takis Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2005 λιγες αποριες σχετικα με τον κομπρεσσορα... οταν ηχογραφω την κιθαρα ειναι καλυτερα να κομπρεσσαρω τον ηχο της κιθαρας απο την προενισχυση μικροφωνου της trackmaster pro που εχω ή μεσα απο τα waves που εχω στο cubase? μια αλλη απορια ειναι οτι στα waves μεσα στο cubase βρηκα πολλους κομπρεσσορες και δεν ξερω ποια η διαφορα τους και ποιον να χρησιμοποιησω απο ολους.. πχ: C1 Comp C4 RCOMP κτλ κτλ... αλλη απορια...ποιο ειναι ενα απλο πραγμα που θα μπορουσα να κανω στο περιπου με τον κομπρεσσορα για να βελτιωσω τον ηχο της κιθαρας σε περιπτωση που τον χρειαζεται,τι πρεπει να του πειραξω ας πουμε; στην focusrite εχω σαν ..επιλογες THRESHOLD,COMP SLOW ATTACK,MAKE UP GAIN,SQUASH,IN... ευχαριστω :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2005 Το C4 πάντως το χρησιμοποιήσε ένα φιλαράκι μου για να κάνει ένα demo που το προόριζε για εταιρία και το αποτέλεσμα βγήκε πολύ καλό.Στα υπόλοιπα δεν μπορώ να βοηθήσω :( You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2005 Administrator Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2005 Οταν γράφεις καλό είναι να βάζεις ένα ποσοστό (ratio)&4:1 από το Trackmaster για να μην υπεροδηγείς / κάψεις την ηχογράφηση. Αν αργότερα μέσα στη μείξη θεωρήσεις ότι υπάρχουν σημεία που η κιθάρα χάνεται ή υπάρχουν μεγάλες αυξομειώσεις έντασης, τότε επεμβαίνεις με τον&C1 compressor, (insert στη φέτα) με παρόμοια τακτική με το παραπάνω. (με το threshold ρυθμίζεις από πιό σημείο δυναμικής θα αρχίσει να επεμβαίνει). Αν ήδη έχεις γράψει με τον Trackmaster πάντως το πιό πιθανό είναι να μη χρειαστεί άλλο, εκτός και αν θες να το χρησιμοποιήσεις σαν εφέ, αλλά αυτό επιτυγχάνεται καλύτερα με πεταλάκι. Τα C4 (χωρίζει το φάσμα σε 4 περιοχές) και RComp αφορούν κυρίως stereo material και δεν χρησιμοποιούνται συνήθως σαν insert σε φέτες αλλά σε κάποιο group ή master out. Πολυ σύνταμα θ' ανέβει σειρά άρθρων με τα πάντα για το compression. Για την ώρα κοίτα&εδώ. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2005 μια χαζη ερωτηση yameth... τι εννοεις λεγοντας:"να βάζεις ένα ποσοστό (ratio)&4:1 από το Trackmaster " Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2005 http://portal.kithara.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=548 προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Granule Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2005 Τάκης.... Δεν είναι απαραίτητο εργαλείο ο συμπιεστής..... Προσωπική γνώμη... χάνεις το προσωπικό ύφος τονισμού.... Μπορείς να τον αποφύγεις.... Αν πάλι.... Υπερτροφοδοτείς τις εισόδους.... Δοκίμασε έναν.... περιοριστή...... ή Εκτέλεσε καλύτερα την διαδικασία ρυθμίσεως επιπέδου στάθμης εισόδου...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2005 Administrator Share Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2005 Συγγνώμη Τάκη τώρα είδα ότι το Trackmaster έχει μια απλοποιημένη έκδοση compressor. Ουσιαστικά λοιπόν από τη στιγμή που τον ενεργοποιείς με το IN, αυτό που μπορείς να κάνεις (με μόνο οδηγό το αυτί σου) είναι να προσθέσεις όσο comp χρειάζεσαι από το Threshold. Θα σου σύστηνα να μη ξεπεράσεις το 12 o'clock, δηλαδή τη μέση. To ποσοστό είναι preset στα 2.5:1 (αυτό είναι καλό). Αν χρειαστείς περισσότερο σήμα στην έξοδο το προσθέτεις απο το Make up gain. Η ρύθμιση squash είναι πολύ έντονη και συστήνεται για τύμπανα κυρίως. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2005 ευχαριστω πολυ yameth επιτελους μετα απο 2 μηνες που εχω αγορασει την focusrite καταλαβα πως λειτουργει το compressor... granule συμφωνω με αυτο που μου ειπες:χάνεις το προσωπικό ύφος τονισμού.... αλλα δεν ξερω ακομα, για ποιο λογο,παντου διαβαζω και ακουω ποσο σημαντικος ειναι ο κομπρεσσορας αφου εχεις ολοκληρωσει την ηχογραφηση ας πουμε της κιθαρας.που θα παει θα μαθω σιγα σιγα γιατι-ποτε-&και πως να τον χρησιμοπειω σωστα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2005 Administrator Share Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2005 Αφού είσαι έμπειρος ρε Τακη... γιατί δεν έκανες ένα search. Υπάρχει σχετική θεματολογία και άρθρα. Οι άποψη του granule έχει βάση στην ηχοληψία αλλά όχι στους μουσικούς που πολλές φορές τον χρησιμοποιούν δημιουργικά. Αλλά και πάλι η προσωπική μου άποψη σαν ηχολήπτης, λέει ότι αποφεύγω το limiting καθώς επεμβαίνει έντονα δημιουργώντας ένα αδιαπέραστο ταβάνι, εκεί που ο compressor δείχνει ανοχή. Εγώ λοιπόν δεν χρησιμοποιώ ποτε limiters και ούτε το συνηστώ σαν πρακτική. Αλλά αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο θέμα διαφορετικών απόψεων που ίσως ανήκει σε άλλο thread. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Aiolos Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2005 Τελκα ειναι καλυτερα σε μια ηχογράφηση να παίρνεις καθαρο το σημα και μετά να το επεξεργαζςσαι δυναμικα, ή να επεμβαίνεις πριν την ηχογράφηση? Εγω προτιμω την πρώτη περίπτωση (μετα) αλλα ακουω και αντιθετες γνωμες με ισχυρα επιχειρήματα. Ενοειται οτι οπαικτης ή ο τραγουδιστής (που ηχογραφεις),ειναι εμπειρος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση