Altone Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2009 Ερωτημα: Τι θα προτιμουσαμε: 1) Kαλο επιπεδο τεχνικης και συνθεσης αλλα οχι ''επιτυχια'', ή 2) οχι τοσο καλο επιπεδο τεχνικης και οχι ιδιαιτερα εμπνευσμενο αλλα που το γουσταρει ο κοσμος και κανει ''επιτυχια''? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2009 ενα προβλημα στην ελλαδα ειναι οτι πολλα απο τα ειδη μουσικης που μας αρεσουν (σχεδον ολα εκτος απο ελληνικα), υπαρχουν σε πολυ περιορισμενο βαθμο, με αποτελεσμα καποιος που θελει να ασχοληθει με ας πουμε ροκ, μπλουζ, τζαζ, φανκ, hip hop οτιδηποτε "δυτικο", να εχει περιορισμενα ακουσματα απο live και να ειναι δυσκολο να αντιληφθει την καρδια της μουσικης, η οποια βεβαια δεν ειναι η τεχνικη. για αυτο και στην ελλαδα ειναι τοσο δημοφιλες το shred η η fusion μουσικη, γιατι βασιζονται πολυ σε τεχνικη, κατι που γινεται ευκολα αντιληπτο απο ενα cd η ενα youtube video. αυτο σε συνδυασμο με την κατασταση της ελληνικης μουσικης, η οποια κατα καποιο τροπο .... παραβιαζει παγκοσμιους κανονες ( ;D ;D ) με ορισμενα πραγματα που συμβαινουν, με την απιστευτα φτωχη σχεση με τη μουσικη παιδεια/εμπειρια που εχει ο ελληνας, και με την θλιβερη σχεση του με καθε μορφη τεχνης γενικα, κανουν τα πραγματα πολυ δυσκολα... καποιος που θελει να ασχοληθει σοβαρα με τη μουσικη αρχιζει να αντιλαμβανεται αυτο το κενο στην ηλικια των 16-18 (στην καλυτερη περιπτωση), τη στιγμη που στο εξωτερικο, ειτε σε ευρωπη αμερικη, ειτε σε .. ινδια τουρκια η τριτο κοσμο, σ αυτη την ηλικια ο μουσικος εχει κανει ολη τη δουλεια σε τεχνικη και υποβαθρο και προχωραει σε αλλα πραγματα.... εγω το πιο θλιβερο πραγμα που μπορω να δω σ οποιονδηποτε μουσικο δεν ειναι η ελλειψη τεχνικης (που βεβαια πρεπει να υπαρχει και να βελτιωνεται συνεχως... ολα τα τερατα της jazz - και του metal μελετουσαν εσαει κλιμακες-ηχο κ.τ.λ.), αλλα το να ειναι κανεις καλυτερος στο οργανο αποτι στη γνωση της μουσικης που παιζει..... νομιζω οτι το 50% ειναι το να γνωρισεις τη μουσικη και το αλλο 50% ειναι η μελετη στο οργανο (και μετα οι προβες - jam - λαιβ ... εκει μαθαινεις πραγματικα)... YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sakis_Gallo Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2009 Ερωτημα: Τι θα προτιμουσαμε: 1) Kαλο επιπεδο τεχνικης και συνθεσης αλλα οχι ''επιτυχια'', ή 2) οχι τοσο καλο επιπεδο τεχνικης και οχι ιδιαιτερα εμπνευσμενο αλλα που το γουσταρει ο κοσμος και κανει ''επιτυχια''? πραγματικα θα θελα να μπορω να παιζω δυο ακορντα κ 3 νοτες για σολο κ να μαγευω τον κοσμο. οπως το παθαινω οταν ακουω Dylan Stones k............. +2112 στον Alter A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thanasis b Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2009 Ερωτημα: Τι θα προτιμουσαμε: 1) Kαλο επιπεδο τεχνικης και συνθεσης αλλα οχι ''επιτυχια'', ή 2) οχι τοσο καλο επιπεδο τεχνικης και οχι ιδιαιτερα εμπνευσμενο αλλα που το γουσταρει ο κοσμος και κανει ''επιτυχια''? να απαντησω με ερωτηση- γινεται να ειναι τεχνικα καλο και συνθετικα (οπως τα αντιλαμβανομαι εγω τουλαχιστον) και να μην ειναι επιτυχια? και στο 2 τι εννοεις.. να παιζω πχ την λα συνεχεια και να τραγουδαω ασυναρτησιες?! (καταλαβαινεις γιατι το θετω ετσι ,γιατι ειναι λιγο ρευστο το πως αντιλαμβανεται ο καθενας τα πραγματα ειδικα στην μουσικη!) :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Altone Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2009 να απαντησω με ερωτηση- γινεται να ειναι τεχνικα καλο και συνθετικα (οπως τα αντιλαμβανομαι εγω τουλαχιστον) και να μην ειναι επιτυχια? και στο 2 τι εννοεις.. να παιζω πχ την λα συνεχεια και να τραγουδαω ασυναρτησιες?! (καταλαβαινεις γιατι το θετω ετσι ,γιατι ειναι λιγο ρευστο το πως αντιλαμβανεται ο καθενας τα πραγματα ειδικα στην μουσικη!) :) Στην Ελλαδα αν παιξεις κατι καλο τεχνικα και συνθετικα, αλλα παιζεις Metal, Punk, Rock n Roll, blues κτλ κτλ η προοπτικη σου ειναι να γεμισεις κανα After dark στην καλυτερη. Ενω αν παιξεις τιποτα αδιαφορα ακκορντακια και χωσεις και καναν ανουσιο στιχο (κατα προτιμηση στα Ελληνικα) εχεις ελπιδες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Στην Ελλαδα αν παιξεις κατι καλο τεχνικα και συνθετικα, αλλα παιζεις Metal, Punk, Rock n Roll, blues κτλ κτλ η προοπτικη σου ειναι να γεμισεις κανα After dark στην καλυτερη. και γιατι πρεπει δηλαδη να περιμενεις κατι διαφορετικο? οι μουσικες αυτες ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ αφορουν στην Ελλαδα,και ακομα και αυτοι που ακουνε τις μουσικες που αναφερεις ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να ενδιαφερθουν ΜΑΖΙΚΑ για ενα ΕΛΛΗΝΙΚΟ γκρουπ που τις...παιζει γιατι απλα ΔΕΝ παιζει τοσο καλα οσο τα συγκροτηματα αναφορας τα οποια κατα 99,9% ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ...αλλα ακομα και να παιζει δεν εχει τα "διαπιστευτηρια και τις διεθνεις περγαμηνες" που απαιτει το ειδος. εσυ τι θα αγοραζες ?Μια Μερσεντες ή ενα αυτοκινητο που ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Μερσεντες αλλα δεν ειναι? αν θες να ασχοληθεις ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ και να βγαζεις τα προς το ζην παιζοντας ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ αυτα τα ειδη λυπαμαι φιλε μου αλλα πρεπει να πας σε χωρες οπου αυτα τα ειδη ειναι η ΛΑΪΚΗ μουσικη που ακουει ο πολυς ο κοσμος,να ΚΑΤΑΞΙΩΘΕΙΣ εκει και μετα να ερθεις στην Ελλαδα ως ...εισαγομενος....τα εχουμε πει αλλωστε δεκαδες φορες αυτα και οποιος δεν τα εχει κατανοησει η δεν θελει να τα κατανοησει πλαναται πλανην οικτραν..... Ενω αν παιξεις τιποτα αδιαφορα ακκορντακια και χωσεις και καναν ανουσιο στιχο (κατα προτιμηση στα Ελληνικα) εχεις ελπιδες. δηλ.εσυ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ?(Γιατι μια χαρα σε βλεπω οτι τα ΓΡΑΦΕΙΣ....) ΦΥΣΙΚΑ και οταν οι στιχοι σου ειναι στη ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ στην οποια ενεργοποιεισαι εχεις πολυ περισσοτερες ελπιδες να κανεις επιτυχια,για σκεψου να πηγαινες στην Αγγλια και να τους τραγουδουσες στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ...θα ασχολουνταν ο κοσμος μαζι σου?Δεν το νομιζω....... Το μονο που μπορει να σου προσφερει ο ...."ξενος" στιχος στην Ελλαδα ειναι μια ωραιοτατη θεση στο ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ και στον ομορφο κοσμο μαγικο-ονειρικα πλασμενο στον οποιο ζουν οι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ φαν του (δεν γεμιζετε ταξι...που λεει και ο λαος ;D) κατι που αλλωστε και ο ιδιος εχεις διαπιστωσει... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
terrestial-63 Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Ερωτημα: Τι θα προτιμουσαμε: 1) Kαλο επιπεδο τεχνικης και συνθεσης Καί τό " καλό επίπεδο " μπορεί νά είναι βαρετό καί ανέμπνευστο!! Η τεχνική δέν σώζει κανέναν από τήν ανία! 8) 8) 8) 8) ??? ??? ??? moogmodularV2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostaras75 Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Εγω παντος αυτο που εχω δει σε αυτα τα χρονια που ασχολουμαι με την κιθαρα είναι οτι αν είσαι καρφωμενος με την τεχνικη ετσι ωστε να παιξεις τα απιστευτα χανεις την μπαλα απο ενα σημειο και περα.Αυτο επαθα και εγω καποια στιγμη.Το αποτελεσμα ηταν να μην μπορω να παιξω τιποτα δικο μου της προκοπης.Ολα ηταν μεσα στο τρεξιμο και προσπαθουσα να χωσω οτι μπορουσα περισσοτερο.Ενοιωθα εντελως κουλος στον αυτοσχεδιασμο και γενικα στο να φτιαξω κατι καλο.Το επομενο βημα ηταν να αλλαξω εντελως το σκεπτικο μου και να εφαρμοσω αλλα πραγματα.Σταματησα τις αυστηρες ασκησεις τεχνικης που εκανα και αρχισα να βελτιωνω τις αδυναμιες μου μεσα απο κομματια αλλων.Η διαφορα ηταν τεραστια για εμενα τουλαχιστον.Καταλαβα που πρεπει να χωνεις, που πρεπει να παιζεις αργα,πως να βγαζεις συναισθημα και αλλα πολλα. Το συμπερασμα μου απο ολα αυτα είναι οτι αν είσαι ένας παιχτης του 5 τεχνικα αλλα αξιοπιεις αυτα που ξερεις και γραφεις ωραια πραγματα τοτε γινεσαι γενικα παιχτης του 8.Καλυπτεις δηλαδη αδυναμιες τεχνικης και κανεις τον αλλο να σε δει αλλιως και οχι στεγνα σαν εκτελεστη.Αν ομως εισαι τεχνικα του 8 αλλα αυτα που παιζεις δεν συγκινουν κανενα (δεν μιλαω βεβαια για διασκευες) τοτε είναι προβλημμα. Δεν λεω οχι βεβαια και σε αγρια χωσιματα απλα ειδα οτι με τον συνδιασμο διαφορων πραγματων ανοιγεις αλλους οριζοντες στο παιξιμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 νομιζω οτι το 50% ειναι το να γνωρισεις τη μουσικη και το αλλο 50% ειναι η μελετη στο οργανο (και μετα οι προβες - jam - λαιβ ... εκει μαθαινεις πραγματικα)... αυτη ειναι ισως και η μεγαλυτερη αληθεια,κλεισμενος σε ενα δωματιο και μελετωντας 10 ωρες την ημερα ΠΟΤΕ δεν θα γινεις μουσικος (τουλαχιστον μουσικος που να μπορει να παιξει μουσικη μαζι με ΑΛΛΟΥΣ ανθρωπους... ;D) επισης αν δεν εχεις ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ παλι αποκλειεται να κανεις κατι της προκοπης. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 "Never lose the groove in order to find a note" Ο θεούλης Victor Wooten ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση