Προς το περιεχόμενο

Προσθετοντας ογκο στα ντραμς.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

SF, ευχαριστώ για την απάντηση. Μου 'δωσες και μια ιδέα με το μικροφώνιασμα του ride, το οποίο σπανίως φχαριστιέμαι στις (ομολογουμένως ερασιτεχνικές) εγγραφές που κάνω... 

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχέτως αν είναι για vst, και εγώ με vst ασχολούμαι αλλά έχει σχεδόν όλα όσα είπαμε οπότε πέραν του κουρδίσματος όλα τα άλλα είναι ΧΡΗΣΙΜΟΤΑΤΑ.

Στικυ πρέπει να γίνει το τοπικ και να αναλύσουμε κι άλλο τεχνικές, κόλπα, προσεγγίσεις.

Μία τεχνική για την οποία διάβασα κάπου και είναι για όγκο στα ντραμς είναι η εξής:

 

Παίρνουμε τα ντραμς που θέλουμε να δώσουμε όγκο (όχι απαραίτητα όλα) και τα στέλνουμε στο ποσοστό που θέλουμε (send effect) σε ένα νέο fx channel. Σε αυτό έχουμε βάλει compressor και eq με ακραίες ρυθμίσεις. Δηλαδή ακραίο ratio, ακραίο attack, και πάει λέγοντας. Το έχουμε στα 0db και αρχίζουμε να ανεβάζουμε ένταση παράλληλα με το κανονικό μας μιξ των ντραμς ώσπου να νιώσουμε τον ΟΓΚΟ.

Ως parallel compression drums το βρήκα. Τα αποτελέσματά του είναι αρκετά καλά για όποιον θέλει κάτι στο ύφος των καινούριων παραγωγών που όλο χώνουν..

 

Επίσης μια απίστευτη τεχνική για όγκο στα ντραμς είναι η εξής. Λακ (μαλλιών).

;D ;D ;D ;D ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Respect στον superfunk για το σεμιναριο ηχογραφησης drums. Το βρηκα πολυ ενδιαφερον και μου εδωσε και καινουργιες ιδεες. 2 ερωτησεις μαστερ γιοντα. Κανεις κομπρεσαρισμα στο σημα "on the way in" η μονο στην εξοδο μεσω των plugins? 

μπορεις να δωσεις ενα μικρο tutorial σε περιπτωσεις που ο χωρος δεν ειναι ιδανικος? ( λιγοτερο εμβαδον και σχετικα χαμηλο ταβανι ) .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικα ποτε δεν κομπρεσσαρω on the way in & μια και δουλευω πλεον μονο στο σπιτι χρησιμοποιω plug ins & τιποτα αλλο.

 

μπορει και ενας μικροτερος χωρος να ειναι "ιδανικος" δεν ειναι αναγκη να ειναι πολυ μεγαλος (ας πουμε ο προσωπικα "λατρεμένος" μου χωρος για ντραμς ειναι πολυ λιγοτερο "εντυπωσιακος" και σχετικα μικρος σε συγκριση με τα 3-4 μεγαλα drum rooms που υπαρχουν στην Αθηνα).

 

απο εκει και περα αν ο χωρος ειναι πολυ μικρος η ειναι το κλασσικο dead drum room που τα περισσοτερα budget studios εχουν κανεις δυο πραγματα..

 

1.οτι εκαναν στην Stax & Motown δηλ.χρησιμοποιεις τον "πεθαμενο" ηχο των ντραμς (ο οποιος ειναι υπεροχος μερικες φορες) ;D

 

2.αναγκαστικα καταφευγεις στη χρηση  reverbs & gates (ειδικα αν θες εντονη αττακα σε ταμπουρα και μποτες)

 

& στις δυο περιπτωσεις βεβαια αναγκαστικα στηριζεσαι περισσοτερο στο close miking.

 

ενα "λαθος" που κανουν αρκετοι στη μιξη ειναι το υπερβολικο κομπρεσσαρισμα στα τυμπανα με αποτελεσμα να χανονται οι δυναμικες (βεβαια αν ο ντραμμερ δεν εχει δυναμικες,πραγμα καθολου σπανιο στη χωρα μας ;D ;D,compress away.....) & η "φυσικοτητα" του drum track,προσωπικα εχω την τυχη να συνεργαζομαι με εναν απο τους καλυτερους ντραμμερ στην Ελλαδα οποτε σπανια υπερκομπρεσαρω.....παντως για να ειμαι και ειλικρινης ειναι παρα,μα παρα πολυ δυσκολο να εχεις χαλια ηχο ντραμς αν εχεις καλο ντραμμερ και καλη μπαντα,τα περισσοτερα προβληματα ξεκινουν αν η μπαντα δεν ξερει να παιξει (και σαν ΣΥΝΟΛΟ αλλα και σαν Individual μοναδες),εχω παρα πολλες φορες γινει μαρτυρας σκηνων οπου το ΙΔΙΟ ακριβως drum set με τα ιδια μικροφωνα και τις ΙΔΙΕΣ ρυθμισεις ακουγεται χαλια με εναν ντραμμερ και εξαιρετικα με εναν αλλον ;)

 

ειδικα τα τυμπανα ειναι η αχιλλειος πτερνα των παραγωγων (γιατι νομιζεις οτι οι πλεον busy μουσικοι στον πλανητη ειναι οι session drummers? ;D) & θελουν τεραστια "στοργη και φροντιδα,προσωπικα πιστευω οτι αν εχεις εξαιρετικα ντραμς εχεις το 80% της παραγωγης ετοιμο.

 

για αλλη μια φορα να τονισω το "χωρο" που πρεπει να δωσεις στα ντραμς για να ακουστουν καλα,προσωπικα εχω διαπιστωσει οτι δινοντας στο ΜΠΑΣΟ μια ΠΟΛΥ μπασα χροια (reaggae style) ενα "ζωντανο" drum set "παιρνει" ΠΟΛΥ ογκο και παρουσια,αν πλακωσεις τα πριμα και τα μεσαια στο μπασο "τρωνε" πολυ απο αυτη,επισης θελει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχη το GAIN στην κιθαρα καθως και το chunk (μπασα και αττακα) μια και παρα πολλοι heavy metal κιθαριστες παρασυρονται απο τον ηχο που εχει ΜΟΝΗ της η κιθαρα και το παρακανουν με αποτελεσμα να ακουγεται σαν...κουνουπι οταν ερθει η ωρα να μιξαρεις....easy does it...

 

ακομα και vst να χρησιμοποιει καποιος καλο ειναι να ανοιγει καναλια στο daw του για καθε τυμπανο και room και οχι να δουλευει μεσα απο το mixer του "ντραμοπρογραμματος" μια και σχεδον παντα τα available plug ins ειναι κατωτερα αυτων που χρησιμοποιουμε στο περιβαλλον ενος daw. 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακομα και vst να χρησιμοποιει καποιος καλο ειναι να ανοιγει καναλια στο daw του για καθε τυμπανο και room και οχι να δουλευει μεσα απο το mixer του "ντραμοπρογραμματος" μια και σχεδον παντα τα available plug ins ειναι κατωτερα αυτων που χρησιμοποιουμε στο περιβαλλον ενος daw.   

 

Με εξαίρεση τα bfd 2.0 που έχουν την συνεργασία της Sonaksis αν δεν απατώμαι και τα plugin ειναι πολύ καλά που ενσωματώνει..

 

http://www.fxpansion.com/index.php?page=53

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα ειναι (αυτα χρησιμοποιω και εγω) αλλα κανεις καλυτερη δουλεια αν τα "βγαλεις" σε ξεχωριστα καναλια,trust me ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχει μέσα πάντως στον μίκτη του να κάνεις και groups και bus και ότι σου κατέβει. Καλά και εγώ πλέον μετά την αγορά ενός focusrite liquid mix τα βγαζω όλα σε κανάλια και τα περνάω από αυτό και είναι λες και άλλαξε όλο το σετ. Μεγάλη ποιότητα. Θα ανεβάσω κανα δείγμα.. τώρα μετά από συμβουλές δουλεύω με τον χώρο των ντραμς. Θα δοκιμάσω όσα είπες επίσης..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικα ποτε δεν κομπρεσσαρω on the way in & μια και δουλευω πλεον μονο στο σπιτι χρησιμοποιω plug ins & τιποτα αλλο.

 

μπορει και ενας μικροτερος χωρος να ειναι "ιδανικος" δεν ειναι αναγκη να ειναι πολυ μεγαλος (ας πουμε ο προσωπικα "λατρεμένος" μου χωρος για ντραμς ειναι πολυ λιγοτερο "εντυπωσιακος" και σχετικα μικρος σε συγκριση με τα 3-4 μεγαλα drum rooms που υπαρχουν στην Αθηνα).

 

απο εκει και περα αν ο χωρος ειναι πολυ μικρος η ειναι το κλασσικο dead drum room που τα περισσοτερα budget studios εχουν κανεις δυο πραγματα..

 

1.οτι εκαναν στην Stax & Motown δηλ.χρησιμοποιεις τον "πεθαμενο" ηχο των ντραμς (ο οποιος ειναι υπεροχος μερικες φορες) ;D

 

2.αναγκαστικα καταφευγεις στη χρηση  reverbs & gates (ειδικα αν θες εντονη αττακα σε ταμπουρα και μποτες)

 

& στις δυο περιπτωσεις βεβαια αναγκαστικα στηριζεσαι περισσοτερο στο close miking.

 

ενα "λαθος" που κανουν αρκετοι στη μιξη ειναι το υπερβολικο κομπρεσσαρισμα στα τυμπανα με αποτελεσμα να χανονται οι δυναμικες (βεβαια αν ο ντραμμερ δεν εχει δυναμικες,πραγμα καθολου σπανιο στη χωρα μας ;D ;D,compress away.....) & η "φυσικοτητα" του drum track,προσωπικα εχω την τυχη να συνεργαζομαι με εναν απο τους καλυτερους ντραμμερ στην Ελλαδα οποτε σπανια υπερκομπρεσαρω.....παντως για να ειμαι και ειλικρινης ειναι παρα,μα παρα πολυ δυσκολο να εχεις χαλια ηχο ντραμς αν εχεις καλο ντραμμερ και καλη μπαντα,τα περισσοτερα προβληματα ξεκινουν αν η μπαντα δεν ξερει να παιξει (και σαν ΣΥΝΟΛΟ αλλα και σαν Individual μοναδες),εχω παρα πολλες φορες γινει μαρτυρας σκηνων οπου το ΙΔΙΟ ακριβως drum set με τα ιδια μικροφωνα και τις ΙΔΙΕΣ ρυθμισεις ακουγεται χαλια με εναν ντραμμερ και εξαιρετικα με εναν αλλον ;)

 

ειδικα τα τυμπανα ειναι η αχιλλειος πτερνα των παραγωγων (γιατι νομιζεις οτι οι πλεον busy μουσικοι στον πλανητη ειναι οι session drummers? ;D) & θελουν τεραστια "στοργη και φροντιδα,προσωπικα πιστευω οτι αν εχεις εξαιρετικα ντραμς εχεις το 80% της παραγωγης ετοιμο.

 

για αλλη μια φορα να τονισω το "χωρο" που πρεπει να δωσεις στα ντραμς για να ακουστουν καλα,προσωπικα εχω διαπιστωσει οτι δινοντας στο ΜΠΑΣΟ μια ΠΟΛΥ μπασα χροια (reaggae style) ενα "ζωντανο" drum set "παιρνει" ΠΟΛΥ ογκο και παρουσια,αν πλακωσεις τα πριμα και τα μεσαια στο μπασο "τρωνε" πολυ απο αυτη,επισης θελει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχη το GAIN στην κιθαρα καθως και το chunk (μπασα και αττακα) μια και παρα πολλοι heavy metal κιθαριστες παρασυρονται απο τον ηχο που εχει ΜΟΝΗ της η κιθαρα και το παρακανουν με αποτελεσμα να ακουγεται σαν...κουνουπι οταν ερθει η ωρα να μιξαρεις....easy does it...

 

ακομα και vst να χρησιμοποιει καποιος καλο ειναι να ανοιγει καναλια στο daw του για καθε τυμπανο και room και οχι να δουλευει μεσα απο το mixer του "ντραμοπρογραμματος" μια και σχεδον παντα τα available plug ins ειναι κατωτερα αυτων που χρησιμοποιουμε στο περιβαλλον ενος daw.   

 

Πολυ κατατοπιστικος, και παλι thanks  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου