audiokostas Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 1) Ποτέ δεν είναι αργά για μια LP Σίγουρα, αλλά δεν θα με φωνάξετε όταν θα πω ότι διαπίστωσα ότι μερικές φορές είναι νωρίς για ΤΟΣΕΣ LP. Ήμαρτον ρε παιδιά. 2) Θέλει καινούργια? Που είναι ο Makis να μας πεί 2 κουβέντες? Καλομεταχειρισμένη θα ήταν ιδεώδες αλλά και η καινούρια παίζει. Είχαμε και γεννητούρια πρόσφατα βλέπεις και το ξενοδοχείο τους πήρε 2-3 Les Paul..... 3) Θέλει σίγουρα LP?...Γιατί είδα μια L5... Gibson L5; Με δουλεύεις γιατρέ; Τι σχέση έχει; Αλλά ναι, σίγουρα LP. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 Gibson L5; Με δουλεύεις γιατρέ; Τι σχέση έχει; Αυτή η LP που είδα (και έπαιξα) είναι ένα vintage solid body σε σχήμα Lp αλλά με το μισό πάχος μίας κανονικής Lp...με καμμιά 30ριά χρόνια στο κεφάλι και καταπληκτικό ήχο. Θα ζητήσω φωτογραφίες...just for fun. Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
karx Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 Πάντως για να πω την αλήθεια, επειδή ένας φίλος θέλει να αγοράσει μια LP τώρα στα γεράματα και τρέχω κι εγώ μαζί του, κάπου έχω χάσει τη μπάλλα. Studio, Classic, Traditional, Standard ...... και αυτά στα χαμηλά. Να πω ότι αλλάζει και τίποτα πέρα από την τιμή;. Το ίδιο σχήμα (λογικό) με arched μαόνι σώμα και μαόνι μπράτσο. Εξαιρουμένης της Studio, λιτο binding, γέφυρα λίγο πολύ ίδια, μικρή παραλλαγή στους μαγνήτες, τα κλειδιά πάνω κάτω τα ίδια και μένει να δεις αν σου κάθεται το μπράτσο καλά. Θα μου πεις να η μικροδιαφορα εδώ, να η μικροδιαφορά εκεί, ε τι άλλο θες; Δεν είμαι γνώστης αλλά δεν βλέπω κάποιες μεγάλες διαφορές, τουλάχιστον όπως είπα σε Classic, Traditional, Standard. Αν και στο χέρι μου άρεσε εκείνη η λευκή studio με την εβένινη ταστιέρα. Τέλος πάντων όμως, διαφωνεί η Gibson and who am I to argue ? Πάντως μια μικρή διαφώτιση (όπως και σημεία να προσεχθούν καθότι και πανάκριβες είναι και lego δεν είναι) θα ήτο πάντα ευπρόσδεκτη. Links με μασημένη γνώση pleaeaeaease Αν πας στο site της Gibson κ πατησεις features θα δεις τισ διαφορες, το λεω σε περιπτωση που παραλειψω κατι. Χονδρικα: Studio: Chambered body, δεν εχει binding κ ειναι λιγο πιο μουντη απο τις αλλες. Μπρατσο 50αρη USA. Mαγνητες 490R 498Τ Classic: Chambered body, 60s neck (πιο λεπτο απο ολες, αλλα εμενα μου φαινεται κ πιο φαρδυ). Μαγνητες με αρκετο output Traditional: Ειναι ουσιαστικα η παλια standard, Solid body με swiss cheese holes, Μπρατσο 50αρη κ μαγνητες 57 classic k 57 classic+ Standard 2008: Eχει το ασυμμετρο μπρατσο κ ειναi chambered κ αυτη. Μαγνητες Burstbucker Pros. Αυτη εχει κ διαφορα μπιχλιμπιδια παραπανω οπως Locking Neutrik Jack , Dunlop Straplok Dual Design, New Enlarged Neck Tenon. Παντως εμενα ολες μου ακουγονται διαφορετικες με μια προτιμηση (μεταξυ αυτων) περισσοτερο στην traditional Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 Παντως εμενα ολες μου ακουγονται διαφορετικες με μια προτιμηση (μεταξυ αυτων) περισσοτερο στην traditional Thanx karx Είπα μου φαίνονται όχι μου ακούγονται. Αλλοίμονο... Δεν είδα την Classic στο site. Θα ξαναπάω. Και από std δεν έπιασα καμία καινούρια στα χέρια μου. Μόνο παρελθόντων ετών. Anyway, θενξ. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
karx Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 Παντως ασχετα με προσωπικες προτιμησεις η καινουρια standard 2008 ειναι μια παρα πολυ καλη κιθαρα κ αυτη θα συνιστουσα σε καποιον που θελει να παρει μια lp σ'αυτα τα λεφτα. Αν δε θελει να "αναπνεει" τοσο πολυ, ας παρει την traditional. Τις βρισκω μια χαρα κ τις 2 για τα λεφτα τους, εφοσον δε θελει να κανει το βημα κ να παρει μια '58 VOS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 Moderator Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 Αν μιλάμε για Les Pauls η απάντηση είναι μία και απλή. Δεν υπάρχει "μεση" κατάσταση όπως στις Fender. Οι κακές απλά δεν ακούγονται. Δεν χρειάζεται να είσαι ο φωτεινός παντογνώστης για να καταλάβεις ότι: α)μια κιθάρα είναι μουντή σαν την έχεις φιμώσει και δεν έχει ίχνος attack (άρα είναι εξαρχής άχρηστη). β)ο ήχος της είναι ultra thin χωρίς μπάσα και τα πρίμα της σε ξυρίζουν κόντρα. Και στις δύο άνωθεν περιπτώσεις, που αποτελούν τις βασικές κατηγορίες των "κακών" Les Paul το sustain απλά δεν υπάρχει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ffmakis Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 2) Θέλει καινούργια? Που είναι ο Makis να μας πεί 2 κουβέντες? Εδώ είμαι ;) Δεν έχω πολλά να πώ. θέλεις καλή les paul θα πρέπει να σκάσεις 2500+ ευρώ,να πάρεις μια καλή Customshop Δοκίμασα αρκετές standard 2000-2008,δεν βρήκα κάποια να μου κάνει κλίκ. Η ψάχνεις για μεταχειρισμένη Vos - Historic RI, ή κάποια vintage les paul. Φυσικά υπάρχουν οι PRS - Nik Ηuber - Hailwood κλπ,με αξιόλογες κιθάρες custom. Εαν δεν υπάρχουν τα χρήματα, μια χαρά είναι & οι Greco-Tokai-Barny με 700 ευρώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
frail Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2009 Δεν είδα την Classic στο site. Νομιζω οτι οι Gibson LP Classic δεν βγαινουν πλεον καινουριες, και οτι βλεπεις στα μαγαζια θα ειναι στοκ (αν και δεν ειμαι απολυτα σιγουρος για αυτο) Αν μιλάμε για Les Pauls η απάντηση είναι μία και απλή. Δεν υπάρχει "μεση" κατάσταση όπως στις Fender. Οι κακές απλά δεν ακούγονται. Δεν χρειάζεται να είσαι ο φωτεινός παντογνώστης για να καταλάβεις ότι: α)μια κιθάρα είναι μουντή σαν την έχεις φιμώσει και δεν έχει ίχνος attack (άρα είναι εξαρχής άχρηστη). β)ο ήχος της είναι ultra thin χωρίς μπάσα και τα πρίμα της σε ξυρίζουν κόντρα. Και στις δύο άνωθεν περιπτώσεις, που αποτελούν τις βασικές κατηγορίες των "κακών" Les Paul το sustain απλά δεν υπάρχει. Διαφωνω τελειως με μερικα που λες και ειδικα στο οτι δεν υπαρχει μεση κατασταση. Εστω οτι δεχομαστε πως υπαρχουν αυτες οι LP που ειναι τοσο κακες με τα κριτηρια σου που δεν ακουγονται, οι υπολοιπες? ειναι ολες το ιδιο? η μηπως υπαρχει η μεση κατασταση που ακουγονται-παιζουν καλα και υπαρχουν και απο κει και περα πολυ καλυτερες (σε ομορφια, κατασκευη, ηχο , οτιδηποτε). Γενικα πιστευω οτι σε ολα ακομα και στις LP υπαρχει η μεση κατασταση. Οσο για την καλη LP πιστευω ειναι αυτη που εχει την εμφανιση που θελει ο καθενας χωρις παραχωρησεις :P (οπως και να το κανουμε σε ολες τις κιθαρες και ισως περισσοτερο σε LP απο οτι σε αλλες ειναι ισως το πρωτο πραγμα που κοιταμε) Και φυσικα ο ηχος, η κατασκευη, και οποια αλλα βιτσια (aka specs ;D ;D ;D ) γουσταρει ο καθενας. Ολα αυτα δηλαδη που βρηκα εγω στην Tokai :P :P 東海は十分だ = Only a Tokai is good enough! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ffmakis Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2009 Evris και Audiokostas...είδατε τι κάνατε? Ο Makis κλαίει και πετάει τις LP από το παράθυρο Ναι .... ο makis γουστάρει τις Nik Huber με P90. Δεν είχα σκοπό να αγοράσω άλλη κιθάρα,με την Orca δεν κρατήθηκα ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2009 Toυ Ζαικου την κιθαρα πηρες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση