Προς το περιεχόμενο

Για οσους ψαχνονται για attenuator/isolation cab


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βασικα κατα τη γνωμη μου υπαρχουν καποιες λυσεις ωστε το θεμα attenuator να βγει οικονομικα ανωδυνα (εκτος και αν καποιος για δικους του λογους θελει καποιο πολυ συγκεκριμενο μοντελο). Αναφερομαι στη λυση diy copy του Dr Z Air Brake (που με τη σειρα του ειναι copy ενος attenuator της Trainwreck. Συνολικα τα μερη κοστιζουν γυρω στα 80 ευρω το οποιο ομως και παλι ειναι πολυ καλυτερο απο τα 300+ που κανουν τα περισσοτερα της αγορας - συμπεριλαμβανομενου του dr z. Ως ιδεα ειναι πολυ απλη η συγκεκριμενη και επισης ως υλοποιηση ειναι ακομα πιο ευκολη - λιγη πειρα με κολλητηρι χρειαζεται. Εγω ηδη εχω στα σκαρια να φτιαξω το πρωτο μου μολις τελειωσει η εξεταστικη. Παιζει χειροτερα (κατα γενικη ομολογια) απο το ultimate σε πολυ χαμηλες εντασεις - λογω διαφορετικης προσεγγισης του θεματος. Αλλα για 80 ευρω αξιζει (στην ουσια παιρνεις ενα dr z οπως ειναι ακριβως - οχι στο περιπου).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 30
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Για να μην τρελαθούμε,για να δώσει κάποιος 400-600 ευρώ,για 1 καλό attenuator,

πρέπει να ξέρει πως θα το χρησιμοποιήσει & να εχει κάποιον καλό ενυσχυτή κλπ.

Εγώ που το αγόρασα, μενω σε διαμέρισμα & δεν μπορώ να παίξω,δυνατά,είτε εχω, είτε δεν εχω attenuator.

Εφτιαξα λοιπον ενα μεγάλο κουτί 2,20 Χ 0,70 μέτρα,με καλή ηχητική μόνωση,

και μέσα στο κουτί έβαλα μιά καμπίνα 1/12 με 150 βάτ Tonker.

Ετσι μπορώ να τερματίσω 100 βατ ενισχυτή χωρίς να ενοχλώ τους καλούς μου γείτονες.

Και βασικά για να μπορώ να κάνω ηχογράφηση με μικρόφωνο.

 

 

Ακριβώς αυτό εχει κανει και ο Freedom, και μπορώ να πω με πολύ ωραία αποτελέσματα. Όμως η πρόοδος της τεχνολογίας έχει φέρει τόσο θεσπέσιους ήχους με Amplitube και συναφή (κατά την άποψή μου) που η χρήση ενός isolation box με κάποιον ακριβό ενισχυτή και μικρόφωνο είναι υπερβολικά πολυέξοδη και μπλεξοδουλειά (για να μην πω μάταιη ωλτουγκέδα). Κατά τη γνώμη μου πρέπει απαραίτητα να "κουνιέται αέρας" in your face αν διαθέτεις ενισχυτή, είτε με att. είτε χωρίς. Βέβαια, το is. box ανοίγει κιόλας αλλά δεν είναι το ίδιο μιας και το ηχείο "κοιτάει" σε γωνία 4 ηχομονωμένων panels και ο ήχος απλά "ξεφεύγει" από το άνοιγμα της πόρτας...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όμως η πρόοδος της τεχνολογίας έχει φέρει τόσο θεσπέσιους ήχους με Amplitube και συναφή (κατά την άποψή μου) που η χρήση ενός isolation box με κάποιον ακριβό ενισχυτή και μικρόφωνο είναι υπερβολικά πολυέξοδη και μπλεξοδουλειά (για να μην πω μάταιη ωλτουγκέδα). Κατά τη γνώμη μου πρέπει απαραίτητα να "κουνιέται αέρας" in your face αν διαθέτεις ενισχυτή, είτε με att. είτε χωρίς.

 

Το να κουνιέται αερας in your face δεν ειναι και τοοοοοσο απαραιτητο αν το iso box (ή στην περιπτωση του Μακη,  παρα τριχα iso room λογω διαστάσεων  ;D  ) σε συνδιασμό με ενα attenuator (εκτος και αν στο iso εχεις μεγαφωνο/α που υπερκαλπυπτουν το συνολικο maximum wattage του ενισχυτή) το χρησιμοποιείς για ηχογραφησεις...το θεμα ειναι οτι με αυτή την τεχνικη τουλαχιστον "κουνιέται αερας"...

 

Το ποσο πολυεξοδη μεθοδος ή μπλεξοδουλεια ειναι η ολη διαδικασια μπορει να μετρηθει μονο με το κατα ποσο σε καλύπτει ο(οι) ήχος(οι) του συγκεκριμενου ενισχυτής οσο και η συμπεριφορα του...καλα τα software λοιπον, καλα και τα modelers αλλα ειδικα στην συμπεριφορά (μιας και ο ηχος ειναι υποκειμενικος οποτε το αφήνω φλού) - κατα την ταπεινή μου αποψη παντα και εχοντας δουλεψει με καμποσα απο δαυτα -  ειναι μακριά ακομα*...  ;)

 

Απο εκει και περα, ναι, καλό ειναι να "κουνεται αερας" (ή καλυτερα να κουνιώνται τα μαμημενα τα μεγαφωνα) για να το ευχαριστηθεις (και οχι μονο) αλλα αν δεν εχεις χωρο - και δεν εχουν ολοι αυτη την δυνατότητα -  (πειραζει που το Πασχα συμπληρωνω εναν χρονο ψαξιματος για χωρο?) απλα πρεπει να βρεις αλλες λυσεις...

 

ΥΓ: *εκτος απο ενα συγκεκριμενο καταραμένο μαραφετι αλλα ας το αφήσουμε για την ωρα το θεμα...

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ δεν μου καθόταν καλά το γεγονός ότι μέσα σε ένα is. box ο αέρας δεν "κουνιέται" αλλά παραμένει στατικός και εγκλωβισμένος, κι απλά πηγαίνει πέρα - δώθε χωρίς ελεύθερη διάδοση των κυμάτων. Όμως θα χρειαζόταν η τεχνογνωσία του μεγάλου Paul Rivera για να εξηγηθεί το γιατί (και αναφέρει και τι πιθανότατα συνέβη όταν ο Freedom έκαψε ένα Tonker):

 

http://www.youtube.com/watch?v=A0Ww7gL5kug

 

Mιλάει για αυτό: http://www.rivera.com/products/silentsister/silentsister.php

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ δεν μου καθόταν καλά το γεγονός ότι μέσα σε ένα is. box ο αέρας δεν "κουνιέται" αλλά παραμένει στατικός και εγκλωβισμένος, κι απλά πηγαίνει πέρα - δώθε χωρίς ελεύθερη διάδοση των κυμάτων.

 

Κατα μια εννοια ο αερας κουνιεται μιας και στο δικο μου iso τα 2 διαμερισματα (χωρος των μικροφώνων και χωρος πίσω απο το μεγαφωνο) δεν ειναι απομονωμένα το ενα απο το άλλο...το ξαναλεω, μιλαμε παντα για ηχογραφηση και μαλιστα close micing στην προκειμένη περιπτωση...

 

Όμως θα χρειαζόταν η τεχνογνωσία του μεγάλου Paul Rivera για να εξηγηθεί το γιατί (και αναφέρει και τι πιθανότατα συνέβη όταν ο Freedom έκαψε ένα Tonker)

 

Μπα, στην περιπτωση μου δεν χρειαζεται ο Rivera για να εξηγησει γιατι κάηκε ενα ολοκαινουριο Tonker με τον ενισχυτή ουτε καν στο 50% του πραγματικου wattage που μπορει να σηκωσει το συγκεκριμενο μεγαφωνο και μαλιστα μεσα στα πρωτα 5-10 λεπτά λειτουργιας ενω αλλο ενα Tonker δουλευε φουλ τσιτα καθε μερα ολη μερα για πολουουουουουους μηνες...  ;)

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατα μια εννοια ο αερας κουνιεται μιας και στο δικο μου iso τα 2 διαμερισματα (χωρος των μικροφώνων και χωρος πίσω απο το μεγαφωνο) δεν ειναι απομονωμένα το ενα απο το άλλο...το ξαναλεω, μιλαμε παντα για ηχογραφηση και μαλιστα close micing στην προκειμένη περιπτωση...

 

Δεν το νομίζω γιατί αν θυμάμαι καλά είναι 100% σφραγισμένο και δεν έχει διόδους εξόδου του αέρα όπως αυτό στο βίντεο (που επίσης είναι για close miking)... επομένως απλά πηγαίνει πέρα-δώθε... να το πω και χοντρικά: δεν "φτύνει" αέρα προς τα έξω αλλά ό,τι σπρώχνει του'ρχεται πίσω.

 

Μπα, στην περιπτωση μου δεν χρειαζεται ο Rivera για να εξηγησει γιατι κάηκε ενα ολοκαινουριο Tonker με τον ενισχυτή ουτε καν στο 50% του πραγματικου wattage που μπορει να σηκωσει το συγκεκριμενο μεγαφωνο και μαλιστα μεσα στα πρωτα 5-10 λεπτά λειτουργιας ενω αλλο ενα Tonker δουλευε φουλ τσιτα καθε μερα ολη μερα για πολουουουουουους μηνες...  ;)

 

Αχα!  :o ;D Σιτ χάπενς...  :P Ελπίζω να πήρες καινούργιο με την εγγύηση...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το νομίζω γιατί αν θυμάμαι καλά είναι 100% σφραγισμένο και δεν έχει διόδους εξόδου του αέρα όπως αυτό στο βίντεο (που επίσης είναι για close miking)... επομένως απλά πηγαίνει πέρα-δώθε... να το πω και χοντρικά: δεν "φτύνει" αέρα προς τα έξω αλλά ό,τι σπρώχνει του'ρχεται πίσω.

 

Bloody, που θελεις να καταληξεις? Τα isolation boxes ειναι για συγκεκριμενες χρησεις...προφανως λογω κατασκευής δεν γινεται on the fly να ακουστούν οπως το να "μικάρεις" μια καμπινα σε εναν χώρο Α, αλλα θα εντυπωσιαστεις τι μπορει να κανει λίγο pre ή post EQ στην ολη ιστορία...και το σημαντικοτερο ολων, ανεξαρτήτως αν φτυνει αερα ή δεν φτυνει αερα, αν σπρώχνει αερα ή δεν σπρωχνει αερα ειναι οτι μπορεις χωρις να εχεις dedicated χωρο να ηχογραφησεις παιρνοντας το ηχοχρωμα (και οχι μονο) ΚΑΙ του αγαπημενου σου μεγαφωνου (που οχι, στην περιπτωση μου δεν ειναι το Tonker...  ;D )...

 

Αχα!  :o ;D Σιτ χάπενς...  :P Ελπίζω να πήρες καινούργιο με την εγγύηση...

 

Φυσικα και μου το αλλαξαν χωρις πολλες πολλες κουβέντες... ;)

 

ΥΓ: μπορω βεβαια να σου πω πως εκαψα και ενα 100σταρι Η75 Scumback (yeap, 100% user error) αλλα ήδη ειμαστε off topic...βασικα τωρα παρατηρω οτι τα περισσοτερα posts σε αυτο το thread ειναι off topic αλλα, what the heck...

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eκεί που θέλω να καταλήξω είναι αυτό που έγραψα προηγουμένως:

 

Ποτέ δεν μου καθόταν καλά το γεγονός ότι μέσα σε ένα is. box ο αέρας δεν "κουνιέται" αλλά παραμένει στατικός και εγκλωβισμένος, κι απλά πηγαίνει πέρα - δώθε χωρίς ελεύθερη διάδοση των κυμάτων. Όμως θα χρειαζόταν η τεχνογνωσία του μεγάλου Paul Rivera για να εξηγηθεί το γιατί

 

(τα μειονεκτήματα της λύσης και πώς μπορούν ίσως να ξεπεραστούν)

 

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eκεί που θέλω να καταλήξω είναι αυτό που έγραψα προηγουμένως:

 

Ποτέ δεν μου καθόταν καλά το γεγονός ότι μέσα σε ένα is. box ο αέρας δεν "κουνιέται" αλλά παραμένει στατικός και εγκλωβισμένος, κι απλά πηγαίνει πέρα - δώθε χωρίς ελεύθερη διάδοση των κυμάτων. Όμως θα χρειαζόταν η τεχνογνωσία του μεγάλου Paul Rivera για να εξηγηθεί το γιατί

 

Οκ, οποτε το επομενο ερωτημα ειναι το εξης: θεωρητικά δεν σου καθεται καλα το γεγονος οτι ο αερας δεν "κουνιεται" μεσα-εξω σε ενα iso box ή πρακτικά εχοντας ασχοληθει με καποιο απο αυτα (αν ναι, θα με ενδιεφερε με πιο, με τι gear, μικροφωνα κλπ κλπ), εχοντας αντιληθφει καποια ηχητικά φαινομενα που δεν σου αρεσουν (αν ναι θα με ενδιεφερε να αναφερεις ακριβως τι αντιλήθηκες) και εχεις καταλήξει οτι η αιτία ειναι αυτή?

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, κάπως "αποστειρωμένο" ήχο που δεν έχει μια "φρεσκάδα" (πώς να το πω?)

 

Οι ανακλάσεις ενός δωματίου σε στούντιο συλλαμβάνονται από τα μικρόφωνα, που σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα τοποθετούνται ακριβώς για αυτόν το σκοπό. Κάποιος βέβαια μπορεί να προσθέσει room reverb ή κάτι παρόμοιο, αλλά πολύ δύσκολα, με μεγάλο κόπο και δαπανώντας πάρα πολύ χρόνο θα φτάσει/πλησιάσει το real thing (για να μην μιλήσουμε για τεχνικές τύπου Albini ή Tsangarides που τα τοποθετούν σε μελετημένα σημεία και τα μιξάρουν παράλληλα). Ακόμη και η ελάχιστη ανάκλαση ενός καλά ηχομονωμένου δωματίου προσφέρει ένα μικρό αλλά πολύτιμο "βάθος".

 

Αλλά κι αν αφήσουμε τις ανακλάσεις στην άκρη, πιστεύω ότι είναι θέμα ελεύθερης διάδοσης των κυμάτων - χώρια η επίπτωση που υπάρχει και στην κάψα του μικροφώνου όπως άκουσα και στο βίντεο. Ο κώνος του ηχείου πάει μπροστά τη μια στιγμή, αλλά την επόμενη στην επιστροφή πάει πίσω... σε ένα ανοιχτό σύστημα η κάψα δεν θα αποτυπώνει αυτή την κίνηση... (όλα αυτά που λέω είναι πιθανόν χορς κραπ - διορθώστε με σας παρακαλώ  :))

 

Όλα αυτά βεβαίως σχολιάζονται: "χαίρω πολύ - αν είχα στούντιο νομίζεις ότι θα παιδευόμουν με is. box?" Εγώ δεν ήθελα όμως να πω αυτό αλλά το εξής: πιστεύω ότι η αρχή σχεδιασμού του συστήματος του Rivera είναι μια ωραία υλοποίηση που μπορεί να βοηθήσει τα μάλα, και όπως λέει και ο ίδιος έχει κι άλλες χρήσεις.

 

 

 

(Νικόδημε πού είσαιαιαιιιι??!)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου