kwstas79 Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2009 Απολαύστε το YYZ (χωρίς μπέντς). LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panagiotis Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2009 Χόλι σιτ! ανμπιλίβαμπολ! κι άλλες τέτοιες ωραίες λέξεις.... επειδή είμαι ολίγον τι άσχετος με το θέμα, αν κατάλαβα μπάσο παίζει με τα πόδια, έτσι; Βass is a state of mind... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bihlas87 Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2009 Ποοολυ ωραιο, τα σπαει η μικρη. επειδή είμαι ολίγον τι άσχετος με το θέμα, αν κατάλαβα μπάσο παίζει με τα πόδια, έτσι; Τα... πληκτρα παιζει με τα ποδια! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panagiotis Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2009 Τα... πληκτρα παιζει με τα ποδια! Α, ΟΚ.... μπάσο παίζει με το κάτω κλαβιέ ή και τώρα δεν κατάλαβα καλά; Βass is a state of mind... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bihlas87 Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2009 Το ξαναειδα, οντως τα μερη του μπασου παιζει, μονο καποιες γρηγορες φρασεις παιζει με το χερι. Ο Geddy εχει στα live ενα πεταλι για να παιζει συγχορδιες, αυτο πως λεγεται? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Moog_Taurus www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bassaddicted Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2009 Ναι το μπασσο ειναι...Μ@μ@ει η μικρη...πολυ συγχρονισμος ....ποποποπο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...