myster_maze Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Η τάξη Α πολώνει τις λυχνίες στο μέσο περίπου του συνολικού εύρους τάσης που μπορούν να αποδώσουν. Έτσι σε κατάσταση ηρεμίας η έξοδος της λυχνίας είναι μια σταθερή DC τάση - προσοχή, όχι η έξοδος του μεγαφώνου, μιλάω για την έξοδο της λυχνίας. Αυτή η DC τάση είναι ουσιαστικά η τάση πόλωσης της λυχνίας πολλαπλασιασμένη με την απολαβή της. Στο μεγάφωνο δε φτάνει γιατί παρεμβάλλεται ο Μ/Σ εξόδου που αποκόπτει τις DC τάσεις (πράγμα που μπορεί να προσμετρηθεί ως μειονέκτημα στην τάξη Α, αφού αυτή η συνεχής DC τάση καταπονεί τον Μ/Σ εξόδου υπό τη μορφή παραμένοντος μαγνητικού φορτίου στον πυρήνα του με τα χρόνια - που ίσως τελικά να είναι και καλό, γιατί δίνει mojo στον Μ/Σ. Δεν είναι του παρόντος αλλά μπορώ να επεκταθώ επί του θέματος αν θέλετε). Μπορεις να επεκταθεις λιγο, για το mojo? ??? Αν μιλας για Push-Pull κανεις ενα ΤΑΙΡΑΣΤΙΟ λαθος! ....ωστοσο εχουμε και στην ταξη ΑΒ DC ρ ε υ μ α τ α... εχουμε και εκει mojo μετα απο χρονια? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Οχι ισα, προτιμουμε τα watt της καμπινας/μεγαφωνου να ειναι μεγαλυτερα απο αυτα του ενιχυτη, ετσι ωστε οσο δυνατα να βαλουμε τον ενιχυτη να μη καουν ουτε να παραμορφωνουν/"κλανουν" τα μεγαφωνα. αυτό είναι αρκετά ανακριβές αν οδηγήσεις 100άρα καμπίνα με 50άρη ενισχυτή στο τέρμα, θα κάψεις τα μεγάφωνα, αφού ο ενισχυτής θα κλιπάρει, δίνοντας DC (το οποίο θα κάψει και την 100άρα καμπίνα και την 200άρα και την 400άρα), άρα το "πάρε καμπίνα με περισσότερα βατ και είσαι εντάξει" είναι λάθος κάλλιστα μπορεί κανείς να οδηγήσει 50άρα καμπίνα με 100άρη ενισχυτή, αρκεί να μη ανεβάσει πολύ την ένταση, ο ενισχυτής θα δίνει καθαρό σήμα με άφθονο headroom αφού θα δουλεύει "χαλαρά", τα ηχεία θα παίρνουν "καθαρό ρεύμα" και το ηχητικό αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
allobarr Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 αυτό είναι αρκετά ανακριβές αν οδηγήσεις 100άρα καμπίνα με 50άρη ενισχυτή στο τέρμα, θα κάψεις τα μεγάφωνα, αφού ο ενισχυτής θα κλιπάρει, δίνοντας DC (το οποίο θα κάψει και την 100άρα καμπίνα και την 200άρα και την 400άρα) δεν το έπιασα αυτό.. ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 αυτό είναι αρκετά ανακριβές αν οδηγήσεις 100άρα καμπίνα με 50άρη ενισχυτή στο τέρμα, θα κάψεις τα μεγάφωνα, αφού ο ενισχυτής θα κλιπάρει, δίνοντας DC (το οποίο θα κάψει και την 100άρα καμπίνα και την 200άρα και την 400άρα), άρα το "πάρε καμπίνα με περισσότερα βατ και είσαι εντάξει" είναι λάθος κάλλιστα μπορεί κανείς να οδηγήσει 50άρα καμπίνα με 100άρη ενισχυτή, αρκεί να μη ανεβάσει πολύ την ένταση, ο ενισχυτής θα δίνει καθαρό σήμα με άφθονο headroom αφού θα δουλεύει "χαλαρά", τα ηχεία θα παίρνουν "καθαρό ρεύμα" και το ηχητικό αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλό Eννοειται οτι αμα εχεις 100 βατ ενισχυτη και παρεις 101 βατ καμπινα δεν εκανες τιποτα. Εννοω καμπινα τοσο μεγαλυτερη ετσι ωστε οταν εχουμε τον ενισχυτη στο τερμα να ειναι ολα οκ. Αναλογα με τον ενισχυτη διαλεγεις και την καμπινα. Τι εννοεις οτι αν ανοιξεις 50αρη ενισχυτη στο τερμα θα καψεις και 100αρα και 200αρα και 400αρα καμπινα? Αμα ηταν ετσι δε θα μπορουσαμε να ανοιξουμε 50ρηδες ενισχυτες στο τερμα. Κατι που ομως δεν ισχυει, καθοτι η μεθοδος γομαρια-ενισχυτες-και-ολα-στο-11 ειναι αρκετα δημοφιλης σε αρκετα ειδη μουσικης. Babtua παρα πολυ ωραια και κατανοητικη η αναλυση επι της Α/Β ταξης, +1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 οι περισσότεροι ενισχυτές κλιπάρουν σε βαθμό που να δίνουν DC όταν τερματιστούν, και το DC καταστρέφει τα μεγάφωνα, αυτό λέω ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 οι περισσότεροι ενισχυτές κλιπάρουν σε βαθμό που να δίνουν DC όταν τερματιστούν, και το DC καταστρέφει τα μεγάφωνα, αυτό λέω ;) Και εγω αυτο καταλαβα, απλα ηθελα να σιγουρευτω οτι αυτο οντως εννοεις. Fair enough. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 αν οδηγήσεις 100άρα καμπίνα με 50άρη ενισχυτή στο τέρμα, θα κάψεις τα μεγάφωνα Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Μια απλή βόλτα από ένα ονλάιν μαγαζί θα δείξει πως το 95% των καμπινών που χρησιμοποιούνται με ενισχυτές έχουν τουλάχιστον διπλάσιο power rating από το ονομαστικό του ενισχυτή, ποικίλλοντας από 90 βατ μέχρι και 1200 στα 4Ω. Και το παίξιμο στο τέρμα είναι σχεδόν στην... ημερήσια διάταξη. Ακόμη κι αν δεν είναι, ένας ενισχυτής πρέπει να λειτουργεί απροβλημάτιστα σε όλες τις εντάσεις, είτε ψιθύρου, είτε αρένας. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Ναι ειπαμε δε θα γινουν φρυγανια οπως αν εβαζες ενα 100αρη πανω σε 40αρα καμπινα, απλα το dc output του ενισχυτη (καθε ενισχυτη) οταν δουλευει στο τερμα καταπονει τα μεγαφωνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Μια απλή βόλτα από ένα ονλάιν μαγαζί θα δείξει πως το 95% των καμπινών που χρησιμοποιούνται με ενισχυτές έχουν τουλάχιστον διπλάσιο power rating από το ονομαστικό του ενισχυτή, ποικίλλοντας από 90 βατ μέχρι και 1200 στα 4Ω. Και το παίξιμο στο τέρμα είναι σχεδόν στην... ημερήσια διάταξη. Ακόμη κι αν δεν είναι, ένας ενισχυτής πρέπει να λειτουργεί απροβλημάτιστα σε όλες τις εντάσεις, είτε ψιθύρου, είτε αρένας. σίγουρα δεν βλάπτει αλλά ωφελεί να έχεις περισσότερα βατ στην καμπίνα, αισθάνεσαι πιο "σίγουρος" ωστόσο παρακολουθώντας το φόρουμ εδώ και χρόνια βλέπω πως κάθε άλλο παρά σύνηθες είναι να παίζει ο κιθαρίστας στο τέρμα, αντίθετα βλεπω διαρκώς άτομα να λένε πως παίζουν στο 2-3 και σίγουρα κάτω από τη μέση, ενώ και σε live ο ημίθεος SuperFunk έχει βραχνιάσει να φωνάζει πως ούτε στο ΟΑΚΑ δεν χρειάζεσαι πάνω από 50 βατ αν παίζεις στο τέρμα, μπορεί να μην κάψεις τα μεγάφωνα την πρώτη φορά ή την ενδέκατη φορά, αλλά θα τα κάψεις αρκετά γρήγορα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2009 ωστόσο παρακολουθώντας το φόρουμ εδώ και χρόνια βλέπω πως κάθε άλλο παρά σύνηθες είναι να παίζει ο κιθαρίστας στο τέρμα, αντίθετα βλεπω διαρκώς άτομα να λένε πως παίζουν στο 2-3 και σίγουρα κάτω από τη μέση, ενώ και σε live ο ημίθεος SuperFunk έχει βραχνιάσει να φωνάζει πως ούτε στο ΟΑΚΑ δεν χρειάζεσαι πάνω από 50 βατ Mην μπλέκεις την ανάγκη για καθαρό headroom με το πλήθος των βατ. Για μένα ενισχυτής άνω των 50 βατ είναι πια μονόδρομος λόγω των καθαρών του. Τώρα όσον αφορά στο τέρμα ή όχι, ο Koch μου σε πρόβες και σε λάιβ ποτέ δεν παίζει κάτω του 3 ο'clock και μέχρι σήμερα είναι μια χαρά (με το μαμίσιο του μεγάφωνο στα 60W παλιότερα και εδώ και κανένα εννιάμηνο με το Tonker στα 150). Επίσης, ο Mark 2 μου σε λάιβ και σε πρόβες (εννοείται στα 60βατ, όχι στα 100) έχει επανειλημμένως παίξει στο τέρμα - σε πρόβα για πλάκα, σε λάιβ μερικές φορές όταν δεν υπήρχε PA για τις κιθάρες παρά μόνο για άλλα όργανα - με το 200ρι του EVL χωρίς κανένα πρόβλημα, και υπολογίζω ότι ακριβώς το ίδιο θα κάνουν και τα εγγόνια μου κάποια μέρα χωρίς να καεί τίποτα. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις