Προς το περιεχόμενο

Μειξάρετε και κερδίστε - Η ώρα της κρίσης!



Προτεινόμενες αναρτήσεις

:)Εγώ με τη μίξη ασχολήθηκα 2 εβδομάδες. Είναι πολύ σημαντικό που δόθηκε μια τέτοια ευκαιρία....

γιατί εγώ προσωπικά έβγαλα συμπεράσματα για το πως πρέπει να γίνονται κάποια πράγματα στο

programming  και στη μίξη.

 

        Ακούγοντας τις μίξεις μία μία συνειδητοποίησα ότι οι πιο πολλοί έχουμε

χρησιμοποιήσει εφέ που στην τελική δεν υπήρχε λόγος να μπουν. Η πιο καλή μίξη για μένα είναι το

Νο 1 γιατί είναι καριβώς όπως πρέπει να είναι..χωρίς πολλά πράγματα. Απλό και κατανοητό.

  Όσο για το reverb....δεν μου κάθεται καθόλου καλά στ'αυτιά μου. Και το άκουσα σε πολλές μίξεις!

 

Περιμένω με ανυπομονησία τις δικές σας απόψεις και συμβουλές για τη δικιά μου μίξη. Αυτός ήταν

και ο λόγος που δήλωσα συμμετοχή. Σας ευχαριστώ! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 152
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

...θα ήθελα να γράψω κάποιες αρχικές σκέψεις σχετικά με τον διαγωνισμό και τα αποτελέσματα του....

 

 

Κατ'αρχάς ελπίζω όσοι συμμετείχαν να διασκέδασαν με την όλη φάση, να πέρασαν καλά μιξάρωντας τα tracks είτε ήταν η πρώτη φορά που το έκαναν αυτό είτε είχαν ήδη εμπειρία στο θέμα.... :)

 

Ελπίζω μέσα από αυτό το θέμα να μπορέσουμε όλοι να κερδίσουμε κάτι........για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει να ισχύσουν τα εξής 2 απλά πραγματάκια

 

1. Θα πρέπει όλοι να ακούσουν με προσοχή ΟΛΕΣ τις συμμετοχές από την αρχή έως το τέλος....

 

2. Θα πρέπει όλοι οι συμμετέχοντες να είναι ανοιχτοί στην κριτική ακόμη και αν αυτή είναι σκληρή.......και θα είναι σκληρή......τουλάχιστον από την πλευρά μου.......πάντα όμως με ειλικρινά καλή διάθεση

 

...πριν φτάσω λοιπόν στο στάδιο της "προσωποποιημένης" κριτικής (το οποίο θα γίνει όταν ολοκληρωθεί η ανοικτή ψηφοφορία ώστε να μην την επηρεάσει) θα ήθελα να γράψω κάποια γενικά συμπεράσματα τα οποία θα μπορούσαν να αποτελέσουν και αντικείμενο συζήτησης στο παρόν θέμα.....εννοείται πως κυρίως θα ασχοληθώ με τα αρνητικά και αυτά που επιδέχοντε βελτίωσης......λοιπόν

 

1. Το πρώτο συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως πολλοί δεν έχουν καταλάβει την πραγματική ουσία του mixing.....mixing λοιπόν δεν είναι η ανάλωση του χρόνου μας στο να βρούμε κάποιο "έξυπνο" delay line , κάποιο φίλτρο και γενικά κάποια επεξεργαστική "εξυπναδούλα" που θεωρούμε (κακώς) ότι θα κάνει το κομμάτι ενδιαφέρον και κατ'επέκταση την μίξη μας καλή.........mixing είναι η διαδικασία της ενοποίησης όλων αυτών των συστατικών του κομματιού , η επεξεργασία τους με γνώμωνα το σύνολο και την κοινώς εννοούμενη τεχνική αρτιότητα και η παράδωση ενός προιόντος έτοιμου για το επόμενο στάδιο της όλης παραγωγικής διαδικασίας....αν μέσα σε αυτή την πορεία προκύψει και μια η δύο ή τρεις έξυπνες και δημιουργικές ιδέες έχει καλώς........η ουσία όμως είναι κατ'αρχάς να υπάρχει στόχος και σκοπός και κατ'επέκταση η διατήρηση απλών και λειτουργικών αποφάσεων....στο mixing συντελούμε στην ολοκλήρωση και τελειοποίηση ενός ήδη καταγεγραμένου συμβάντος.....δεν ξανανακαλύπτουμε τον τροχό.

 

2. Το δεύτερο συμπέρασμα έχει να κάνει με αυτό που ανέφεραι ο haryy περί τονικής ισσοροπίας.....όντως η τονική ισσοροπία είναι το ζητούμενο.....ζητούμενο όμως είναι να αντιληφθούμε πως καθορίζεται αυτή η ισσοροπία και το κυριώτερο από τι επηρεάζεται η δική μας αντίληψη περί της συγκεκριμένης έννοιας....δυστυχώς ή ευτυχώς η τονική ισορροπία δεν είναι απλά το στατικό γράφημα ενός spectrum analyzer αλλά το πως εμείς θα το μεταφράσουμε, με τι μέσα και υπό ποιές συνθήκες.....και φυσικά μιλάμε για μια ισσοροπία που όντως "ισσοροπεί" ανάμεσα στην ψυχρή αλήθεια των αριθμών, στα τρεντς κάθε εποχής, και στην υποκειμενική αλήθεια των μέσων αναπαραγωγής αλλά και των μέσων πρόσληψης του αποτελέσματος (δηλαδή εμάς και τα αυτιά μας)......και φτάνουμε τελικά στον πιο σημαντικό κρίκο της όλης μας επεξεργαστικής αλυσιδας, που δεν είναι άλλος από το monitoring σύστημα που χρησιμοποιούμε (στο σύνολο του, όχι μόνο τα ηχεία αυτά καθ'αυτά).

 

3. Σαν 3ο συμπέρασμα (και σε συνέχεια των προηγούμενων) θα έβαζα την συχνή παρουσία επεξεργασίας που επιβαρύνει και αποδυναμώνει το τελικό αποτέλεσμα αντί να το βελτιώνει, όπως το κακό και έντονο de-essing, η κακή και υπερβολική χρήση compression κυρίως ως bus compression, η κακή χρήση της τεχνητής αντήχησης, η πολύ κακή αντίληψη του χαμηλώτερου συχνοτικού φάσματος κλπ κλπ ....ταυτόχρονα και από την αντίθετη πλευρά παρατήρησα πολλές φορές την απουσία οποισδήποτε αίσθησης "χώρου" τόσο σε ότι αφορά την στερεοφωνία όσο και την τεχνητή επεξεργασία (reverb), την ανομοιογένεια και την ασυνέχεια στις επεξεργαστικές επιλογές, την έλειψη εμφανών ρόλων στα tracks, την απουσία στοιχειώδους editing-λάντζας (θόρυβοι από μικρόφωνα, clicks κλπ κλπ).

 

4. Σαν 4ο συμπέρασμα θα έβαζα πως λίγοι έδωσαν βάση στην ίδια την λογική εξέλιξη του κομματιού σε ότι αφορά την δυναμική του κίνηση από την εισαγωγή έως την γέφυρα και ακόμη πιο λίγοι κατάφεραν (στα δικά μου αυτιά τουλάχιστον) να την υπηρετήσουν και να την κάνουν πιο εμφανή.....που ήταν και ένα από τα ζητούμενα.

 

5. Σαν 5ο συμπέρασμα βάζω την αδυναμία πολλών να φτάσουν σε ένα απροβλημάτιστο τεχνικά αποτέλεσμα σε ότι αφορά το μέσο level, το peak level και την παρουσία ή όχι clipping, το export format, το mono compatability κλπ κλπ που φυσικά ήταν και αυτά στο ζητούμενο......

 

 

...στα θετικά,ότι υπάρχουν καλές προσπάθειες, άλλες καλύτερες άλλες λιγώτερο καλές που κατάφεραν να δώσουν ένα ισσοροπημένο αλλά και με άποψη αποτέλεσμα με ξεκάθαρη αισθητική και σκοπό....

 

 

...αυτά προς το παρόν

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως εχει οντως πολυ ενδιαφερον το πραγμα & η διαφορετικη αντιμετωπιση του κομματιου απο τον καθενα....για να δουμε τι θα δουμε (εχω και εγω να πω καποια πραγματακια & για τις μιξεις αλλα και για το ιδιο το κομματι,και καποια προβληματα του τα οποια κατα τη γνωμη μου θα επρεπε να ειχαν "αντιμετωπιστει" απο τους...μικτες ,αλλα θα περιμενω το final verdict για να γινει ολοκληρωμενη αναλυση επι του θεματος). ;)

 

στο mixing συντελούμε στην ολοκλήρωση και τελειοποίηση ενός ήδη καταγεγραμένου συμβάντος.....δεν ξανανακαλύπτουμε τον τροχό.

 

εδω θελει πολυ συζητηση το πραγμα (πες το αυτο ας πουμε στους παραγωγους των Radiohead ή των Blur... ;D ;D) ,εξαρταται παντα απο το τι θελει να πετυχει  ο καθενας... ;),παντως για να...αρχισουμε προσωπικα θεωρω οτι υπαρχουν 2 σχολες μιξης...η..παρεμβατικη και η (καλως εννοουμενη) διεκπαιρεωτικη (και απο εκει και περα βεβαια τα διαφορα..μπλεντ των 2 "σχολων")

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω ότι το focus την ώρα της μίξης θα πρέπει να είναι η κατανόηση της "ψυχής" του κομματιού και πως θα την αναδείξουμε καλύτερα.

Η "ζωγραφική" δηλ θα πρέπει να αρχίζει και να τελειώνει στο recording. Όλα τα τεχνάσματα θα πρέπει να γίνονται εκεί συμπεριλαμβανομένων και των μικρών διορθώσεων και edits.(δεν εννοώ τα βάσικά edits που καθορίζουν την δομή του κομματιου, αυτά μπορούν φυσικά να γίνουν και στην μίξη ώστε να την υπηρετήσουν)

Π.χ μετά από πολλές ακροάσεις κατάλαβα ότι άφησα να ακούγονται οι μετρονόμοι στην εισαγωγή και το κλικ στο πρώτο μπάσιμο των τυμπάνων στο αριστερό κανάλι. Γιατί δεν το έφτιαξα? Γιατί η προσοχή μου ήταν στραμμένη στην ..μίξη και το thresold της αντίληψής μου ήταν τόσο ψηλό ΕΚΕΙΝΗ τη στιγμή ώστε να αναγνωρίσει μόνο τυχόν σοβαρά λάθη τα οποία βέβαια και απουσίαζαν.

Οπότε ακόμη και τώρα δεν με πειράζει που τα άφησα αφού δεν είναι τόσο σοβαρά κατά τη γνώμη μου και αφού ξέφυγαν κιόλας από την επίπονη και αναλυτική διαδικασία της ηχογράφησης σημαίνει ότι δεν είναι ικανά να "καταστρέψουν" την εικόνα του κομματιού. Άλλο βέβαια το αν θα ρίξουν την βαθμολογία μου στο τέλος ;D

Αυτά τα αναφέρω πιο πολύ όχι για να καλύψω τα δικά μου τεχνικά λάθη αλλά για να τονίσω πως κατά τη γνώμη μου τα τεχνικά προβλήματα τέτοιου τύπου (clicks, crackles, background noise) θα πρέπει να επιλύονται πριν τη μίξη ώστε η προσοχή του μηχανικού να στρέφεται αποκλειστικά στην "καλλιτεχνική" διαχείριση του κομματιού και όχι στην τεχνική.

 

Υγ. ο Νικόδημος φυσικά τα άφησε εκεί μέσα σαν συμπληρωματικό τεστ για μας και όχι επειδή του "ξέφυγαν",μην παρεξηγηθούμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:)Harry γιατί να πέσει η βαθμολογία σου σχετικά με τους μετρονόμους που άφησες στην αρχή? Εμένα μου άρεσε :-)

Σίγουρα έχω αφήσει κι εγώ πολλά λάθη....αλλά τα άφησα επειδή απλά ήθελα να τ'αφήσω.

Αναλόγως τον παραγωγό....υπάρχουν παραγωγοί που κοιτάνε το project πολύ προσεκτικά τονικά - χρονικά και απ'όλες

τις απόψεις. Υπάρχουν και άλλοι όμως που απλά σκέφτονται αλλιώς.

Εγώ πάντως αν ήμουν παραγωγός θα ξαναέγραφα το κομμάτι....με τη λογική και αντίληψη που υπάρχει σήμερα....

δηλαδή βασισμένο σε ριφάκια και κάποιες λούπες (των takes ενδεχομένως) έτσι ώστε να είναι πιο συγκροτημένο

και πιο σωστά μορφολογημένο ...ώστε να σου δώσει μετά τη δυνατότητα να πας σε άλλου είδους επεξεργασία.

 

Νικόδημε ωραία τα είπες αλλά δε συμφωνώ σε κάποια πράγματα έτσι όπως τα έθεσες :-)

 

Σχετικά με τα εφέ, τα delays φίλτρα και κάποια effects....ίσως να μην είναι πιο σημαντικό από τη μίξη

αλλά πιστεύω ότι σε αυτά δεν θα έπρεπε να βάζει χέρι ηχολήπτης γιατί οι περισσότεροι ηχολήπτες παίρνουν ένα

project και αντί να το φτιάξουν το χαλάνε....διότι άλλα πράγματα είχε στου νου του ο ενορχηστρωτής και άλλα

ο ηχολήπτης. Συνήθως οι μουσικοί (ενορχηστρωτές κυρίως) έχουνε πιο σωστή αντίληψη για το κάθε είδος μουσικής.

Δεν γίνεται να αφήνουμε όλο το θέμα του programming στην τύχη....αν βγει δηλαδή κάτι καλό  βγήκε.....

ίσα ίσα που εκεί βασίζεται το τραγούδι (τα λέω αυτά γιατί και αυτό έχει να κάνει με το διαγωνισμό).

 

Επίσης δε νομίζω ότι με τον εξοπλισμό που έχουμε όλοι μας σπίτι μπορούμε να κάνουμε μια επαγγελματική μίξη...

+το γεγονός ότι οι περισσότεροι είμαστε άσχετοι από ήχο...! Οι πιο πολλοί προσεγγίσαμε το κομμάτι μουσικά

και όχι με τους κανόνες και τις τεχνικές που θα ήξερε ένας ηχολήπτης....

 

Ήταν πολύ δύσκολος διαγωνισμός πέρα από την πλάκα....θα ήταν πιο εύκολο δηλαδή να γίνει ένας διαγωνισμός remake

παρά ένας διαγωνισμός μίξης... :p

 

Εγώ γούσταρα πάντως  :p  άσχετα αν έδωσα πιο πολύ βάρος στο programming :P :p !  Αυτό ήξερα αυτό έκανα...

Μακάρι να δίνονται συνέχεια τέτοιες ευκαιρίες Νικόδημε...Σας ευχαριστώ.. 8) keep rocking  :) :P

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως αν ήμουν παραγωγός θα ξαναέγραφα το κομμάτι....με τη λογική και αντίληψη που υπάρχει σήμερα....

 

σε αυτο εχεις δικιο (και εγω θεωρω την ενορχηστρωση αρκετα "προβληματικη" οπως και τα παιξιματα του rhythm section (ειδικα του ντραμμερ που κατα τη γνωμη μου καταστρεφει το κομματι) αλλα δεν νομιζω το ζητουμενο να ειναι αυτο αλλα περισσοτερο το "να κανεις οτι καλυτερο μπορεις με "οτι εχεις στα χερια σου" οποτε ας επικεντρωθουμε σε αυτο ;)   

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

 

εδω θελει πολυ συζητηση το πραγμα (πες το αυτο ας πουμε στους παραγωγους των Radiohead ή των Blur... ;D ;D) ,εξαρταται παντα απο το τι θελει να πετυχει  ο καθενας... ;),παντως για να...αρχισουμε προσωπικα θεωρω οτι υπαρχουν 2 σχολες μιξης...η..παρεμβατικη και η (καλως εννοουμενη) διεκπαιρεωτικη (και απο εκει και περα βεβαια τα διαφορα..μπλεντ των 2 "σχολων")

 

Νίκο έχεις δίκιο....θέλει πολύ συζήτηση το πράγμα......και η συζήτηση αυτή δυστυχώς γίνεται πιο δύσκολη λόγω μέσου (ίντερνετ)  :)

 

...αλλά και εσύ ξεκινάς την σκέψη σου από μια ημι-λανθασμένη βάση.......μιλάς για παραγωγούς και μιλάω για mixing engineers.....πολλές φορές υπάρχει ταυτοπροσωπία, αλλά πολλές φορές όχι.....και εδώ μιλάμε για την δεύτερη περίπτωση (νομίζω πως το ξεκαθάρισα από το πρώτο μου ποστ και από πολλά άλλα που ακολούθησαν).

 

Φυσικά και το mixing μπορεί να είναι παρεμβατικό και δημιουργικό αρκεί όμως να είναι και το ζητούμενο....και φυσικά κανείς δεν είναι τόσο χαζός που δεν θα αναγνωρίσει μια καλή παρεμβατική ιδέα ακόμη και όταν δεν είναι άμεση προτεραιότητα....αρκεί να έχουν εκπληρωθεί και οι υπόλοιποι , πρωταρχικοί και βασικοί στόχοι της συγκεκριμένης διαδικασίας.....άρα αυτό που θέλω να τονίσω είναι όχι η επιλογή ανάμεσα σε μια διαικπερεωτική ή παρεμβατική μίξη γιατί μια τέτοια επιλογή απλά δεν υπάρχει, αλλά το γεγονός πως η δημιουργική παρεμβατικότητα έπεται της τεχνικά άρτιας "διαικπεραίωσης" η οποία αποτελεί και προυπόθεση για την ύπαρξη αλλά και λειτουργικότητα της πρώτης.....με άλλα λόγια, καλό θα είναι πριν αρχίσουμε να παίρνουμε δημιουργικές και παρεμβατικές αποφάσεις καλό θα είναι να είμαστε σίγουροι ότι τα έχουμε ήδη καταφέρει σε όλα τα υπόλοιπα....

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση λοιπόν με την οποία ασχολούμαστε τόνισα από την αρχή πως μιλάμε για ένα ρεαλιστικό σενάριο "ανάθεσης έργου" στο οποίο ναι μεν ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει αλλά ταυτόχρονα και έως ενός σημείου θα κριθεί με βάση την κατεύθυνση που του δώθηκε.....πολλοί αποφάσισαν να ρισκάρουν παίρνωντας πιο παρεμβατικές αποφάσεις.....όντως υπάρχουν αρκετές και όμορφες ιδέες, κάποιες από αυτές συνοδεύουν και ολοκληρωμένα μιξ κάποιες απλά υπάρχουν για να υπάρχουν.....

 

Πάνω σε αυτό το θέμα θα πρέπει να πω πως μου έκανε αρκετά άσχημη εντύπωση (τελικά) πως στο αρχικό θέμα και αφού ανέβασα τα tracks και περιέγραψα τους κανόνες αλλά και το ζητούμενο κατά βάση, κανείς δεν ζήτησε κάποια ουσιαστική διευκρίνηση αλλά ούτε υπήρξε κάποια συζήτηση ούτε σχετικά με τα ίδια τα tracks , ούτε με την δομή του κομματιού, ούτε με την εντελώς γενικόλογη περιγραφή του "σκοπού".......

 

Αυτά τα αναφέρω πιο πολύ όχι για να καλύψω τα δικά μου τεχνικά λάθη αλλά για να τονίσω πως κατά τη γνώμη μου τα τεχνικά προβλήματα τέτοιου τύπου (clicks, crackles, background noise) θα πρέπει να επιλύονται πριν τη μίξη ώστε η προσοχή του μηχανικού να στρέφεται αποκλειστικά στην "καλλιτεχνική" διαχείριση του κομματιού και όχι στην τεχνική.

 

haryy καλώς ή κακώς στην δουλειά μας δεν υπάρχουν ούτε πρέπει ούτε δεν πρέπει.....γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο προσπάθησα να φτιάξω ένα "ρεαλιστικό" σενάριο που θα βοηθήσει στο να έρθουμε πιο κοντά στο αντικείμενο....ειλικρινά δεν δίνω δεκάρα για το ποιος θα κερδίσει και αν όντως θα είναι καλύτερος από τους άλλους....με ενδιαφέρει όμως να καταλάβουν οι περισσότεροι ποιά είναι η δουλειά μας, το αν είναι δύσκολη ή όχι, το πόσο πολύπλοκη είναι αλλά ταυτόχρονα και πόσο απλή, το πόσο σημαντική είναι αλλά ταυτόχρονα και να απομακρύνω τις όποιες μυθολογικές προεκτάσεις μπορεί κάποιες φορές να πάρει.....    

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

 

Εγώ πάντως αν ήμουν παραγωγός θα ξαναέγραφα το κομμάτι....

 

 

 

σε αυτο εχεις δικιο (και εγω θεωρω την ενορχηστρωση αρκετα "προβληματικη" οπως και τα παιξιματα του rhythm section (ειδικα του ντραμμερ που κατα τη γνωμη μου καταστρεφει το κομματι)   

 

 

...αυτές τις 2 απόψεις αν είχαν διατυπωθεί και συζητηθεί στο αρχικό θέμα θα τις θεωρούσα πολύ σημαντικές (άσχετα μετο αν συμφωνώ ή όχι) για την πορεία του θέματος.....

 

 

Πάνω σε αυτό το θέμα θα πρέπει να πω πως μου έκανε αρκετά άσχημη εντύπωση (τελικά) πως στο αρχικό θέμα και αφού ανέβασα τα tracks και περιέγραψα τους κανόνες αλλά και το ζητούμενο κατά βάση, κανείς δεν ζήτησε κάποια ουσιαστική διευκρίνηση αλλά ούτε υπήρξε κάποια συζήτηση ούτε σχετικά με τα ίδια τα tracks , ούτε με την δομή του κομματιού, ούτε με την εντελώς γενικόλογη περιγραφή του "σκοπού".......

 

 

 

:)

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα συμφωνησω μαζι σου,ομως πιστευω οτι μια και μιλαμε για ρεαλιστικα σενάρια για αυτο και δεν ειπα τιποτα ειδικα οταν το συγκεκριμενο κομματι ειναι ΠΟΛΥ ανω του μετριου ;)(εχω μιξαρει πολλες φορες απαραδεκτα πραγματα απο αποψη παιξιματος και ενορχηστρωσης κατι που οι περισσοτεροι απο εμας κανουν καθημερινα μια και ο "πελατης εχει παντα δικιο" ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπόν έκανα μια πρώτη ακρόαση

 

τα πιο συχνα "λαθη" (αν μου επιτρέπεται να πω) που συνάντησα ήταν το leveling μεταξύ των οργάνων, σε κάποιες μείξεις η φωνή η ακόμα και τα τύμπανα ήταν ιδιαίτερα πίσω.

 

παρατήρησα οτι πολλοί παίξανε με το εκουαλαιζερ των οργάνων κάποιες φορές με άσχημα αποτελέσματα (σε κάποια μείξη η μπότα ακουγόταν πάρα πάρα πολύ και μπάσσα) αλλά δε ξέρω αν μπορεί κανείς να κρίνει αντικειμενικά την διαφορετική προσέγγιση ενος λιγο διαφορετικου εκουαλαιζερ πχ στην κιθαρα.

 

κάποιος (δε ξερω αν εγινε επιτηδες ή "ξεφυγε") άλλαξε τη θέση της φωνής στο ρεφραίν ;D

κάποιος άλλος ξέχασε το τρακ του σολο

 

αυτό που παρατήρησα σε παρα πολλές απο τις μείξεις είναι αυτά τα ηλεκτρονικά "τσιου-τσίου" που ακούγονται στο ρεφραίν παραγίνονται διακριτά επειδή μάλλον στο συγκεκριμένο τρακ έχει τονιστεί η ψηλή περιοχή συχνοτήτων.. προσωπικά εγω θα το προτιμούσα λιγότερο ευδιακριτο μέσα στη μείξη, τουλαχιστον κατα το ρεφραίν

 

σε αρκετές μείξεις βρίσκω οτι η ένταση της κιθάρας στο σολο είναι λίγο χαμηλή, στα πρώτα δευτερόλεπτα του σόλο, με αποτέλεσμα να ακούγεται το σόλο οτι μπαίνει κάπως διστακτικά, σε ένα σημείο που ο ακροατής (εγω τουλ ;D) περιμένει "να τα σπασει όλα"

 

μέχρι στιγμής πιο πολύ μου άρεσαν οι μείξεις 1(η πολύ καλή συχνοτική ισορροπια και στερεοφωνία δίνει καθαρότητα και ακούς με σιγουριά όλα τα όργανα) & 10(όχι τόσο καλό τονικά στα ψηλα και χαμηλά άκρα, μου άρεσε που τόνισε την μπασα φωνη) αλλά θα τα ακούσω ακόμα πολλές φορές όλα για να σιγουρευτώ ;D

 

γενικά αυτό που με χαρά παρατήρησα σε αρκετές μείξεις είναι οτι απουσιάζει ή έστω ελαττώνεται η "γαγγραινα" των ελληνικών παραγωγών, δηλαδή η φωνη ΜΠΡΟΣΤΑ  ;D

 

(δεν ήθελα να παραθέσω νούμερα για κάθε τρακ ξεχωριστα, στην πορεία και μετα απο πιο πολλές ακροάσεις θα είμαι πιο συγκεκριμένος)

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου