lambrosgg Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Αυτα παθαινει οποιος δεν εχει παει ωδειο. ;D ;D ;D Χαιρεται. 8) Τί νόμιζες φίλε βαρτάνη? Σε αυτόν τον κόσμο υπάρχουν 2 κατηγορίες ανθρώπων. Όχι οι άντρες και οι γυναίκες. Όχι οι εγκυες και οι μη εγκυες/οι, αλλά αυτοί που έχουν πάει σε ωδείο και αυτοί που οχι. ;D http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Awaken Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Ωραία μέχρι να πάρω κανένα βιβλίο δεν λέτε δυο κουβέντες παραπάνω για αυτές της ενδιάμεσες κατάλληλες συγχορδίες που με βοηθανε να αλλάζω ομαλά κλίμακες? Ε? Είναι όλες εκείνες η συγχορδίες που στέκουν και στης δυο κλίμακες? Ή ποιο άλλο χαρακτηριστικό έχουν… αναλύστε λίγο με απλό καθημερινό λόγο παρακαλώ, Και μην κράζετε! :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Πολύ βασικες :Ρ δεν έχω χρόνο να το αναλύσω πολύ αλλα αυτο που είπες και παρέθεσα δεν στέκει πάντα και γιαυτό είμαι σιγουρος. Τώρα μιλόντας για κλίμακες/συγχορδιες όπως η ναπολιτάν και λοιπές μακαρονάδες, δεν μπορώ να είμαι σιγουρος στις απαντήσεις μου γιατι δεν τις έχω ψάξει αρκετά. Αν επιμένεις πάντως με προσοπικά μήνυματα ή μσν, όταν γυρίσω το βραδυ, μπορούμε να το συζητίσουμε Στο ιδιο ποστ και είσαι και δεν είσαι σίγουρος? Λοιπον, αν θες και μια δευτερη γνωμη, αυτο που είπε ο Λαμπρος στεκει και παραστεκει και παντα και για παντα σε ολες και προς όλες τις συγχορδίες. Για να στο λένε 2 ατομα που εχουν λαβει και μια ανωτατη εκπαίδευση στο θεμα, κάτι θα ξέρουν (αν και ο ενας στης Αθηνας που δεν το παιρνουμε και πολυ σοβαρα υποψην :P ;D ) Τωρα για την απαντηση στην αρχική απορια. Τα αυτια σου δεν τα εμπιστευεσαι? ;D Ρε συ awaken είναι τοσα πολλα που οσο ειλικρινα και να θελω να απαντησω δεν ξερω απο που να το πιασω. Ναι, κοινες συγχορδίες μεταξυ δυο κλιμακων μπορουν να βοηθησουν, αλλα μπορει να ακουγεσαι σαν τις πρωτες ασκησεις για πιανο του Τσερνεως πχ. Δοκίμασε για να αλλαξεις κλίμακα να παίξεις την 5η της επομενης που θες να πας. Πχ αν εισαι στη Ντο και θες να πας στη σολ, βαλε καπως ομαλα τη ρε+ συγχορδία. Εγω επιμενω στον παραγοντα αυτι παντως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 πάντως εγώ πιστεύω πως είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη έτσι.. ;D χωρίς και εγώ να είμαι κανένας φοβερός γνώστης της θεωρίας, ωστόσο αυτό που καταλαβαίνω είνα ιπως ζητάς τις οδηγίες χρήσης εργαλείων που δεν έχεις.. ίσως είναι καλύτερα είτε να ξεκινήσεις απο την αρχή όπως σου πρότειναν ήδη, είτε (αν αυτό που σε νοιάζει εινια απλα να βγεί αυτό που θες στο συγκεκριμένο κομματι) να κάνεις μόνος σου δοκιμές βασιζόμενος στην κρίση σου ή ακόμα να ανεβάσεις το συγκεκριμένο σημείο ωστε να σου πούμε κάτι πιο συγκεκριμένο.. πάντως η άποψή μου για τέτοιες περιπτώσεις είναι πως δεν σου χρειάζονται οι κανόνες σώνει και καλά, μη νομίζεις οτι θα σωθείς αν σου δώσει κάποιος μια λίστα με συγχορδίες μετάβασης a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2009 Ξεκίνα με το να πηγαίνεις σε κοντινές κλίμακες. Και όταν λέμε κοντινές εννοούμε αυτές που έχουν διαφορά μια δίεση ή μια ύφεση στον οπλισμό τους. Π.χ. κοντινές της Ντο μείζων είναι η Σολ μείζων, που έχει μια δίεση στο Φα, και η Φα μείζων που έχει μια ύφεση στο Σι. Μπορείς επίσης να πάς στις σχετικές μινόρε αυτών, που είναι η Λα ελάσσων, η Μι ελλάσων και η Ρε ελάσσων αντίστοιχα. Όλες αυτές οι κλίμακες έχουν πολλές κοινές συγχορδίες. Π.χ. Η Ντο μείζων (συγχορδία) είναι Τονική (Ι) στην Ντο μείζων κλίμακα, Υποδεσπόζουσα (ΙV) στην Σολ μείζων, τρίτη (III) στη Λα ελάσσων κ.λ.π. Έτσι μπορείς να μεταβείς διατονικά σε κοντινές κλίμακες. Όταν εξαντλήσεις αυτόν τον τρόπο, ψάξε και τις χρωματικές μετατροπίες. Ένα παράδειγμα: Έχουμε τη συγχορδία Λα ελάσσων: Λα- Ντο- Μι. Αν το Ντο το κάνουμε Ντο δίεση τότε αυτόματα γίνεται προσαγωγέας (VII) της καινούργιας κλίμακας και η συγχορδία γίνεται Λα Δεσπόζουσα. Στη συνέχεια λοιπόν πας σε ένα ωραίο Ρε μινόρε που είναι η νέα τονική. Μια ωραία πατέντα γίνεται και με την ελλατωμένη συγχορδία (μεθ' εβδόμης) που προκύπτει στην VII βαθμίδα του ελλάσων αρμονικού. Εδώ έχουμε την περίφημη "Δεσπόζουσα χωρίς τονική" που σχηματίζει μια τετράφωνη συγχορδία με διαδοχικές τρίτες μικρές, ο κάθε φθόγγος της οποίας μπορεί να θεωρηθεί σαν προσαγωγέας μιας νέας κλίμακας! Μια ακόμα πιο ωραία πατέντα είναι οι αλυσίδες. Εδώ ένα μικρό θέμα μεταφέρεται είτε διατονικά είτε μετατροπιακά σε διαφορετικές τονικότητες. Βασικό στοιχείο της μιμιτικής μουσικής, δίνει πολύ ωραία αποτελέσματα και έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον. Θα σου δώσω ένα απλό παράδειγμα: Το lead του still got the blues. Παρατήρησε πως μια μικρή σεκάνς επαναλαμβάνεται περνώντας από διαδοχικές συγχορδίες. Οι εναρμόνιες μετατροπίες απαιτούν γνώσεις... ορθογραφίας και δε χρειάζεται προς το παρόν να σε απασχολήσουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lambrosgg Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2009 OK φίλε μου το έβγαλα. Σου αφιερώνω το καινούριο λινκ. Σου προτείνω να διαβάσεις ΚΑΛΑ τι γράφει και μετά τα ξαναλέμε. Τώρα με συγχωρείτε αλλά έχω να χτυπήσω το μου στο τραπέζι με το μετρονόμο. http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση