Προς το περιεχόμενο

Τι μουσικο μαγαζι λειπει στην Ελλαδα;


BILLYV

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βασικα θελω να ξερω αν το που ειναι ενα μαγαζι μετραει

η το πως ειναι και τι εχει μεσα ειναι το ζητουμενο! Για μενα το πρωτο πραγμα που μετραει ειναι το πως μου μιλανε και μετα ειναι η τιμες.

Αυτο που δεν εχω μαθει ειναι αν επιβαλουν τις τιμες (ο Βον, ο Στολλας κτλ) η απλα ολοι θελουν να βγαζουν τρελο κερδος εις βαρος του πελατη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν είμαι υπέρ του συγκεντρωτισμού σχεδόν πουθενά, οπότε και για τα μουσικά καταστήματα δεν πιστεύω ότι η λύση είναι ένα σουπερμάρκετ, όσο και αν αυτό βολεύει σε πολλές περιπτώσεις.

 

Θα μου άρεσε να βλέπω μικρά, εξειδικευμένα μαγαζιά, με ανθρώπους που ξέρουν το αντικείμενο και όχι "λίγο απ'όλα". ¶λλο πράγμα η ποικιλία επιλογών και άλλο να βρίσκεις "ό,τι θέλεις".

 

Ένα μαγαζί μόνο με κιθάρες, μπάσσα, ενισχυτές, πετάλια, κλπ, που το έχουν άνθρωποι γνώστες των οργάνων θα ήταν ιδανικό για μένα, ειδικά αν είχε μια καλούτσικη ποικιλία και μπορούσε να με προμηθεύσει με αυτό που ήθελα σε λογικό χρόνο και καλές τιμές.

 

Το ίδιο για προϊόντα και αξεσουάρ για ηχογράφηση, όμοια για keyboards και παρόμοιο εξοπλισμό, κλπ.

 

Το μεγάλο πρόβλημα είναι όταν ο αντιπρόσωπος είναι και ο ίδιος πωλητής. Βλέπε Φάκας. :roll:

 

Αν οι αντιπρόσωποι απλώς έκαναν τις εισαγωγές, μετά από αιματηρές μάχες για τις καλύτερες τιμές από τους κατασκευαστές και μετά προμήθευαν 250 μικρά μαγαζιά σε όλη την επικράτεια, προσπαθώντας να βγάλουν κέρδος και όχι τα σπασμένα του "μαγαζιού" τους, να είστε σίγουροι ότι και οι τιμές θα έπεφταν και η εξυπηρέτηση θα βελτιωνόταν, και, και...

 

Διότι αν ο Φάκας έχει να συντηρήσει 40 καταστήματα, με τους υπαλλήλους, τα πάγια έξοδά τους, κλπ, είναι λογικό να πουλάει όσο πουλάει τις Yamaha κιθάρες/μπάσσα, ας πούμε (μιλάμε για τιμές που μάλλον τον συμφέρει να αγοράζει λιανική από τον thomman!).

 

Ενώ αν ο εν λόγω Φάκας (που τον χρησιμοποιούμε εδώ σαν παράδειγμα γιατί όλοι τον ξέρουμε...) ήταν ένα γραφείο με μια αποθήκη και 10 φορτηγά, μάλλον θα περιόριζε πολύ τα έξοδά του, τι λέτε και εσείς?

 

Η όλη φάση λοιπόν μάλλον ξεκινάει από το εξής γεγονός: όλοι αυτοί οι μεγαλοεισαγωγείς που λέτε, μήπως ξεκίνησαν από μικρά μαγαζιά και στην πορεία ποτέ δεν κατάφεραν να αποτινάξουν αυτή τους την ιδιότητα?

 

Γιατί το να είσαι "μικρός" (στο μυαλό) είναι κάτι που δεν έχει εξαρτάται από το "μέγεθος" (το οικονομικό, στην αγορά, κλπ).

 

Αυτό που ξέρω λοιπόν είναι ότι μένω σε ένα προάστιο που έχει 150 χιλιάδες πληθυσμό και 2 (ολογράφως, δύο) μαγαζιά με μουσικά. Και το ένα είναι υποκατάστημα του Φάκα... Ενώ θα έπρεπε να έχει κατά τη γνώμη μου 10 τουλάχιστον, μικρά και κατά το δυνατόν εξειδικευμένα, όπως γράφω παραπάνω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εμπεριστατωμένη τοποθέτηση του dienekes, χρήζει μίας απάντησης, αν και είναι (δυστυχώς) πικρή. Νάτη λοιπόν: το ελληνικό φορολογικό σύστημα δεν ευνοεί την συντήρηση και ανάπτυξη μικρών καταστημάτων. Όχι μόνο στο χώρο των μουσικών οργάνων αλλά σε κάθε χώρο, τα μικρά μαγαζιά θα σπανίζουν όλο και περισσότερο και θα αντικαθίστανται από μεγάλα franchise. Για αυτή την κατάσταση, υπεύθυνες είναι οι κυβερνήσεις της χώρας από την μεταπολίτευση και μετά, αλλά επίσης είναι υπεύθυνες μία σειρά από λογιστικές/οικονομικοτεχνικές/πολιτικές ιδέες που έχουν κατακλύσει όλο το δυτικό κόσμο τα τελευταία 20 χρόνια. Όλη αυτή η κατάσταση δεν αναμένεται να αλλάξει σε ορατό χρονικό διάστημα, διότι οι κοινωνίες δεν έχουν ακόμη καταλάβει τις δυσάρεστες επιπτώσεις αυτής της νοοτροπίας και επειδή οι δημοσιογράφοι δεν κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους, το πιθανότερο είναι ότι θα αργήσουν να τις καταλάβουν.

 

Σαν πολίτες και σαν καταναλωτές έχουμε τις έξής λύσεις: α) να υποστηρίζουμε τα ελάχιστα εναπομείναντα μικρά μαγαζιά ακόμη και αν αυτό δεν συμφέρει πάντα την τσέπη μας, β) να απαιτούμε από τους υπαλλήλους των μεγάλων καταστημάτων να έχουν γνώσεις πάνω στο αντικείμενό τους και να πάψουν να είναι ανόητοι box movers, γ) να υποστηρίζουμε τις επιχειρηματικές προσπάθειες που γίνονται μέσω του ίντερνετ, διότι το ηλεκτρονικό επιχειρείν έχει σημαντικά μειωμένα κοστολόγια για την επιχείρηση, επιτρέποντας ίσως την επιβίωση μικρότερων επιχειρήσεων μέχρι να γυρίσει ο τροχός.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΑΡΦΟΥΡ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΥΣΙΚΑ ΠΡΟ'Ι'ΟΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ)?????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

+1.000.000.000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

 

Kαι με καλο service ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ!!!!

"Simplicity is gold"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχ, δεν γίνομαι κατανοητός (και δεν βοηθάει και ο Superfunk).... Το Καρφούρ είναι υπόδειγμα μεγάλου καταστήματος που σαν τέτοιο δεν έχει απολύτως καμμία σχέση με υποστήριξη προϊόντων. Οι άνθρωποι απλώς μεταφέρουν κουτιά και συνεπώς κρατάνε χαμηλά το κόστος. "Υποστήριξη" σημαίνει "άνθρωποι" και οι άνθρωποι θέλουν φαγάκι, και το φάγάκι κάνει λεφτά και τα λεφτά πρέπει να τα πληρώνουμε εμείς. :) Και φθηνά, και υποστήριξη ΔΕΝ γίνεται.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θελω να ανοιξει καποιο καινουργιο μαγαζι μουσικων οργανων. Απλα απο τα υπαρχοντα μαγαζια στην Ελλαδα θελω να βγουν στη συνταξη το 90% των ιδιοκτητων τους και το 75% του προσωπικου τους......με αμεση αντικατασταση απο Αμερικανους και Γερμανους(αντε και μερικους Αγγλους). Και για να μη βγουν εν τω μεταξυ οι γνωστοι εργατοπατερες και συνδικαλιστες και φωνασκουν περι αλωσης της Ελλαδας απο το ξενο κεφαλαιο ας στειλουμε αυτο το 90% και 75% για καμμια 10αρια χρονια στο εξωτερικο να κανουν μεταπτυχιακο στο πως δουλευει ενα υγιες καπιταλιστικο συστημα στον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο, ελπιζοντας οτι θα επιστρεψουν εχοντας βαλει μυαλο.

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχ' date=' δεν γίνομαι κατανοητός (και δεν βοηθάει και ο Superfunk).... Το Καρφούρ είναι υπόδειγμα μεγάλου καταστήματος που σαν τέτοιο δεν έχει απολύτως καμμία σχέση με υποστήριξη προϊόντων. Οι άνθρωποι απλώς μεταφέρουν κουτιά και συνεπώς κρατάνε χαμηλά το κόστος. "Υποστήριξη" σημαίνει "άνθρωποι" και οι άνθρωποι θέλουν φαγάκι, και το φάγάκι κάνει λεφτά και τα λεφτά πρέπει να τα πληρώνουμε εμείς. :) Και φθηνά, και υποστήριξη ΔΕΝ γίνεται.[/quote']

 

ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΑΝΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!!!......... (διωρθοσεμε)

 

Το Καρφούρ είναι υπόδειγμα μεγάλου καταστήματος που σαν τέτοιο δεν έχει απολύτως καμμία σχέση με υποστήριξη προϊόντων.

 

Συμφωνω!!!

 

 

 

Οι άνθρωποι απλώς μεταφέρουν κουτιά και συνεπώς κρατάνε χαμηλά το κόστος.

 

Και αυτοι ανθρωποι ειναι και αυτοι θελουν φαγακι.... Τωρα' date=' αν συγκρινεις τους αχθοφορους με εναν τεχνικο οργανων η τεχνικο ηλεκτρονικων, δε φανταζομαι να εχει μεγαλη διαφορα στο κοστος! (και αχθοφοροι ειναι πολλοι... τεχνικοι ομως λιγοι (μεσα σε ενα καταστημα))

 

 

 

"Υποστήριξη" σημαίνει "άνθρωποι" και οι άνθρωποι θέλουν φαγάκι, και το φάγάκι κάνει λεφτά και τα λεφτά πρέπει να τα πληρώνουμε εμείς. :) Και φθηνά, και υποστήριξη ΔΕΝ γίνεται

 

Κι ομως ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!!! αλλα το κερδος ειναι λλιιιγο χαμηλοτερο και οχι πποολλυυυυυ περισσοτερο οπως θα ηθελε ο εκαστοτε επιχηρησαν επιχηρηματιας...... Αυτος ειναι ο λογος

"Simplicity is gold"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θελω να ανοιξει καποιο καινουργιο μαγαζι μουσικων οργανων. Απλα απο τα υπαρχοντα μαγαζια στην Ελλαδα θελω να βγουν στη συνταξη το 90% των ιδιοκτητων τους και το 75% του προσωπικου τους......με αμεση αντικατασταση απο Αμερικανους και Γερμανους(αντε και μερικους Αγγλους). Και για να μη βγουν εν τω μεταξυ οι γνωστοι εργατοπατερες και συνδικαλιστες και φωνασκουν περι αλωσης της Ελλαδας απο το ξενο κεφαλαιο ας στειλουμε αυτο το 90% και 75% για καμμια 10αρια χρονια στο εξωτερικο να κανουν μεταπτυχιακο στο πως δουλευει ενα υγιες καπιταλιστικο συστημα στον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο' date=' ελπιζοντας οτι θα επιστρεψουν εχοντας βαλει μυαλο.[/quote']

 

Και με σενα συμφωνω φεντεριαρη!!!! :)

"Simplicity is gold"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλέ Goatphilosopher, το κόστος των "αχθοφόρων" από το κόστος των "ειδικευμένων τεχνικών" είναι πολύ-πολύ-πολύ διαφορετικό. Δεν αντέχω, θα το ξαναγράψω : ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ !!!!!!!

 

Το ξέρω ότι στην Ελλάδα πολύ συχνά οι τεχνικοί πληρώνονται σαν αχθοφόροι, όπως και ότι πολύ είναι οι ανειδίκευτοι που δεν τους αξίζει να είναι ούτε αχθοφόροι, ούτε τεχνικοί. Αλλά σε γενικές γραμμές, όπως μπορείς και μόνος σου να διαπιστώσεις, οι άνθρωποι με ειδικές γνώσεις για ένα θέμα είναι πολύ λιγότεροι από τους άλλους - άρα ακριβότεροι.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου