RayDTutto Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 [...] (να προσέχω μην ανοίξει καμμιά πόρτα, σε φανάρι να περνάω μπροστά μην μου τη φέρουν απο πίσω, να έχω ορατότητα, να προστατεύομαι όταν περνάω δρόμο με κάποιο άλλο αυτοκίνητο δίπλα, κλπ, κλπ). [...] Όλα καλά αυτά φίλε μου, αλλά δεν έχεις τη ροπή που έχουν οι μηχανές για να αποφεύγουν τις στραβές. Η Αθήνα δεν είναι για ποδήλατα... Τεσπαν, εσύ αποφασίζεις. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fenderiarhs Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Ααα!! Συγχαρητηρια που εχεις επιλεξει το ποδηλατο ως μεταφορικο μεσο. Εγω δεν θα εδινα και πολλα συγχαρητηρια σε εναν που το επελεξε ως μεταφορικο μεσο στην Αθηνα. Απο την αλλη περισσοτερο φταιει η Αθηνα παρα ο αυτος που εκανε την επιλογη. Οσο και αν ενοχλει, το μπουρδελο στο οποιο και εγω κατοικω εως οτου αποκτησει Μετρο παντου, και ΜΜΜ αξιοπιστα, εινια μια πολη φτιαγμενη αποκλειστικα για αυτοκινητα. ........το μονο προβλημα ειναι οτι επειδη κλεινει και το στομα,δεν μπορεις να "σκυλοβρισεις " με οση δυναμη θα ηθελες ,στους μ@@κες με τα τετρατροχα... ;D Καλα, κλασσικη περιπτωση Ελληνικης νοοτροπιας στους δρομους "εγω εχω παντα δικιο" (ναι πιστευω οτι μπορεις να κανεις την καλυτερη αναλυση του χαρακτηρα καθε ανθρωπου δινοντας του ενα τιμονι). Δυστυχως τελευταια παρατηρω ακριβως το αντιθετο στην οδηγικη συμπεριφορα των Ελληνων. Οι διτροχοι (οι περισσοτεροι εκ των οποιων ειναι πρωην τετρατροχοι) ειναι οτι χειροτερο κυκλοφορει: οχυρωνονται πισω απο το μανδυα του αδυνατου και αυτο αποτελει αλλοθι για σφηνες, προσπερασματα απο δεξια, καταληψεις πεζοδρομιων κ.ο.κ 2 things are infinite:the universe&human stupidity Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Εγω δεν θα εδινα και πολλα συγχαρητηρια σε εναν που το επελεξε ως μεταφορικο μεσο στην Αθηνα. Απο την αλλη περισσοτερο φταιει η Αθηνα παρα ο αυτος που εκανε την επιλογη. Οσο και αν ενοχλει, το μπουρδελο στο οποιο και εγω κατοικω εως οτου αποκτησει Μετρο παντου, και ΜΜΜ αξιοπιστα, εινια μια πολη φτιαγμενη αποκλειστικα για αυτοκινητα.Δεν ξέρω αν συμφωνώ και 100%... Καταρχήν να σημειωθεί οτι ο προαστιακός ΚΑΙ ο ηλεκτρικός δέχονται μέσα ποδήλατα (το Μετρό όχι απ'ότι ξέρω). Άρα τα ΜΜΜ βοηθάνε. Για τους δρόμους, πρέπει να ξέρεις που θα πας. Έχω διασχίσει τη Κιφησίας και την Βασιλήσης Σοφίας, αλλά ομολογώ ότι ψιλοφοβήθηκα σε μία περίπτωση και απο δική μου παπαριά. Αλλά γενικά, πχ Γέρακας Αμπελόκηποι (περι τα 12 χλμ) πιάνω μόνο 500 μέτρα Κιφησίας και αυτό πάνω απο τις γέφυρες (φυσικά). Τώρα θα μου πεις η Πανόρμου ή η Χαλανδρίου είναι καλύτεροι δρόμοι; Ναι είναι γιατί και έχουν αρκετό χώρο (δεν είναι ελάχιστοι δρόμοι) και έχουν ψιλοκίνηση άρα ο άλλος δεν πάει με 80 σε μονή λορίδα... Φυσικά ή Αθήνα φταίει, δε θα διαφωνίσω, αλλά θα πρόσθετα ότι φταίνε οι Αθηναίοι πιο πολύ. (δε διαφωνώ μαζί σου, απλά εξηγώ). Επίσης είναι πολύ όμορφο να καλημερίζομαι με 'συνοδοιπόρους' ποδηλάτες. Δεν έχει πεθάνει η καλημέρα. :) mscmkr : Το ξέρω μωρέ, δεν είναι ότι δεν το ξέρω. Αλλά δε μπορώ να καταπιέζομαι, ακόμη και αν υπάρχουν κάποιοι αυξημένοι κίνδυνοι. Στο κάτω κάτω ίσως μπορούμε εμείς να την κάνουμε για ποδήλατα (ρομαντικός είμαι, το ξέρω αλλά...) Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bouzoukleri Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Οι διτροχοι (οι περισσοτεροι εκ των οποιων ειναι πρωην τετρατροχοι) ειναι οτι χειροτερο κυκλοφορει: οχυρωνονται πισω απο το μανδυα του αδυνατου και αυτο αποτελει αλλοθι για σφηνες, προσπερασματα απο δεξια, καταληψεις πεζοδρομιων κ.ο.κ Δεν οχυρώνονται πίσω από κανένα μανδύα. Απλά κάνουν αυτό που τους έμαθε η ελληνική πραγματικότητα. Παρανομούν συνειδητά και κατάφορα. Και στα λέει αυτά μοτοσυκλετιστής που έχει ακόμα τη ρομαντική άποψη πως το κάθε όχημα εξυπηρετεί συγκεκριμένες ανάγκες και δεν είναι όλα τα οχήματα για όλες τις χρήσεις και όλους τους οδηγούς (όσο και να το θές με 50W δεν σε ακούνε στο Wacken). Έχουμε καταλήξει από την υπερχρήση οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης να σκέφτονται διόδια για το κέντρο της Αθήνας ακόμα και σε μοτο. Για ποδήλατα δε συζητάμε, ακόμα μελετάνε τον ποδηλατόδρομο του δήμαρχου με το γυαλί και το καφετί κασκόλ. Δυστυχώς και στον τομέα μετακίνηση η νεοελλάδα είναι για ερμοκεφαλές ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thanasis b Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2009 ειναι παραξενο που εμενα αυτες οι μασκες μου θυμιζουν σωβρακο με ενυσχιση??!! 0χαα0χ εχω ακουσει παρα πολλες φορες οτι οι τετρατροχοι δεν σεβονται τους διτροχους τι εννοουν ακριβως?. Κατα 90% οι διτροχοι δεν τηρουν τις λωριδες κυκλοφοριας αυτο και μονο ειναι ικανο επιχειρημα στο οτι φταινε οι ιδιοι για τα οποια ατυχηματα η την ασεβεια στο να μην κανω ακρη για να περασουν απο το πλαι!! επισης μου εχει τυχει απειρες φορες (και με αμαξια αλλα πολυ λιγοτερο) να παρκαρω κανονικα και να ερθει ενας τυπας και να μου πει φιλε μην παρκαρεις εκει γιατι δεν μπορω να κατεβασω το μηχανακι απο το πεζοδρομιο(οχι ιδιωτικο παρκινγκ)!! για μενα εφοσον δεν υπαρχουν ποδηλατοδρομοι μονο κακο μπορουν να δημιουργησουν τα ποδηλατα αναμεσα στα αμαξια παρα καλο για βασικους λογους πχ οτι δεν μπορουν να αναπτυξουν μεγαλη ταχυτητα με αποτελεσμα πιθανο κυκλοφοριακο η και ατυχημα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2009 Αγαπητέ μου Νικόλα, αν δεν κάνω λάθος είσαι οικογενειάρχης και θέλω να το θυμάσαι αυτό. ;) Η επιμονή και υπομονή σου για να ποδηλατάρεις στο χάος που ονομάζεται Αθήνα είναι αξιέπαινη αλλά ενέχει πάρα πολλούς κινδύνους. Εγώ ζω στο εξωτερικό και το χρησιμοποιώ κάθε μέρα για να πάω παντού, αλλά ακόμη κι εδώ που υπάρχουν παντού ποδηλατόδρομοι κίνδυνοι υπάρχουν άφθονοι, και σου το λέει κάποιος που έχει υποστεί τρία δυστυχήματα με το ποδήλατο (το τελευταίο μάλιστα παραλίγο να ήταν πάρα πολύ σοβαρό). Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2009 Αγαπητέ μου Νικόλα, αν δεν κάνω λάθος είσαι οικογενειάρχης και θέλω να το θυμάσαι αυτό. ;) H γυναίκα του τον έπεισε να το κάνει, για να χάσει κανα κιλό, και του έκανε και μεγάλη ασφάλεια ζωής... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2009 Αγαπητέ μου Νικόλα, αν δεν κάνω λάθος είσαι οικογενειάρχης και θέλω να το θυμάσαι αυτό. ;) Η επιμονή και υπομονή σου για να ποδηλατάρεις στο χάος που ονομάζεται Αθήνα είναι αξιέπαινη αλλά ενέχει πάρα πολλούς κινδύνους. Εγώ ζω στο εξωτερικό και το χρησιμοποιώ κάθε μέρα για να πάω παντού, αλλά ακόμη κι εδώ που υπάρχουν παντού ποδηλατόδρομοι κίνδυνοι υπάρχουν άφθονοι, και σου το λέει κάποιος που έχει υποστεί τρία δυστυχήματα με το ποδήλατο (το τελευταίο μάλιστα παραλίγο να ήταν πάρα πολύ σοβαρό). Βρε που να φας το...πληκτρολόγιό σου Σπύρο! :) Δυστύχημα είναι όταν υπάρχει θύμα που αποδήμησεν εις Κύριον, εσύ δόξα τω Θεώ είσαι among the living ;) Ενα ΜΕΓΑΛΟ +1 στην προτροπή προς το Νικόλα και τους ποδηλάτες γενικότερα. Δεν βγαίνει στην Αθηνα. Μια φορά να γίνει η στραβή είναι αρκετή. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2009 Μερικά σχόλια, γιατί νομίζω είναι γενικού ενδιαφέροντος... Καταρχήν ευχαριστώ για τα σχόλια και το ενδιαφέρον. :) bloody_sunday: Εσύ με 3 ατυχήματα (και προς Θεου βρε ΟΧΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑ) και συνεχίζεις; ;) Βλέπεις τι εννοώ; Δε πάω κάθε μέρα 30-40 χλμ, πάω κανα Χαλάνδρι, τίποτα Βριλήσσια και τέτοια. Δε βγαίνω κάθε μέρα στη ζούγκλα. Και είναι, τελικά θέμα επιλογής. Εγώ έχω κάνει τις δικές μου επιλογές: Α. Άσκηση αντί για αυτοκίνητο: Άσκηση Β. Γρήγορα αντί αργά: Γρήγορα (σε προφανείς λογικά πλαίσια, δε πάω με 100 χλμ, δε πιάνω τόσα! ;D) Γ. Μόλυνση ή όχι: Όχι, γιατί άλλωστε; Δ. Βλέπω και άλλους, λίγους ή βλέπω ολο το κόσμο με αυτοκίνητο/μηχανή: Τους λίγους (αυτό σιγά το επιχείρημα... Παπαριά είπα τώρα). Το ξέρω ότι υπάρχουν κίνδυνοι, αλλά κάνω ότι μπορώ να προστατευτώ, προσέχω και απο 'κει και πέρα έκανα τις επιλογές μου. Άσε που με το αυτοκίνητο, έχω τρακάρει κανά δυο φορές (τη μία με μεγάλη ζημιά, αλλά κανείς δε χτύπησε). Με το ποδήλατο ποτέ. (<-πάλι μη ψάχνετε λογική εδω :P) Δεν υπάρχει κάποιος που κάνει ποδήλατο εδω μέσα; Εγώ θυμάμαι κάποιους... Τι λένε και αυτοί; Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2009 Λάθος κάνετε, δυστύχηματα ήταν, σας γράφω απ'τον παράδεισο! Jimi says hi and Stevie sends his REGARDS!! ;D Oκ Νικόλα αλλά κάνε το σαν αναψυχή σε πιο ήσυχους δρόμους γύρω από το σπίτι σας (Γέρακα δεν μένεις?) ή ακόμη καλύτερα, πάρε και στα παιδάκια σου ποδήλατα, φορτώστε τα στο αμάξι και πηγαίνετε κάθε Κυριακή σε ένα όμορφο μέρος για ποδηλατάδα (πχ. Ζάππειο? Σούνιο? Πάρνηθα? Άλσος Βεϊκου? Υμηττό? στο άλσος του Αγίου Χαραλάμπου στα Ιλίσια? μερικές ιδέες...) Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση