Προς το περιεχόμενο

Τι θα λέγατε για ένα "mixing contest"?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

....νομίζω πως από την πλευρά μου ξεκαθάρισα από την αρχή πως θεωρώ τον "διαγωνισμό" κυρίως ως μια αφορμή για συζήτηση και ανταλαγή απόψεων κάτι το οποίο το θεωρώ πολύ πιο ουσιώδες......δεν θα το έλεγα "μάθημα" αλλά anyway.

 

...παρ'όλα αυτά αυτή είναι η προσωπική μου άποψη....φυσικά και μιλάμε για διαγωνισμό.....αλλά ένας διαγωνισμός με συγκεκριμένους κανόνες....είναι διαγωνισμός, αλλά είναι πάντα και στα πλαίσια μιας ομάδας ανθρώπων που προσπαθεί να δημιουργήσει μια υγιή recording κοινότητα και έναν χώρο ανταλαγής γνώσεων, απόψεων και εμπειριών σχετικά με την μουσική τεχνολογία....

 

...αν κάποιος ψάχνει απλά μια ευκαιρία να ξεδιπλώσει το ταλέντο του σε ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων....είναι και πάλι ευπρόσδεκτος αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός ......όχι μόνο αυτός τουλάχιστον.

 

 

....και κάντε λίγο υπομονή....όταν διαβάσετε ακριβώς τους κανόνες είμαι απόλυτα σίγουρος πως δεν θα βρήτε τίποτα το περιοριστικό, ούτε κάποιο είδος (κακώς εννοούμενης) καθοδήγησης.

 

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 122
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

....λοιπόν γράφω κάπως πιο αναλυτικά το πως πιστεύω ότι πρέπει να στηθεί το πρότζεκτ:

 

- Θα ανεβάσω τα tracks από ένα κομμάτι τα οποία θα είναι ιδιαίτερα αναλυτικά (δηλαδή drumset με ξεχωριστά tracks για κάθε κομμάτι του σετ συν room mics, multimiced kick & snare, multimiced κιθάρες, DI & amp bass, line σήματα από κάποιες κιθάρες για reamping, φωνές κλπ κλπ) και με αρκετές εναλλακτικές επιλογές (δηλαδή πολλαπλά παρόμοια takes, όλα τα μικρόφωνα σε ξεχωριστά tracks, εναλλακτικά μέρη κλπ κλπ). Παράλληλα θα προσπαθήσω να βάλω εντέχνως μέσα και κάποιες κρυφές "ατέλειες" και τεχνικές προκλήσεις (?) προς αντιμετώπιση :).

 

- Σε ότι αφορά το τι πρέπει να επιτρέπεται και τι όχι.....ο καθένας μπορεί να επεξεργαστεί τα tracks με όποιον τρόπο θέλει , να χρησιμοποιήσει όποια και όσες φορές θέλει, ολόκληρα ή τμήματα τους και γενικά δεν τίθεται κάποιος περιορισμός.....το μόνο που δεν επιτρέπεται είναι η φυσική επαναηχογράφηση κάποιου μέρους και δραστική μεταβολή της δομής του συνολικού κομμματιού. Δηλαδή δεν επιτρέπεται κάποιος να προσθέσει ή να αντικαταστήσει κάποιο μέρος με νέα ηχογράφηση όπως και να αλλάξει δραστικά την συνολική δομή του κομματιού....όταν λέω δραστικά εννοώ κυρίως να προστεθούν ή να αφαιρεθούν συνολικά μέρη....από την άλλη φυσικά και επιτρέπονται μικρότερης έκτασης δομικές αλλαγές όπως πχ η επανάληψη ενός ρεφραίν ή αντίστοιχα η μείωση των επαναλήψεων ενός μέρους κατά βούληση. Επιτρέπεται δηλαδή οποιαδήποτε μορφή επεξεργασίας όσο δραστική και αν είναι όπως και η χρήση όποιων και όσων tracks επιθυμεί ο καθένας αρκεί να μην παραβιάζει τις 2 προαναφερθείσες περιπτώσεις. Επαναλαμβάνω πως σε ότι αφορά τα  tracks ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιείσει όσα και όποια θέλει.....

 

- Όπως είπα θα υπάρχει ένας "αντικειμενικός σκοπός"....αυτό δεν σημαίνει πως είναι κάποιος υποχρεωμένος να τον ακολουθήσει ούτε ότι όλοι τον αντιλαμβάνοντε με τον ίδιο τρόπο (θα είναι ούτως ή άλλως πολύ γενικός, με σκοπό κυρίως να καταδείξει τις διαφορές με τις οποίες αντιλαμβάνεται ο καθένας κάποιες καθημερινές εκφράσεις). Ο καθένας είναι ελεύθερος να τον προσεγγίσει με τον δικό του τρόπο ή και ακόμη να τον παραβλέψει και να κάνει αυτό που θεωρεί καλύτερο αν είναι τόσο σίγουρος για το αποτέλεσμα και το ρίσκο που αυτό ενέχει. Δηλαδή ναι μεν ο καθένας είναι ελεύθερος να παρουσιάσει με απόλυτη ελευθερία την δημιουργική του άποψη αλλά ως ένα σημείο θα κριθεί και με βάση τον αντικειμενικό σκοπόπου έχει τεθεί. Τώρα ο αντικειμενικός σκοπός θα μπορούσε να είναι κάτι τελείως γενικόλογο του στυλ "θέλουμε ένα σφικτό κιθαριστικό ποπ ροκ αποτέλεσμα αλλά ταυτόχρονα με έντονη δυναμική κίνηση, ανοιχτές στερεοφωνίες, μοντέρνο και με ευδιάκριτα μέρη και αλλαγές στο κομμάτι ενώ τον κεντρικό ρόλο πρέπει να έχει η φωνή"....καταλαβαίνετε ότι μιλάω για κάτι πολύ γενικό (που μπορεί να σημαίνει πολλά ή και τίποτα απολύτως ;)) και που σκοπό έχει περισσότερο να καταδείξει τις διαφορές στο πως αντιλαμβάνετε ο καθένας μας μια τέτοια περιγραφή αλλά και την σχετικότητα των συγκεκριμένων χαρακτηρισμών....από την άλλη καταλαβαίνετε επίσης ότι σε μια τέτοια περίπτωση-απαίτηση-περιγραφή αν κάποιος πχ κάνει ένα ουσιαστικά μονοφωνικό μιξ έχει μάλλον απομακρυνθεί αρκετά από το ζητούμενο....

 

- Σε ότι αφορά το διαγωνιστικό μέρος θεωρώ πως θα πρέπει να γίνει ένας συνδυασμός ανοιχτής ψηφοφορίας και κριτικής επιτροπής μοιρασμένος ισόποσα σε ότι αφορά την κρίση του αποτελέσματος. Η ανοιχτή ψηφοφορία θα έχει να κάνει απλά με προτίμηση ενώ η κριτική επιτροπή θα πρέπει να "μοιράσει" την απόφαση της ανάμεσα στην απλή προτίμηση και εκτίμηση διαφόρων παραγώντων (συνολική αίσθηση, χρήση επεξεργασίας, στερεοφωνία κλπ κλπ) και σε μια σειρά από αντικειμενικούς τεχνικούς παράγωντες (προβλήματα φάσης, clipping points, θόρυβος, rms level, peak level, crossfades, κλπ κλπ). Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε και τις τυχόν αποκλίσεις ανάμεσα στα αποτελέσματα...

 

- Όλα τα κομμάτια πριν παρουσιαστούν προς ακρόαση στην ανοιχτή ψηφοφορία θα πρέπει να έχουν το ίδιο peak level (δηλαδή θα γίνει ένα εκ των υστέρων peak normalization) και να παρουσιαστούν με απλό αριθμητικό τίτλο ώστε να η ένταση αλλά και ο "δημιουργός" να μην μπορούν να προιδεάσουν.

 

- Σε ότι αφορά την ένταση, επαναλαμβάνω ότι μιλάμε για ένα real life σενάριο, δηλαδή την μίξη ενός κομματιού στο οποίο θα ακολουθήσει μάστερινγκ....έτσι ενώ όπως είπα επιτρέπεται κάθε μορφή επεξεργασίας τόσο στα tracks όσο και στο main mix , η παρουσία υπερβολικού brickwall limiting θα θεωρηθεί τεχνικό μείον καθώς θα δυσχεραίνει την μετεπειτα μάστερινγκ επεξεργασία σε αυτό το υποθετικό σενάριο.

 

- Θεωρώ πως θα πρέπει η όλη συζήτηση να ακολουθήσει των αποτελεσμάτων καθώς έτσι δεν θα επηρεάσει την πορεία της ψηφοφορίας. Με αυτό τον τρόπο θα έχουμε και την ευκαρία να συγκρίνουμε το κατά πόσο συμβαδίζουν τα αποτελέσματα, κατά πόσο τυχόν τεχνικά λάθη και παραλείψεις επηρεάζουν την κρίση μας κλπ κλπ...και βέβαια να αιτιολογήσουμε την ψήφο μας.

 

- Νομίζω πως η όλη διαδικασία θα πρέπει να έχει πολύ συγκεκριμένη χρονική διάρκεια τόσο στην φάση της υλοποίησης (7-10 ημέρες) όσο και στην φάση της ψηφοφορίας (1 εβδομάδα?).

 

- Σε ότι αφορά το υποψήφιο track έχω (μάλλον) καταλήξει σε ένα αρκετά mainstream pop-rock κομμάτι με αρκετά "κλασσική" και αναμενόμενη ενορχήστρωση (τύμπανα,κιθάρες, πλήκτρα,φωνή κλπ κλπ) και με τα tracks σε τελείως αναλυτική μορφή (δηλαδή πάρα πολλά  ;D ;D ;D ;D)....ο λόγος είναι απλός....κάτι τέτοιο θα είναι αρκετά γνώριμο και προσιτό στο σύνολο των ενδιαφερόμενων.

 

 

 

Τα παραπάνω είναι η άποψη μου και δεν έχει αποφασιστεί κάτι συγκεκριμένο ακόμη....οπότε οι απόψεις και οι γνώμες θα είναι πολύ χρήσιμες.

 

Αν χρειάζεται κανείς κάποια διευκρίνηση για τα παραπάνω, let me know......αλλά γενικά ελπίζω πως τα πράγματα είναι λίγο πιο ξεκάθαρα τώρα  :)

Εννοείται πως το πότε, το αν και το πως ακριβώς θα γίνει το όλο εγχείρημα είναι στα χέρια του Yameth να το αποφασίσει.

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέσα σε όλα, συμφωνώ και γουστάρω με τους κανόνες. Επίσης νομίζω είναι καιρός επιτέλους να ανοίξει ένα τέτοιο topic αέναο με πολλούς διαγωνισμούς, πράγμα που υπάρχει σε πολλά ξένα φόρουμ, όπως επίσης και να μπορούν να βρίσκουν μπάντες από εδώ άτομα για μίξη μάστερινγκ (άλλο κεφάλαιο αυτό αλλά αξίζει).

Αναμένω να ξεκινήσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βρεθουν πολλα κοματια τοτε δεν νομιζω πως θα καθησουν να τα ακουσουν ολοι με αποτελεσμα να ακουνε και να βαθμολογουν μονο τα πρωτα. Υπαρχει τετοιος κυνδινος???

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλό και μελετημένο! Να υπογραμμίσω κάτι που ίσως ξεφύγει από μερικούς και που πιστεύω ότι πρέπει να τονισθεί;

 

- Σε ότι αφορά την ένταση, επαναλαμβάνω ότι μιλάμε για ένα real life σενάριο, δηλαδή την μίξη ενός κομματιού στο οποίο θα ακολουθήσει μάστερινγκ....έτσι ενώ όπως είπα επιτρέπεται κάθε μορφή επεξεργασίας τόσο στα tracks όσο και στο main mix , η παρουσία υπερβολικού brickwall limiting θα θεωρηθεί τεχνικό μείον καθώς θα δυσχεραίνει την μετεπειτα μάστερινγκ επεξεργασία σε αυτό το υποθετικό σενάριο.

 

Κοινώς, ας μην έχουμε το κομμάτι μας στο παρα5 από τα κόκκινα συνεχώς, ούτε σαν το γνωστό γράφημα "τούβλο". Ας αφήσουμε τα loudness wars για τους μαστεράδες...  ;D Καλά κατάλαβα; Στα πόσα μείον να είναι τα db του master level; Kάποια νούμερα που να πρέπει να ακολουθήσουμε σαν προϋποθέσεις; Ή επαφίονται στον καθένα από μας;

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωρέ παλικάρια, είπε ο άνθρωπος ότι περιμένει να κανονίσει με τον Μαζεστίξ τον Αρχηγό μας!  :D :D Απλώς ρώτησε αν μας ενδιαφέρει η ιδέα, και θα κανονίσει λεπτομέρειες με τον Yameth ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου