Awaken Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Για παράδειγμα η συγχορδία Em7 αποτελείτε από E B G D αλλά και η G6 αποτελείτε από ακριβός τους ίδιους τόνους, παρόλο που είναι διαφορετικού τύπου συγχορδία (το ίδιο συμβαίνει με πολλές άλλες συγχορδίες) και μου ακούγετε και σχεδόν το ίδιο, ποια είναι ή διαφορά τους κύριοι? Ερωτώ.. Άμα μου την πείτε πάλι να ξέρετε ότι δεν θα χαλαστώ, θα συνεχίσω να ρωτάω ανελέητα. :-X Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spiros Mavromatis Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 αυτες οι δυο συγχορδιες που αναφερεις σαν παραδειγμα εχουν τις ιδιες νοτες. μπορεις να της ερμηνευσεις σαν την ιδια συγχορδια σε αναστροφη , ειτε σαν 2 διαφορετικες. εξαρταται απο την ακολουθια και των υπολοιπων συγχορδιων φυσικα μεσα σε ενα κομματι αλλιως για παραδειγμα θα ακουστει σε καθεμια απο τις 2 παρακατω ακολουθιες 1. Em - Cmaj7 - Am7 - Em7 2. G6 - Fmaj7 - E7 Mesa/Boogie & Strato Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Αυτό που περιγράφεις λέγεται αναστροφή. Π.χ. η G6 είναι η Em7 σε πρώτη αναστροφή (E G B D -> G B D Ε). και μου ακούγετε και σχεδόν το ίδιο ΔΕΝ ακούγεται ίδια (αν όντως σου ακούγεται ίδια, θέλεις εξάσκηση). Η νότα που έχεις στο μπάσο παίζει τεράστιο ρόλο. Ο γενικός κανόνας είναι ότι για να έχεις το "συνηθισμένο" ήχο της συγχορδίας πρέπει να έχεις την τονική ή την πέμπτη στο μπάσο (Ε ή B στην περίπτωσή σου). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Bεβαιως και γινεται. Και αυτο γιατι δυο διαφορετικες συγχορδιες με τις ιδιες νοτες ειναι αναστροφες η μια της αλλης. Η ηχητικη διαφορα εγκειται παραπανω στο πια νοτα ειναι στο μπασο και πια η πιο πριμα. Επισης αν η συγχορδια θα ειναι κλειστη, δηλαδη τα διαστηματα της δεν θα ξεπερνανε αυτο της τριτης η τεταρτης, η ανοιχτη, οπου θα βρεις διαστηματα πεμπτης και εκτης (και που ειναι σχετικα πιο ευκολες να σχηματιστουν στη κιθαρα απ'οτι στα πληκροφορα με το ενα χερι). Ενδεικτικα ολες οι εκτες συγχορδιες μπορουν να θεωρηθουν πρωτη αναστροφη της εκτης βαθμιδας τους, πχ. Em6 --> C/E, C6 --> Am7/C. ΥΓ: Aυτο ισχυει μονο για μειζονες εκτες, οι ελλασονες εκτες υποθετουν χρηση μελωδικης μινορε, οπου ειναι αλλου παπα ευαγγελιο, βλεπε Spy. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spiros Mavromatis Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 παιζει μεγαλο ρολο βεβαιως οπως ειπωθηκε και η αναστροφη-θεση-ακολουθια της καθε συγχορδιας με προλαβε η λεοπαρδαλη :P οσο για τον ρολο του μπασσου , ειναι τεραστιος! δε πα να παιζει ορχηστρα Am......ε και?? ενα "φα" να ριξει ο μπασσιστας τοτε θα ακουστει Fmaj7. (Τα κανω κατι τετοια στο μαγαζι οταν "ξεκουραζω" τον κουμπαρο μου! :P :P :P ) Mesa/Boogie & Strato Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Ενδεικτικα ολες οι εκτες συγχορδιες μπορουν να θεωρηθουν πρωτη αναστροφη της εκτης βαθμιδας τους Αυτό που γράφεις δεν βγάζει νόημα. πχ. Em6 --> Cmaj7/E, C6 --> Am7. Η Em6 δεν περιέχει C. To σωστό είναι Em6=C#m7b5. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 ...ποια είναι ή διαφορά τους κύριοι? Ερωτώ.. Η μπασο νοτα. Η μια εχει E και η αλλη G. Εκτος κι αν γραψεις την Εm συγχορδια ετσι : Em/G (μι μινορε συγχορδια, με σολ μπασο). Οποτε ειναι ολοιδιες. Άμα μου την πείτε πάλι να ξέρετε ότι δεν θα χαλαστώ, θα συνεχίσω να ρωτάω ανελέητα. :-X Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Awaken Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Όταν παίζω G6 σε 5 χορδές έχει μέσα δυο G νότες και η Em7 σε 5 χορδές έχει μέσα δυο B, τι ρόλο παίζουν αυτές οι διπλές νότες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Όταν παίζω G6 σε 5 χορδές έχει μέσα δυο G νότες και η Em7 σε 5 χορδές έχει μέσα δυο B, τι ρόλο παίζουν αυτές οι διπλές νότες? Θεωρητικα κανενα ρολο, πρακτικα τονιζεται περισσοτερο αυτη η νοτα. Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2009 Όταν παίζω G6 σε 5 χορδές έχει μέσα δυο G νότες και η Em7 σε 5 χορδές έχει μέσα δυο B, τι ρόλο παίζουν αυτές οι διπλές νότες? Απλά, είναι εύκολο να παίξεις ΚΑΙ αυτές στην κιθάρα. Αν παίζεις μία απλή συνοδεία, συνήθως μία από τις διπλές νότες μπορεί να παραλειφθεί χωρίς να αλλάξει σημαντικά ο ήχος. Π.χ. είτε παίξεις το G6 σαν 35545x ή σαν 35x45x, θα ακουστεί σχεδόν το ίδιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση