότυπα".

 

...

 

Σε σχέση με την απαξίωση των φοιτητών από τους καθηγητές τους σκεφτείτε το εξής:

Είναι δύσκολο να πιστέψεις ότι μπορείς "να κάνεις τη διαφορά" διδάσκοντας ένα πολύ εξειδικευμένο τεχνικό μάθημα.  Δεν είναι εύκολο να αγγίξεις τη ρίζα του προβλήματος όταν ο προδιαγεγραμμένος ρόλος σου μπαίνοντας (για 2 ωρες) σε μια τάξη είναι να μιλήσεις (π.χ.) για το θεώρημα της συνέλιξης η για "αριθμητικές τεχνικές αποθορυβοποίησης ψηφιακών εικόνων". Οταν 3 στους 10 "ακολουθούν", και όταν 70% αποτυχία θεωρείται "αποδεκτό" αποτέλεσμα είναι εύκολο να πέσεις στην παγίδα της "εύκολης λύσης". Γιατί είναι πολύ-πολύ πιο εύκολο να τους κόψεις επειδή δεν έγραψαν από το να περάσουν επειδή πράγματι έμαθαν.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, υπάρχουν αδιάφοροι διδάσκοντες (και κομπλεξικοί υπάρχουν) αλλά δυστυχώς ο κύριος όγκος των φοιτητών είναι σε απελπιστική κατάσταση. I repeat: Απελπιστική κατάσταση. (π.χ. Απόφοιτος του Φυσικού, δεν ξέρει τι είναι η συνάρτηση Δέλτα και ΔΕΝ ντρέπεται γι αυτό).

Που να δεις τι γινεται στα ΤΕΙ... Επιπεδο και συμπεριφορα μαθητων 1ης λυκειου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τώρα για τη μείωση των εισακτέων, κατ αρχάς και χωρίς να θέλω να ακουστώ (πολύ) ψώνιο, το ότι πέρασα σε μια σχολή δεν έγινε κατα τύχη, έγινε σίγουρα κατα τύχη το σε ποια πέρασα, αλλά ήταν κάπως δεδομένο ότι ένα Πολυτεχνείο το χτύπαγα. Οπότε να σου πω την αλήθεια δεν είναι να πεις πως εγώ ήμουν η τυχερή που πέρασε, αλλά μάλλον διάβασα έστω το ελάχιστο συστηματικά και ασχολήθηκα.

Όπως είπε και ο infectme πολύ σωστά για να αυξηθούν οι θέσεις κάπου, σε μια δουλεία, σχολή ή οτιδήποτε πρέπει να αυξηθεί η παραγωγική ανάγκη ζήτησης πρακτικά και όχι θεωρητικά. Δηλαδή πχ το να ανοίξεις ένα πανεπιστήμιο ή να κάνεις διάφορα εκπαιδευτικά προγράμματα άνευ αντικειμένου (που ουκ ολίγα υπάρχουν σε όλη την επαρχία) και Αθήνα δεν ανεβάζει το επίπεδο, αντιθέτως καταστρέφει και τους αξιολογότερους των φοιτητών.

Και τέλος πάντων τους ήδη υπάρχοντες μπάζα καθηγητές ποιος θα τους διώξει από το σύστημα; Ή θα τους κρατήσουμε κ αυτούς να πάρουν σύνταξη οι καυμένοι και να βγάλουν τη δουλεία οι υπόλοιποι οι καινούριοι;

Το προσλαμβάνω/ διορίζω επιπλέον οπουδήποτε σε Ελληνικό δημόσιο είναι ότι χειρότερο. Αυτοί επιβαρύνουν αλήθεια το κράτος και δεν προσφέρουν και κάτι. Πόσο μάλλον συγκριτικά με τους αιώνιους φοιτητές (για να θίξω και στο ελάχιστο αυτό το θέμα)

Γι αυτούς πχ, ναι μεν δεν επιβαρύνουν πολύ οικονομικά, αλλά δεν έιπε κανείς ακόμα ενα σοβαρό κριτήριο γιατί να μπορεί κάποιος να κάνει τη σχολή του σε 100 χρόνια και να ενισχύεται το ε ντάξει μπορώ να δίνω το μάθημα επ' άπειρον.

Και επαναλαμβάνω από προηγούμενο σχολιό μου, είναι ελάχιστοι αυτοί που δουλεύουν και σπουδάζουν παράλληλα ώστε να χρειάζονται αυτή τη ρύθμιση.

 

Τώρα ο μέσος φοιτητής αποστρέφεται τα μαθήματα, όπως θυμάμαι εγώ (γιατί δεν είναι και τόσος καιρός που έφυγα από τον εκπαιδευτικό χώρο) ήταν όχι επειδή ο χώρος ήταν μπουρδέλο αλλά επειδή ήθελε να πάει για καφέ και μπάνιο. Με εξαιρέσεις δεκτές εννοείται, απλά όχι τόσες πολλές.

 

Υ.Γ. Και το χειρότερο είναι πως δεν ήθελα να εμπλακώ πολύ σ αυτό το θέμα!

 

1oν) Κοιτα, το να βγαλεις αρκετα μορια κ να εχεις περισσοτερες επιλογες δεν μου λεει κατι, την κανω εγω την "καλη σχολη" γενικως (αν εχασα αυτη που ηθελα) οταν δεν με τρελενει το αντικειμενο της (στην περιπτωση μου πχ θα το παρω το πτυχιο σε λογικο χρονο αλλα θα γινω μετριος φυσικος, και αυτη η μετριοτητα ειναι η αρρωστια της ελληνικης κοινωνιας), γτ οπως ειπα υπαρχουν ατομα τα οποια εχουν πραγματικα κλιση αλλα ορισμενα απο αυτα μπορει να μην περνανε στην σχολη που θελουν για τους χψ λογους, και να τους παιρνω εγω την θεση.. Θα μου πεις οτι αν θελεις να γινεις κατι, θα γινεις και ξαναδινεις πανελληνιες, αλλα απο την αλλη αν καποιος δεν θελει να ξαναπερασει των ψυχοσωματικο βιασμο των πανελληνιων θα με βρει συμφωνο. Γενικα αυτο εχει να κανει με την καταντια του εκπαιδευτικου συστηματος γενικοτερα. Απο την αλλη υπαρχει η λογικη του οτι αν δεν εισαι επιστημονας γιατρος ή δικηγορος δεν εχεις πετυχει στην ζωη σου και αυτη η λογικη περναει υποσυνειδητα απο τους γονεις στα παιδια. Εγω πχ ηθελα να γινω μαραγκος (δεν κανω πλακα) αλλα ποιος μου εγγυαται οτι θα μπορεσω να ζησω οταν υπαρχουν τα ΙΚΕΑ?? Ενω με το πτυχιου του φυσικου ολο κ καπου θα διοριστω θα κανω κ κανενα ιδιαιτερο, θα την βρουμε την ακρη.. ετσι παει..

2ον) Θεσεις εργασιας υπαρχουν, τοσα σχολεια εχουν κενες θεσεις καθηγητων,τοσα σχολεια ΔΕΝ υπαρχουν( ας χτιστουν), ερευνα στο πανεπιστημιο δεν υπαρχει, ας γινει, ερευνιτικα κεντρα περιβαλλοντολογικα κεντρα δεν υπαρχουν.. θελω να πω οτι θεσεις θεσεις εργασιας υπαρχουν (κ αναφερθηκα μονο για τους φυσικους) και μπορουν να δημιουργηθουν καινουργιες που θα εχουν λογο υπαρξης, αλλα με τετοια διαχειρηση των οικονομικων απο το κρατος, ποιος θα τους πληρωνει??

3ον) Τον λογο που κανει τον μεσο ελληνα φοιτητη να αποστρεφεται απο τα μαθηματα και να πηγαινει για καφε τον εχουμε σκεφτει? Γιατι οταν δεν πεινας κ πολυ ενα ανοστο φαγητο δεν θα το φας, ενω ενα νοστιμο καλομαγειρεμενο θα σου κινησει το ενδιαφερον..  ;) that's the point!

 

Γιατί είναι πολύ-πολύ πιο εύκολο να τους κόψεις επειδή δεν έγραψαν από το να περάσουν επειδή πράγματι έμαθαν.

 

+1

Μπάτε να γιομίσω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1oν) Κοιτα, το να βγαλεις αρκετα μορια κ να εχεις περισσοτερες επιλογες δεν μου λεει κατι, την κανω εγω την "καλη σχολη" γενικως (αν εχασα αυτη που ηθελα) οταν δεν με τρελενει το αντικειμενο της (στην περιπτωση μου πχ θα το παρω το πτυχιο σε λογικο χρονο αλλα θα γινω μετριος φυσικος, και αυτη η μετριοτητα ειναι η αρρωστια της ελληνικης κοινωνιας), γτ οπως ειπα υπαρχουν ατομα τα οποια εχουν πραγματικα κλιση αλλα ορισμενα απο αυτα μπορει να μην περνανε στην σχολη που θελουν για τους χψ λογους, και να τους παιρνω εγω την θεση.. Θα μου πεις οτι αν θελεις να γινεις κατι, θα γινεις και ξαναδινεις πανελληνιες, αλλα απο την αλλη αν καποιος δεν θελει να ξαναπερασει των ψυχοσωματικο βιασμο των πανελληνιων θα με βρει συμφωνο. Γενικα αυτο εχει να κανει με την καταντια του εκπαιδευτικου συστηματος γενικοτερα.

 

Ανοίγεις άλλο θέμα εδώ, ως προς τις επιλογές που μπορεί να έχει ο νέος τελιώνοντας το σχολείο. Δυστυχώς για πολλούς λόγους από την οικογέννεια ως την κοινωνία παίρνεις διάφορες κατευθύνσεις οι οποίες μπορεί και να μη σε εκφράζουν. Και εδώ τίθεται το ερώτημα τι να την κάνει ο άλλος τη σχολή Διαχείρισης Εκλησιαστικών Οργάνων, και να περάσεις σε μια σχολή οκ αλλά τι σχολή είναι αυτή;

Να πας να σπουδάσεις κάτι πιο πρακτικό σε ιεκ, ή άλλο ιδιωτικό και να μην αναγνωίζεται εδώ κτλ κτλ και όλη μέρα θα μιλάμε, αλλά μη με βάλεις στο τριπάκι αυτό, θα στα πω σε καφέ αμα καίγεσαι παρά να τα γράφω όλα...!!

 

 

 

2ον) Θεσεις εργασιας υπαρχουν, τοσα σχολεια εχουν κενες θεσεις καθηγητων,τοσα σχολεια ΔΕΝ υπαρχουν( ας χτιστουν), ερευνα στο πανεπιστημιο δεν υπαρχει, ας γινει, ερευνιτικα κεντρα περιβαλλοντολογικα κεντρα δεν υπαρχουν.. θελω να πω οτι θεσεις θεσεις εργασιας υπαρχουν (κ αναφερθηκα μονο για τους φυσικους) και μπορουν να δημιουργηθουν καινουργιες που θα εχουν λογο υπαρξης, αλλα με τετοια διαχειρηση των οικονομικων απο το κρατος, ποιος θα τους πληρωνει??

 

Άλλο τεράστιο θέμα... όρεξη έχεις θαρρώ!

 

[quote author=astraxan19 link=topic=169497.msg340168#msg340168

date=1246112977]

 

3ον) Τον λογο που κανει τον μεσο ελληνα φοιτητη να αποστρεφεται απο τα μαθηματα και να πηγαινει για καφε τον εχουμε σκεφτει? Γιατι οταν δεν πεινας κ πολυ ενα ανοστο φαγητο δεν θα το φας, ενω ενα νοστιμο καλομαγειρεμενο θα σου κινησει το ενδιαφερον..  ;) that's the point!

 

 

Μωρέ είναι και ο καθηγητής αν είναι μούφας, εννοείται υπάρχουν και αυτοί που απλα ΔΕΝ πας να τους ακούσεις, αλλά νομίζω είναι πολλές και οι περιπτώσεις που απλά δεν πάει ο φοιτητής γιατί δεν αγχώνεται ιδιαίτερα, αφού μπορεί να τα δώσει και στο πτυχίο και όσες φορές θέλει και να μην πατήσει ε δεν έχει και καμία άμεση επίπτωση σε κανένα κτλ κτλ κτλ

 

Λέω να συμπληρώσω με την σοφότατη παράθεση του κ. Jasemeister...

 

Ασ'το να πάει ασ'το

ασ'το πονάει ασ'το

 

http://www.youtube.com/watch?v=6Hyhq5iwew8

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως κατάλαβα πρόσφατα πόσο πολλά μένουν στο μυαλό των αποφοίτων των πανεπιστημίων (τουλάχιστον σε κάποιους εξ' αυτών). Ακολουθεί real-life σκηνικό που έγινε πριν κάποιες μέρες στην εταιρία που εργάζομαι:

 

Το τμήμα μου ασχολείται με τον προγραμματισμό και θέλαμε ένα νέο μέλος για να αντικαταστήσει έναν συνάδελφο που πήγε σε άλλη εταιρία.

Ακολούθησαν τα κλασσικά, δημοσίευση αγγελίας σε διάφορα μέρη, έφτασαν βιογραφικά από μπόλικο κόσμο και άρχισε μια διαδικασία συνεντεύξεων με όσους ήταν κοντά σε αυτό που έψαχνε η εταιρία.

 

Κάποια στιγμή έρχεται για συνέντευξη μια κοπέλα η οποία ήταν απόφοιτος ΑΕΙ στον τομέα της Πληροφορικής και πρόσφατα είχε πάρει MSc πάνω στα Πληροφοριακά Συστήματα. Για την ιστορία, και οι δύο σχολές στις οποίες είχε φοιτήσει θεωρούνται υψηλού επιπέδου και με κύρος σε ό,τι αφορά τους τίτλους σπουδών που παρέχουν.

 

Για να μην το κουράζω (άλλο), όταν η κοπέλα ήρθε για συνέντευξη, διαπιστώσαμε με λύπη ότι δεν ήξερε ούτε καν τα στοιχειώδη, πράγματα που θεωρητικά έπρεπε να της είναι από πανεύκολα έως βαρετά.

Μιλάμε για έναν άνθρωπο με πτυχίο και master πάνω στο αντικείμενο με το οποίο θα ασχοληθεί στη ζωή του και για το οποίο γινόταν η συνέντευξη!

 

Μετά από αυτό δεν μου προξενούν καμία εντύπωση τα πτυχία και τα συναφή και πόσο λίγα σημαίνουν για τις γνώσεις του κατόχου τους.

Να είμαι και απολύτως ειλικρινής, σε αυτή την κατηγορία εντάσσω και τον εαυτό μου. Θεωρώ δε ότι αν δεν είχα κάποια χρόνια εργασιακής εμπειρίας (τα λίγα που έχω τέλος πάντων), σχεδόν σίγουρα θα είχα και μηδαμινές πραγματικές γνώσεις.

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου