Προς το περιεχόμενο

Τι διαφορά έχει το "ψευτομάστερινγκ" από το "mastering";


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά έχω ψιλό μπερδευτεί με αυτά που λένε κάποιοι..έχω Logic Προ και Cubase, όταν θα ηχογραφήσω το κομμάτι , μίξη όλα καλά τα κούω όλα στον ίδιο χρόνο..., στο mastering θα βάλω κάποια effects για να "τελειοποιηθει" το κομμάτι και ποια effects ?

 

 

 

Καταρχην να σου πω οτι εντυπωσιαζομαι που εχεις δωσει 2 χιλιαρικα για να αγορασεις Logic Pro & Cubase & δεν γνωριζεις τα ΒΑΣΙΚΑ..... ;D

 

Σε...αυτοκινητιστικο επιπεδο η ερωτηση σου ακουγεται σαν:

 

"παιδια εχω μια Φεραρι Τεσταροσα και μια 500αρα Μερσεντες,μπαινω μεσα,τα δερματα ειναι και μαμω,ο λεβιες τζαμι και το στερεο μπισταει γερα,οταν βαλω μπρος χρειαζεται να κανω κατι ακομα?" ;D

 

οι προτασεις μου για να λυθουν οι απορίες σου:

 

1.Να ψαξεις λιγο για να μαθεις ΤΙ ακριβως ειναι το μαστερινγκ (στο section “αρθρα” του ΝΟΙΖ εχει ενα πολυ καλο αρθρο για το μαστερινγκ) και ΠΟΙΟΙ ,ΠΟΥ και ΠΟΤΕ πρεπει/μπορουν να το κανουν.

 

2.Τωρα αν θες την μπακαλιστικη και ευκολη απαντηση (που υποψιαζομαι οτι οντως θες) ναι αφου κανεις τη μιξη αν θες να κανεις «μαστερινγκ» πρεπει να εφαρμοσεις compression, eq & limiting στο final stereo track.

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντήσεις 205
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Όσον αφορά στην πολύ απλή ερώτηση, του τι είναι το mastering μπορείτε να διαβάσετε έναν ελληνικό οδηγό με τίτλο Mastering: Η τέχνη της τελειοποίησης του ήχου ή να κάνετε ένα search στο google με θέμα "what is audio mastering". Υπάρχουν αρκετές ή μάλλον χιλιάδες απαντήσεις μέσα απο fora και mastering studios για το τι σημαίνει. 

: Web

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι στουντιο και πρασινα αλογα μου λες...με τον BOB LUDWIG τα πινουν καθε βραδυ.... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Εάν μου επιτρέπεις, να ομιλήσω ως "μαστεράς", το mastering διαφέρει από το δήθεν mastering, ως προς τούτο: όταν ο πελάτης ακούσει το ηχογράφημα, πριν και μετά το mastering, με τις δύο εκδόσεις (πριν/μετά) σε ίδια στάθμη, με ακρίβεια 0,1 db, και κάθε φορά, που η ακρόαση "γυρίζει" στην "μαστεραρισμένη" έκδοση αντιδρά με ενθουσιασμό, τότε έχουμε ορθό mastering. Επειδή πρόκειται περί αντιλήψεως ερεθισμάτων, από το σύστημα της ανθρώπινης ακοής, η απάντηση, εν ολίγοις, είναι απλή. Εάν ακούμε κάτι, και μας δημιουργεί τρομερά ευχάριστο συναίσθημα, σημαίνει επιτυχία. Άκουσε το mastering του Doug Sax στην αυθεντική κυκλοφορία του "The Wall". Χρειάσθηκε ο μέγας τούτος μαστεράς, να εξηγήσει ή αναλύσει, σε τι διαφέρει το mastering από το ψευτοmastering; Τώρα, ως προς τεχνικές λεπτομέρειες κλπ κλπ, από την  οπτική μου τουλάχιστον, επίτρεψέ μου, στον λόγο όλοι είμαστε γενναιόδωροι. Το αποτέλεσμα μετράει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ερώτηση ετέθη αρχές του 2009. Ο φίλος που ρώτησε, λογικά δεν έχει ακόμα τέτοιους προβληματισμούς. Ένα νέο thread ίσως είναι καλύτερο, ώστε να αναπτυχθούν φρέσκες απόψεις περί mastering.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι απλο ρε παιδια, ποσο διαφορα εχει το ψευδομαστερινγκ απο το mastering?

 

Oση εγώ εχω εγω με τον jordan rudess στα πληκτρα.

 

Ενταξει δεν ειναι και μεγάλη η διαφορα, αλλα το αποτέλεσμα ειναι εντυπωσιακό.

 

Και εγω ειμαι ερασιτεχνης μπροστα του, οσο τον πλησιαζω σε καποια πραγματα νιωθω ωραία αλλα δυστυχώς δεν θα τον φτασω ποτε για αντικειμενικους λογους.

 

Καλα δεν το καταλαβα? μουχαχα

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξαρταται το μετρο συγκρισης. :-)

παντως απο τις φτωχες μου γνωσεις και τις προσπαθειες μου καταννοω και αναγνωριζω την σημασια του επαγγελματικου mastering  και των παραμετρων τους απο τους πραγματικα ειδικους επαγγελματιες.

Ειναι αυτο που θα προσδώσει την πραγματικη δυναμικη, την ορθη ακουστικη εμπειρία αλλά και την διαχρονικότητα σε ενα κομματι.

 

 

To πόσο το software, ο υποτυπωδης σπιτικος εξοπλισμος.  μπορουν να βοηθησουν δεν μπορω να το πω μετα βεβαιοτητος

 

μπορω να πω οτι οι ετοιματζηδικες λυσεις του software και η καλη χρηση βασικων γνωσεων εχουν βοηθησει τις δικες μου τουλαχιστο μιξεις οποτε τις επιχειρησα και βγαζω ενα αξιοπρεπες αποτελεσμα.

 

Αλλα ειμαι σιγουρος οτι στα χερια καποιων αλλων με δυνατοτητες πραγματικου μαστερινγκ οπως στις μεγαλες παραγωγες ακομα και τα δικα μου κομματια θα απογειωνονταν.

 

Αν επιθυμουσα ποτε μου να κανω επαγγελματικη παραγωγη θα θεωρουσα αυτο το σταδιο το πιο σημαντικο παντως και δεν θα εκανα καμμια εκπτωση στο θεμα.

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου