Προς το περιεχόμενο

ο ..ελληνας thomann;;;;


takis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μου ειπε οτι εχω δικιο ειδικα για τις αντιπροσωπειες γιατι λεει αυτοι επειδη εχουν πολλους υπαλληλους για..να τους ταισουν βαζουν και υψηλες τιμες ενω αυτος αφου ειναι ενας δεν χρειαζεται να τα βαζει τοσο ακριβα...
Δίκιο έχει ο άνθρωπος. Σας προτείνω να στηρίζετε τους νέους επιχειρηματίες αν θέλετε να δούμε άσπρη μέρα. Ούτως ή άλλως στηρίζετε με το 75% των φόρων σας τους δημοσίους υπαλλήλους και γι' ΑΥΤΟ δεν σας ρώτησε κανείς, έτσι δεν είναι;

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 107
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Για μενα τα πραγματα ειναι απλα.....η ανταγωνιζεσαι τους προαναφερθεντες σε ολα (τιμες' date=' σερβις κ.λ.π) η κλεινεις, χωρις κανενα ενδοιασμο περι "κοινωνικων αναταραξεων" η "οικογενειων που θα βγουν στο δρομο".....αυτα τα αφηνω για τα δελτια των 8.......[/quote']

Πες τα χρυσόστομε!

 

Παρεπιπτόντως το online κατάστημα παραμένει εδώ και ΜΗΝΕΣ εκτός λειτουργίας...

ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΚΥΡΙΟΙ??? :roll: :roll: :?: :?:

στο δικο μου pc ανοιγει κανονικα η σελιδα του online καταστηματος του νακα..

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντως απλα ηθελα να πω οτι βρηκα μαγαζι στην θεσσαλονικη που θα μπορω  παρα πολλα πραγματα να τα παιρνω σε τιμες..thomann και δεν θα χρειαζεται να αγοραζω συνεχεια απο ιντερνετ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι ελληναρες ειμαστε οι πρωταθλητες του overpricing ΣΕ ΑΠΕΙΡΑ ΕΙΔΗ δυστυχως οχι μονο στα μουσικα.......καλυτεροι κι απο μανατζερς ειμαστε στο να πουλαμε 50¤ κατι που εχει κοστος 1¤................δεν υπαρχει αλλος τροπος απο τα να βαλουν μυαλο οι μαγαζατορες(καθε ειδους) απο τα να διαπιστωσουν οτι δε τρωμε κουτοχορτο (οπως στη προ internet εποχη) και να μας δουν ιδιοις ομασοις να τους γυρναμε την πλατη και να απευθυνομαστε αλλου αν δεν πληρουν τα στοιχειωδη κριτηρια σεβασμου στον πελατη.

Και προτου γινει καποιο "εθνικο" ποστ σχετικα με την υποστηριξη των "δικων μας" μαγαζιων και επιχειρηματιων στις δυσκολες στιγμες που περνανε οι καημενοι να πω οτι δε βλεπω το λογο για τον οποιο εγω να ειμαι καταναλωτης με το 1/10 των δικαιωματων και της δυναμης που εχει ο χαζοΑμερικανος (συμφωνα με τα σαινια τους Ελληνες) η ο Γερμανος. Οπως διαμορφωθηκε καταναλωτικη συνειδηση εκει ετσι μπορει και πρεπει να διαμορφωθει και εδω.Για μενα τα πραγματα ειναι απλα.....η ανταγωνιζεσαι τους προαναφερθεντες σε ολα (τιμες' date=' σερβις κ.λ.π) η κλεινεις, χωρις κανενα ενδοιασμο περι "κοινωνικων αναταραξεων" η "οικογενειων που θα βγουν στο δρομο".....αυτα τα αφηνω για τα δελτια των 8.......[/quote']

 

ΕΥΓΕ!

αλλα υπαρχουν και εξαιρέσεις στην Ελλάδα που συμφωνούν μαζί σου

shop3_small.jpg

shop4_small.jpg

Dual Soliloquy

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως, για να λέμε και του "στραβού το δίκιο", ο Στόλλας και κατ' επέκταση και τα μαγαζιά που προμηθεύονται από αυτόν, τα προϊόντα της BOSS τα πουλάει σε τιμές αρκετά κοντινές σε αυτές του Thomann και του Musik Produktiv. Αυτό σημαίνει ότι αν πας σε ένα μαγαζί, ,με την έκπτωση, μπορεί να σου βγει πιο φτηνό (αν συνυπολογίσεις ότι δε θα πληρώσεις μεταφορικά...) ;)

 

Tο ίδιο παρατήρησα και στο Bon Studio, στις τιμές που δείχνει online για τα προϊόντα της Marshall (και όχι μόνο).

 

Πιθανότατα να μην είναι και οι μόνοι που σιγά-σιγά αρχίζουν να συμμορφώνοντα... ;)

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο δικο μου pc ανοιγει κανονικα η σελιδα του online καταστηματος του νακα..

 

Έχεις δίκιο... Ο Firefox έφταιγε... To παίρνω πίσω... :oops: :oops:

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν κανω λαθος, μαγαζια οπως ο στολλας καο ο bon studio που ειναι και αντιπροσωποι, γενικα πουλανε πιο ακριβα καθαρα για λογους προστασιας των καταστηματων που αγοραζουν απο αυτους.

εγω, αν και δεν εχει νοημα θα κανω μια σκεψη. πολυ γνωστο καταστημα μου πουλουσε τον fender hot rod deluxe, καλυτερη τιμη 800 μετα απο πολυωρη κουβεντα περι thomann κλπ.(τιμη καταλογου ειχε 1000)

αν το συγκεκριμενο καταστημα αγοραζε τον hot rod deluxe απο το thomann& σε τιμη λιανικης θα του εβγαινε 700&με&τα μεταφορικα. αν στην συνεχεια τον αγοραζα εγω απο αυτον θα ειχε κερδισει 100 ολοκληρα ευρω.

οποτε ας αναλογισοτυμε ολοι για τι ποσοστα κερδους πηγαινουν τα ελληνικα καταστηματα απο την στιγμη που δεν παραγγελνουν 1 κομματι και φυσικα η τιμη που&αγοραζουν& 1&hot rod deluxe&δεν ειναι σε καμια&περιπτωση 700 ευρω αλλα πολυ λιγοτερα....

μπορει να σας κουρασα αλλα...&

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω γιατι υπάρχει ειδικά στα digitech πετάλια τόση διαφορά ενώ στα Boss είναι σχεδόν ίδια.

Πχ το Chorus κάνει 70 ευρώ στον Θωμά και εδώ το βρήκα σε διάφορα μαγαζιά 130 ευρώ(αν θυμάμαι καλά) καλύτερη τιμή.

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτάς πόσο κάνει ένα προϊόν κ σου απάνταει όπως του κατέβει.....

εγώ γουστάρω τίμια πράγματα...

όχι οποτε μας βολέυει πετάμε ένα νούμερο κ μετά αν ακούσουμε αντίλογο ανοίγουμε τους καταλόγους.....

 

Αυτό είναι που με εκνευρίζει αφάνταστα στα καταστήματα μουσικών οργάνων!

Τι διάλο,υπαίθρια αγορά στην Τεχεράνη είναι που ψωνίζεις κιλίμια;;;

Πρέπει να παρακαλέσω,να απειλήσω,κλαφτώ ή να πάρω καμιά πίτα (γύρο) για να μου πουν την κανονική τιμή;;

 

 

Πάντως για να παρηγορηθείτε,μη νομίζετε ότι στο εξωτερικό είναι πάντα πολύ καλύτερα τα πράγματα.Οι τιμές στην Αγγλία είναι άστα να πάνε (απ' όσο έχω δει σε περιοδικά),ενώ από εξυπηρέτηση...Παραθέτω ένα κείμενο γραμμένο από ένα μέλος των Mogwai:

 

 

 

Music Store personnel and their attitudes towards Customers

"These microphones are for 'high-end applications;'"

"I'm sorry I can't fix your stuff, there's a professional musician bringing in stuff I have to fix first"

"This delay pedal, I've not fixed it properly so I've not charged you but as long as you're careful, it should be fine"

"What is it?" (When presented with a MOTU 828 soundcard for repair.....one of the most popular soundcards in the world)

"I'm only going to sell this bass to someone who would really play it"

 

Just some of the comments made to members of Mogwai and their producer Tony Doogan in music stores in Glasgow in the last year or three.

What kind of service do they think they're providing for us musicians?

I mean, a few months ago we had to pay off and cancel our (substantial) account with a Glasgow/National music store for the unbelievably rude treatment shown towards me (Barry) when I had to go and pick up some pretty expensive and essential equipment we needed for the ATP festival.

Needless to say I went into a kind of rage I've only ever suffered twice in my life and began chasing the cunt around the shop, shouting, swearing and spitting hateful words at his face to alleviate my anger. Apparently my eyes were bulging from their sockets and I was pacing around like a caged tiger.

Aristotle said,

"Anyone can become angry-that is easy. But to be angry with the right person, to the right degree, at the right time, for the right purpose, and in the right way-this is not easy"

He's right of course, but it was hard not to be furious with the arsepiece in the shop with his superiority complex and delusions of adequacy, treating me, the paying customer, with abject contempt.

Why would any customer stick around if that's the kind of experience he expects when parting with his hard earned cash?

What irks me more is the fact that I'm a 29 year old professional musician with some sort of confidence in my job, but transfer that same scenario to a 13 year old kid, and he'll be crippled with self doubt and feel like he can never go back to that (or any?) music store because of the total lack of encouragement he is to feel because of some minimum wage prick's unhelpful, foolish comments.

I'm not here to fix the situation. That is the store manager's remit, but I do wish that this supersciliousness which exists in the music store assistant's head would vanish like Bin Laden immediately. We don't need that, it's not helpful. If you don't like the job, get a new one, dickhead.

I rest my case.

Barry

 

p.s. I can't resist it. Every single bad incident was in the Glasgow store of Sound Control. You'd do well to avoid this place. Fuckwits. (Except the two chaps I like who work in there, no offence to you two).

one colour: black - and shades of grey

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου