thanasis b Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Ηθικο διδαγμα: Τα πεταλακια και οι ενισχυτες δεν ειναι αυτα που κανουν τη διαφορα στον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ηχο του κιθαριστα (αλλα και μπασσιστα και drummer ακομα) δωσε μου αν ειναι ευκολο τον ορισμο του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ηχου για να καταλαβω τι εννοεις, ο λογος που ειπα να παιξουν μια ανοιχτη σολ ειχε σκοπο να ξεχωρισει το στυλ απο τον ηχο..κατε με αλλο στυλ παιξιματος που εχει ο καθενας και αλλο ο ηχος. Εκει που ηθελα να καταληξω ειναι οτι σαν συναρτηση ο ηχος αμα τον αναπαραστησουμε μαθηματικα δεν θα αλλαξει .αυτο που θα αλλαξει σιγουρα ειναι το στυλ και η ερμηνια αλλα το ηχοχρωμα θα ειναι ιδιο για μενα. πολυ χοντρικα αυτο που θελω να πω ειναι οτι αμα και οι δυο παιζουμε με καθαρο δεν γινεται λογω του παξιματος μου να παραχθει chorus η κατι αλλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Αν βαλεις δυο εντελως τυχαιους κιθαριστες να χτυπησουν τη...σολ ανοιχτη ΦΥΣΙΚΑ και θα ακουσεις δυο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ηχους.Με αλλα λογια ΑΛΛΟΙΩΣ θα την...βαρεσεις ΕΣΥ και ΑΛΛΟΙΩΣ εγω ακομα και αν χρησιμοποιησουμε την ΙΔΙΑ πενα (φαντασου ποσο μεγαλυτερη διαφορα θα ακουσεις αν χρησιμοποιησουμε και διαφορετικες πενες). Το ιδιο θα συμβει και με το αν χτηπησουμε ενα ΤΑΜΠΟΥΡΟ μια φορα. Ο τροπος που "αγγιζει" καθε μουσικος το...οργανο του ;D ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικος & απο εκει βεβαια ξεκιναει και ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ηχος του. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thanasis b Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 αντιλαμβανομαι αυτο που λες αλλα εξακολουθω να πιστευω οτι αυτο ειναι το στυλ παιξιματος και οχι ο ηχος καθ'εαυτος. Δεν μπορω να το περιγραψω ακριβως αυτο που θελω να πω και θα το πω πολυ χοντρικα και παλι.. αν πατησω στο αρμονιο μια νοτα και εχει καποιον ηχο που κραταει απειρα μεχρι να το αφησεις και το πατησεις και εσυ θα βγει αλλο αποτελεσμα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 το αρμονιο δεν ειναι touch sensitive οπως η κιθαρα ή το πιανο ;) εκει ειναι η διαφορα.οποιοδηποτε οργανο εχει ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ (δηλ. μπορεις να το...παιξεις απαλα η δυνατα ;D) θα βγαζει ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο ηχο αναλογα με τον παικτη. παντως οσες φορες εχω δωσει το gear μου (και την κιθαρα μου) σε αλλους ..παικτες ακουω ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο ηχο και απο εμενα αλλα και μεταξυ τους & ας παιζουμε με ακριβως τις ιδιες ρυθμισεις..... αυτο ειναι το στυλ παιξιματος και οχι ο ηχος καθ'εαυτος. δεν παιζει αυτο που λες,στην κιθαρα (αλλα και σε ΟΛΑ τα μουσικα οργανα) το στυλ παιξιματος ΕΙΝΑΙ ο ηχος του καθε παικτη (για αυτο αλλωστε δεν εχει και τοσο τεραστια σημασια το gear,εντος λογικων οριων βεβαια..) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Σίγουρα ο ήχος ξεκινάει από τα δάκτυλα. Επειδή με απασχολεί καιρό αυτό το ζήτημα, και ειδικά επειδή απεχθάνομαι τον σνομπισμό που προέρχεται από οικονομική ευρωστία, θα θέσω το εξής ρητορικό ερώτημα: Αν σας έδιναν το μικρόφωνο που χρησιμοποιούσε ο Παβαρότι, θα βγάζατε τη φωνή του Παβαρότι; Η αναλογία με τις κιθάρες είναι πολύ πιο κοντινή από ότι νομίζετε ;D ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thanasis b Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 οκ το καταλαβαινω αλλα δεν το ασπαζομαι πληρως αυτο που σκεφτομαι ειναι οτι αν ο gilmour παιξει με μια αθλια κιθαρα και ενισχυτη θα ακουστει σαν γκιλμουρ αλλα με χαλια ηχο. Απλα ετσι τον σκεφτομαι ετσι το αντιλαμβανομαι! αν και νομιζω οτι μαλλον λεμε το ιδιο απλα διαφωνουμε σε λεξεις. το αρμονιο δεν ειναι touch sensitive οπως η κιθαρα ή το πιανο ;) δηλαδη δυο ανθρωποι θα ακουστουν το ιδιο σε ενα αρμονιο? Σίγουρα ο ήχος ξεκινάει από τα δάκτυλα. Επειδή με απασχολεί καιρό αυτό το ζήτημα, και ειδικά επειδή απεχθάνομαι τον σνομπισμό που προέρχεται από οικονομική ευρωστία, θα θέσω το εξής ρητορικό ερώτημα: Αν σας έδιναν το μικρόφωνο που χρησιμοποιούσε ο Παβαρότι, θα βγάζατε τη φωνή του Παβαρότι; Η αναλογία με τις κιθάρες είναι πολύ πιο κοντινή από ότι νομίζετε ;D ;) θα αντιστρεψω το ερωτημα λιγο.. αν καποιος ειχε την ιδια φωνη με τον παβαροτι θα ακουγοταν ιδια? κατα την αποψη μου οχι αλλα ως προς την ερμηνεια, ο ηχος θα ηταν ιδιος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 23 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Μαΐου 2009 Το τονικό και ηχητικό εύρος των φωνητικών χορδών (ειδικά του Παβαρότι) είναι μεγάλο. Πολύ μεγάλο ;D. Οπότε οι ερμηνευτικές επιλογές είναι ουσιαστικά εκείνες που καθορίζουν και το ηχητικό αποτέλεσμα. Για να στο φέρω στα μέτρα της κιθάρας, σου προτείνω το εξής: Πάρε μια ηλεκτρική καρφιτσωμένη σε έναν λαμπάτο (όχι high gain), βρες μια απλή φράση και κάτσε και παίξε όσες ΗΧΗΤΙΚΕΣ παραλλαγές μπορείς. Χωρίς να πειράζεις τα knobs του ενισχυτή. Απλά με διαφορετικές δυναμικές, με άλλη θέση του δεξιού χεριού, με διαφορετική γωνία στην πένα. Μιλάμε για πολύ ψωμί, και πριν ακόμα βάλουμε το φρασάρισμα (legatos, slides, σηκώματα κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π.) ;) Η πλάκα είναι ότι αν, εκτός του rig ενός κιθαρίστα, ενσωματώσεις και την τεχνική στο παίξιμό του ε, τότε θα ακουστείς σαν αυτόν! Και φυσικά κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς ως κακέκτυπο! :'( Επιπλέον μπορεί το παίξιμό σου να μοιάζει ήδη με κάποιου άλλου χωρίς καν να το επιδιώκεις! Κάτι τέτοιο όμως είναι κατά κάποιο τρόπο αναπόφεκτο, αφού στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογέννεση. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jezus Δημοσιευμένο 23 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Μαΐου 2009 Ειναι πολυ πιο συνθετο θα ελεγα... σε ενισχυτη που ειχα καιρο και ειχα δοκιμασει 1000 πραγματα δεν ειχα καταφερει να βγαλω εναν ηχο που να ειναι 100% αυτο που ηθελα... ηρθε ενα παληκαρι εδω, βαζει καρφι την κιθαρα του με τις ρυθμισεις στη μεση και ακουστικε σπεσιαλ, τελειως διαφορετικο ηχο απο αυτο που εβγαζα εγω! Οπως και αλλοι δεν μπορουν να παιξουν σε ενισχυτες με ρυθμισεις που εχω κανει εγω για να ακουω αυτο που θελω. Οποτε ειναι μια συναρτηση που περιλαμβανει πολλους παραγωντες ο ηχος, μεταξυ των οποιων ο κιθαριστας ΚΑΙ ο ενισχυτης. (εγω σε καθε ενισχυτη ακουγομαι, και καποιες φορες παιζω κι'ολας διαφορετικα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2009 Eγω θυμαμαι μια εποχη που δεν εδινα πολυ σημασια στην ηλεκτρικη κιθαρα και ως εκ τουτου ολα ιδια μου φαινονταν οσων αφορα τη χροια τους. Συμπερασμα: Συνηγορω στο οτι ο ρολος του παικτη ειναι σπουδαιοτερος απ'οτι φαινεται εκ πρωτης οψεως. Μετα ερχεται ο εξοπλισμος που ειναι και το κερασακι στη τουρτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ZIKO Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2009 http://www.youtube.com/watch?v=DdwNndhxs1k Εδω ειναι ο YJM και παιζει με Vintage Modern 100αρα κεφαλη , ενω αυτη που παιζει παντα ειναι η 1987x . Παλι ακουω ομως καθαροτατα YJM !!!(Θα μου πεις vintage 1987x - vintage modern σιγα την διαφορα αλλα .... ) Tone is in the ear of the beholder Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση