Lukather Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2009 Είχα πάντα την εντύπωση ότι ο Hendrix τα έβαζε όλα τέρμα για να "βρωμίσει" τα Plexi του... ??? http://www.myspace.com/implosionprogmetal Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2009 φυσικα και οχι,ισα ισα επαιζε πολυ δυνατα αλλα οι ενισχυτες του ηταν ΠΟΛΥ καθαροι (τους "φεντεριζε" αλλαζοντας τελειως τις λυχνιες απο EL84 σε 6505 για μεγαλυτερο headroom & καθαροτερο ηχο) οτι βρωμα ακους απο αυτον ειναι το fuzz του. ετσι κι αλλοιως οι περισσοτεροι "παλιοι" ακομα και οταν επαιζαν βρωμικα ειχαν πολυ λιγοτερο "βρωμα" & gain απο οτι σημερα ;) συνηθως ενα boost χρησιμοποιουσαν για να "δωσουν" λιγο στους ενισχυτες τους (το καλυτερο παραδειγμα ειναι οι ΑCDC αν ακουσει καποιος προσεκτικα θα αντιληφθει οτι ο ηχος δεν εχει υπερβολικο saturation αλλα ειναι σχετικα καθαρος ). αυτο αλλωστε ειναι και το μυστικο του "τεραστιου" ηχου τους,απο ενα επιπεδο βρωμας και πανω ο ηχος γινεται "κουνουπι",με αλλα λογια easy does it.... ;) επαιζαν σε υψηλες εντασεις βεβαια οταν επαιζαν με στακς αλλα τα πολλαπλα στακς που βλεπουμε στις...ταινιες ηταν για δυνατοτερο (λογω των αναιμικων ΡΑ της εποχης) και οχι για πιο βρωμικο ηχο ...... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2009 φυσικα και οχι,ισα ισα επαιζε πολυ δυνατα αλλα οι ενισχυτες του ηταν ΠΟΛΥ καθαροι (τους "φεντεριζε" αλλαζοντας τελειως τις λυχνιες απο EL84 σε 6505 για μεγαλυτερο headroom & καθαροτερο ηχο) οτι βρωμα ακους απο αυτον ειναι το fuzz του. ετσι κι αλλοιως οι περισσοτεροι "παλιοι" ακομα και οταν επαιζαν βρωμικα ειχαν πολυ λιγοτερο "βρωμα" & gain απο οτι σημερα ;) συνηθως ενα boost χρησιμοποιουσαν για να "δωσουν" λιγο στους ενισχυτες τους (το καλυτερο παραδειγμα ειναι οι ΑCDC αν ακουσει καποιος προσεκτικα θα αντιληφθει οτι ο ηχος δεν εχει υπερβολικο saturation αλλα ειναι σχετικα καθαρος ). αυτο αλλωστε ειναι και το μυστικο του "τεραστιου" ηχου τους,απο ενα επιπεδο βρωμας και πανω ο ηχος γινεται "κουνουπι",με αλλα λογια easy does it.... ;) επαιζαν σε υψηλες εντασεις βεβαια οταν επαιζαν με στακς αλλα τα πολλαπλα στακς που βλεπουμε στις...ταινιες ηταν για δυνατοτερο (λογω των αναιμικων ΡΑ της εποχης) και οχι για πιο βρωμικο ηχο ...... Μηπως αυτο που μπερδευουν πολλοι ειναι το φυσικο compression των ενισχυτων με τη παραμορφωση? Και επειδη στο μυαλο ολων η παραμορφωση εκτος του παχυτερου ηχου παραπεμπει σε αυξημενο sustain νομιζουν πως για να πετυχουν το old school οverdrive πρεπει να αυξησουν γενναια το gain ενω μηπως το μυστικο ειναι να αυξησουν την ενταση (οχι το master volume) των vintage(like) λαμπατων ενισχυτων? Θα συμφωνησω πως π.χ. ο ηχος του Αngus Young ειναι απλα ενα σκαλοπατι πιο βρωμικος απο τον απολυτο καθαρο, πιο γεματος σε αρμονικες αλλα οχι τοσο ωστε να χαρακτηριστει παραμορφωση με αποτελεσμα να ειναι και πιο "focused" σαν ηχος. Και να προσθεσω πως ο λεγομενος "ογκος" που γινεται αντιληπτος απ'το φυσικο οverdrive των λαμπατων πιστευω εχει να κανει κυριοτερα με το attack κομματι καθε χτυπηματος, καθε πενιας, ενω σε clipping παραμορφωση ο ηχος αμεσως μετα τη πενια, τα επομενα μολις milisecs ειναι ισοπεδωμενος και εχει την ιδια ενταση μεχρι την fade φαση του ηχου. Με αλλα λογια εχει πιο punch σε γενικες γραμμες το οverdrive απ'το distortion. Γι' αυτο και υποκλινομαι στον Eddie Van halen. Το περιβοητο brown tone για μενα ειναι το παvτρεμα του harmonic distortion με puchy attacks. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση