jimakos27 Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 μαγκες χρειαζομαι την βοηθεια σας!!!εχω ενα ibanez gsr190ju.δεν ξερω και πολλα πραγματα οποτε 8ελω την βοηθεια σας!!!! 1.ποια ειναι η διαφορα αναμεσα σε passive και active???να υποθεσω οτι εχει να κανει με τους μαγνητες!! 2.ποια η διαφορα αναμεσα σε ενα percassion και ενα jazz μπασσο???ο ηχος και η χροια του??? 3.ποιο ενυσχητη να παρω για το μπασσο μου ςστε να εχς ικανοποιητικο ηχο???καπως οικονομικο!!!! ευχαριστω προκαταβολικα!!!! δημητρης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 1. Active σημαίνει ότι το μπάσσο συνοδεύεται από ένα κύκλωμα προενίσχυσης, συνήθως με ενσωματωμένο EQ (μπάσσα/πρίμα ή μπάσσα/μεσσαία/πρίμα συνήθως). Στα active μπάσσα οι μαγνήτες λειτουργούν σε συνάρτηση με την προενίσχυση, η οποία σε ορισμένα μπάσσα παρακάμπτεται μέσω ενός active/passive διακόπτη. Τα passive από την άλλη δεν έχουν προενίσχυση, και βασίζονται μόνο στους μαγνήτες τους. Συνήθως τα passive έχουν χαμηλότερο output σε σχέση με τα active. Τώρα το όλο θέμα passive vs active είναι περί ορέξεως. Κάθε ένα έχει τα καλά και τα κακά του. 2. Κατ'αρχάς είναι precision και όχι percussion. Οι διαφορές στα συγκεκριμένα μπάσσα είναι κυρίως το σχήμα τους και οι μαγνήτες. Το precision έχει ένα μονό, split coil μαγνήτη, κάπως φαρδύτερη ταστιέρα και πιο "ψωμομένο" μανίκι. Τα precision έχουν πιο μπάσσο, boomy ήχο, και γενικά είναι πασπαρτού για τους μπασσίστες (αν και όχι παντού). Τα jazz από την άλλη έχουν λεπτότερο μανίκι, πιο στενή ταστιέρα (και string spacing) και δύο μονούς jazz μαγνήτες, ένα στη bridge κι ένα στη neck. Ο ήχος τους δεν είναι τόσο μπάσσος, αλλά τα προτιμούν πολλοί γι'αυτό το χαρακτηριστικό μπασσομεσσαίο γουργουρητό τους ήχο. Και τα δύο είναι από τα πιο διαδεδομένα μπάσσα του αιώνα, και κάθε ένα εξυπηρετεί το σκοπό του. Επίσης η όλη precision vs jazz μάχη είναι καθαρά περί ορέξεως. 3. Αυτό είναι ακόμα περισσότερο περί ορέξεως, και παίζουν πολλοί παράγοντες. Καλύτερα δες πόσο τραβάει η τσέπη σου, πάνε δοκίμασε όσους περισσότερους μπορείς με το μπάσσο σου και πάρε αυτόν που σου ακούγεται καλύτερα. Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος σ'αυτές τις περιπτώσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Καλώς ήλθες jimakos27 α) Οπως σωστά περιέγραψε ο X....... http://www.tunemybass.com/bass_guitar_buying_guide/bass_pickups_1.html http://www.elevation-music.com/guqu.html Κοίτα και άλλα άρθρα στο Google κι αν δεν καταλάβεις, εδώ είμαστε β) Σωστά και πάλι τα είπε ο Χ αλλά εάν είσαι Αθήνα ή σε κανένα μεγάλο αστικό κέντρο, πήγαινε και δοκίμασε δύο εκπροσώπους των μπάσων αυτών. Το δικό σου έχει mix και από τους δύο. Εχει δηλ Prec μπροστά (neck) και jazz πισω (bridge). Καλόπαιχτο. γ) Εδώ τα παιδιά που ξέρουν από οικονομικούς ενισχυτές θα μπορέσουν να σε βοηθήσουν. Ψάχτην όμως κι εσύ λίγο. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Μπάσσο και Ξερό ψωμί Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 A) με απλά λόγια τα active μπάσσα παίρνουν μπαταρία για να ενισχύσουν το σήμα τους. δεν έχει να κάνει με τους μαγνήτες απλά αλλά με όλα τα ηλεκτρικά. δεν μπορείς να το αλλάξεις δηλαδή (δεν υπάρχει και λόγος). ο λόγος ύπαρξης των active είναι πως υποστηρίζουν Slap-pop πολύ καλύτερα από τα passive. τα passive έχουν πιο background ήχο - όχι πολά πρίμα. προσωπικά για αυτό λατρέυω τα passive. B)η διαφορά είναι στον ήχο σαφώς. δεν μπορώ να σε κατατοπίσω και πολύ εδώ. το έχουν κάνει άλλοι. από πάνω όμως! Γ) εδώ θα σου δώσω μια λύση που με κάλυψε: http://www.thomann.de/gr/harley_benton_hb20b_bass_combo.htm αυτός ο ενισχυτάκος θα σε σώσει για πρακτις και τζαμ γενικά. έχει αξιοπρεπέστατο ήχο και είναι οικονομικός. έχει και δύο εισόδους (προσωπικά βάζω ταυτόχρονα την ακουστική ενός φίλου μου και μας καλύπτει) από ένταση αν και μόνο 20βατ χαλάει τον κόσμο!!! τώρα για 20 € παραπάνω έχει τον 40άρι http://www.thomann.de/gr/harley_benton_hb40b.htm αν θες κάτι πιο επώνυμο: http://www.thomann.de/gr/laney_rb1_richter_bass.htm αυτόν τον laney τον έχουμε στο ωδείο και δεν μου άφησε ποτέ κακές εντυπώσεις (κομπρέσορας, τρελές εντάσεις) αυτά αδερφέ, ελπίζω να βοήθησα! Ορκισμένος Μπλουζάς! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jimakos27 Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 σας ευχαριστω για την βοη8εια σας!!!!απιστευτα γρηγορη ηταν οι απαντησεις σας!!! ο laney μου φαινεται για μια καλη λυση φιλε"μπασσο και ξερο ψωμι". θα τον ψαξω να τον δοκιμασω.... εχω και αλλη μια ερωτηση...... θελω να αρχισω μαθηματα και δεν ξερω αν πρεπει να παω σε ωδειο η' αν πρεπει να βρω δασκαλο για το στυλ (red hot chilli peppers,rage against the machine...κτλ)που θελω να παιζω.πρεπει να σας πω οτι δεν εχω κανει ποτε μου μαθηματα και παιζω ψιλοκαλα αν και νομιζω οτι αν παω να μαθω σωστα δεν θα ξερω τι μου γινεται!!!ισως βεβαια το οτι ξεκινησα να παιζω χωρις να εχω κανει μαθηματα δεν ειναι και καλο,ε??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
supremo Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 σας ευχαριστω για την βοη8εια σας!!!!απιστευτα γρηγορη ηταν οι απαντησεις σας!!! ο laney μου φαινεται για μια καλη λυση φιλε"μπασσο και ξερο ψωμι". θα τον ψαξω να τον δοκιμασω.... εχω και αλλη μια ερωτηση...... θελω να αρχισω μαθηματα και δεν ξερω αν πρεπει να παω σε ωδειο η' αν πρεπει να βρω δασκαλο για το στυλ (red hot chilli peppers,rage against the machine...κτλ)που θελω να παιζω.πρεπει να σας πω οτι δεν εχω κανει ποτε μου μαθηματα και παιζω ψιλοκαλα αν και νομιζω οτι αν παω να μαθω σωστα δεν θα ξερω τι μου γινεται!!!ισως βεβαια το οτι ξεκινησα να παιζω χωρις να εχω κανει μαθηματα δεν ειναι και καλο,ε??? Σχετικα με τις τρεις αποριες που ειχες τα παιδια παραπανω μια χαρα απαντησαν. Τωρα για το τελευταιο το να πας σε ενα καλο ωδειο ειναι το καλυτερο που εχεις να κανεις μιας και ξεκινας τωρα. Το να μαθεις να παιζεις καποια κομματια τυφλοσουρτι επειδη απλα διαβαζεις την ταμπλατουρα μονο καλο δεν θα σου κανει. Στην αρχη θα ενθουσιαστεις που θα μπορεις να παιζεις τα κομματια που γουσταρεις αλλα με τον καιρο θα διαπιστωσεις οτι δεν εκανες τιποτα! Το σημαντικο ειναι να κατανοησεις την μουσικη και τι ειναι αυτο που παιζεις και γιατι το παιζεις ετσι! Σιγουρα σε ενα καλο ωδειο μονο θα κερδισεις και τιποτα δεν θα χασεις. Αν παλι προτιμησεις να γινεις αυτοδιδακτος ασφαλως και θα δεις καποα εξελιξη στον εαυτο σου ως προς το παιξιμο ασφαλως και θα αποκτησεις καλυτερο μουσικο αυτι αλλα την εξελιξη που θα εχεις απο μονος σου σαν αρτιος μπασιστας δεν προκειται να την φτασεις ποτε σε σχεση με τον αν θα πας να μαθεις σε καποιο ωδειο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση