Προς το περιεχόμενο

Electro: Anthony Rother - Little Computer People (reconstruction/rmx)


ghen

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Hi παίδες,

 

Αυτές τις μέρες ξεκίνησα αναδόμηση του little computer people του Rother. Ακόμα είναι σε πρώιμο στάδιο, με την έννοια ότι δεν έχει τελειώσει το arrangement και η μίξη είναι υποτυπώδης. Ας πούμε ότι η version, στα δικά μου αυτιά τουλάχιστον, ακούγεται χωρίς σοβαρές ενοχλήσεις.

 

Το download είναι εδώ: http://www.mediafire.com/?sharekey=c8557fdd5649121d1f8e0fff488e27e0e04e75f6e8ebb871

 

Τα πάντα έχουν γίνει με software στο C4.5.2. Αφού τελειώσει το arrangement, σκοπεύω να αντικαταστήσω κάποια patches με ήχους από Nordlead & Virus και να τελειωποιήσω την μίξη σε σοβαρό monitoring περιβάλλον.

 

Το gear μέχρι στιγμής:

 

i7 DAW με XP

C4.5.2

Motu Ultralite mk3

Yamaha HS-80M, Beyerdynamic DT 770 (2005 Edition)

Evolution Midi Keyboard

Software VSTfx/VSTi όπως Waves, Battery, Attack, Synth1, V-Station, Vanguard, Pro-53, Tal Vocoder, Tal Elek7ro, Tal Juno, Sonnox EQ+Reverb και άλλα.

 

Περιμένω την αυστηρή κριτική σας και προτάσεις για βελτίωση.

 

Φιλικά,

 

Ceb/Ghen

 

EDIT: όλο το arrangement είναι Midi Programming + Recording. No .wav loops.

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hello και μπράβο, αν το είχα ακούσει σε ραδιόφωνο χωρίς κάποιο σχόλιο θα το είχα περάσει για κανονική παραγωγή.

Η non-expert άποψη μου σαν ακροατής είναι πως είσαι σε πολύ καλό δρόμο. Μοναδικές παρατηρήσεις είναι το synth που μπαινει στο 00:48 (lead? bass?) που μου φάνηκε λίγο "φτωχό" ακουστικά (αν και ταιριάζει με τη γενικότερη αισθητική), και τα φωνητικά που κάπως βγαίνουν πολύ μπροστά και καλύπτουν λίγο τα υπόλοιπα.

Δεν έχω κάτι άλλο, πολύ καλός!

Constant Shallowness Leads To Evil

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hello και μπράβο, αν το είχα ακούσει σε ραδιόφωνο χωρίς κάποιο σχόλιο θα το είχα περάσει για κανονική παραγωγή.

Η non-expert άποψη μου σαν ακροατής είναι πως είσαι σε πολύ καλό δρόμο. Μοναδικές παρατηρήσεις είναι το synth που μπαινει στο 00:48 (lead? bass?) που μου φάνηκε λίγο "φτωχό" ακουστικά (αν και ταιριάζει με τη γενικότερη αισθητική), και τα φωνητικά που κάπως βγαίνουν πολύ μπροστά και καλύπτουν λίγο τα υπόλοιπα.

Δεν έχω κάτι άλλο, πολύ καλός!

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες και στην ακρόαση και στην κριτική εδώ.

 

Συμφωνούμε για το Lead που μπαίνει στο 00:48, είναι άμεση προτεραιότητα να φύγει και να αντικατασταθεί με κάτι που να μην ακούγεται τόσο πλαστικό/dry. Ακούγοντας από φτηνά ηχεία υπολογιστή, τα φωνητικά δεν θάβουν τόσο πολύ τα υπόλοιπα στοιχεία, αλλά από τα monitor, σήμερα με καινούριο αυτί, βλέπω ότι λιγάκι προς τα κάτω το fader δεν θα έβλαπτε. Ή λίγο καλύτερη μίξη/διαχωρισμός συχνοτήτων με τα υπόλοιπα όργανα. Επίσης, στο breakbeat part, όπου μπαίνουν και τα vocoders, το lead που σεκοντάρει την φωνή θέλει δουλειά.

 

Αυτό που θέλω να κάνω επίσης είναι να φτιάξω ένα patch, για ένα lead-άκι που έχει και το original track και μοιάζει να βγήκε από το sid (commodore64). Παλιά είχα στην συλλογή ένα VSTi που έκανε προσομοίωση αλλά το όνομα του μου διαφεύγει αυτή την στιγμή.

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Στο iPod που το ακουσα, φαίνεται ότι θέλει καλύτερο blending στις μεσαίες και λίγο κόψιμο τα hats...

 

Αν το βάλω αμέσως μετά απο π.χ. Son Kite τα πρίμα θέλουν ένα τικ κάτω...

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλό! Δεν έχω ακούσει την αυθεντική εκτέλεση, αλλά αυτό είναι πολύ καλό. Το μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι ότι ανά 2 μέτρα, μέχρι τα πρώτα 2 τέταρτα το μπάσο ακούγεται λίγο πιο boomy απ'ότι στο υπόλοιπο μέτρο, σαν να υπάρχει ένα στενό eq στη νότα που παίζει εκείνη τη στιγμή. Δες το λίγο αν θες, πάντως το πιο πιθανό είναι να πέτυχες κάνα resonance mode του δωματίου μου, μιας και δεν έχω κανενός είδους acoustic treatment. (ποια νότα είναι btw? )

 

Κατά τ'άλλα μου ακούγεται για επαγγελματική δουλειά.  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ !

 

Τί ηχεία έχεις και πώς είναι το δωμάτιο σου ? Έχεις παρατηρήσει το ίδιο boom σε άλλα traxx ?

 

Θα το βρείς στο tube το track, και υπάρχουν ήδη αρκετά RMXs, αλλά στο ίδιο 8-bit arcade style.

 

Σε D είναι γραμμένο. Το progression είναι: D3, A2, F3, C3(+E3).

 

Τσεκάροντας από Beyer DT-770 δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο. Έβαλα και το αυτί δίπλα στο Sub και πάλι δεν είδα κάποια σοβαρή διακύμανση στην ένταση του Sub-Bass.

 

Αυτό που παρατήρησα είναι ότι μετά το κόψιμο προς την μέση του κομματιού, λόγω expander+limiter το sub-bass έχει σχετικά μεγαλύτερη ένταση από την επιθυμητή. Οπότε με καλύτερη καμπύλη στο fader ride θα το διορθώσω.

 

Το ακούω 2 μέρες συνεχόμενα και έχω μια λίστα με 10-15 πράγματα για να γίνει περισσότερο ενδιαφέρον. Π.χ. διαφορετικό EQ στα χτυπήματα του snare ώστε να μοιάζει περισσότερο ανθρώπινο παίξιμο. Διαφορετικά γυρίσματα στα toms για να μην ακούγεται σαν pattern από arranger keyboard. Προσθήκη bass στα toms με παίξιμο των pattern με synth και χειρουργικό EQ. Χαμήλωμα του Kick για να μπορέσω να δώσω περισσότερη ένταση (να μειώσω τις επαλαμβανόμενες κορυφές και να κατέβει σε χαμηλότερο threshold o limiter). Παίξιμο με το Cutoff (τώρα είναι LFO driven) στο Lead. Μέσω Waves S1 σταδιακά να κοβο/δίνω stereo field σε κάποια σημεία...κλπ. Απαντήσεις με Sound FX σε κάποιες φράσεις. Στα σοβαρά σκασίματα ένα πιο έντονο crash cymbal. Μεγαλύτερο attack+release και ίσως ένα ανεπαίσθητο phaser/flanger στο sinewave pad...

 

Με λίγα λόγια θέλω να εφαρμόσω αυτά που ακούω στα άλλα electro + dance traxx και να κάνω το δικό μου touch περισσότερο έντονο.

 

To τελικό στάδιο είναι να εναλλάσεται ο carrier στα vocoders (και η μεγαλύτερη πρόκληση).

 

ΥΓ: μισώ το synth με το dub-delay (RE-201 style). Θέλω να ξεθάψω το ReFX Sid Emulator και να το αντικαταστήσω με μπλιμπλίκια...

 

Προς το παρόν λιώνω Tears 4 Fears, Yazoo, Erasure, Pet Shop Boys, για να πάρω ιδέες για patterns και ήχο (οι Yazoo στο Don't Go...ακούγονται μέχρι και από κινητό μέσα σε τενεκέ).

 

H επόμενη version, θα ανέβει εδω συντόμως.

 

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ !

 

Τί ηχεία έχεις και πώς είναι το δωμάτιο σου ? Έχεις παρατηρήσει το ίδιο boom σε άλλα traxx ?

 

Θα το βρείς στο tube το track, και υπάρχουν ήδη αρκετά RMXs, αλλά στο ίδιο 8-bit arcade style.

 

Σε D είναι γραμμένο. Το progression είναι: D3, A2, F3, C3(+E3).

 

Τσεκάροντας από Beyer DT-770 δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο. Έβαλα και το αυτί δίπλα στο Sub και πάλι δεν είδα κάποια σοβαρή διακύμανση στην ένταση του Sub-Bass.

 

Έχω ένα ζευγάρι tascam vl-x5 και ένα subwoofer 8-ιντσο της Μ-audio, SBX νομίζω λέγεται. Το δωμάτιο μου -αυτή τη στιγμή- δεν είναι ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο (οι τοίχοι δεν είναι συμμετρικοί) και άσχετα που προσπάθησα να βρω ένα configuration όσο πιο συμμετρικό γίνεται, μάλλον έχω αρκετά πρόβληματα πάλι.

Η D3 απ'ότι βλέπω είναι στα 293Hz... πολύ ψηλά μου φαίνεται για resonance... Τέσ'πα, θα το κοιτάξω...

Και πάλι το booming δεν ήταν ιδιαίτερα έντονο, απλά υπήρχε μια αισθητή αύξηση έντασης με μια "περίεργη" αλλαγή στον ήχο.

 

To progression το ψιλοκατάλαβα σαν διαστήματα, αλλά από που ξεκίναγε... άλλη ιστορία

 

 

[edit]

:o Το πρόβλημα μου είναι κάπου ανάμεσα στην D και την D#. Στην 1η οκτάβα είναι πιο έντονο στην D, στην 2η οκτάβα στην D#, στην 3η δεν είναι πολύ έντονο αλλά το καταλαβαίνεις... Ειδικά στην 2η οκτάβα, η ρε# παίζει 2-3 φορές πιο δυνατά απ'τις άλλες εκεί γύρω!!! Κουνιέσαι ένα μέτρο και ο ήχος χάνεται τελείως, ξαναδυναμώνει, ότι να'ναι... Το ίδιο και για +/- δυο τρία Hz!!! Κι'εγώ ο καημένος υποτίθεται ότι μιξάρω εδώ μέσα... Αλλάζω σπίτι (πάλι!) Τέλος! lol

Σε ευχαριστώ, και συγνώμη που σε "ανυσήχησα"! :)

[/edit]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νο worries.

 

Δοκίμασε να αλλάξεις θέση τα ηχεία, και απομάκρυνε τα όσο μπορείς από τους τοίχους.

 

Καλή αρχή με τα room modes. Εγώ δεν δίνω σημασία πολύ στο bass όταν μιξάρω, και όταν δίνω το κάνω σε σχετικά χαμηλές εντάσεις με το αυτί κολημένο στο ηχείο (για να αποφεύγω τις ανακλάσεις). Το τελικό ΟΚ, το δίνει η ακρόαση από τα Beyerdynamics DT-770/AKG K-701.

 

Χωρίς treatment, απλά συνηθίζεις την συμπεριφορά του ηχείου, και κάνεις double-check με πλούσια σε low-end ακουστικά. Με ένα μόνο sub ηχείο και ειδικά αν δεν έχει τοποθετηθεί σωστά, δεν γίνεται monitoring. Χρειάζονται τουλάχιστον 2 sub (άποψη από βιβλίο που δεν θυμάμαι τίτλο) και πολύ μελέτη για την σωστή τοποθέτηση.

 

Πάντως έστρεψες την προσοχή μου προς το sub περιεχόμενο του track. Θέλει οπωσδήποτε fader-ride ή automation στον comp/expander γιατί έχει διακυμάνσεις έντασης. Στην εισαγωγή είναι μπροστά. Μόλις σκάσει το Kick και πιάσει δουλειά o sidechained Compressor, πέφτει η ένταση.

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου