Προς το περιεχόμενο

Ανάλυση


parsifal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπημένο noiz

Καλημέρα

Θέλω να αναλύσω την κατανομή συχνοτήτων σε τραγούδια που μου αρέσουν προκειμένου να ..."κλέψω"... κάποιες ρυθμίσεις (μπάσα, μεσαία κλπ).

Ο κύκλος βέβαια των τραγουδιών περιλαμβάνει κάποιες ηχογραφήσεις της δεκαετίας του '70 (Deep Purple "machine head", "book of tylesyn" και δισκογραφία thin lizzy, καθώς και τους θεούς του progr. KANSAS, CAMEL & Dream Theater).

Στο δια ταύτα:

Ποιο πρόγραμμα από Wavelab 4.0 ή Nuendo 2.0 έχει καλό analizer (νομίζω πως έτσι λέγεται :oops: ) Ή υπάρχει κάποιο ξεχωριστό προγραμματάκι για να κάνω τη δουλειά μου;

 

Thanks

Keep on advicing

πΛΗκτΡΑ ΑγγΙζΩ ΚΑΙ Σ' αυΤΑ ΠανΤΑ ελΠΙΖΩ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Αν και τέτοιου είδους αξιολογήσεις συγκρίσεις και προσπάθειες εξομοίωσης "ταυτότητας ήχου", είναι εκ βάθρων αναξιόπιστες (μακάρι νάταν τόσο εύκολα τα πράγματα, θάμασταν όλοι παραγωγοί στο επίπεδο Q. Jones ή A. Parson), ένα πολύ καλό plug in (μάλλον το καλύτερο real time σε αξιοπιστία), είναι το PAZ της Waves που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε οποιοδήποτε host...

Καλό stand alone και profesional στις δυνατότητες (απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις για να το αξιοποιήσεις) , είναι το SIA Smaart Acoustic Tools.

Τώρα αν θες να επιχειρήσεις να κάνεις copy EQ χαρακτηριστικά από ένα κομμάτι σε ένα άλλο, "παίξε" με αυτήν την δυνατότητα που σου δίνει το plug in Free Filter της Steinberg..

 

ΥΓ.Τους τεχνικούς λόγους για τους οποίους η "κλοπή" που έχεις στο μυαλό σου με τον τρόπο που την προσεγγίζεις είναι ανέφικτη, ελπίζω να βρω χρόνο κάποια στιγμή να στους αναλύσω.. :wink:

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους τεχνικούς λόγους για τους οποίους η "κλοπή" που έχεις στο μυαλό σου με τον τρόπο που την προσεγγίζεις είναι ανέφικτη' date=' ελπίζω να βρω χρόνο κάποια στιγμή να στους αναλύσω.. :wink:[/quote'] Περιμένω και εγώ αυτή την απάντηση. Θα έχει ενδιαφέρον πιστεύω.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και τέτοιου είδους αξιολογήσεις συγκρίσεις και προσπάθειες εξομοίωσης "ταυτότητας ήχου", είναι εκ βάθρων αναξιόπιστες (μακάρι νάταν τόσο εύκολα τα πράγματα, θάμασταν όλοι παραγωγοί στο επίπεδο Q. Jones ή A. Parson),

 

Ναι φίλε npap αυτό που λες είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σωστό. Γενικά, πελαγοδρομώ λιγάκι στο equing΄. Εξαρτώμαι στο αυτί μου και σε κάποια στοιχεία που παραθέτει ο Δώδης στο βιβλίο "Ηχοληψία" (παρεπιπτώντως πολύ καλό βιβλίο) και κάθε φορά που ακούω ένα mixdown, σε διαφορετικές στιγμές, είτε στο αμάξι, είτε στο σπίτι, κάτι μου πάει στραβά και άντε πάλι απ' την αρχή οι ρυθμίσεις.

Ευχαριστώ πολύ πάντως για την απάντηση.

Parsifal

πΛΗκτΡΑ ΑγγΙζΩ ΚΑΙ Σ' αυΤΑ ΠανΤΑ ελΠΙΖΩ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή αυτό το θέμα θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα:

Γιατί οσοι φτιαχνουν ή παίζουν μουσική θέλουν να εμβαθύνουν σε θέματα ηχοληψίας και παραγωγής, οταν γι αυτή την δουλεια υπαρχουν άνθρωποι που έχουν περάσει απο πανεπιστήμια προκειμένου να κάνουν αυτή τη δουλειά;

Δεν βγαζω τον ευτό μου απέξω :wink:

Για έναν δημιουργό νομιζω οτι σημαντικότερο για μια καλή παραγωγή ειναι το όραμα, η ενορχήτρωση και η εκτέλεση. Μετα πρέπει να αναλαμβανουν άλλοι να φέρουν "εις πέρας" το αποτέλεσμα.

Με λιγα λογια η τεχνολογία μας έχει κανει ενα κακο: Μας έκανε να ασχολουμαστε περισσότερο με τα τεχνικά και λιγότερο με την δημιουργική σκέψη και την μουσική :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή αυτό το θέμα θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα:

Γιατί οσοι φτιαχνουν ή παίζουν μουσική θέλουν να εμβαθύνουν σε θέματα ηχοληψίας και παραγωγής' date=' οταν γι αυτή την δουλεια υπαρχουν άνθρωποι που έχουν περάσει απο πανεπιστήμια προκειμένου να κάνουν αυτή τη δουλειά;

Δεν βγαζω τον ευτό μου απέξω :wink:

Για έναν δημιουργό νομιζω οτι σημαντικότερο για μια καλή παραγωγή ειναι το όραμα, η ενορχήτρωση και η εκτέλεση. Μετα πρέπει να αναλαμβανουν άλλοι να φέρουν "εις πέρας" το αποτέλεσμα.

Με λιγα λογια η τεχνολογία μας έχει κανει ενα κακο: Μας έκανε να ασχολουμαστε περισσότερο με τα τεχνικά και λιγότερο με την δημιουργική σκέψη και την μουσική :([/quote']

Ο MOBY φταίει για όλα!!! :D:D:D

Αυτός έκανε μόδα αυτο το "τα κάνω όλα μόνος μου σπίτι μου με το PC μου" ...

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε parsifal,

υπάρχει ένα προγραμματάκι που είναι φτιαγμένο (και) για αυτήν τη δουλειά:
Λέγεται Har-Bal (www.har-bal.com) και υποτίθεται ότι σε βοηθάει να κάνεις mastering χρησιμοποιώντας την εικόνα του συχνοτικού φάσματος του κομματιού, χωρίς να χρησιμοποιείς τ' αυτιά σου. (Τώρα, κατά πόσο μπορεί να γίνει αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, γι'αυτό κι έγραψα "υποτίθεται"). Μέσα σ'όλα τ'άλλα, έχει την επιλογή να εισάγεις εσύ κάποιο κομμάτι που σου αρέσει ηχητικά, να το αναλύει και κατόπιν να εφαρμόζει τις συχνοτικές του ισορροπίες και ιδιαιτερότητες σε κάποιο δικό σου κομμάτι.

Αν ήταν βέβαια τόσο απλά τα πράγματα, θα υπήρχαν πολλά dark side of the moon...
Πάντως, τσέκαρέ το κι εσύ και κρίνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1ον.

 

Με αφορμή αυτό το θέμα θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα:

Γιατί οσοι φτιαχνουν ή παίζουν μουσική θέλουν να εμβαθύνουν σε θέματα ηχοληψίας και παραγωγής' date=' οταν γι αυτή την δουλεια υπαρχουν άνθρωποι που έχουν περάσει απο πανεπιστήμια προκειμένου να κάνουν αυτή τη δουλειά;[/quote']

 

Έλα ντέ....!!!!!!

 

 

 

2ον.

 

Ελληνικό βιβλίο.....

 

Δώδης....

 

και καλό...???????

 

 

Δεν νομίζω.........

 

 

 

 

3ον.

 

3ον, το οποίον....

 

εν μέρει απαντά στο πρώτο....

 

όπως και εξηγεί, γιατί φαίνονται καλά κάποια Ελληνικά βιβλία.....

 

 

Πόσα να κάνεις με ένα πισι,

με κάποιες γνώσεις μουσικής

και με λίγες τεχνικές γνώσεις.....;;;;

 

Κάποια στιγμή επαναλμβάνεσαι.....

 

 

Κουράζεις τον εαυτό σου....

από μόνος σου.....

 

Και έτσι....

 

 

αντί να στρώσεις τον κόλο σου κάτω

να αναπτυχθείς στο αντικείμενο που ήδη είσαι κάπου...

 

 

πράγμα που σημαίνει οτι θα έχει την περισσότερη δουλειά...

 

 

 

ανακατεύεσαι με χίλια δυο άλλα "καινούργια"......

 

 

μήπως και σπάσεις την μονοτονία......

 

 

 

 

Κάπως έτσι έγινε το χάλι στις μέρες μας.........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να προσπαθήσεις "παίζοντας" με προγράμματα σαν τα παραπάνω, (Freefilter κλπ) και είναι αρκετά ενδιαφέρον να βλέπεις τις συχνοτηκές διαφορές. Αλλά να ξέρεις ότι η επιτυχία στο EQ αφορά την ενορχήστρωση.

 

Τι όργανα και πόσο καλογραμμένα είναι το Α και Ω. Αν πέτυχες εκεί... μετά το eq παίζει τον ρόλο για τον οποίο "εφευρέθηκε", που είναι για μικροδιορθώσεις. Καθώς ότι προσθέτεις μετά στο mix (ακόμα και eq) είναι πρόσθετη παραμόρφωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν

Εδώ που μένουμε (στον μικρό και ταλαίπωρο Πύργο) υπάρχει μια μικρή θεατρική ομάδα που ανεβάζει κάποια εργάκια που κατά καιρούς έχουν βραβευτεί και πανελλαδικώς. Αναθέτοντάς μου να γράψω μουσικούλες για αυτά τα εργάκια, δε μπορώ να κάνω ηχογραφήσεις οι οποίες έστω να μην μπορούν να σταθούν αξιοπρεπώς στα αυτιά των ακροατών. Όταν εμένα λοιπόν δε μου κάθεται κάτι καλά (και μη έχοντας όχι mastering studio ούτε για δείγμα στουντιάκι ηχογραφήσεων) καταφεύγω σε αυτές τις λύσεις (ένα ψωροπισι μια ψευτοκονσολίτσα, 5 ριμαδομικροφωνάκια κλπ).

Τώρα αν οι "κάποιες γνώσεις" μουσικής είναι η φούγκα και η σύνθεση (και παρ' όλα αυτά δημόσιοι καθηγητές μουσικής σε δημοτικά σχολεία) ας μην το σχολιάσω.

Thanks στα παλικάρια που μίλησαν με ευγένεια

πΛΗκτΡΑ ΑγγΙζΩ ΚΑΙ Σ' αυΤΑ ΠανΤΑ ελΠΙΖΩ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου