haryy Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2009 Nικόδημε ωραία κλιπς. Με τους great river και τον distressor θα μας κάνεις να βγούμε στην Ομόνοια σε λίγο. ;D Αλήθεια πως θα περιέγραφες τον great river? Διάφανο, χρωματισμένο σε κάποια περιοχή? (δεν τον έχω ακούσει γιαυτό ρωτάω..). Έχει "γρήγορα" μπάσα?? http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2009 Τα Distressor είναι θρησκεία ;D ;D ;D ;D Το GR είναι σαφέστατα βασισμένο στο 1073....δηλαδή καθαρά (ίσως λίγο bright) και ισοροπημένα ψηλά και κάπως τονισμένα χαμηλομεσαία και χαμηλά...αυτό βέβαια εξαρτάται από το πόσο υπεροδηγήται και κατ'επέκταση από τον κορεσμό των μετασχηματιστών εισόδου και εξόδου. Δεν θα το χαρακτήριζα "γρήγορο" γενικότερα καθώς έχει μια τάση να "στρογγυλοποιεί" τα πράγματα αλλά με έναν πολύ όμορφο τρόπο. Γενικά δίνει μια "larger than life" αίσθηση αλλά ταυτόχρονα παραμένει αρκετά ρεαλιστικό....δηλαδή 1073 ;D ;D ;D αλλά κάπως πιο μοντέρνο (ειδικά σε συνδυασμό με τις επιλογές loading & impedance) Γενικά αν και σαφέστατα χρωματισμένο δεν πάυει να είναι ευέλικτο. ;) Όταν ελευθερωθεί το στούντιο πιο αργά θα γράψω τίποτα ακόμη (αν δεν βαρεθώ πολύ :P) check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2009 ...λοιπόν ξεκίνησα να γράψω ένα κλιπάκι με ένα set up σαν το 2ο στην πρώτη σειρά της φωτό που έβαλα στην πρώτη σελίδα. Σκοπός μου ήταν να γράψω κάτι "καθαρό-ροκ" ( :o) και έστησα πάλι στο 900άρι αλλά τελικά κατέληξα να γράψω κάτι που μου θυμίζει θέμα από ελληνική 60'ς ταινία αλλά γυρισμένη κάπου στο Μεξικό (LaikoDesert) ;D ::) ??? :o :o Your browser does not support the HTML5 audio tag http://rapidshare.com/files/239730207/WoodPecker_tg500__Lomo_GreatRiver__InvertedPolarity.wav Τα μικρόφωνα όπως και στην φωτό είναι το Woodpecker της Blue και το Mk-101 ("Lomo" head) της Oktava. Το Woodpecker είναι ένα ενεργό ribbon και έχει αρκετά τονισμένα "άκρα" (για άκρα ribbon μιλάμε βέβαια) και προσωπικά το θεωρώ τρομερή επιλογή για πιο vintage ημιβρώμικες γκαραζοκιθάρες αλλά και μπάσα. Από την άλλη το Mk-101 είναι ένα καρδιοειδές LDC με απίστευτα flat response από τα 100Hz έως τα 5Κ , από εκεί και έως τα 10Κ έχει ένα μικρό dip για να επανέλθει και αρκετά πιο ψηλά να ακολουθήσει ένα ομαλό roll off.....δηλαδή το ακριβώς αντίθετο από τα περισσότερα bright σύγχρονα LDC. Έχει απίστευτα όμορφο ήχο απαλλαγμένο από οποιόδηποτε harsh στα ψηλά μεσαία ακόμη και όταν η πηγή είναι αρκετά bright αλλά παρ'όλα αυτά δεν του λείπει ο "αέρας". Έτσι στην ουσία τα 2 αυτά μικρόφωνα έχουν την ακριβώς αντίθετη συμπεριφορά στην κρίσημη περιοχή του attack της ηλ.κιθάρας (ή καλύτερα της συγκεκριμένης "γκαραζο-ντεζερτο-φινοςφιλμς" εκδοχής της). Αυτό σε συνδυασμό με ένα αρκετά πολύπλοκο compression δίνει την αίσθηση της κίνησης στην στερεοφωνική εικόνα. ...υπάρχει ένα μικρό τρίξιμο στο δεξί κανάλι κυρίως (Oktava)....είναι από τον ενισχυτή και ξεκίνησε να ακούγεται ακριβώς όταν ξεκίνησα να γράφω....αλλά δεν είχα το κουράγιο να ψάξω τι είναι ::) Το signal chain έχει ως εξής Left: Woodpecker - JLM TG500 - Lawo EQ - AMEK 9098 - 6000 line in - Culture Vulture (insert) Right: Mk-101 - GreatRiver - 6000 line in (with desk eq) - vari Mu (insert) Στην συνέχεια τα 2 κανάλια πάνε σε ένα stereo bus στην 6000 με insert τα 2 Distressor σε linked (stereo) mode και από εκεί AD. Για το Great River τα είπαμε ,θέλω όμως να σταθώ στον συνδυασμό ribbon - JLM TG500 - Culture Vulture. Το TG 500 έχει μια απίστευτα ιδιαίτερη χροιά η οποία (για τα δικά μου γούστα) δένει απόλυτα με τον "ζεστό" (εντάξει εννοώ το HF roll off & mid boost κατά βάση, μην βαράτε ;D) ήχο του ribbon για αγριεμένες καθαρές κιθάρες...υπεροδηγήται πολύ εύκολα (και όχι πάντα όμορφα) και γι'αυτό προτίμησα το Culture Vulture για να αγριέψω λίγο παραπάνω το σήμα και να προσθέσω και λίγο valve harmonics. Η συγκεκριμένη προενίσχυση είναι ΠΟΛΥ χρωματισμένη και ταιριάζει σε λίγα πράγματα.....σε αυτά τα λίγα όμως μπορεί να κάνει τρομακτική διαφορά. Τέλος θέλω να πω πως η επιλογή του ενισχυτή είναι τελείως άστοχη για τον συγκεκριμένο ήχο (το JTM45 ή το Super-άκι θα είχαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα) ενώ το reverb είναι από τον ενισχυτή. Ακόμη καλύτερη επιλογή θα ήταν και κάποια άλλη κιθάρα, αλλά δυστυχώς όπως όλοι ξέρετε αυτή που θα ήταν η ιδανικότερη έβερ επιλογή δεν είναι πια στα χέρια μου :( check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
animae Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2009 Δυστυχώς είμαι αρκετά άσχετος με ενισχυτές, μικροφωνά κλπ(δλδ ούτε τις αντιστοιχίες των εικονικών ενισχυτών στους κανονικούς δεν ξέρω), έχω ασχοληθεί μόνο σε software προς το παρόν. Οπότε όποιος καταλάβει, κατάλαβε, δεν μπορώ να τα εξηγήσω καλύτερα. Μετά από το guitar rig 2, πέρασα σε amplitube και guitar rig 3. To guitar rig 3 το χρησιμοποιώ κυρίως για τα ρυθμικά (βρώμικα πάντα). Καταρχήν σπλιτάρω το σήμα και στην μια μεριά χρησιμοποιώ skreamer, gratifier και ένα eq που τονίζει τα 70hz και μειώνει τα 600 (στο περίπου) και στην άλλη transamp και eq που κόβει εντελώς τα χαμηλά, ανεβαίνει και γίνεται ευθεία στα 100 περίπου και τονίζω τα 4500 hz. Τέλος βάζω και το matched cabinet tou gratifier (4x12). Επειδή ηχογραφώ 2 κανάλια για τις ρυθμικές παναρισμένα 100%, αυτό είναι το ένα από τα 2 κανάλια και το άλλο είναι παρόμοιο με λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις. Στην συνέχεια, βάζω συνολικό eq στο κάθε κανάλι ξεχωριστά, στο οποίο τόνίζω μεσαίες και υψηλές συχνότητες. Το ρόλο του παίζει φυσικά και το συνολικό compression του κάθε κομματιού, καθώς oι ρυθμίσεις στο κομπρεσσορα, κάθε άλλο παρά "γραμμικές" είναι. Όσο έχω ασχοληθεί( το οποίο δεν είναι ούτε το 1/1.000.000 με αυτό που έχουν ασχοληθεί αρκετοί εδώ μέσα) αυτές είναι οι ρυθμίσεις για το καλύτερο αποτέλεσμα που μπόρεσα να βγάλω μέχρι στιγμής. Ελπίζουμε και σε καλύτερες μέρες. Ακολουθεί δείγμα. A ξέχασα. κιθάρα-->tubepre--->emu 1212m http://www.box.net/shared/actc4hb29n Κill the wise one! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2009 Ένα ακόμη κλιπάκι.....αυτή την φορά metal orientated :o :o :o :o ....εννοείται πως δεν παίζω εγώ αλλά σύντροφος νοιζάς που ηχογραφούσε στο studio ;) Δεν θέλετε να με ακούσετε να προσπαθώ να παίξω μέταλ.....μπορεί να πάθετε ανακοπή από τα γέλια Το set up είναι αντίστοιχο με το πρώτο στην 2η σειρά της φωτό, δηλαδή SM57 "κολλητά" αλλά off axis στο μεγάφωνο και TLM193 περίπου 60 εκ. από την καμπίνα (αλλά πιο προς το κέντρο σε σχέση με την φωτό). Ενισχυτής ο 6505+ και κιθάρα μία από αυτές τις Αη Σεχτέρ ;D Το signal chain είναι εξαιρετικά minimal Left: SM57 - GreatRiver - Soundcraft 6000 line in - desk eq Right: TLM193 - Soundcraft 6000 - desk eq Το αποτέλεσμα είναι τελείως αλλού σε ότι αφορά προβλήματα φάσης και mono compatibility αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν μας ενδιαφέρει καθώς ο στόχος είναι το L-R hard panning και στην συνέχεια το double tracking με το ακριβώς αντίστροφο pan. Το "βασικό" μικρόφωνο σε ένα τέτοιο στήσιμο είναι το SM57 με το Neumann να δίνει την αίσθηση του χώρου (για να είναι εμφανές αυτό είναι και στο κλιπ πιο χαμηλά) check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2009 Aυτό είναι το καλύτερο κλιπ που άκουσα εώς τώρα! (σαν πρώην μετάλι που είμαι ;D) Ειδικά το sm57 κανάλι είναι super.. Έκανες δραστικό EQ? Περίπου τι έκανες? http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2009 Aυτό είναι το καλύτερο κλιπ που άκουσα εώς τώρα! (σαν πρώην μετάλι που είμαι ;D) ...σε έχουμε καταλάβει haryy :D Ειδικά το sm57 κανάλι είναι super.. Έκανες δραστικό EQ? Περίπου τι έκανες? ...σου είπα ο συνδυασμός sm57 - GreatRiver "σκοτώνει" ;) Το eq της 6000 είναι δραστικό από την φύση του ακόμη και σε min. settings....δεν είναι δηλαδή αυτό που θα λέγαμε transparent ή χειρουργικό κλπ κλπ . Ουσιαστικά έχει ένα πολύ μικρό boost στα ψηλά (τα οποία όμως δεν είναι και τόσο ψηλά) και ένα μικρό άδειασμα στα χαμηλά μεσαία (κοντά στους 350) για να φανούν λίγο περισσότερο τα άκρα. check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spam Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2009 connect . απ'ευθειας με to fx line in η και μεσω προενισχυσης . **simple is the best Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hitman Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2009 Προενίσχυση από το Digitech RP 80 συνήθως με τα cabinet simulations ανοιχτά και καρφί στο line in. Αν θέλω να γράψω κάτι στα γρήγορα χρησιμοποιώ τη μικροφωνάρα μου Ashton DM 50 ;D και την προενίσχυση της Soundblaster Live!5.1 digital. Shoot him again. His soul is still dancing... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2009 Moderator Share Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2009 Ως τώρα τα καλύτερα αποτελέσματα με ένα μόνο AKG 414 B-ULS σε Αvalon mic pre... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση