Jasemeister Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2009 Έστω δρόμος με 2 λωρίδες κυκλοφορίας. Οδηγάς πχ στην αριστερή λωρίδα και στα 30 μέτρα έχει φανάρι. Η αριστερή λωρίδα σου επιτρέπει να στρίψεις αριστερά ή να πας ευθεία. Ομοίως η δεξιά λωρίδα σου επιτρέπει να στρίψεις δεξιά ή να πας ευθεία! Εσύ θέλεις να πας αριστερά στο φανάρι. Αντιλαμβάνεσαι όμως ότι η αριστερή λωρίδα έχει 8 αυτοκίνητα πριν το φανάρι και η δεξιά μόλις ένα. Σαν ΖΩΟ και ΚΑΦΡΟΣ που είσαι πας δεξιά δεύτερος και τσσάααακ μου ανέβεις αριστερό φλασάκι ΖΩΟ για να στρίψεις αριστερά. (Σιγά μην πήγαινες σαν κύριος ένατος στην αριστερή λωρίδα... ) Σε λίγο ΟΛΗ η δεξιά λωρίδα έχει γεμίσει με ΚΑ@ΛΕΟΥΡΕΣ που έχουν ανάψει και φλασάκι τα καμάρια μου για να στρίψουν αριστερά!!! (Στην μεγάλη πλειοψηφία το κάνουν οι γυναίκες αυτό...) Με το που ανάβει το φανάρι παρακολουθείς με αγανάκτηση να προλαβαίνουν να στρίψουν αριστερά 4-5 αυτοκίνητα από την αριστερή λωρίδα γιατί οι 8 από δεξιά έχουν φρακάρει όλη την αριστερή λωρίδα για να στρίψουν αριστερά!!!!! Έχοντας περάσει διάφορα στάδια... αγανάκτηση, εκνευρισμός, αδιαφορία με παρόμοια περιστατικά που με 'ανάβουν' στους δρόμους, πραγματικά αναρωτιέμαι αν υπάρχει ελπίδα να αποκτήσουμε στοιχειώδη παιδεία... Ούτε να βρίζω και να τσακώνομαι όλη την ώρα θεωρώ σωστό ούτε όμως και να ανέχομαι τις @#@#ριές του καθένα... Φίλοι Νοizάδες, πείτε τη γνώμη σας... ;D ;D Καθημερινότητα πλέον. Αν το αφήσουμε να μας τσαντίζει, πάει η μέρα. Ας περάσουν και 5 έξυπνοι πριν από μας αρκεί να κρατήσουμε την πολύτιμη ηρεμία μας. Εδώ που τα λέμε, ακόμα σα λαος δεν έχουμε εμπεδώσει τη σημασία της ζώνης που είναι το βασικότερο. Ας λύσουμε πρώτα αυτό και μετά πάμε στα υπόλοιπα. Και να φανταστείτε ότι μερικά αμάξια έχουν ταμπλό με επένδυση rosewood. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ; Αρχηγέ, ΚΟΚ στην Ελλάδα είναι 2 πράγματα: Και Ούτω Καθ'εξής & Πάντως για το ποδήλατο έχω άλλη άποψη όσον αφορά το προσπέρασμα: :D Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ohhai Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2009 Πώ και να χα ένα κοκάκι τώρα.. Τι μας έκανες βραδιάτικα ρε???? :'( http://yfrog.com/1nflashtk2j Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dr.peters Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2009 κλειδωστε το θεμα τωρα που ειναι νωρις, γιατι προβλεπω προστυχη φωτογραφια και λογοπαιγνιο για το κοκ απο τον τυπο με τις μπανανες! ;D ;D πανελιστας και ανταρτομαχητης.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
FritzBlackLP Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2009 Παω να ξαναδώσω εκεί για διπλωμα....που είπαμε ότι είναι Ολλανδία..?...αχχ και να κοπώ... Όχι άλλο σόλο ρε παιδιά..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panagiotis Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2009 Πολύ σωστά τα πάντα όλα τα οποία ειπώθηκαν. Και μιας και ο Jasemeister έθιξε -ορθώς- και το θέμα της ζώνης ασφαλείας, παραθέτω το παρακάτω άρθρο, που αφορά μια ομιλία του Ιαβέρη (πιθανώς να την έχετε πετύχει κάπου στο internet), όπου μιλά για τη ζώνη και το κράνος ασφαλείας κυρίως. Από την ομιλία του Ιαβέρη στη Ερμούπολη σε ένα άδειο (αδιάφορο) ακροατήριο: 1) Ξέρετε με πόσα χιλιόμετρα έπεσε πάνω στην κολώνα της μπασκέτας ο μπασκετμπολίστας Μπόμπαν Γιάνκοβιτς; Ε; Με τέσσερα (4) χιλιόμετρα την ώρα. Και έμεινε ανάπηρος, παραπληγικός. Οταν λοιπόν το παιδί σας στέκεται λυμένο και όρθιο ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα και φρενάρετε ή τρακάρετε με περισσότερα από 4 χ.α.ω., ξέρετε τί είναι πιθανό να γίνει; Και πόσο συχνά πάτε με 4 χ.α.ω.; Και πόσο συχνά ο απέναντί σας πάει επίσης με 4 χ.α.ω.; 2) Οταν ένα ΙΧ κινείται με 50 χ.α.ω. και τρακάρει σε σταθερό σημείο (κολώνα) ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσει ο επιβάτης που δε φοράει ζώνη στο ταμπλώ; Με δύναμη 3 τόνων. Μπορείτε εσείς να σηκώσετε 3 τόνους; Ο Πύρρος Δήμας σηκώνει κάπου 240 κιλά... Είμαστε λοιπόν τόσο ηλίθιοι; Ναι είμαστε. Αλλά αν ρωτήσεις γύρω σου, όλοι πιστεύουν ότι ξέρουν να "οδηγάνε". Ρε δεν πάμε στο διάολο, λέω εγώ. 3) Όταν οι πίσω επιβάτες δε φοράνε ζώνη ασφαλείας (αλήθεια πόσοι από τους πίσω επιβάτες φοράνε ζώνη; ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσουν πάνω στους μπροστινούς; Τα ίδια, με 3 τόνους. Ε, λοιπόν τί νόημα έχει να φοράει ο μπροστινός επιβάτης ζώνη ασφαλείας, άμα δε φοράει ο πίσω; 4) Οταν η μαμά κρατάει το αγγελούδι της στην αγκαλιά, καθισμένη στο μπροστινό κάθισμα, ξέρετε με πόση δύναμη θα το συνθλίψει πάνω στο ταμπλώ, αν γίνει ατύχημα με μόλις 50 χ.α.ω.; Ε, τώρα πια ξέρετε. Με 3 τόνους. Θα βάζατε το παιδί σας να το συνθλίψει ένα φορτηγό 3 τόνων; Οχι; Ε, γιατί το κρατάτε στην αγκαλιά; Και μή μου πείτε ότι θα το συγκρατήσετε.... 5) Λέει ο Ελληνας που τα ξέρει... όλα: "Αμα δε φοράω κράνος, βλέπω καλύτερα και στο κάτω κάτω μόνο τον εαυτό μου βλάπτω". Αλήθεια; Κλαμένος και μυξωμένος, πέρα από αηδία είσαι και σκέτη τύφλα. Την τύφλα σου δε βλέπεις. Αλλά ας το δούμε και αλλιώς. Αν πηγαίνεις με 80 χ.α.ω και φας τη μέλισσα στη μούρη, δεν είναι πιθανό να προκαλέσεις ατύχημα; Και ποιός θα φταίει τότε; Βλέπεις λοιπόν που το κράνος δεν είναι μόνο "δική σου υπόθεση"; 6) Εχετε δει κάποιους πιτσιρικάδες με φτιαγμένα παπιά που έχουν (για μόδα; δεν ξέρω) ημιφορεμένο το κράνος, δηλ. το ακουμπάνε μέχρι το μέτωπο, κάπως σαν την περικεφαλαία του Περικλή; Θα το έχετε δει, δε μπορεί. Το ξέρετε ότι είναι χειρότερο από το να μή φοράνε καθόλου κράνος; Κι αυτό γιατί το ακουμπισμένο σαν περικεφαλαία κράνος σε πιθανή πτώση μπορεί να τραυματίσει τον αυχένα και να είναι αυτό η αιτία που θα αφήσει τον αναβάτη ανάπηρο. Το ίδιο ισχύει και για αυτόν που φοράει μεν το κράνος του αλλά το έχει λυμένο. Αμα είσαι λοιπόν τόσο ανόητος και έχεις το κράνος για περικεφαλαία ή το έχεις λυμένο, καλύτερα χωρίς κράνος, τόνισε ο Ιαβέρης. 7) Ξέρετε ότι πολλοί γονείς προσπαθούν οι ίδιοι (εν αγνοία τους βέβαια) να στείλουν τα παιδιά τους στον τάφο; Δείτε πώς.. Πραγματικό γεγονός σε ελληνικό νησί. Ο γιός συλλαμβάνεται μέσα στη νύχτα με μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού, χωρίς κράνος και χωρίς δίπλωμα από την αστυνομία. Οι αστυνομικοί παίρνουν μέσα στη νύχτα τηλέφωνο στο σπίτι του νεαρού και ειδοποιούν τους γονείς του. Το επόμενο πρωί πέφτουν από τον πατέρα τηλεφωνιές σε "παράγοντες" του τόπου και η κλήση σβήνεται και το θέμα είναι "λήξαν". Είναι όμως; Σε λίγο καιρό ο νεαρός σκοτώνεται με τη μηχανή χωρίς να φοράει κράνος. Τί έκανε ο πατέρας; Εδωσε το χείριστο παράδειγμα στο γιό του. Με τη στάση του τού είπε: "Δεν είναι κακό να οδηγούμε ενάντια στον ΚΟΚ, αρκεί να είμαστε σε θέση να μην τρώμε πρόστιμο και ποινές". Οταν ο πατέρας επιδεικνύει τη ... δύναμή του σβήνοντας την κλήση του γιού που οδηγεί χωρίς δίπλωμα, του "δείχνει" με ποιόν τρόπο πρέπει να πορεύεται στη ζωή. Γλύφοντας, παρακαλώντας και κοροϊδεύοντας τον ίδιο σου τον εαυτό και τους άλλους. Η παιδεία, επέμεινε ο Ιαβέρης, αποκτάται μέσα από το σπίτι. Το παράδειγμα των γονιών είναι το πιο ισχυρό παράδειγμα. Αλλά οι περισσότεροι γονείς είναι οι ίδιοι κάκιστα παραδείγματα. 8 ) Τί είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό; Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον; Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί: -Αμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια. -Αμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ. Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΕΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ. Αμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή. Αμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση. Μή γελάτε, εμάς αφορούν αυτά. 9) Αλλά η ελληνική πολιτεία έχει μακρά θητεία στην υποκρισία. Τη μέρα που ψηφιζόταν ο νέος ΚΟΚ, ένα κανάλι την είχε στήσει στην είσοδο του γκαράζ της Βουλής. Σχεδόν κανένας βουλευτής δε φορούσε ζώνη.... Και πήγαιναν να ψηφίζουν για να πάει το πρόστιμο για τη ζώνη στα 350 ευρώ! Με έκπτωση 50%, αν πληρώσεις σε 10 μέρες, βεβαίως.... 10) Να πάμε και στην Ελληνική Αστυνομία; Πόσες φορές έχετε δει αστυνομικό να φοράει ζώνη ασφαλείας στο περιπολικό; Μάλλον ποτέ ή σπάνια. Δηλ. αυτός που σου δίνει πρόστιμο για μη χρήση ζώνης είναι ο ίδιος παράνομος. Τί να λέμε τώρα; 11) Ας δούμε όμως και το θέμα της συνήθειας. Κάθε μέρα σκοτώνονται περίπου 3 άνθρωποι από τροχαίο. Πλήρης απάθεια. Το θεωρούμε σαν κάτι φυσικό. Οταν όμως σκοτώθηκαν 21 παιδιά στα Τέμπη, όλοι μιλούσαν για "εθνική τραγωδία". Μα αφού σε 7 μέρες θα έχουμε πάλι συμπληρώσει άλλους 21 νεκρούς σε τροχαία! Κάθε εβδομάδα 21 άνθρωποι (νέοι ως επί το πλείστον) σκοτώνονται στους δρόμους. Αλλά είπαμε, το έχουμε ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ. Μόνο άμα είναι μαζεμένοι σε ένα τροχαίο 21 νεκροί ιδρώνει λίγο τ' αυτί μας. Αλλιώς, χεστήκαμε. 12) Αλλά ας το πάμε και παραπέρα. Πόσοι κάηκαν στις φωτιές της Πελοποννήσου το 2007; 80 άνθρωποι. Και πάλι ο κοιμισμένος στον καναπέ του Ελλην, ξύπνησε από το μόνιμο λήθαργό του και μίλησε για "εθνική τραγωδία". Οι 2.500 νεκροί κάθε χρόνο στα τροχαία τί είναι; Έχει διαφορά ένας άνθρωπος που καίγεται από έναν που σκοτώνεται σε τροχαίο; Για πείτε μου; Και κλείνει την κουβέντα στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου της Ερμούπολης ο Ιαβέρης, ζητώντας να μή χειροκροτήσουμε (γιατί τα χάλια μας δε θέλουν και χειροκρότημα) και ανακοινώνοντάς μας ένα ουσιαστικό και βαρύ σα σίδερο "Καληνύχτα σας". Βass is a state of mind... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
allobarr Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2009 ..αμάν πιά αυτή η φανατίλα της ασφάλειας.. όλα αυτά με τις ζώνες και τα κράνη είναι ημίμετρα πώς να το κάνουμε..το κράνος βοηθάει στη περίπτωση που πέσεις δεν συμβάλει όμως στο να μην πέσεις πώς να το κάνουμε..(εγώ στην πόλη δεν φοράω κράνος..)..το οπτικό σου πεδίο περιορίζεται..για να δεις δεξιά και αριστερά χρειάζεται να γυρνάς συνέχεια το κεφάλι..επίσης η ακουστική αντίληψη (πολύ σημαντική..) μειώνεται..η ζώνη σώζει αλλά και κάποιες φορές σκοτώνει..είχα ένα φίλο κάποτε που τον σκότωσε ένας μεθυσμένος πέφτοντας πάνω στην πόρτα του οδηγού..η ζώνη τον συγκράτησε, η πόρτα μπήκε όλη μέσα..σύμφωνα με τα λεγόμενα της τροχαίας, ήταν από τις σπάνιες περιπτώσεις που η ζώνη αποδείχθηκε επιζήμια..για σκεφτείτε όμως ότι στην πόλη το μεγαλύτερο ποσοστό συγκρούσεων είναι πλαγιομετωπικές.. δεν υποστηρίζω ότι είναι κακό να φοράς ζώνη και κράνος, απλά ότι πρέπει να είναι προσωπική επιλογή..έτσι όπως είναι τώρα είναι εισπρακτική πολιτική και μετάθεση του ρόλου του κράτους στον ρόλο του αυστηρού αλλά στοργικού πατέρα..ρε δεν μας χέζουνε λέω εγώ.. όσο για τον Ιαβέρη που αποδέχθηκε τον ρόλο του εθνοπατέρα της οδικής ασφάλειας τί να πω..η κρίση της τρίτης ηλικίας, η μείωση της λιμπίντο, τί να λέει..όταν αυτός και οι ομοίοι του έτρεχαν$ σε αγώνες δεν σκεφτόταν ότι πολλοί πιτσιρικάδες που ήθελαν να γίνουν ιαβέρηδες έπερναν τις στροφές με 180 γιατί δεν είχαν μια πίστα να το κάνουν.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2009 ευτυχως που τα ειπες Αllobar! Θα ακολουθησω το παραδειγμα σου λοιπον.Απο αυριο θα τρωω μονο τηγανητα και γλυκα,θα πινω 3 μπουκαλια ουϊσκυ την ημερα,θα οδηγαω τυφλα με 240 χ.α.ω στη Ποσειδωνος χωρις ζωνη & με 300 χ.α.ω χωρις κρανος,θα καπνιζω 3 πακεττα Μαλμπουρο την ημερα & ο Θεος βοηθος... τι ειναι αλλωστε η ζωη ...μια φενακη ειναι..... ;D ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fatalv Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2009 ..αμάν πιά αυτή η φανατίλα της ασφάλειας.. όλα αυτά με τις ζώνες και τα κράνη είναι ημίμετρα πώς να το κάνουμε..το κράνος βοηθάει στη περίπτωση που πέσεις δεν συμβάλει όμως στο να μην πέσεις πώς να το κάνουμε..(εγώ στην πόλη δεν φοράω κράνος..)..το οπτικό σου πεδίο περιορίζεται..για να δεις δεξιά και αριστερά χρειάζεται να γυρνάς συνέχεια το κεφάλι..επίσης η ακουστική αντίληψη (πολύ σημαντική..) μειώνεται..η ζώνη σώζει αλλά και κάποιες φορές σκοτώνει..είχα ένα φίλο κάποτε που τον σκότωσε ένας μεθυσμένος πέφτοντας πάνω στην πόρτα του οδηγού..η ζώνη τον συγκράτησε, η πόρτα μπήκε όλη μέσα..σύμφωνα με τα λεγόμενα της τροχαίας, ήταν από τις σπάνιες περιπτώσεις που η ζώνη αποδείχθηκε επιζήμια..για σκεφτείτε όμως ότι στην πόλη το μεγαλύτερο ποσοστό συγκρούσεων είναι πλαγιομετωπικές.. δεν υποστηρίζω ότι είναι κακό να φοράς ζώνη και κράνος, απλά ότι πρέπει να είναι προσωπική επιλογή..έτσι όπως είναι τώρα είναι εισπρακτική πολιτική και μετάθεση του ρόλου του κράτους στον ρόλο του αυστηρού αλλά στοργικού πατέρα..ρε δεν μας χέζουνε λέω εγώ.. όσο για τον Ιαβέρη που αποδέχθηκε τον ρόλο του εθνοπατέρα της οδικής ασφάλειας τί να πω..η κρίση της τρίτης ηλικίας, η μείωση της λιμπίντο, τί να λέει..όταν αυτός και οι ομοίοι του έτρεχαν$ σε αγώνες δεν σκεφτόταν ότι πολλοί πιτσιρικάδες που ήθελαν να γίνουν ιαβέρηδες έπερναν τις στροφές με 180 γιατί δεν είχαν μια πίστα να το κάνουν.. Ε;; :o ??? Είναι που λέμε η πολυπλοκότητα και η διαφορετικότητα στην άποψη μέσα στην Δημοκρατία...Μάλιστα...Ευτυχώς που μας εξήγησες ωραία την πλάνη που μας πάσαρε ο Ιαβέρης ρε Allobar..Ευγνώμων θα σου είμαι εφ' όρου ζωής! ...από την πολλή γκαργκανέλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2009 Eίμαστε πράγματι φανατισμένοι με την ασφάλεια! Κι όχι μόνο με αυτή αλλά και με την ποιότητα στον αέρα! Τι καταλύτες στα αμάξια και πράσιν' άλογα? Αφού σχεδόν όλοι οι Έλληνες καπνίζουν, έτσι δεν είναι; Kαι όταν το σταματήσουν όλοι με αυτήν την απαγόρευση που πλησιάζει, απλά ΔΕΝ θα τους χρειαζόμαστε πια γιατί θα έχουμε γλιτώσει από τη νικοτίνη, κι έτσι μπορούμε να ρουφήξουμε όσα μονοξείδια γουστάρουμε! Είναι να αηδιάζεις με τόσο φασισμό... ::) Το ίδιο και με τα σήματα του ΚΟΚ! (για να γυρίσουμε και στο θέμα μας). ΓΙΑΤΙ να υπάρχουν αφού όλοι τα γράφουν εκεί που ξερετε? Να ΜΗΝ τα βάζουν καθόλου! Άκου εκεί... Καιρός είναι να προχωρήσει η αναρχική αυτοδιαχείριση και στο δρόμο. Η κυκλοφορία πρέπει να ρυθμίζεται δια βοής, όπως παίρνονταν οι αποφάσεις στην αρχαία Ελλάδα. Σας έχω κι άλλα παραδείγματα αλλά βαριέμαι να γράφω. Προσοχή, εγώ δεν λέω να απαγορευτούν οι καταλύτες και τα σήματα, απλά ότι η τοποθέτησή τους πρέπει να είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ. Δεν θέλω να τον βάλω για να κερδίσω μερικά άλογα στο σαράβαλό μου? ΔΕΝ τον βάζω... εύκολο. Με χαλάει το φανάρι ή δεν μου αρέσει εκείνη η απαγόρευση ή η υποχρεωτική πορεία? ΑΜΑ γουστάρω την τηρώ, ΑΝ δε γουστάρω όχι. ΠΟΥ είναι το πρόβλημα? ??? Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
allobarr Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2009 ευτυχως που τα ειπες Αllobar! Θα ακολουθησω το παραδειγμα σου λοιπον.Απο αυριο θα τρωω μονο τηγανητα και γλυκα,θα πινω 3 μπουκαλια ουϊσκυ την ημερα,θα οδηγαω τυφλα με 240 χ.α.ω στη Ποσειδωνος χωρις ζωνη & με 300 χ.α.ω χωρις κρανος,θα καπνιζω 3 πακεττα Μαλμπουρο την ημερα & ο Θεος βοηθος... τι ειναι αλλωστε η ζωη ...μια φενακη ειναι..... ;D ;D αυτό κατάλαβες ότι είπα? ίσως να μην με διάβασες καλά.. εγώ είπα ότι τα οδικής ασφάλειας είναι ημίμετρα και ότι όσον αφορά κράνος και ζώνη, θεωρώ τουλάχιστον φαιδρό για την ατομική μου αξιοπρέπεια να μου επιβάλλει κάποιος να τα φοράω, χωρίς να λέω ότι με πειράζει που τα χρησιμοποιούμε.. αν το κράτος ήθελε (να πληρώσει για) οδική ασφάλεια θα το έκανε..οι δρόμοι μας είναι για τον λούτσο..και επειδή δούλεψα στην κατασκευή ενός κομματιού της εγναντίας οδού, μπορώ να σου πω κάποια όμορφα πράγματα περί αυτού.. υ.γ1 είδα πολλούς να εξοργίζονται με την ανεγκεφαλίτιδα κάποιου που δεν φοράει ζώνη π.χ (..και τί τους νοιάζει στην τελική..) αλλά δεν είδα κανένας να εξεγείρεται που έχουμε μετατραπεί σε "πτώματα" εν κινήσει.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση