Προς το περιεχόμενο

H αξία μιας Gibson λόγω "ονόματος" & οι εναλλακτικές


Προτεινόμενες αναρτήσεις

SF καλωσήρθες.

Συμφωνώ απόλυτα με όσα έγραψες στο πρώτο σου post.

Τα είπα και εγώ περιληπτικά γιατί βαριέμαι το γράψιμο  :)

Πρέπει να πώ ότι σε ζηλεύω  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 191
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

SF πολυ ωραια τα λες, αλλα να σταθω για παραδειγμα σε αυτο με τη ζυγαρια.

 

Οταν δινω 2000 για ενα οργανο ΑΠΑΙΤΩ η διεργασια αυτη να εχει γινει απο το εργοστασιο. Ξερω πολλες εταιρειες που δεν βγαζουν απο το εργοστασιο μια κιθαρα που ζυγιζει ενα τονο και προσπαθουν να κρατουν το βαρος του εκαστοτε μοντελου σε ενα οσο πιο στενα καθορισμενο πλαισιο δυνατον, με μικρες αποκλισεις. Αυτο λεγεται consistency. Αυτο που κανει η gibson και που αναγκαζει εσενα και καθε αλλο καταναλωτη να πηγαινουν για δοκιμες εχωντας και ζυγαρια μαζι τους λεγεται incosistency και για εμενα σε αυτες τις κατηγοριες τιμων ειναι ανεπιτρεπτο, ποσο μαλλον οταν προερχεται απο ενα κολοσο οπως η gibson.

 

Αυτο ειναι που ενοχλει εμενα και πολλους αλλους στη συγκεκριμενη εταιρεια και τις πολιτικες που ακολουθει...

 

Τετοιες διακυμανσεις στο βαρος απο πουπουλα μεχρι τσιμεντενιες κιθαρες βλεπουμε και σε μεξικανικες fender...αλλα ελα που αυτες ειναι κιθαρες των 500 ευρω και εδω μιλαμε για Gibson τετραπλασιας αξιας.

 

 

Κατα τα αλλα συμφωνω απολυτα με τα περι unplugged δοκιμης και ζυγισματος του οργανου (αν και δεν κουβαλαω ζυγαρια καθε φορα που παω για δοκιμες, το βαρος ειναι απο τα σημαντικοτερα κριτηρια για εμενα).

 

 

 

Υ.Γ. Ναι εχω δοκιμασει Gibson. Μπορει να μην εχω δοκιμασει 73 οπως ο SF (ειμαι μικρος ακομα δεν προλαβα ;D ) αλλα εχω δοκιμασει μιση ντουζινα studio, αρκετες Standard καινουργιες αλλα και παλαιοτερες, και με VΟS εχω παιξει, και με Custom απο τα 80's και και...και τον ανταγωνισμο εχω δοκιμασει.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1ον) το μονο επιχειρημα εναντιον των αντιγραφων ειναι οτι ακουγονται ανεκδοτα.

 

SF, δεν πιστεύεις οτι τα βήματα 3 έως 5 θα μπορόυσε κάλλιστα να τα ικανοποιήσει κάποιος άλλος κατασκευαστής/οργανοποιός με τέχνη, επιδεξιότητα και μεράκι για τις καλές LP?

 

γιατί το κουράζουμε ρε παιδιά? οι ΜΟΝΕΣ διαφορές μεταξύ μιας καλής Gibson και μιας το ίδιο καλής Bigson είναι το όνομα και η τιμή.

 

και καμία σχεση δεν έχει η τεχνογνωσία και η μελέτη που περικλείει ένα αυτοκίνητο σε σχέση με μια ...κιθάρα. τι σχέση έχουν οι φεράρρι???

 

δε μπορώ πια να ακούω αβάσιμους χαρακτηρισμους όπως "ανέκδοτα" "φτηνοκιθάρες" ::)

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλώς ήρθες SF... Eίναι πολύ ενδιαφέρουσα η άποψή σου και συμφωνώ κι εγώ σε πολλά. Δεν έχω κάτι να προσθέσω πέρα από αυτά τα μπόλικα που είχα γράψει προηγουμένως, και που δυστυχώς βλέπω ότι είναι σαν να μην υπάρχουν καν. Γιατί? Γιατί μάταια σημειώνω ανάμεσα σε πολλά άλλα πως (α) μιλάω για ίδιες κατηγορίες τιμής (πχ. Edwards ή Duesenberg εναντίον Studio), (β) πως ανάμεσα σε αυτές υπάρχουν και ακριβές εταιρίες με ψηλές ή υψηλότατες τιμές.

 

Για την ιστορία, ας σημειώσω πως έχω παίξει με πολλές Gibson (και μη) κάθε κατηγορίας τιμής. Καμία, δυστυχώς, προγενέστερη των 80s.

 

Θέλετε να μιλήσουμε για εναλλακτικές?Όχι κύριοι δεν υπάρχουν εναλλακτικές.Εταιρείες όπως Greco,Tokai ή και γω δεν ξέρω τι άλλες σαν ανέκδοτο μου ακούγονται...(Αγόρασα μία τέτοια να δω "τι παίζει"-που λένε και οι νεαρότεροι-και μετά από καμμιά βδομάδα την χάρισα επιτόπου σε ένα πιτσιρίκι που όντως είχε ανάγκη και δεν ήταν τόσο τυχερό όσο εγώ,όταν ήμουν στην ηλικία του.)    

 

Η άποψή σου για τις εναλλακτικές που ισχυρίζεσαι ότι "δεν υπάρχουν καν" συνοδεύεται από μια παρόμοια πείρα με αυτήν τη μεγάλη που έχεις στις Gibson, ή περιορίζεται στην μια που είχες αγοράσει? Με τα "λουσάτα" ονόματα που ανέφερα στην αρχή του θρεντ (όχι, δεν θα κάνω quote, αν υπάρχει κάποιος που παρακολουθεί την εξέλιξη του θρεντ θα θυμηθεί ποια λέω) έχεις ασχοληθεί? Και πιστεύεις ότι δεν αξίζει να κάνουμε απολύτως καμία μνεία σε αυτά, παρά μόνο να τις βάλουμε στο ίδιο καζάνι με τα "φτηνοκίθαρα"?

 

Η περιφρόνηση και η σνομπαρία εναντίον των εναλλακτικών έχει αρχίσει να μου θυμίζει την κατάσταση με τους Mac. Eίναι κλασσικό παράδειγμα συσπείρωσης/οπαδισμού υπέρ ενός brand name, το οποίο σαφώς και έχει τεράστια αξία και μου αρέσει προσωπικά, αλλά δεν θα με κάνει να φοράω και... κασκόλ φωνάζοντας συνθήματα. Προσοχή, δεν λέω ότι κάποιος από δω βρίσκεται σε αυτήν τη κατηγορία, αλλά ότι είναι μια κατάσταση από την οποία δεν απέχουμε και πολύ.

 

Ανέφερες κι ένα παράδειγμα με Porsche και Ferrari. Πιστεύω ότι είναι άτοπο διότι (α) δεν βγάζουν consumer μοντέλα όπως η Gibson, (β) ακόμη κι αν έβγαζαν, θα περίμενες με consistency 100% τα πάντα να είναι τέλεια επάνω τους κι όχι να πρέπει αναγκαστικά να τσεκάρεις ελαττώματα στο βάψιμο, τσαλακωμένους προφυλακτήρες κλπ., και πριν αγοράσεις μια να την οδηγήσεις απαραίτητα για να δεις αν όλα είναι όπως πρέπει να είναι.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θεωρητικά....όταν πληρώνεις τόσα πολλά για κάτι, θα έπρεπε η εταιρεία που το παράγει να εγγυάται την τελειότητά του και να μν είσαι εσύ αναγκασμένος να το ελέγχεις....

από την άλλη...όταν ξέρεις πως επικρατεί "inconsistency" δεν θες να πάρεις το καλύτερο μοντέλο από τα διαθέσιμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω έρευνα που μπορεί να εξηγεί γιατί ο ήχος μιας Gibson LP δεν αντιγράφεται:

 

http://news.cnet.com/8301-13580_3-9849949-39.html?tag=nefd.pop

Ad astra per alia fideles...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να εξηγήσεις λίγο τι εννοείς? Το μόνο που βλέπω είναι μια μελέτη με δεδομένα που δείχνουν το μέγεθος της αυθυποβολής λόγω του αντιτίμου. Πώς σχετίζεται αυτό με τον ήχο μιας Gibson (και με το αν μπορεί να αντιγραφεί ή όχι)?

 

Και γιατί να μας απασχολεί αν μπορεί να αντιγραφεί? Αυτό θα σήμαινε ότι ψάχνουμε όλοι υποκατάστατα αντί να πάμε κατευθείαν στις Gibson. Πριν από 15 σελίδες (μόνο σε αυτό το θρεντ) έλεγα ότι δεν είμαστε όλοι έτσι...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

St4rg4z3r τα είπες όλα. Το 99.99999999 % του ήχου που αντιλαμβάνεται ο μέσος ακροατής είναι θέμα ψυχολογίας. Αυτά περί συλλεκτών, "φτηνού ήχου" των αντιγράφων κ.λ.π. τα ακούω βερεσέ.

 

 

Κύριοι, με το να συζητάτε με τον... εαυτό σας δεν κάνετε τίποτα. Υπάρχει ΕΝΑΣ και ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ τρόπος να αποδειχθεί επιστημονικά κάτι: Τα διπλά τυφλά Α/Β/Χ πειράματα.

 

Όλα τα άλλα είναι "να 'χαμε να λέγαμε".

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπλαντι, εννοώ οτι είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθεί γνωστική ασυμφωνία σε κάποιον που πλήρωσε ένα σωρό λεφτά για μια gibson, και ξαφνικά μια ομάδα ατόμων του πεί οτι υπάρχουν (π.χ.) κινέζικα αντίγραφα που κάνουν την ίδια δουλεια. Δεν πρόκειται να δεχτεί οτι μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο ακόμα κι αν δοκιμάσει την εναλλακτική κινέζική, ακόμα κι αν η ομήγυρη υποστηρίζει οτι ακούγονται το ίδιο (υπάρχουν κι εξαιρέσεις ατόμων βέβαια).

 

Προσοχή: δεν εκφέρω άποψη για την ποιότητα καμίας κιθάρας, καθώς οι LP δεν είναι του γούστου μου, και δεν έχω μεγάλη εμπειρία από αυτές.

Ad astra per alia fideles...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου