Προς το περιεχόμενο

ετοιμαζω καστομια ..βοηθεια και συμβουλες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τωρα δεν ξέρω μπορεί να ήταν και ιδέα μου.

Τώρα αρχίζεις να τα λές καλά...είσαι σίγουρος ότι και στις 2 κιθάρες, η απόσταση των μαγνητών από τις χορδές ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ η ίδια?...ας πούμε...

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 52
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

κοίτα..και εγώ έχω 2 κιθάρες, ίδιο σώμα, παραπλήσιοι bridge μαγνήτες, η μια rosewood η άλλη maple neck..

το rosewood είναι όντως λίγο πιό μπασαριστό, αλλά με +1 στο bass του ενισχυτή η maple ακούγεται σχεδόν το  ίδιο με την rosewood..μην πονοκεφαλιάζεις..όποιο σου κάθεται καλύτερα.. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΠΟΤΕ δύο κιθάρες δεν θα είναι ίδιες. Εκτός αυτού, και να υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε rosewood και maple πιστεύω είναι τόσο αμελητέα που δεν θα έπρεπε καν να το κοιτάει οποιοσδήποτε όταν ψάχνει ένα συγκεκριμένο ήχο. Το όλο θέμα με τις ταστιέρες πιστεύω έχει παραγίνει, και πολύ αμφιβάλλω αν αυτοί που βάζουν έβενο, purpleheart, bubinga και λοιπά εξωτικά και μη το κάνουν για να προσεγγίσουν ένα συγκεκριμένο ήχο. Για εμφανισιακούς λόγους, καθώς και για μια συγκεκριμένη αίσθηση διαφορετικού ξύλου στα δάχτυλα να το δεχτώ, αλλά όλη η παραφιλολογία περί συγκεκριμένων συχνοτικών αποκρίσεων και κουρδισμένων ξύλων δεν με πείθει. Ίσως το αυτί μου δεν είναι αρκετά εκπαιδευμένο, τι να πώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το όλο θέμα με τις ταστιέρες πιστεύω έχει παραγίνει, και πολύ αμφιβάλλω αν αυτοί που βάζουν έβενο, purpleheart, bubinga και λοιπά εξωτικά και μη το κάνουν για να προσεγγίσουν ένα συγκεκριμένο ήχο.

Ήχο ίσως όχι, αλλά "χαρακτήρα" και συμπεριφορά ίσως. Η Tele που το μπράτσο είναι από γραφίτη έχει απειρότερο sustain από την άλλη με το κλασικό Fender...

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήχο ίσως όχι, αλλά "χαρακτήρα" και συμπεριφορά ίσως. Η Tele που το μπράτσο είναι από γραφίτη έχει απειρότερο sustain από την άλλη με το κλασικό Fender...

 

Μαζί σου!

 

 

Αλλά άμα πιάσουμε τώρα το όλο θέμα ξύλα vs synthetics, πυκνότητες ξύλων, πάχη μανικιών, one-piece κατασκευές κλπ. το βλέπω να γίνεται 897 σελίδες το θέμα!!!  ;D  ;D  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά άμα πιάσουμε τώρα το όλο θέμα ξύλα vs synthetics, πυκνότητες ξύλων, πάχη μανικιών, one-piece κατασκευές κλπ. το βλέπω να γίνεται 897 σελίδες το θέμα!!!  ;D  ;D  ;D[/size]

 

Mα γι αυτό θεωρώ ΠΑΡΑ πολυ δύσκολες τέτοιες συζητήσεις, με απλές θεωρίες. Τη σήμερον ημέρα, τα υλικά πολλά και οι μετρήσεις περίπλοκες...

 

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ok ισως να κάνω λάθος για το θέμα του ξύλου στη ταστιέρα , αλλα σιγουρα όταν θέλεις να κάνεις ένα custom όργανο (το οποιο στο τέλος πρεπει να το παρεις σου κάνει δεν σου κάνει) η επιλογή ταστιέρας πιστεύω είναι η ποιο κρίσιμη και τουλάχιστον πρεπει κάποιος να προσέξει το σχήμα-πάχος και το τί τάστα θα έχει. Και τι στιγμή που κάποιος δεν ξέρει πρέπει να τα κοιτάξει πεντε βασικά πράγματα ετσι ώστε να είναι ικανοποιημένος απο την δούλεια που θα γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Mα γι αυτό θεωρώ ΠΑΡΑ πολυ δύσκολες τέτοιες συζητήσεις, με απλές θεωρίες. Τη σήμερον ημέρα, τα υλικά πολλά και οι μετρήσεις περίπλοκες...

 

 

Oh yes...

 

 

 

ok ισως να κάνω λάθος για το θέμα του ξύλου στη ταστιέρα , αλλα σιγουρα όταν θέλεις να κάνεις ένα custom όργανο (το οποιο στο τέλος πρεπει να το παρεις σου κάνει δεν σου κάνει) η επιλογή ταστιέρας πιστεύω είναι η ποιο κρίσιμη και τουλάχιστον πρεπει κάποιος να προσέξει το σχήμα-πάχος και το τί τάστα θα έχει. Και τι στιγμή που κάποιος δεν ξέρει πρέπει να τα κοιτάξει πεντε βασικά πράγματα ετσι ώστε να είναι ικανοποιημένος απο την δούλεια που θα γίνει.

 

Η επιλογή ενός σωστού συνδυασμού προφίλ μανικιού/radius ταστιέρας/τάστων ναί, το ξύλο της ταστιέρας δεν το θεωρώ ιδιαίτερα σημαντική επιλογή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πω ρε παιδια!!! Ενα φιλαρακι παντος εχει αυτη http://www.thomann.de/gr/gibson_explorer_76.htm

και αυτη http://www.thomann.de/gr/gibson_explorer76_cw.htm

 

Οσο ηταν και οι 2 ''μαμα'' τις ειχαμε δοκιμασει. Ιδιες ρυθμησεις, αλλος ηχος.Μετα μπηκαν Duncan πανω και πηραν λιγο τα πανω τους απο γκαζια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πω ρε παιδια!!! Ενα φιλαρακι παντος εχει αυτη http://www.thomann.de/gr/gibson_explorer_76.htm

και αυτη http://www.thomann.de/gr/gibson_explorer76_cw.htm

 

Οσο ηταν και οι 2 ''μαμα'' τις ειχαμε δοκιμασει. Ιδιες ρυθμησεις, αλλος ηχος.Μετα μπηκαν Duncan πανω και πηραν λιγο τα πανω τους απο γκαζια

 

 

Σιγουρα θα ειχαν αλλο ηχο. Εισαι σιγουρος ομως οτι δεν οφειλοταν σε μικροδιαφορες στο βαρος τους? Η σε διαφορες στην πραγματικη τιμη των ποτενσιομετρων? Και του πυκνωτη? Και της εξοδου των μαγνητων? Η στο υψος των χορδων/μαγνητων?

 

Θελω να πω, ξεροντας οτι υπαρχουν ολες αυτες οι διαφορες που αποδεδειγμενα μπορουν να επιφερουν αρκετα μεγαλες διαφορες στον ηχο, πως τις ακυρωνεις και αποδιδεις τις ηχητικες διαφορες στο ξυλο της ταστιερας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου