Προς το περιεχόμενο

COMPRESSORαποριες...


takis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Υπάρχουν πολλές σχολές στο θέμα.

Η δική μου λέει ότι δίνω ένα όσο πιο ελαφρό compression γίνεται κατα την εγγραφή, για να έχω καλό σήμα στην ταινία, (μη ξεχνάς ότι αυτές οι συνήθειες πηγάζουν από την εποχή της μπομπίνας και του "φυσήματος") και συνήθως μετά δεν ξαναεπεμβαίνω.

Αν όμως προκύψει πολύ δυναμικό "σκαμπανεύασμα" της ηχογράφησης και χάνεται σε κάποια σημεία του κομματιού, τότε θα επέμβω με περισσότερο compression.

Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με το είδος της μουσικής, καθώς αν πρόκειται για ένα τρίο/κουαρτέτο ροκ όπου οι δυναμικές αυξομοιώσεις είναι ελάχιστες, τότε κάποιο όργανο χωρίς compression δεν θα ακουγότανε στη μείξη.

Ο ήχος που ακούμε στις ηχογραφήσεις Top 40 κλπ, είναι σχεδόν ισοπεδωμένος στο compression. Είναι μέρος του ήχου.

Σε άλλες περιπτώσεις όμως με ένα jazz ή ακουστικό σχήμα, το compression που θα χρησιμοποιηθεί καλό είναι να βρίσκεται στο minimum, καθώς τα δυναμικά περάσματα (χαμηλά ή ψηλά) πρέπει να παραμένουν.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστό αυτό για τον περιορισμό....

 

 

Όμως...

 

Όταν έχεις όλο τον χρόνο να ηχογραφήσεις σπίτι σου...

 

 

γιατί να μην ρυθμίσεις σωστά...

 

 

το επίπεδο εισόδου.....;

 

 

Γιατί να βάλεις όρια στα κάτω και στα πάνω...;

 

 

Πιστεύω....

 

 

οτι....

 

όταν κάτι το παίζεις σιγά θέλεις να ακούγεται σιγά....

 

 

Εκτός και αν.....

 

 

 

δουλεέυις στο ραδιόφωνο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με προλαβες... :D Καποτε υπηρχαν οι ιδιες αποριες σε ενα αλλο portal' date=' και καθισα και εγραψα αυτο το αρθρο. Σιγουρα δεν ειναι οτι το καλυτερο, ομως για "οδηγος" λειτουργει πολυ καλα...Εχει μονο ενα λαθος..σε καποιο σημειο στηνα ρχη αναφερω για "Δυναμικες περιοχες", ομως υστερα απο επισημανση ενος αλλου μελους του συγκεκριμενου portal ( δε το αναφερω, για να μην θεωρηθω οτι κανω ασπρη διαφημιση ), το σωστο ειναι "Δυναμικη περιοχη του ηχου"..αφου οντως ειναι μονο μια, αλλα πανω στο πανικο να συγκεντρωσω ολα τα στοιχεια... :roll:

Καλο επισης ειναι και το βιβλιο "Περι Μουσικης και Ηχοληψιας" του Ανδρεα Παπαχριστου ( εκδοσεις Νακας ), που δινει ετοιμα presets και συμβουλες. Αν θελεις να εντρυφησεις περισσοτερο, κοιτα και απο τις εκδοσεις Τζιολα ( στη στοα του βιβλιου θα βρεις αντιπροσωπο ), το "Τεχνολογια Μουσικης" του Bryce.[/img']

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελα ρε φιλε,δεν ηξερα οτι το εχεις γραψει εσυ,κατατοπιστικοτατο ευγε...

(με καταλαβες εε???)

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελα ρε φιλε' date='δεν ηξερα οτι το εχεις γραψει εσυ,κατατοπιστικοτατο ευγε...

(με καταλαβες εε???)[/quote']

Χεχε..ναι..σε καταλαβα..Ευχαριστω, αλλα το ανεφερα για να διορθωσω αυτο το σημειο. Μη το διαβασει καποιος επαγγελματιας και παθει καποιο καρδιακο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου