Προς το περιεχόμενο

Ποιος είναι τελικά ο ρόλος των μουσικοκριτικών ;


db

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΥΓ. Νόμιζα ότι dj=αποτυχημένος μουσικός :lol: :lol: :lol: :lol:

 

από τη βιβλιοθήκη του Noiz:

 

τι γνώμη έχετε για τους dj's?

 

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Γερασιμε δεν ειναι αν σου κανει ο συγκεκριμενος κριτικος,ουτε υπαρχει κριτικος που να μην εισαγει την προσωπικη του αντιληψη μεσα σε μια κριτικη.Μιλαμε για μουσικη, κατι το οποιο ερεθιζει διαφορετικα τον καθε ανθρωπο.Καποτε ειχα παρατηρησει 2πλες κριτικες απο διαφορετικους συντακτες σε μια προσπαθεια να μεταφερθει η αληθεια του καθε δισκου καλυτερα...Ξερεις που οδηγησε η προσπαθεια?Μετα απο δυο μηνες εγκαταληθφηκε λογω ελειψης χωρου..Για να καλυπτουν πιο πολλες κυκλοφοριες.

Παντως μου αρεσει που καποτε επερνα 3 περιοδικα ανα μηνα κ διαβαζα 3 δισκοκριτικες για το καθε ενα...

f you don't want it you won't  do it

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο λόγος ύπαρξης των κριτικών γενικότερα' date='είναι το ότι κάποιος-κάπου-κάποτε σκέφτηκε έναν τρόπο να βγάλει εύκολα χρήματα χωρίς να πολυκουράζεται... :D

[/quote']

αυτο ακριβως...

δεν ξερω τι λετε ρε παιδια εμενα μου αρεσε πολυ η κρητη.. :lol:

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι συμφωνούμε ότι ο "ρόλος" τους είναι ύποπτος λοιπόν... Θα μπορούσαν να απαντήσουν, αλλά έχω προσέξει ότι τους αρέσει ο μονόλογος... :) :)

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΥΓ. Νόμιζα ότι dj=αποτυχημένος μουσικός :lol: :lol: :lol: :lol:

 

από τη βιβλιοθήκη του Noiz:

 

τι γνώμη έχετε για τους dj's?

 

 

Γεράσιμος

 

Χαχαχα, δεν το είχα παρακολουθήσει αυτό.... ¶σε καλύτερα δε μιλάω μην αρχίσει πάλι flame.

:P :P :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

---> Επεξεργάστηκε από τον Eyeprotocol <--- ο οποίος διέγραψε πλήρως το κείμενο διότι δεν μπορούσε να αναγνωστεί. Το πλήρες κείμενο έχει αποσταλλεί στον αρχικό συντάκτη του τον 'db', ο οποίος μπορεί να το διορθώσει αν επιθυμεί και να το επανατοποθετήσει εδώ. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον κάποια βλακεία έκανα με το προηγούμενό μου post.

Anyway, επαναλαμβάνω :

Για την καλύτερη παρακολούθηση της συζήτησης, θα προσπαθήσω (συγχωρέστε με για αυτήν την αυθαιρεσία) να συγκεντρώσω περιληπτικά τις απόψεις που προαναφέρθηκαν.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />


O Gangsterθεωρεί ότι τα συνήθη εφόδια του μουσικοκριτικού είναι : α) κάποια «μουσική» ή «μουσικολογική» γνώση και β) κάποια καλή γνωριμία. Εισάγει και την ιστορικότητα του κάθε μουσικοκριτικού, αφού οι προηγούμενες κριτικές του, δίνουν μια δυνατότητα να διερευνήσουμε τα κριτήριά του από τη μιά και από την άλλη το κατά πόσο το γούστο του ταιριάζει με το δικό μας.

 


O metalash εισάγει α) το θέμα, αν είναι εμφανή τα κριτήρια με τα οποία κρίνουν τον δίσκο και β) το θέμα της τάσης διασφάλισης του ρόλου τους στο μουσικό «γίγνεσθαι» (π.χ. με εφεύρεση ορολογίας). Επίσης θεωρεί αναπόφευκτη την υποκειμενικότητα της κρίσης και προτείνει τρόπο για να γίνουν οι κριτικές αντικειμενικότερες (να γράφονται περισσότερες από μία στο ίδιο τεύχος).

 


O Superfunk γίνεται λίγο πιο καυστικός και αφοριστικός θεωρώντας ότι τις περισσοτερες φορες ισχυει το "μουσικοκριτικος=αποτυχημενος μουσικος"....

 


O John εισάγει τις παράπλευρες ιδιότητες του κριτικού (π.χ. να είναι και ο ίδιος μουσικός) και πώς προσπαθεί μέσα από την ιδιότητα του κριτικού να τις υπηρετήσει περιχαρακώνοντας τις επιλογές του, προσδίδοντας μεγαλύτερη αντικειμενικότητα σ’ αυτές.

 


O Alpatman εστιάζει στην άγνοια των περισσοτέρων κριτικών που προσπαθούν να την κρύψουν πίσω από «όρους» που είναι φανερό ότι δεν κατέχουν την χρήση τους.

 


O opengrave συσχετίζει την αντικειμενικότητα μιας κριτικής με την αισθητική του γράφοντα, που υπαγορεύεται από το ειδικό έντυπο που γράφει. Επίσης εισάγει και το θέμα της δυνατότητας διαμόρφωσης της αγοράς μέσα από τις κριτικές.

 


O gerasimos θέτει και αυτός το θέμα των κριτηρίων, που θεωρεί ότι γίνονται ορατά όταν παρακολουθείς την ιστορία των κριτικών.

 

O Wow! προκαλεί τους κριτικούς να απαντήσουν και οι ίδιοι.

 


 

Μερικές συμπληρωματικές ερωτήσεις τώρα : Μήπως η φιλοξενία κριτικών από τα περιοδικά δίνει μια επίφαση αντικειμενικότητας σ’ αυτές ; Αν ένα κριτήριο εκτίμησης κάποιου κριτικού είναι η ιστορία του, πόσο αντικειμενικές μπορούν να θεωρηθούν οι κριτικές των νέων μουσικοκριτικών ; Πότε ένας μουσικοκριτικός καθιερώνεται ;

 


Τέλος ας κάνουμε ένα νοητικό πείραμα. Αν η μουσική παραγωγή ήταν απαλλαγμένη από την εμπορευματοποιημένη της διάσταση, θα ήταν απαραίτητος ο ρόλος του μουσικοκριτικού ή θα έπεφτε στο επίπεδο της απλής παρουσίασης δίσκων και της πρότασης νέων κυκλοφοριών ;

Αυτά και άλλα πολλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως για μενα , μουσικοκριτικος που δεν εχει καποιες βασικες

μουσικες γνωσεις δεν νοειτε ,

 

ενα ασχετος απο μουσικη (και τον εαυτο μου στην κατηγορια αυτη τον

βαζω ) θα μπορουσε να κανει κριτικη σε δισκους jazz παραδειγμα ?

 

Δεν εννοω να ειναι ο steve vai , αλλα να μπορει να καταλαβει την

προθεση ενος καλλιτεχνη ,και τι προσπαθει να κανει

 

και να ξερατε ποσοι τετοιοι κανουν κριτικη δισκων ....

 

alp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι στιγμής το λουκουμάκι πάει στον gangster.

 

Συμφωνώ ότι αν θες ντε και καλά να πάρεις μια ιδέα για έναν δίσκο από τον Τύπο, καλό είναι να έχεις κάποιον συντάκτη (<-αυτό δεν θέλει εισαγωγικά άραγε;) που λίγο-πολύ έχει τα δικά σου μάτια και αυτιά.

 

Αν και πάλι, κι αυτό σχετικό είναι. Δεν πιστεύω πως στο Χ,Ψ περιοδικό όταν σκάνε μύτη τα δισκάκια του μήνα ο κάθε συντάκτης να παίρνει υπό μάλλης τα "δικά του" και να πηγαίνει να γράψει διθυράμβους... Πιθανότατα είναι και η ανάγκη στη μέση.

 

Οι έχοντες κάποια ιδέα από Metal Hammer θα καταλάβουν τί εννοώ:

 

Την κριτική του FWX των τεράστιων Fates Warning τον περασμένο Οκτώβριο την είχε κάνει ο Χ.Περβανίδης, σε ύφος αθεράπευτα ταυλωμένου fan. Ίσως λοιπόν να υπάρχουν κι άλλοι που για πολλούς λόγους δεν μπορούν να ασχοληθούν ΜΟΝΟ με τις πολύ μεγάλες αγάπες τους.

 

Α, και... μακριά απ'το Δίφωνο!

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι στιγμής το λουκουμάκι πάει στον gangster.

 

Συμφωνώ ότι αν θες ντε και καλά να πάρεις μια ιδέα για έναν δίσκο από τον Τύπο, καλό είναι να έχεις κάποιον συντάκτη (<-αυτό δεν θέλει εισαγωγικά άραγε;) που λίγο-πολύ έχει τα δικά σου μάτια και αυτιά.

 

Αν και πάλι, κι αυτό σχετικό είναι. Δεν πιστεύω πως στο Χ,Ψ περιοδικό όταν σκάνε μύτη τα δισκάκια του μήνα ο κάθε συντάκτης να παίρνει υπό μάλλης τα "δικά του" και να πηγαίνει να γράψει διθυράμβους... Πιθανότατα είναι και η ανάγκη στη μέση.

 

Οι έχοντες κάποια ιδέα από Metal Hammer θα καταλάβουν τί εννοώ:

 

Την κριτική του FWX των τεράστιων Fates Warning τον περασμένο Οκτώβριο την είχε κάνει ο Χ.Περβανίδης, σε ύφος αθεράπευτα ταυλωμένου fan. Ίσως λοιπόν να υπάρχουν κι άλλοι που για πολλούς λόγους δεν μπορούν να ασχοληθούν ΜΟΝΟ με τις πολύ μεγάλες αγάπες τους.

 

Α, και... μακριά απ'το Δίφωνο!

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου