Προς το περιεχόμενο

Μore trouble comin every day.


Nestoras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συνήθως όταν είμαστε τρίο παθαίνουμε κρίσεις ......... Ο 4ος είναι ο σοβαρός της παρέας. Λοιπόν από ένα 22λεπτο Jam κρατήσαμε 5.50 και να. Ίσως να πέρασε και κάποιος άλλος γιατί ακούω και κάτι κρουστά? Ποιός θυμάται.

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Καλό για λάιβ. Κουλ σίνγκερ, ρισπεκατμπολ γκιταρ, αλλά το μπάσο θα περιμενα να γεμίζει περισσότερο. Είναι πολύ στακάτο για την περίπτωση.

Ερώτηση: Γιατί είναι όλα τα όργανα στο δεξί ή στο αριστερό κανάλι μόνο; Τι έχει πάθει το κέντρο; Είναι αλήθεια ότι απεχθάνεστε τις μέσες λύσεις;  ;D

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό για λάιβ. Κουλ σίνγκερ, ρισπεκατμπολ γκιταρ, αλλά το μπάσο θα περιμενα να γεμίζει περισσότερο. Είναι πολύ στακάτο για την περίπτωση.

Ερώτηση: Γιατί είναι όλα τα όργανα στο δεξί ή στο αριστερό κανάλι μόνο; Τι έχει πάθει το κέντρο; Είναι αλήθεια ότι απεχθάνεστε τις μέσες λύσεις;  ;D

Αφεντικό ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Ο μπασίστας μας είναι ο τραγουδιστής και το βάρος πάει στη φωνή. Το remix τώρα το κάνει ο drummer και έχει το δικό του τρόπο προσέγγισης και μας αφήνει λίγα έως μηδαμινά περιθώρια συμμετοχής. Όσον αφορά τις <λύσεις> ούτε οι <μεσες> ούτε οι εύκολες και οι κοινές μας αρέσουν. (Το τελευταίο παέι κυρίως στις επιλογές των τραγουδιών που επιλέγουμε να παίξουμε).

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(Το τελευταίο παέι κυρίως στις επιλογές των τραγουδιών που επιλέγουμε να παίξουμε).

Κρίνοντας από την συγκεκριμένη επιλογή τραγουδιού (για την οποία εύγε), θα συμφωνήσω.

Εγώ πάντως μάλλον δεν θα έβαζα αυτά τα σλαπάκια και ίσως θα γέμιζα λιγο περισσότερο το μπάσο, όχι τόσο παιχτικά  (καθότι αντιλαμβάνομαι ότι το παίζω-μπάσο-και-τραγουδάω άθλημα είναι κομμάτι δύσκολο) αλλά ηχητικά.

 

Φωνές κιθάρες στα συνήθη υψηλά επίπεδα. Δεν ξέρω αν προσπαθούσε να προσομοιώσει τις εγγραφές του Zappa αλλά η φωνή ήταν μπροστά

Ισως θα ήθελα λίιιιγο πιο ριψοκίνδυνη την ντραμς (και ενίοτε πιο σταθερή) και πιο μπάσο ταμπούρο. Ισως γιατί μου έχει χαλάσει τα αυτιά ο δικός μας ο Οστρογότθος.  ;D

 

Ομολογουμένως όμως, άλλη μια πολύ καλή δουλειά.

 

Άντε να καλοκαιριάσει να κατέβουμε στα χειμαδιά (το κάνουμε ανάποδα εμείς  ;D)

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Το remix τώρα το κάνει ο drummer και έχει το δικό του τρόπο προσέγγισης και μας αφήνει λίγα έως μηδαμινά περιθώρια συμμετοχής. Όσον αφορά τις <λύσεις> ούτε οι <μεσες> ούτε οι εύκολες και οι κοινές μας αρέσουν. (Το τελευταίο παέι κυρίως στις επιλογές των τραγουδιών που επιλέγουμε να παίξουμε).

Μάλλον δεν κατάλαβες. Αυτό που κανει ο ντράμερ σας είναι μεγαλο λάθος.

Υπάρχει ένα ποτενσιόμετρο στον μείκτη, που ρυθμίζει σε πoιό σημείο (δεξια, αριστερά, κέντρο ή ενδιάμεσα) της στερεοφωνικής εικόνας θα ακουστεί το κάθε κανάλι / όργανο. Το λεγόμενο Pan (πανόραμα).

Αν στείλεις την κιθάρα τελείως δεξια, δεν θα ακούγεται από το αριστερό ηχείο και ταυτοχρονα θα είναι κατι τελείως υπερφυσικό για τ' αυτιά μας. Κάτι που δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα που θες να προσομοιώσεις ηχογραφώντας.

Κάποιες βασικές ρυθμίσεις μπορεί να είναι ως εξής:

Κιθάρα δεξιά ή αριστερά (όπου στεκεσαι συνήθως στη σκηνή) στις 30 μοίρες (ή κοντά στο παρα δέκα του ρολογιού). Αν είχεις δεύτερη κιθάρα ή πιάνο στο αντίθετο. Απέναντι δηλαδή.

Το μπάσο πάντα στην μέση γιατί είναι βάση και πρέπει να κάθεται με την κάσα των ντραμς που πρέπει κι αυτη να είναι στη μέση. Οι χαμηλές συχνότητες δεν δινουν πολύ πληροφορία κατεύθυνσης. Τα υπόλοιπα τυμπάνα: ταμπούρο στη μέση και hihat πιατίνια και τομ όπως είναι τοποθετημένα χωρίς ποτε να τα τοποθετείς στα άκρα. (δηλ. τομ1 +50, τομ2 +10, τομ3 +20).

Η φωνή πάντα στη μέση και τα φωνητικά λίγο δεξια κι αριστερά.

Αυτά για μια πολύ βασική τοποθέτηση της στερεοφωνικής εικόνας ενός κουρτέτου. Σκοπός είναι όταν κλείνουμε τα μάτια μας απέναντι σε ένα σετ ηχείων, να ακούμε τη μπάντα όπως τη βλέπουμε στην σκηνή.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίνοντας από την συγκεκριμένη επιλογή τραγουδιού (για την οποία εύγε), θα συμφωνήσω.

Εγώ πάντως μάλλον δεν θα έβαζα αυτά τα σλαπάκια και ίσως θα γέμιζα λιγο περισσότερο το μπάσο, όχι τόσο παιχτικά  (καθότι αντιλαμβάνομαι ότι το παίζω-μπάσο-και-τραγουδάω άθλημα είναι κομμάτι δύσκολο) αλλά ηχητικά.

 

Φωνές κιθάρες στα συνήθη υψηλά επίπεδα. Δεν ξέρω αν προσπαθούσε να προσομοιώσει τις εγγραφές του Zappa αλλά η φωνή ήταν μπροστά

Ισως θα ήθελα λίιιιγο πιο ριψοκίνδυνη την ντραμς (και ενίοτε πιο σταθερή) και πιο μπάσο ταμπούρο. Ισως γιατί μου έχει χαλάσει τα αυτιά ο δικός μας ο Οστρογότθος.  ;D

 

Ομολογουμένως όμως, άλλη μια πολύ καλή δουλειά.

 

Άντε να καλοκαιριάσει να κατέβουμε στα χειμαδιά (το κάνουμε ανάποδα εμείς  ;D)

Έλα τη Παρασκευή να παίξουμε, ο Μάνος πιθάνόν να μην είναι λόγω οικογενειακού του προβλήματος.

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον δεν κατάλαβες. Αυτό που κανει ο ντράμερ σας είναι μεγαλο λάθος.

Υπάρχει ένα ποτενσιόμετρο που ρυθμίζει σε πιό σημείο (δεξια, αριστερά, κέντρο ή ενδιάμεσα) της στερεοφωνικής εικόνας θα ακουστεί το κάθε κανάλι / όργανο. Το λεγόμενο Pan (πανόραμα).

Αν στείλεις την κιθάρα τελείως δεξια, δεν θα ακούγεται από το αριστερό ηχείο και ταυτοχρονα θα είναι κατι τελείως υπερφυσικό για τ' αυτιά μας. Κάτι που δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα που θες να προσομοιώσεις ηχογραφώντας.

Κάποιες βασικές ρυθμίσεις μπορεί να είναι ως εξής:

Κιθάρα δεξιά ή αριστερά (όπου στεκεσαι συνήθως) στις 30 μοίρες (ή κοντά στο παρα δέκα του ρολογιού). Αν είχεις δεύτερη κιθάρα ή πιάνο στο αντίθετο.

Το μπάσο πάντα στην μέση γιατί είναι βάση και πρέπει να κάθεται με την κάσα των ντραμς που πρέπει κι αυτη να είναι στη μέση. Οι χαμηλές συχνότητες δεν δινουν πολύ πληροφορία κατεύθυνσης. Τα υπόλοιπα τυμπάνα: ταμπούρο στη μέση και hihat πιατίνια και τομ όπως είναι τοποθετημένα χωρίς ποτε να τα τοποθετείς στα άκρα. (δηλ. τομ1 +50, τομ2 +10, τομ3 +20).

Η φωνή πάντα στη μέση και τα φωνητικά λίγο δεξια κι αριστερά.

Αυτά για μια πολύ βασική τοποθέτηση της στερεοφωνικής εικόνας ενός κουρτέτου. Σκοπός είναι όταν κλείνουμε τα μάτια μας απέναντι σε ένα σετ ηχείων, να ακούμε τη μπάντα όπως τη βλέπουμε στην σκηνή.

Ευχαριστώ, θα του το μεταφέρω.

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω με τον Audiokosta,από όσο έχω ακούσει η δουλειά σας είναι αξιόλογη!

Να ευχαριστήσω κι από εδώ για το χτεσινό jam και τη φιλοξενία σας.  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου