Superfunk Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Δυστυχως η Squier Affinity εχει top loading bridge (δηλ. οι χορδες δεν περνανε μεσα απο το σωμα),με αποτελεσμα ο ηχος & το sustain να μην ειναι και οτι καλυτερο,επισης τα περισσοτερα μπράτσα τους ειναι πολυ στενα & λεπτα (ενω εχουν μια φτηνιαρικη αισθηση). Ο little 59 ουδεμια σχεση με ηχο Tele δεν εχει... Αν ειναι να δωσεις και 250 ευρω για το μπράτσο Warmoth (& αλλα 50 για καλυτερα κλειδια & αλλα 30 για καλυτερα ηλεκτρικα) δεν συμφερει καθολου... Εμφανισιακά το maple είναι πολύ πιο ωραίο από το rosewood,αλλά πρακτικά; εμφανισιακα εξαρταται, σε καποιους συνδιασμους pickguard & φινιρισματoς σωματος ταιριαζει περισσοτερο το maple σε καποιους αλλους το rosewood. η μονη πρακτικη διαφορα (γιατι ηχητικη δεν υπαρχει μια και η χορδες ακουμπανε στα ταστα και οχι στην ταστιερα,αλλα και μια και η ταστιερα ειναι το πολυ-πολυ το 10% του μπράτσου το οποιο παντα ειναι maple) ειναι οτι το maple "γλυστραει" περισσοτερο ειδικα αν ειναι gloss οπως στα vintage μοντελα (λιγοτερο στα μοντερνα satin finished μπρατσα) ενω το rosewood το 'νοιωθεις" περισσοτερο... ετσι θεωρητικα με το maple μπορεις να παιξεις πιο γρηγορα (& αυτος ειναι ο λογος που οι γρηγοροτεροι κιθαριστες που υπαρχουν,οι country players δηλ,προτιμουν maple) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Angelos Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Μια που το έφερε η κουβέντα και βρέθηκε και αυτό το post στο δρόμο μου ... Εχω ενα πλήρες σετ μαγνήτες απο μια αμερικάνικη Strat και επίσης ενα σετ lock κλειδιά που κάθονται ... ... σκέφτηκα λοιπόν ότι μου λείπει μια κιθάρα για να τα αξιοποιήσω ;-) Διαβάζοντας τις απαντήσεις του superfunk αναρωτήθηκα αν θα αξιζε να πάρω μια standard squier (οχι affinity) και να τα εγκαταστήσω επάνω της. Δεν προτίθεμαι να δώσω και πολλά χρήματα αλλα είναι ωραίοι μαγνήτες και είναι κρίμα να κάθονται στο συρτάρι. Τι λές SF ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Καλη ιδεα (οι μαγνητες της AS αν και οχι και οι καλυτεροι ειναι σιγουρα light years ahead απο αυτους της Squier) :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Δυστυχως η Squier Affinity εχει top loading bridge (δηλ. οι χορδες δεν περνανε μεσα απο το σωμα)' date='με αποτελεσμα ο ηχος & το sustain να μην ειναι και οτι καλυτερο,επισης τα περισσοτερα μπράτσα τους ειναι πολυ στενα & λεπτα (ενω εχουν μια φτηνιαρικη αισθηση).Ο little 59 ουδεμια σχεση με ηχο Tele δεν εχει... Αν ειναι να δωσεις και 250 ευρω για το μπράτσο Warmoth (& αλλα 50 για καλυτερα κλειδια & αλλα 30 για καλυτερα ηλεκτρικα) δεν συμφερει καθολου... [/quote'] ¶ρα μεταξύ Rockinger και Frankenstein-Squier ψηφίζεις δαγκωτό Rockinger αν κατάλαβα καλά... www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dienekes Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Μια που το έφερε η κουβέντα και βρέθηκε και αυτό το post στο δρόμο μου ... Εχω ενα πλήρες σετ μαγνήτες απο μια αμερικάνικη Strat και επίσης ενα σετ lock κλειδιά που κάθονται ... ... σκέφτηκα λοιπόν ότι μου λείπει μια κιθάρα για να τα αξιοποιήσω ;-) Διαβάζοντας τις απαντήσεις του superfunk αναρωτήθηκα αν θα αξιζε να πάρω μια standard squier (οχι affinity) και να τα εγκαταστήσω επάνω της. Δεν προτίθεμαι να δώσω και πολλά χρήματα αλλα είναι ωραίοι μαγνήτες και είναι κρίμα να κάθονται στο συρτάρι. Τι λές SF ? Απορώ που δεν το έχεις κάνει ήδη :wink: Αν είσαι σ'αυτό το δρόμο πάντως' date=' ίσως καλή ιδέα θα ήταν να μην περιοριστείς και να κοιτάξεις και άλλες κόπιες Στρατ (Μέιντ ιν Τσάινα :wink: ) και να δεις ποια σου [b']ταιριάζει στο χέρι[/b] και δεν έχει φυσικά κακοτεχνίες. Κάποιο setup θα χρειαστεί, αλλά με μαγνήτες, κλειδιά και ίσως ένα καλό nut δε φαντάζεσαι πόσο θα μεταμορφωθεί ο ήχος και η αίσθηση. 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Εμφανισιακά το maple είναι πολύ πιο ωραίο από το rosewood' date='αλλά πρακτικά; [/quote'] η μονη πρακτικη διαφορα (γιατι ηχητικη δεν υπαρχει μια και η χορδες ακουμπανε στα ταστα και οχι στην ταστιερα,αλλα και μια και η ταστιερα ειναι το πολυ-πολυ το 10% του μπράτσου το οποιο παντα ειναι maple) ειναι οτι το maple "γλυστραει" περισσοτερο ειδικα αν ειναι gloss οπως στα vintage μοντελα (λιγοτερο στα μοντερνα satin finished μπρατσα) ενω το rosewood το 'νοιωθεις" περισσοτερο... ετσι θεωρητικα με το maple μπορεις να παιξεις πιο γρηγορα (& αυτος ειναι ο λογος που οι γρηγοροτεροι κιθαριστες που υπαρχουν,οι country players δηλ,προτιμουν maple) superfunk με ...αναστατωσες παλι :lol: καινουριο αυτο;;δεν ακουμπανε οι χορδες στην ταστιερα;;;;γιατι ακουμπανε στο σωμα;;;;αλλα ξεχασα ουτε το ξυλο του σωματος παιζει ρολο :o αλυτερα οταν τα λες αυτα να λες πρωτα:"στα δικα μου αυτια". :wink: προσεχε χωρις παρεξηγηση ετσι;δεν ανοιγω εννοειται παλι αυτους τους...χαζους "πολεμους" με τα ..ξυλα..μας κουρασαν ολους αυτες οι διαφωνιες.απλα θα πω την γνωμη μου. :wink: αυτα που θα πω ειναι προσωπικες μου εκτιμησεις,απο τα δικα μου αυτια,απο οτι κιθαρες εχω ακουσει live μπροστα μου(τους τελευταιους 3μηνες βασικα,που επαιξα με πολλες και ποιοτικες),αλλα τα πιο πολλα ειναι διαπιστωσεις απο test που εχουν κανει δυο-τρεις "high end",κατασκευαστες,(suhr,anderson κτλ..),και απο συζητησεις που εχει τυχει να κανει ο κολλητος μου στην αμερικη με κιθαριστες ΤΕΡΑΤΑ(scott henderson,michael landau,allen hinds κτλ..) οι οποιοι μαλλον εχουν αυτια που ακουν αλλες συχνοτητες απο του superfunk..(ελα παππου πλακα κανω..) :wink: MAPLE λοιπον ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ οχι μονο το maple fingerboard απο το rosewood αλλα εχει διαφορα ακομα και το maple fingerboard απο το ΟΝΕ PIECE maple fingerboard. το one piece maple ειναι πιο συμπαγες & "punchy",πιο γλυκο και "μεσαιο" γιαυτο και o ηχος του ειναι πιο παχυς σε σχεση με του rosewood.ακουγεται καλυτερα απο το maple fingerboard το οποιο ακουγεται σαν να ειναι..mute"αρισμενο" αν καταλαβαινετε τι εννοω.το one piece Maple...ακομα ειναι ΛΙΓΟΤΕΡΟ bright απο το rosewood!! εχει καθιερωθει απο παλια πολλοι να λεμε,οτι το maple ειναι πιο bright,αλλα αυτο το λεμε ολοι εξαιτιας του λουστραρισματος που παραδοσιακα χρησιμοποιουνταν-ειται σε maple fingerboards.. ενα "ακατεργαστο" maple board ακουγεται διαφορετικα απο μια πχ. 70's strat η οποια εχει λιγοτερο ή περισσοτερο "βυθιστει" στο .."λουστραρισμα".τα "ακατεργαστα" boards ακουγονται παχια.οσο πιο "βαθυ" ειναι το "finish" τοσο πιο πολυ ολοι ακουμε στην ουσια το "finish" και οχι το ξυλο. ROSEWOOD τα rosewood εχουν διαφορες αναλογα με το ειδος. το πιο ισορροπημενο ειναι το indian rosewood το οποιο ειναι και πιο "warm" γενικα. το brazilian:θεωρειται "bright"...εδω δεν μπορεις να "κρυφτεις",απο τα λαθη την ωρα που παιζεις.σε αφηνει "γυμνο" που λεμε... αυτο χαρακτηριζεται απο την μεγαλη "διαυγεια" του. το african bright και.."ανοιχτο". ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ :!: :!: δεν πρεπει να ξεχναμε οτι βασικα η γενικη κατασκευη του μανικιου και το truss rod παιζoυν μεγαλο ρολο οπως και το ξυλο του σωματος,η γεφυρα,οι μαγνητες,ο ενισχυτης,τα "speakers" του.Και φυσικα το πιο σημαντικο που ειναι το προσωπικο γουστο και αυτι του καθενος!αλλα οχι ρε παιδια και να μην εχει διαφορα ΚΑΜΙΑ το maple με το rosewood!!! superfunk ξερω που θα μου απαντησεις ξερα:sorry τακη μου αλλα εγω θα διαφωνησω αλλα κρατησου ρε γαμωτο μην το πεις...θα σπαστω και θα αρχισει ο νεος πολεμος μας... :lol: :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2005 Share Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2005 Δεν προκειται να απαντήσω ξερα! :lol: Παντως ο "βασιλιας" ολων των γκουρου που φτιαχνουν κιθαρες απο κουρδισμενα ξυλα :D ο SCOTT LENTZ (ο οποιος θεωρειται ο νο.1 στην Αμερικη & ο πρωτος ανθρωπος που ξεκινησε τις custom κιθαρες το 60 ) "ορκιζεται" στην 2 piece maple κατασκευη του μπρατσου μια και εχει κατα τη γνωμη του περισσοτερο sustain & punch (εγω απλα το προτιμω γιατι ειναι πιο γερο απο το one piece) Η χορδη ΟΝΤΩΣ δεν ακουμπαει πανω σε κανενα ξυλινο μερος απο τη στιγμη που "φευγει" απο το ταστο (για προσεξε το καλυτερα) γι αυτο αλλωστε το ΜΕΓΕΘΟΣ των ταστων εχει ,κατα τη ταπεινη μου γνωμη,πολυ μεγαλυτερη σημασια απο το ξυλο της ταστιερας (οσο μεγαλυτερα τοσο πιο πριμα & με περισσοτερο sustain). To βραζιλιανικο rosewood ειναι το καλυτερο σιγουρα αλλα μονο για εμφανισιακους λογους (& γιατι ειναι απαγορευμενο πλεον για αυτο αλλωστε ολοι "λατρευουν" το indian rosewood που ειναι πιο φθηνο & λιγοτερο ομορφο) ,τωρα τι να πω αν υπαρχει ανθρωπος που μπορει να "ακουσει" τα διαφορετικα rosewood με γεια του με χαρα του :wink: Παντως το rosewood ειναι πιο βαρυ απο το maple για αυτο θα επρεπε να ειναι & πιο πριμο συμφωνα με τους νομους της φυσικης (οι οποιοι ευτυχως ισχυουν ΠΑΝΤΟΤΕ ακομα & για τον Suhr :lol: ) Παντως προσωπικα & υστερα απο καμμια πενηνταρια κιθαρες που εχω συναρμολογησει & "φτιαξει" πολυ μεγαλυτερη διαφορα στον ηχο εκανε μια αλλαγη γεφυρας απο πιο ελαφρια σε πιο βαρια & βεβαια μια αλλαγη μαγνητων απο μια αλλαγη ταστιερας & αυτο το λεω απο τη δικη μου περιορισμενη "κατασκευαστικη" εμπειρια...τωρα ολοι αυτοι που ...κουρδιζουν τα ξυλα μπορει και να εχουν και δικιο,παντως μεχρι τωρα στα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ "τυφλα" τεστ που εχω κανει ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεσε ποτε να διακρινει τη διαφορα maple/rosewood.. (η μεγαλη πλακα ειναι οτι ΟΛΟΙ οι ..κουρδιστηρηδες :lol: απο τον Suhr μεχρι και τον Anderson ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ ξερα στα site τους τις ηχητικες "διαπιστωσεις" που πρωτοεγραψε η Warmoth το 1979 :lol: (& τις οποιες "παπαγαλιζεις και εσυ) λεξη προς λεξη βρε παιδι μου... http://www.warmoth.com/guitar/options/options_bodywoods.cfm http://www.warmoth.com/guitar/necks/necks.cfm?fuseaction=guitar_neckwoods ) Κατα τη ταπεινη μου γνωμη η κιθαρα ειναι ενα συνολο απο Parts που αλλες φορες τυχαινει να "παιζουν" και αλλες φορες οχι,για αυτο αλλωστε υπάρχουν απιστευτες Squier 51 που ακουγονται φανταστικα και πανακριβες Fender CS που ακουγονται μαπα :wink: Αλλα ας αφησουμε αυτη τη κουβεντα γιατι κουραστηκα... :lol: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Angelos Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2005 Share Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2005 ίσως καλή ιδέα θα ήταν να μην περιοριστείς και να κοιτάξεις και άλλες κόπιες Στρατ (Μέιντ ιν Τσάινα :wink: ) και να δεις ποια σου ταιριάζει στο χέρι και δεν έχει φυσικά κακοτεχνίες. Κάποιο setup θα χρειαστεί' date=' αλλά με μαγνήτες, κλειδιά και ίσως ένα καλό nut δε φαντάζεσαι πόσο θα μεταμορφωθεί ο ήχος και η αίσθηση. 8)[/quote'] Εχεις να μου προτείνεις κάποιες άλλες made in china κόπιες που να μην ξεπερνάνε τα 300 ευρώ ? (να είναι όμως ακριβείς κόπιες) (και σε πιο μαγαζί στην Αθήνα θα τις βρώ, γιατί τα τελευταία χρόνια δεν ψαχνομαι ιδιαίτερα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2005 Share Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2005 Η χορδη ΟΝΤΩΣ δεν ακουμπαει πανω σε κανενα ξυλινο μερος απο τη στιγμη που "φευγει" απο το ταστο μα ουτε και στο ξυλο ακουμπαει τι σημαινει αυτο;; (η μεγαλη πλακα ειναι οτι ΟΛΟΙ οι ..κουρδιστηρηδες απο τον Suhr μεχρι και τον Anderson ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ ξερα στα site τους τις ηχητικες "διαπιστωσεις" που πρωτοεγραψε η Warmoth το 1979 (& τις οποιες "παπαγαλιζεις και εσυ) λεξη προς λεξη βρε παιδι μου... δεν διαφωνω αλλα ok με την λογικη τοτε οτι ολοι αυτοι λενε "ψεμματα" και οτι δεν ισχυουν ολα αυτα...η warmoth απο την οποια παιρνεις και εσυ τα καλυτερα ξυλα οπως λες γιατι τα λεει;και ΟΛΟΙ οι αλλοι αφου δεν ισχυουν ολα αυτα πες μου αν θες ενα λογο που τα γραφουν :!: ερωτηση σου κανω ετσι;δεν ειρωνευομαι :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2005 Share Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2005 Μα ουτε εγω λεω οτι δεν ισχυουν (μεχρι καποιο σημειο & κυριως για τον ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ηχο της κιθαρας κατα τη γνωμη μου) ,απλα μου κανει ενυπωση η έλειψη πρωτοτυπιας απο μερους των κουρδισταραδων Εννοειται οτι και εγω παντα One piece swamp ash θα αγοραζω απο τη στιγμη που η τιμη του ελαχιστη διαφορα απο το basswood εχει (ασχετως αν πολλες κιθαρες απο basswood που εχω ακουσει σκιζουν πολλες κιθαρες απο swamp ash) ομως αλλο πραγμα ο φετιχισμος & αλλο η πραγματικοτητα www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση