alexpi77 Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2009 Στο περίπου, αφού οι φυσικές b7 (7ος αρμονικός) και #11 (11ος αρμονικός) είναι σχεδόν μισό ημιτόνιο κάτω από αυτές που χρησιμοποιούμε σήμερα στο equal-tempered σύστημα. Σωστά! Πειραματιστείτε με just-intonation και άλλα temperaments για να σώσουμε τη μουσική! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
foivosz Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2009 Kai egw pisteuw oti to sinolo to armonikwn kai i seira pou emfanizonte, einai pou dimiourgoun auti tin dinati lusi sto auti mas.einai thema sixnotitwn(tis fyshs pleon) opos kai oles oi armonikes akolouthies mas dimiourgoun mia entiposi.Thewritika eksigite apla me to lisimo tou tritonou (G7 => C ... si-fa => do-mi) opou exei tin vhmatiki (tin pio omalh kai melwdiki) kinisi twn hmitoniwn alla to thavma tis fushs krivete apo pisw.ta aneksigita tou Kyriou.Amen! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2009 Σορρυ για τους αριθμούς. Εκφράζομαι καλύτερα έτσι. ::) 1. Η μείζων και η ελλάσων κλίμακα είναι μια απο τις πολλές κλίμακες. Γενικά οι τρόποι. Υπάρχουν οι θρυσκευτικοί και αρχαίοι Ελληνικοί τρόποι (Λύδιος, Δώριος, κλπ), καθώς και οι λαικοί, καθώς και πολλοί άλλοι, φανταστικοί, δημιουργημένοι απο τους συνθέτες κλπ. 2. Ο κάθε τρόπος έχει άλλες "συμαντικές" νότες. Στη μείζων και στην Ελλάσων (η τονική κλασσική μουσική, λοιπόν) η πρώτη, η τέταρτη και η έβδομη είναι η σημαντικές (άντε και η πέμπτη). 2η ειναι αντικατάσταση της 4ης, 3η της 1ης ή 5ης, 6η της 1ης... 3. Το σημαντικό στη σχέση V-I στην τονική δεν είμαι μόνο η σχέση 4ης που υπάρχει (που υπάρχει και στη σχέση I-IV) αλλά το τρίτονο (Φα-Σι στην ντό μείζων). Το τρίτονο είναι που ζητάει την λύση (φα-σι σε μι(b)-ντο). Να σημειωθεί ότι το φα-σι γράφεται και μι#-σι (άρα 5η ελ., αντί για 4η αυξ.) και η λύση είναι στο φα#-λα(#) (άρα στην κλίμακα της Φα# μείζων/ελλάσων). 4. Καμμία άλλη συγχορδία με 7η, στην τονική μουσική δεν βγάζει το τρίτονο, παρα μόνον η V (και σε προέκταση η VII). Για αυτό είναι τόσο σημαντική η σχέση στην τονική μουσική. __________________________ Φυσικά, τεράστια σημασία έχει και η χρήση, γιατί μπορεί κάποιος να έχει άλυτες 7ες και να γίνεται... της Πόπης γενικά. Όπως και να πηγαίνει όπου γουστάρει μετά απο μία V7... Εξαρτάται απο το περιβάλλον ας το πούμε. Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
telekris Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2009 Δεν κατάλαβα τίποτα! :o Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tassos1978 Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2009 Ο Νικόλας αναφέρεται στο ρόλο της δεσπόζουσας και τα λέει πολύ καλά. Παραθέτω το παράδειγμά του και σε εικόνα (αν κατάλαβα καλά!). https://www.youtube.com/@tassos1978/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alexpi77 Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2009 Το τρίτονο χρειάζεται λύση γιατί είναι κακοκουρδισμένο και δημιουργεί διακροτήματα(!) μεταξύ των αρμονικών. Αν είχε τη σωστή αναλογία συχνοτήτων(7:4), τότε θα ήταν μια χαρά, και οι συγχορδιες με εβδόμη δεν θα χρειάζονταν λύση. Αλλα όλα αυτά είναι πολύ μακριά απο τη μουσική όπως είναι σήμερα! Η γνωστή θεωρία έχει πολλές αυθερεσίες και λάθη που βασίζονται στην αυθεντία συνθετών.. Π.Σ Ακούστε Toby Twining - Chrysalid Requiem οι κλασσικοί, και John Catler οι ροκάδες, για ακουστικά παραδείγματα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση