koxcygr Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2009 Η επίτευξη του βάθους στις πλείστες των περιπτώσεων γίνεται με χρήση reverb. Δοκίμασε να αφαιρέσεις το dry σήμα και ρύθμισε τις παραμέτρους στο early reflections τμήμα και στο tail για να ρυθμίσεις πόσο πίσω (λέγοντας πίσω εννοώ βάθος εδώ) θα ξεκινήσει ο ήχος και πόσο πιο πίσω θα σταματήσει. Αν διαπιστώσεις ότι δεν είναι καθαρός ο ήχος δοκίμασε: 1. κάποιο μονοφωνικό reverb 2. EQ 3. να προσθέσεις λίγο από το dry σήμα, έτσι ώστε να υπάρχει intelliginility (δηλαδή να μπορείς να διακρίνεις όσο καλύτερα γίνεται τον ήχο) 4. να αυξήσεις την ένταση του reverb ή 5. να μειώσεις την ένταση κάποιων οργάνων που είναι πολύ... front :D Αν θες καλύτερο positioning στον χώρο, τότε χρησιμοποίησε 2 μονοφωνικά reverb με pan -64 και +64. Εάν θες ασυμμετρία και κίνηση στο τι συμβαίνει πίσω τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις: 1. Delay σε ένα από τα δύο κανάλια (συνήθως είναι της τάξης των msec), δηλαδή θα έχεις ένα από τα δύο κανάλια να παίζει την χρονική στιγμή t και το δεύτερο την χρονική στιγμή t + κάτι. 2. Διαφορετικούς χρόνους στο reverb 3. Δοκίμασε επίσης ένα doppler effect. To doppler effect είναι όρος που απαντάται στην αστρονομία, στα ελληνικά ονομάζεται "φαινόμενο της κινούμενης πηγής". Είναι ότι συμβαίνει όταν περιμένουμε να περάσουμε τον δρόμο και περνάει από μπροστά μας ένα όχημα με μεγάλη ταχύτητα. Ακριβώς μπροστά μας έχει το μέγιστο pitch-shifting - το οποίο μπορεί να μεταβληθεί ή να απενεργοποιηθεί. Οι περισσότερες από αυτές τις τεχνικές βασίζονται σε πειραματισμούς πάνω στο πως τοποθετούμε τους ήχους στο χώρο (spatalization και localization) και βασίζονται στο γεγονός ότι τα αυτιά μας είναι υπερευαίσθητα στις χρονικές διαφορές με τις οποίες αντιλαμβανόμαστε έναν ήχο. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε αναζητώντας λήμματα για τις λέξεις spatialization, localization και Head Related Transfer Functions. Όσον αφορά για την τοποθέτηση ήχων στον άξονα Y, αυτό είναι ελαφρώς πιο δύσκολο από ότι στην περίπτωση με τον άξονα Z. Ο λόγος οφείλεται στο γεγονός ότι το αυτί μας αδυνατεί να κάνει localization δύο ήχων όταν αυτοί ισαπέχουν από ένα ιδεατό άξονα που είναι κάθετος στο αυτί μας. Αυτά τα σημεία σχηματίζουν έναν κώνο, που ονομάζεται κώνος σύγχισης ;D (cone of confusion), περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://mue.music.miami.edu/thesis/jwest/Chap_2/Chap_2_Spatial_Hearing.html Επιπρόσθετα να λάβετε υπόψιν σας ότι οι ήχοι με low frequency content, δηλαδή μπάσοι ήχοι, έχουν χαμηλό directionality (κατευθυνσιμότητα) που σημαίνει ότι εντοπίζονται επακριβώς στον χώρο δυσκολότερα. Aυτο μαλιστα!!!! + 1000 ευχαριστω για τον χρονο σου. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warpie Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2009 +1 λαμπρο, η ψευδαισθηση του ηχου απο πισω ειναι πολυ δυδκολο να γινει με ηχεια σε οποιονδηποτε χωρο, οσο καλος και να'ναι. Εκτος απ'την ακουστικη του χωρου, με ακουστικα δεν υπαρχουν φαινομενα οπως masking. Φυσικα υπαρχουν καποια παραδειγματα αλλα μη περιμενεις απιστευτα πραγματα (ακομα ¨) ) Τωρα οσον αφορα το 'πισω' στη μιξη, ο OurDarkness δινει πολυ καλα παραδειγματα. Σε γενικες γραμμες σκεψου πως θα ακουγετε ο ηχος φυσικα. Λιγο reverb, eq, leveling kai kai short delay sto ena ap' ta 2 chennels, ειναι χρησιμα εργαλεια. επισης μη ξεχναμε οτι αρκετα καλα αποτελεσματα προερχονται απο την ιδια την ηχογραφιση αν ο χωρος ειναι καταλληλος. Για παραδειγμα ηχογραφιση backing vocals με τους τραγουδιστες σε αποσταση απο τα μικς. Η' ακομα κ ακουστικα οργανα, guitar amps, etc.. Μερικες φορες δουλευει καλα, πολυ καλα... ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2009 Producers tricks for 3D mixing Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση