kostas-slash Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 χμμ... δεν ασχολουμε πολυ καιρό με μικρόφωνα, άλλα τα 57 της shure που χρησιμοποιώ βγάζουν πολυ αποτελεσματικό ήχο στο πρώτο αριστερά ηχείο (1 on axis, 1 κάθετα στο ηχείο αλλα off axis, η σε γωνία). Στην σχολή μου μας μαθένουν ότι ένα πυκνοτικό μικρόφωνο πάντα δίνει όγκο στον ήχο...). Tώρα πυκνοτικά μονο το cl8 της samson εχω χρησιμοποιήσει (δεν λεει πολλά το ξέρω) και πουράκια (της samson παλι) που νομιζω οτι δεν κάνουν καθόλου για αυτή τη δουλειά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
rototom Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2010 . Αν έκλεινα το μικρόφωνο και το ενισχυτάκι μαζί, σε ένα κουτί σε στυλ καμπίνας, τί θα γινόταν; (η ερώτηση αυτή τώρα μου ήρθε και δεν ξέρω καν αν είναι αστεία ή εκτός θέματος). Δεν είναι καθόλου αστεία η ερωτησή σου. Είναι πολλοί που χρησημοποιούν αυτή την τεχνική για να αποφύγουν τα πολλά watt λόγω προβλημάτων με θόρυβο εντάσεων κτλ κτλ. Η καλύτερη τακτική είναι να πειραματιστείς. Σίγουρα θα βρείς το σωστό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
artiu Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 παιδια αν χρησιμοποιησεις ενα δυναμικο on axis μπροστα και ενα πυκνωτικο πισω απο τον ενισχυτη τι γινεται;τι κερδιζεις;τι χανεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Μια που το θέμα επανήλθε παραθέτω τον προβληματισμό μου και αναζητώ συμβουλές: Γράφω με ένα SM57 το οποίο τοποθετώ (μετά από πολύ πειραματισμό) καμιά 20αριά εκατοστά από το κέντρο του μεγαφώνου του ενισχυτή (Fender Deluxe Reverb). Το μικρόφωνο συνδέεται στο mic in της κάρτας ήχου (Creative Soundblaster X-Fi) και ως sequencer παίζω με το Sonar 4. Το πρόβλημά μου είναι ότι το ηχογραφημένο αποτέλεσμα έχει πάντα υπερβολικά πολλά πρίμα τα οποία φυσικά δεν υπάρχουν σε αυτό που ακούω από τον ενισχυτή. Αναρρωτιέμαι λοιπόν: έχει να κάνει με την τοποθέτηση του μικροφώνου; μπορεί να φταίει η συγκεκριμένη κάρτα ή το sequencer; Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Αναρρωτιέμαι λοιπόν: έχει να κάνει με την τοποθέτηση του μικροφώνου; μπορεί να φταίει η συγκεκριμένη κάρτα ή το sequencer; Θεμα τοποθετησης ειναι,καταρχην το εχεις πολυ μακρια,κολα το στη γρυλια στοχευοντας το στο κεντρο του μεγαφωνου,αν εχει πολλα πριμα βαλτο μεταξυ κεντρου και περιφερειας μεγαφωνου προς τα δεξια η τα αριστερα του κεντρου,αν θες εξτρα μπασα βαλτο μεταξυ κεντρου και περιφερειας μεγαφωνου προς το ΚΑΤΩ μερος του μεγαφωνου. πως σου ηρθε η ιδες οτι μπορει να φταιει το sequencer?? ??? σιγουρα ο προενισχυτης της καρτας σου δεν ειναι και οτι καλυτερο και σιγουρα συμβαλει στο μετριο αποτελεσμα παντως. παιδια αν χρησιμοποιησεις ενα δυναμικο on axis μπροστα και ενα πυκνωτικο πισω απο τον ενισχυτη τι γινεται;τι κερδιζεις;τι χανεις; αν δεν τα τοποθετησεις σωστα κερδιζεις ενα ωραιοταο phase cancelation,αν το τοποθετησεις σωστα μπορει να σου αρεσει ο εξτρα "αερας" που θα παρεις,απο την προσωπικη μου εμπειρια τετοιες τοποθετησεις σπανια χρησιμοποιουνται στο τελικο mix παντως..... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Θεμα τοποθετησης ειναι,καταρχην το εχεις πολυ μακρια,κολα το στη γρυλια στοχευοντας το στο κεντρο του μεγαφωνου,αν εχει πολλα πριμα βαλτο μεταξυ κεντρου και περιφερειας μεγαφωνου προς τα δεξια η τα αριστερα του κεντρου,αν θες εξτρα μπασα βαλτο μεταξυ κεντρου και περιφερειας μεγαφωνου προς το ΚΑΤΩ μερος του μεγαφωνου. Κολλημένο στη γρίλια και στο κέντρο το έχω δοκιμάσει και δε μου αρέσει καθόλου. Βγάζει και πολλά πρίμα αλλά και η γλύκα/ζεστασιά του ενισχυτή δεν περνάει καθόλου στην ηχογράφηση. Έχω επισης δοκιμάσει και κολλημένο στη γρίλια αλλά τέρμα αριστερά. Αυτό μου βγάζει έναν ωραίο ήχο ολίγον λασπώδη που μου πάει για καθαρό παίξιμο. Αν βάλω βρώμα με αυτή την τοποθέτηση, χαλάει. Θα δοκιμάσω να το φέρω λίγο πιο προς το κέντρο. Ευχαριστώ για τα τιπς. πως σου ηρθε η ιδες οτι μπορει να φταιει το sequencer?? Σκέφτηκα μήπως είναι κακό το audio engine του συγκεκριμένου. Δεν πολυσκαμπάζω από μουσικοτεχνολογικά. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
artiu Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 αν δεν τα τοποθετησεις σωστα κερδιζεις ενα ωραιοταο phase cancelation,αν το τοποθετησεις σωστα μπορει να σου αρεσει ο εξτρα "αερας" που θα παρεις,απο την προσωπικη μου εμπειρια τετοιες τοποθετησεις σπανια χρησιμοποιουνται στο τελικο mix παντως..... θα ηταν ευκολο να μου εξηγησεις τι ειναι το phase cancelation διοτι ολιγον τι ασχετος!! και κατι ακομα:γιατι σπανια χρησιμοποιουνται τετοιες τοποθετησεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 http://www.recordingeq.com/articles/321eq.html γιατι σπανια χρησιμοποιουνται τετοιες τοποθετησεις; γιατι συνηθως ενα η δυο μικροφωνα κολλημενα στη γρυλια του ενισχυτη αρκουν (τι συνηθως δηλ.το 90% της διεθνους δισκογραφιας ετσι εχει γραφτει....) προσωπικα αντιπαθω σφοδρα το distant miking των ενισχυτων ;D μονο προβληματα στην τελικη μιξη δημιουργει... :) εχω δοκιμασει καθε πιθανο συνδιασμο που υπαρχει και καθε παλαβη τοποθετηση και παντα σε ενα 57αρι (η ενα 906) & ενα ribbon στο κεντρο του μεγαφωνου καταληγω ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
artiu Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 superfunk ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση και την παραπομπη.Θα μπορουσες να μου περιγραψεις με δυο λογια και πως ακουγεται αυτο το φαινομενο για να εχω κατι στο μυαλο μου και να καταλαβω καλυτερα αυτο που θα διαβασω;γιατι να σου πω την αληθεια με τρομαξε αυτο που ειδα με την πρωτη ματια! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 ο ηχος ακουγεται αδειος και υπερβολικα πριμος. υπαρχουν βεβαια και ηχοληπτες,παραγωγοι που το χρησιμοποιουν ..δημιουργικα αυτο το φαινομενο ..εγω ομως ουτε να το βλεπω...ε,να το ακουω δεν θελω..... ;D μπορεις φυσικα να το διορθωσεις (αυτο κανουν οσοι χρησιμοποιουν πολλα μικροφωνα σε διαφορετικες αποστασεις) αλλα θελει..πολλη δουλεια και χρονο και προσωπικα...βαριεμαι να το κανω... ;D ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση