Προς το περιεχόμενο

Τα αγγλοφωνα γκρουπ απο την Ελλαδα μπορουν να πανε Νο.1 στο UK!


Superfunk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μη ξεχνας αλλωστε οτι και οι αγγλοσαξωνικες μπαντες που ξεχωριζουν ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ σε σχεση με τον συνολικο αριθμο οσων υπαρχουν,μονο οι κορυφαιοι βγαινουν στην επιφανεια.   

 

Έλα ντε. Συν ότι δεν υπάρχει μόνο η Ελλάδα που παράγει αγγλόφωνα γκρουπ που ελπίζουν και προσπαθούν να πετύχουν κάτι οπότε ανεβαίνει.

 

Όπως στο Hollywood είναι χιλιάδες οι ξανθές καλλονές που καταφθάνουν απ'όλο τον κόσμο, αλλά μετρημένες στα δάχτυλα αυτές που ξεχωρίζουν. Blonde bimbos, a dime a dozen όπως λένε και οι...ΛΑΠΩΝΕΣ στο χωριό του SF  ;)

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 265
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Βεβαίως έχεις δίκιο, αλλά δε λέω να ακούσεις jam ή ένα live. Λέω για ένα cd. Αν είσαι καλός φαίνεται. Σίγουρα μπορεί να ακούγεσαι λίγο "παιδάκι" στην αρχή, άπειρος μουσικά σε σχέση με τον φτασμένο, άλλωστε έτσι ακούγονταν όλοι στην αρχή, Floyd, Beatles, Queen, Scorpions, Muse, Caetano Veloso, Χατζιδάκις - ΟΛΟΙ. Αλλά άκουγες ότι ΜΕΤΡΑΝΕ, ότι ΤΟ'ΧΟΥΝ οι άνθρωποι. Αν κάποιος Έλληνας είχε γράψει στην αρχή του group του τα I wanna hold your hand, she loves you, please please me κλπ τότε τα πράγματα θα ήταν αρκετά διαφορετικά, όπως άλλωστε και αν κάποιος είχε γράψει το Come as you are, το Killer Queen, ή το muscle museum. ;)

 

λοιπόν, δεν πιστεύω ότι δεν έχουμε καλές μπάντες..

Εδώ είναι το θέμα. Τι θα πει "καλές μπάντες"; Άλλο "δεν είναι κακός", άλλο "είναι καλός", άλλο "ΚΑΛΑ ΤΑ ΣΠΑΕΙ" κ άλλο "έχω μείνει μ..., οι τύποι είναι world class". Εδώ πέρα ότι έχω ακούσει παίζει συνήθως στην πρώτη κατηγορία και υπερβολικά σπάνια στην δεύτερη. Κάτι που να φτάνει στην τρίτη κατηγορία δεν έχω ακούσει στην ελληνική ροκ σκηνή (θα τονίσω όμως ότι σε καμία περίπτωση δεν την έχω ψάξει!). Οι Raining Pleasure για μένα είναι στη δεύτερη κατηγορία, οι Closer (όσο λίγο έχω ακούσει) ούτε καν. Οι μόνοι που ήταν λίιιιιιγο προς την τρίτη κατηγορία (από αυτούς που έχω ακούσει) ήταν οι Cabin 54, αλλά μόνο διασκευές τους είχα ακούσει να παίζουν, αν κ απ'όσο ξέρω το πάλευαν κ με δικά τους κομμάτια. Αλλά δεν έχω πετύχει ποτέ κάποιον που να με αφήσει κόκκαλο κ να πω wow. Έχω πει wow ακούγοντας Χατζιδάκη, Θεοδωράκη, Αλκίνοο Ιωαννίδη, Ξυλούρη, Μαρκόπουλο, Θανάση Παπακωνσταντίνου, Μπιθικώτση, Χιώτη, Πλέσσα, Βαμβακάρη... αλλά σίγουρα όχι κάτι από "ελληνικό ροκ". Α, όχι, λάθος!! Το "Πέρα απ'τις πόλεις της ασφάλτου" που είχαν βγάλει τα ξύλινα σπαθιά ήταν ο μόνος δίσκος από ελληνικό ροκ που πραγματικά γούσταρα!

 

Πάντως γενικώς αν δεις, φαίνεται η στάση μας κ από τον τρόπο που μιλάμε: "λοιπόν, δεν πιστεύω ότι δεν έχουμε καλές μπάντες.." Δε λέμε όμως ποτέ "κοίταξε, οι τάδε είναι ένα από τα 5 καλύτερα groups που υπάρχουν στον κόσμο αυτή τη στιγμή, δε μπαίνω καν στη διαδικασία να επιχειρηματολογήσω." Διότι αυτοί οι τάδε ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ;) Λέμε λοιπόν, "εεεεε ντάξει μωρέ, οι gfjfkjwio δεν είναι κακοί, καλοί είναι." Αλλά δεν πάει έτσι, αν είσαι καλός παίζεις σε μαγαζιά κάθε βδομάδα, αν είσαι μετά συγχωρήσεως ΓΑΜΩ ΤΑ GROUP τότε κάνεις καριέρα. ;) Κ εδώ πέρα τέτοιο πράγμα δεν έχει παίξει, to my knowledge. Και για να μην παρεξηγηθεί αυτό: δε λέμε για group που έχει κάτι στο myspace/youtube που θα με κάνει να πω "α, ωραίο τραγουδάκι". Λέμε για ένα group που θα ακούσω ένα τραγούδι κ θα πάθω πλάκα, θα το ακούω 10 ώρες και θα περιμένω να ανοίξουν τα μαγαζιά για να κατέβω κέντρο να πάρω το cd (το οποίο δεν κάνω πλέον σχεδόν ποτέ, πάντα από internet παραγγέλνω αλλά μερικές φορές απλώς παθαίνω τέτοια πλάκα που δεν αντέχω να περιμένω 3-4-5 μέρες να φτάσει το cd!) όπως όταν άκουσα το "Strange" της Tori Amos, όταν κάποτε είχα ακούσει το "Don't look back in anger" των Oasis, το "Space Dementia" των Muse ή το "The Show Must Go On". Δεν έχω ακούσει ποτέ στην Ελλάδα τραγούδι τέτοιου βεληνεκούς όπως το "The Show Must Go On", ούτε από τους Socrates, ούτε από Aphrodite's Child, ούτε από τη Μόνικα, ούτε από τους Raining Pleasure ούτε από κανέναν. Αν είχαν γράψει κάτι τέτοιο δε νομίζω να είχε πάει χαμένο ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω παρακολουθησει δεκαδες μπαντες στο εξωτερικο απο τα...γεννοφασκια τους Grin & ΝΑΙ ηταν ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ εξαιρετικες μπαντες και φυσικα (αυτο ειναι και το σημαντικοτερο) ειχαν ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ (η παντελης ελειψη ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ της προκοπης ειναι αυτη που χαντακωνει τα ελληνικα "αγγλοφωνα" γκρουπ,και φυσικα αυτο ειναι απολυτα φυσικο να συμβαινει μια και μονο στη ΓΛΩΣΣΑ του μπορει καποιος να γραψει ενα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ τραγουδι,τα υπολοιπα ειναι απλα ασκησεις επι..ΣΤΥΛ) Wink

Kαι φυσικα ολες οι μεγαλες βρετανικες μπαντες των '70s και '80s (αυτους ξερω, αυτους εμπιστευομαι) εκαναν το δισκογραφικο τους ντεμπουτο, το οποιο αρκετες φορες γινοταν μεγαλη επιτυχια, 19-21 χρονων. Αυτο σημαινει οτι επαιζαν ηδη live σιγουρα 1-2 χρονια χτιζοντας fanbase. Δεδομενου οτι η συντριπτικη πλειοψηφια τους προερχονταν απο εργατικες κυριως οικογενειες, δεν καταλαβαινω σε ποιες εταιριες, εξοπλισμους κλπ αναφερεται ο allobar...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεδομενου οτι η συντριπτικη πλειοψηφια τους προερχονταν απο εργατικες κυριως οικογενειες

 

Εδω θετεις μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ παραμετρο,το ροκ στην Αγγλια βγαινει (κατα βαση,υπαρχουν και εξαιρεσεις αλλα απλα επιβεβαιωνουν τον κανονα) απο την ΕΡΓΑΤΙΚΗ ταξη,στην Ελλαδα βγαινει απο την ΑΣΤΙΚΗ και (λογω...των..πλουσιων μπαμπαδων..ονοματα δε λεμε υποληψεις δεν θιγουμε... ;D)  την ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΙΚΗ ταξη...

 

 

ε,παιζει ρολο και αυτο πως να το κανουμε...(και ασε τα εγχωρια μουσικα 'εναλλακτικα" εντυπα να 'ανακαλυπτουν" τα νεα ...μεγαλα ταλεντα του...αγγλοφωνου ροκ,τον εαυτο τους & τον κοσμο κοροϊδευουν...)

 

με αλλα λογια η εναλακτικη του μεσου Αγγλου "ροκα" αν δεν του κατσει η μουσικη καρριερα δεν ειναι οι ...σπουδες στο εξωτερικο και η σιγουρη θεση στην πολυεθνικη (η στο δημοσιο) αλλα στην καλυτερη το να γινει ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ ή ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΗΣ...οποτε ειναι και πιο....αφοσιωμενος πως να το κανουμε...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για μένα καλές μπάντες είναι αυτές που έχουν ήχο και παίξιμο..μετά όμως χρειάζεται και αυτό που λέει ο superfunk :τα τραγούδια..και εκεί νομίζω ότι υστερούμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω θετεις μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ παραμετρο,το ροκ στην Αγγλια βγαινει (κατα βαση,υπαρχουν και εξαιρεσεις αλλα απλα επιβεβαιωνουν τον κανονα) απο την ΕΡΓΑΤΙΚΗ ταξη,στην Ελλαδα βγαινει απο την ΑΣΤΙΚΗ και (λογω...των..πλουσιων μπαμπαδων..ονοματα δε λεμε υποληψεις δεν θιγουμε... ;D)  την ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΙΚΗ ταξη...

σωστόστ!! :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μερικές παρατηρήσεις και από εμένα.

 

Κατ' αρχήν, συμφωνώ απόλυτα με αυτό:

 

Εδω θετεις μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ παραμετρο,το ροκ στην Αγγλια βγαινει (κατα βαση,υπαρχουν και εξαιρεσεις αλλα απλα επιβεβαιωνουν τον κανονα) απο την ΕΡΓΑΤΙΚΗ ταξη,στην Ελλαδα βγαινει απο την ΑΣΤΙΚΗ και (λογω...των..πλουσιων μπαμπαδων..ονοματα δε λεμε υποληψεις δεν θιγουμε... ;D)  την ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΙΚΗ ταξη...

 

... το οποίο (κατά τη γνώμη μου) πρέπει να μοιράζεται με φέϊγ-βολάν, έξω από όλες τις συνοικιακές συναυλίες.

 

Κατά δεύτερον, σίγουρα ελληνική μουσική είναι οι γίγαντες που αναφέρατε (Χιώτης κλπ), αλλά επίσης είναι τα δημοτικά και επίσης είναι οι Θεοδωράκης / Χατζιδάκις και οι "τρελλοί πειραματιστές" τύπου Ξενάκη, Χρήστου και οι ορχηστρικοί/κλασσικοί τύπου Σκαλκώτα, Καλομοίρη κλπ. ΑΥΤΟΙ / ΑΥΤΗ (και τα βυζαντινώς προερχόμενα) είναι η μουσική μας παράδοση και όποιος προσπαθεί να κτίσει κάτι ΕΞΩ από τα παραπάνω, χάνει το χρόνο του (και το χρόνο μας).

 

Κατά τρίτον, χαίρομαι που βλέπω και εγώ διάφορους ανθρώπους εδώ μέσα να μην ονειροβατούν. Μπράβο και καλή επιτυχία.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά δεύτερον, σίγουρα ελληνική μουσική είναι οι γίγαντες που αναφέρατε (Χιώτης κλπ), αλλά επίσης είναι τα δημοτικά και επίσης είναι οι Θεοδωράκης / Χατζιδάκις και οι "τρελλοί πειραματιστές" τύπου Ξενάκη, Χρήστου και οι ορχηστρικοί/κλασσικοί τύπου Σκαλκώτα, Καλομοίρη κλπ. ΑΥΤΟΙ / ΑΥΤΗ (και τα βυζαντινώς προερχόμενα) είναι η μουσική μας παράδοση και όποιος προσπαθεί να κτίσει κάτι ΕΞΩ από τα παραπάνω, χάνει το χρόνο του (και το χρόνο μας).

 

Σαφως και πολυ κακως τους ξεχασαμε.

 

Κατά τρίτον, χαίρομαι που βλέπω και εγώ διάφορους ανθρώπους εδώ μέσα να μην ονειροβατούν. Μπράβο και καλή επιτυχία.

 

θα ΞΑΝΑ-συμφωνησω και θα ΞΑΝΑ-πω οτι τελικα ΥΠΑΡΧΕΙ ελπις... ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα τι γινεται επιτελους? Ολοι θελουν να κατακτησουν παγκοσμια μουσικη σκηνη? ???

Προσωπικα δεν θα με χαλουσε καθολου αν η μουσικη μου εβρισκε την ανταποκριση που βρηκαν ο Σιδηροπουλος, οι Τρυπες, τα σπαθια και πολλα αλλα αξιολογα εγχωρια ονοματα και ας μην με ηξερε και κανεις στην Αγγλια!!!

 

Το πιο σωστο επιχειρημα που ειπωθηκε μεχρι στιγμης ειναι πως, για τον λογο που δεν θα επελεγα να ακουσω απο αμερικανο το "ta dyo soy xeria phrane bergoules kai me deirane" αντιστοιχα ο αμερικανος δεν θα επιλεξει να ακουσει το σμοουκκκ ον δδδε γουοτερρρρ (με σωστη ελληνικη προφορα  ;))

 

Και μια ερωτηση: Πιστευετε πως ενα ελληνικο συγκροτημα με αγγλο native speaker τραγουδιστη-στιχουργο εχει τα φοντα για παγκοσμια καριερα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστευετε πως ενα ελληνικο συγκροτημα με αγγλο native speaker τραγουδιστη-στιχουργο εχει τα φοντα για παγκοσμια καριερα?

 

οχι δεν τα εχει.one kookoo does not the spring bring.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου