Awaken Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Όταν μέσα σε ένα κομμάτι θέλουμε να αλλάξουμε κλίμακα (όχι δρόμο(δεν ξέρω αν η ορολογία μου είναι σωστή)) δηλαδή για παράδειγμα αν παίζουμε σε ντο ματζόρε αρμονική 7τονικη, μπορούμε εκεί που παίζουμε να αλλάξουμε παράδειγμα σε φα ματζόρε ή σε οιαδήποτε άλλη νότα θέλουμε? ή υπάρχει κάποιος κανόνας που μας λέει πόσους τόνους παρακάτω ή παραπάνω μπορούμε να πάμε για να ακουγόμαστε σωστά? Να προσπαθήσω να το διατυπώσω και διαφορετικά… καθώς αλλάζουμε κλίμακα μέσα σε ένα κομμάτι, παίζει ρόλο αν η νότα από την όποια θα πιάσουμε την κλίμακα υπήρχε μέσα στην αρχική κλίμακα? Ή πάμε και την ξεκινάμε κατά βούληση από όποια νότα θέλουμε? Ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Xtikio Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Αναλόγως την αρμονία του κομματιού. Γενικά πάντως μπορείς να κάνεις πάρα πολλά πράγματα μεσα σε ένα κομμάτι και έτσι χαρακτηρίζεις το ύφος και τη αισθητική του. Γίνε όμως λίγο πιο συγκεκριμένος. Σε τί είδος μουσικής πάνω θες να το κάνεις αυτό και σε τί "συνθήκες" ; Ή ενοείς να αλλάξεις ολοκληροτικά τονικό κέντρο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 δεν εισαι πολύ σαφής, αλλά αν μιλάς για αλλαγές ακορντων απλώς όπως πχ το κλασσικό σετάκι ΝΤΟ+ ΦΑ+ ΣΟΛ+ τότε δε νομίζω οτι τα πατήματα σου βγαίνουν εκτός της αρχικής κλίμακας. Αν όμως μιλάς για περιπτώσεις οπου αλλάζει το ύφος του κομματιού τελέιως, οπως παράδειγμα αν το κομμάτι ειναι γραμμένο σε ρε+ και σε κάποιο σημείο γινεται ρε- τότε προφανώς η τρίτη βαθμίδα της κλίμακας (δε ξέρω αν η έκφραση είναι σωστη) θα πρέπει να αλλάξει. γενικά σε ένα κομμάτι μπορούν να εναλλάσσονται πολλές κλίμακες όπως και στην παραδοσιακή μουσική μπορουν να εναλλάσσονται πολλοί δρόμοι, δίνοντας ο καθένας τη χρειά του στο κομμάτι. Υπάρχουν βέβαια και περαστικές νότες (δε ξερω πως λέγονται στην ευρωπαική μουσική) που στην ουσία ανήσουν σε κάποια άλλη κλίμακα αλλά χρησιμοποιούνται σαν "ενεση" για πολύ λιγο, ενα γυρισμα ισως, και προφανώς είναι στο χέρι του συνθέτη το που ποτε και πως.. εκεί είνα ικαι η μαγεία της μουσικής! a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Awaken Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Ναι αλλάζω κλίμακα σε όλα τα όργανα ταυτόχρονα.. σε κάποιες νότες ακούγετε καλά σε κάποιες όχι … και δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι η πατερνα … ποιος είναι ο κανόνας που εξαρτάτε το πώς θα ακουστεί η αλλαγή και ποια είναι λάθος και πια σωστή και γιατί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Δώσε κάποιο παράδειγμα γιατί έτσι όπως τα γράφεις δε γίνεσαι κατανοητός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
DaveMurrayJr Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Ναι αλλάζω κλίμακα σε όλα τα όργανα ταυτόχρονα. Εγω εχω την εντυπωση οτι μιλαει για μετατροπια ο φιλος... What frequency are YOU getting? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Xtikio Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Δεν υπάρχει pattern για να το κάνεις αυτό παρά μόνο τεχνάσματα αρμονικά για να οδηγήσεις το κομμάτι στο επόμενο τονικό κέντρο που θες να θέσεις. Πάνω στις κλίμακες που παίζεις τι συγχορδίες χρησημοποιείς; Πως οδηγείς το κομμάτι σε αλλαγη τονικότιτας και άλλοτε σου ακούγεται καλα και άλλοτε όχι; Πάντως στάνταρ ακούγοντε καλα αλαγές πέμπτης ( ντο - σολ ), τέταρτης (ντο - φα) και μεγάλης δευτέρας (ντο - ρε). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 ας πούμε το κομμάτι παίζει σε λα μινόρε και ξαφνικά κάνεις ένα "pitchshift" 3 ημιτονίων? αν είναι κάτι τέτοιο τότε λογικά η νέα σου κλίμακα θα πρέπει να είναι ντο μινόρε και η μελωδία να παίζεται εκεί. πάντως ακόμα δε καταλαβαίνω την περίπτωσή σου. μιλάς για μια αλλαγή κλίμακας για κάποια δευτερολέπτα? για αλλαγή κλιμακας οριστική? για απλή αλλαγή τονικότητας? θα μπορούσες να φροντίσεις η καινούρια γραμμή του μπάσου να δείχνει ξεκάθαρα την αλλαγή κλιμακας ωστε τα υπόλοιπα όργανα να μην ακούγοντα "στον αέρα".. ::) a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Awaken Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Για οριστική αλλαγή μιλώ ναι … θέλω λίγο χρόνο να γράψω τις νότες και της συγχορδίες που παίζω συγκεκριμένα για να με βυθίσετε να καταλάβω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2009 Εγω εχω την εντυπωση οτι μιλαει για μετατροπια ο φιλος... & εγω αυτο νομιζω.οποτε πρεπει να ασχοληθεις με τις μετατροπικες ''αλυσιδες" (ψαξε στο νετ για real sequences) edit: κατσε σου βρηκα κατι και στα ελληνικα http://3euk1l4.blogspot.com/2007/04/blog-post_4560.html www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση