odis13 Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Όχι, δε θα απομαγνητιστεί. Και εξηγείται επιστημονικά. Θα το εξηγήσω αμέσως μόλις εξηγήσεις εσύ επιστημονικά το αντίθετο... To λεγομενο hysteresis loop...οταν σε ενα ferromagnetic υλικο οπως ο φεριτης που προαναφερθηκε ασκειται ενα εξωτερικο μαγνητικο πεδιο τα domain του μεταλλου (μιλαμε σε μοριακο επιπεδο) αλλαζουν προσανατολισμο ωστε να "συμφωνουν" με το πεδιο. Απο ενα σημειο και μετα μετακινουνται και τα crystals του μεταλλου ωστε να διευκοληνθει αυτη η διαδικασια, αλλαζει η ατομικη δομη του υλικου και εχουμε permanent magnetisation. Οι "σεισμοι" αυτοι κατα τους οποιους αλλαζει ο προσανατολισμος των κρυσταλων περιγραφονται και απο το λεγομενο Barkhausen effect. Tα παραπανω τα γραφω σε θεωρητικο επιπεδο ως κατι που εξηγει τον μονιμο μαγνητισμο που περιγραφει ο babtua...δε ξερω τι ακριβως γινεται σε ενα output transformer σε εναν ενισχυτη κιθαρας... Και τωρα οι πιο εμπειροι ας συνεχισουν, να μαθαινουμε και οι νεοι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 παντως οταν ειδα οτι ο babtua αναφερθηκε σε Mojo λογω παραμενοντος μαγνητισμου, το μυαλο μου πηγε στο κειμενο του R.G.Keen που σηκωσε... ;) Συμφωνω με το γεγονος του π.μ. γιατι το εχω εφαρμοσει/δοκιμασει "τεχνητα" σε πηνιο wah με εμφανη αποτελεσματα. wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Marillion Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Αν συνεχισετε θα φωναξω τον Gerald Weber να σας βαλει σε ταξη!!!( οχι παντως Α ) Εκει θα δειτε θεωρια για την ''μουσικοτητα'' των εξαρτηματων! ;) ;) Παντως πολυ ενδιαφερουσα η συζητηση των φιλων κ εποικοδομητικη!!!! Ευγεεεεε!!! Lets ...Rock! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
studio54GR Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Όλα καλά αυτά που γράφουμε, αλλά στην περίπτωση των MS εξόδου (Transformer) ισχύουν άλλα πράγματα μιλάμε για έναν μετασχηματιστή που δέχεται ΜΟΝΙΜΑ ΣΥΝΕΧΕΣ ρεύμα και αυτός "δουλεύει" σαν μετασχηματιστής μόνο όταν δέχεται σήμα οδήγησης.... Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Α. Ποιες οι διαφορες μεταξυ διαφορετικων λυχνιων (π.χ. 12ΑΧ7 και 12ΑU7) ? Κατα καιρους εχω συναντησει διαφορους τυπους, π.χ. προενιχυση 12AX7, 12AU7, ECC83, 12BH7, 12AX4 και ενισχυση EL-84, KT-88, 6L6, 6V6, EL-34, E184, 6550, 5881 κλπ. Υποθετω ενα λινκ θα βοηθουσε εδω... http://www.noiz.gr/index.php?topic=160308.0 http://www.torresengineering.com/realinonprea.html Ε. Τι συντηρηση χρειαζεται ενας ενισχυτης? Εχω διαβασει και για αλλαγη πυκνωτων κλπ. Τι πρεπει να προσεχεις για να συντηρειται καλα (π.χ. υγρασια κλπ)? Η αντικατασταση των λαμπων ειναι ευκολη για εναν αρχαριο, η πρεπει να εισαι και ολιγον... αλχημιστης? http://www.noiz.gr/index.php?topic=167271.0 Η. Τι σημαινει ο ορος "headroom" οταν μιλαμε για ενιχυτες? π.χ. στην μιξη οταν λες οτι εχεις αρκετο headroom, αυτο σημαινει οτι η γενικη σταθμη του κομματιου ειναι αρκετα χαμηλη, ετσι ωστε να εχεις περιθωρια οποτε θελησεις να την ανεβασεις κι αλλο, χωρις να κλιππαρει/ παραμορφωθει ο ηχος. http://en.wikipedia.org/wiki/Headroom Ακολουθεί μπακαλίστικη απόπειρα εξήγησης (συνεχίζω μέχρι εκεί που μου επιτρέπει η ημιμάθειά μου ;D)... To headroom είναι το περιθώριο που δίνεται πριν η ένταση του ηχητικού σήματος ξεπεράσει την δυνατότητα "καθαρής" και απρόσκοπτης απόδοσης ενός συστήματος που καθορίζεται από τις ήδη δεδομένες εργοστασιακές προδιαγραφές του. Αμέσως μόλις ξεπεραστεί, δημιουργούνται φαινόμενα παραμόρφωσης που μπορεί να είναι αντιληπτά στο ανθρώπινο αυτί. Σε συστήματα απόδοσης μουσικής τα φαινόμενα αυτά είναι απαράδεκτα και επικίνδυνα για την λειτουργία τους. Αντίθετα, αυτά όχι μόνο είναι αποδεκτά αλλά και τα επιδιώκουμε σε ορισμένα συστήματα μουσικής παραγωγής όπως πχ. σε λαμπάτους κιθαριστικούς ενισχυτές, αναλογικούς ταλαντωτές από συνθεσάιζερ ή συσκευές που είναι φτιαγμένες για αυτό το σκοπό όπως πχ. πεταλάκια overdrive. Στην καθομιλουμένη κιθαριστική διάλεκτο, είναι το επίπεδο έντασης στο οποίο θα φτάσει ένας ενισχυτής πριν αρχίσει να "σπάει" και να βρωμίζει ο ήχος του λόγω επίδρασης των λυχνιών, του μεγαφώνου ή και των δυο (αρκετές φορές και της ίδιας της καμπίνας). Aυτό σημαίνει ότι σε χαμηλές εντάσεις οικιακού επιπέδου ή ηχογράφησης η έλλειψή του δεν θα πολυακουστεί. Το μεγάλο headroom μας ενδιαφέρει κυρίως για να ακούγεται ο καθαρός μας ήχος χωρίς παραμόρφωση (αν και οι λάμπες πάντα χρωματίζουν τουλάχιστον με έναν ελαφρύ "κορεσμό", για αυτό και τις λατρεύουμε άλλωστε) σε συναυλιακές εντάσεις ή σε καταστάσεις πρόβας που οι απαιτήσεις μεγαλώνουν. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
myster_maze Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Μόλις συνέχισες... ;D Αλλα βλεπω οτι δεν απαντησες?! Φιλε Babtua, Τελικα μιλας μονο για single ended class A ενισχυτες? Στην αρχη νομιζα οτι μιλουσες και για Push-Pull?! Στους single ended class AB συμβαινει, η μονιμη ΜΙΚΡΗ ΕΝΑΠΟΜΕΝΟΥΣΑ ΜΑΓΝΗΤΙΣΗ??!! Ποσους single ended class A ενισχυτες κιθαρας γνωριζεις?! Γιατι εγω κανενα! Εχεις κανενα ενισχυτη single ended class A με εξοδου που να εμφανιζει τετοια χαρακτηριστικα που περιγραφεις? Ή καποιον που να εχει? Κανενα κλιπακι στο youtube? Με ενδιαφερει η ιδεα και μπορω πολυ ευκολα να φτιαξω κακης ποιοτητας εξοδου.... με χαλια λαμαρινα, τυλιγμα κτλ... σε ποσα χρονια θα αποκτησει ΜΙΚΡΗ ΕΝΑΠΟΜΕΝΟΥΣΑ ΜΑΓΝΗΤΙΣΗ? Και μεχρι τοτε ποιος θα παιζει με τον ενισχυτη αυτο? Ο οποιος θα ειναι μολις λιγα Watt? Και αν αποκτησει mojo πως θα κανω live? Με μικροφωνο? Ή θα παιζω μονο στο σπιτι? Δε χρειάζεται να με πληροφορήσεις για τίποτα. Δεν τα έβγαλα από το μυαλό μου, τα διάβασα σε πολλά (επιστημονικά και μη) άρθρα. Θα με ενδιεφερε πολυ κανενα link ή βιβλιο που τα μελετησες ολα αυτα? Και επιμένω ότι δε διάβασες καλά το άρθρο. Αν το διάβαζες, θα έβλεπες ότι μιλάει ΓΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΝΑΠΟΜΕΝΟΥΣΑ ΜΑΓΝΗΤΙΣΗ, δηλαδή μη-μετρήσιμη, αλλά με μια μικρή επίδραση στο κλιπάρισμα του. Εσύ δηλαδή επισκευάζοντας ενισχυτές είχες εύκαιρο και έναν μετρητή μαγνητικού φορτίου και έκανες και από μια μέτρηση να δεις μπας και έχει μαγνητιστεί ο πυρήνας; Ναι εχω "μετρητή μαγνητικού φορτίου" (Magnetometer)... μηπως πιστευεις οτι μετριεται με κατι τετοιο η ΕΝΑΠΟΜΕΝΟΥΣΑ ΜΑΓΝΗΤΙΣΗ σε ενα μετασχηματιστη εξοδου?? αλλα τελικα μιλας για μη μετρησιμη ΕΝΑΠΟΜΕΝΟΥΣΑ ΜΑΓΝΗΤΙΣΗ!! Οποτε και να ηθελα δεν θα μπορουσα να τη μετρησω. Αρα γι'αυτο μου διεφυγε! Και πιστευεις οτι αυτη η μικρη μη μετρησιμη ΕΝΑΠΟΜΕΝΟΥΣΑ ΜΑΓΝΗΤΙΣΗ επηρεαζει εστω και λιγο στο κλιπαρισμα του σηματος? Η οποια, μη μετρησιμη ποσο μικρη ειναι? Φανταζομαι εννοεις μικροτερη του 1 Gauss, ισως και 0,-κατι. Και παιζει ρολο στο κλιπαρισμα που συμβαινει στα χιλιαδες Gauss? Ενδιαφερων! Όχι, δε θα απομαγνητιστεί. Και εξηγείται επιστημονικά. Θα το εξηγήσω αμέσως μόλις εξηγήσεις εσύ επιστημονικά το αντίθετο... Στο εξηγησα ηδη με απλα λογια.... αν και δεν μιλουσα για μικρη μη μετρησιμη ΕΝΑΠΟΜΕΝΟΥΣΑ ΜΑΓΝΗΤΙΣΗ! Αυτο πρωτη φορα το ακουω και δεν το γνωριζω. Αρα δεν μπορω να στο εξηγησω ουτε με απλα αλλα ουτε με επιστημονικα λογια. Μιλουσα για μετρησιμη μαγνητιση... τωρα για κατι μυστηριο το οποιο δεν μετριεται και παιζει ρολο στο κλιπαρισμα.... ειναι πραγματικα MOJO! Ελπιζω να μην προσπαθησεις να μου εξηγησεις το οτιδηποτε με την καμπυλη υστερησης, οπως ο φιλος odis. Eσύ ο ίδιος φάσκεις και αντιφάσκεις. Μια λες ότι όλοι οι κατασκευαστές βάζουν καλής ποιότητας Μ/Σ και έτσι χάνουν σε mojo και τώρα λες ότι όλοι αλλάζουν αυτούς τους ίδιους Μ/Σ για να βάλουν τους παλιούς - οι οποίοι αυτοί είναι οι καλοί ποιοτικά και όχι οι νέοι; μπερδεύτηκα! ;D Συγγνωμη αλλα ουτε φασκω ουτε αντιφασκω! Δεν ειπα "ολοι" ειπα "μερικοι".... και δεν ειπα ποτε οτι αν βαλεις ενα καλο εξοδου θα χασεις mojo! Αυτα τα λες εσυ φιλε μου! Ο υπογραφων θα ελεγε το αναποδο.... Τώρα, για το γεγονός ότι αμφισβητείς τη μουσικότητα του ασύμμετρου κλιπαρίσματος, δεν έχω να πω εγώ τίποτα παραπάνω. Μια καλή έρευνα στο Google και σε σχετικά βιβλία θα σε πείσουν, εγώ δεν έχω καμία ανάγκη να σε πείσω για κάτι που είναι αποδεδειγμένο και χρησιμοποιείται κατά κόρον. Και παλι συγγνωμη, αλλα που ειπα οτι αμφισβητω τη "μουσικοτητα" του ασυμμετρου κλιπαρισματος? Παλευω τοσο καιρο να βρω στο overdrive πεταλακι μου το ασυμμετρο κλιπαρισμα που μου αρεσει.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Και παλι συγγνωμη, αλλα που ειπα οτι αμφισβητω τη "μουσικοτητα" του ασυμμετρου κλιπαρισματος? Παλευω τοσο καιρο να βρω στο overdrive πεταλακι μου το ασυμμετρο κλιπαρισμα που μου αρεσει.... Πας στο πλησιέστερο κιθαρομάγαζο, ζητάς ένα Boss SD1 και αρχίζεις να το μοντάρεις μιας και είναι το πιο διαδεδομένο as. clipping πεταλάκι που έχει βγει ποτέ... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
studio54GR Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Και όταν λέμε καλό ΜΣ εξόδου τι εννοούμε??? Καλή ποιότητα υλικών? (ως προς τί? ποιότητα και αγωγιμότητα σύρματος? δυνατότητες επαγωγής πυρήνα? μονωτικά υλικά μεταξύ πλέγματων? πλέξη τυλιγμάτων? βερνίκια σύρματος) Όλα τα παραπάνω??? Τελικά εγώ στον Super Six να αλλάξω transformer ή όχι??? δεν κατάλαβα..... Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
myster_maze Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Πας στο πλησιέστερο κιθαρομάγαζο, ζητάς ένα Boss SD1 και αρχίζεις να το μοντάρεις μιας και είναι το πιο διαδεδομένο as. clipping πεταλάκι που έχει βγει ποτέ... Μονταρω ηδη ενα overdive πεταλακι.... αυτο εξηγω! Ειναι ταιραστιες οι διαφορες που παιρνεις οταν "πειραζεις" το πως θελεις να κλιπαρει ασυμμετρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Ποσους single ended class A ενισχυτες κιθαρας γνωριζεις?! Γιατι εγω κανενα! οι αρχαιοι Fender Champ (5C1 κυκλωμα) ηταν SE Class A. wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις