Προς το περιεχόμενο

Για οσους ψαχνονται για attenuator/isolation cab


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βρε μεσα, μαλλον αναφερεσαι στο "boxyness" το οποιο με post/pre EQ και post reverb/delay (αν και αυτο δεν ξερω κατα ποσο το θελεις σε μια raw ηχογραφηση που θα ενσωματωθει με αλλη μια πολυκαναλη με αλλα οργανα μαζι) εν μερη βελτιωνεται...

 

Αλλα ξαναρωταω γιατι με ενδιαφερει ειλικρινα, μιλας με βαση την θεωρία ή με πρακτικα δικα σου αποτελεσματα? Ειλικρινα με ενδιαφερει το θεμα γιατι παντα υπαρχει το ενδεχομενο να μην εχω αντιληφθεί κατι και ενω να υφισταται...να προσπαθησω τουλαχιστον να το ακουσω και εγω...

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 30
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

....τα iso boxes είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος να γλυτώσεις από υψηλοσυχνοτικές ανακλάσεις και σε phasing προβλήματα σε μια close mic'ed (ειδικά με περισσότερα από ένα μικρόφωνα και σε ένα μέτριο χώρο) κατάσταση και όταν αυτές είναι ανεπιθύμητες...αρκεί να είναι καλοφτιαγμένα.

 

....όσο πιο μικρός είναι σε όγκο ένας χώρος τόσο πιο δύσκολο είναι να επέμβεις στην ακουστική του συμπεριφορά....για την ακρίβεια τα περισσότερα από αυτά τα iso boxes θα μπορούσαμε να τα πούμε και boom boxes ;D ;D ;D.....αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό....ίσα ίσα που πολλές φορές μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.....για την ακρίβεια στο 99% των περιπτώσεων που αφορούν "σκληρότερους" metal orientated ήχους αυτό είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή.

 

...τώρα σχετικά με αυτά για τον αέρα που "σπρώχνει" πάλι πίσω το μεγάφωνο κλπ κλπ....δεν ξέρω....λογικό θα είναι να αλοιώνεται (μικροσκοπικάμιλώντας) η κίνηση του μεγαφώνου, προσθέτωντας κάποιο ποσσοστό αρμονικής παραμόρφωσης αλλά δεν ξέρω κατά πόσο έχει αυτό σημασία σε έναν υπεροδηγημένο ενισχυτή κιθάρας (και γενικά σε μεγάφωνα και κατασκευές που δεν αποτελούν και ιδιαίτερα "προσεγμένες" σε ότι αφορά την λεπτομέρεια σχεδιασεις....όπως πχ ένα Hi end HiFi ηχείο....και δεν υπάρχει και κανένας απολύτως λόγος να είναι ;) )

 

...τώρα γενικότερα στην κοντινή τοποθέτηση των μικροφώνων σε μια καμπίνα κιθάρας το περιβαλλόν επηρεάζει λίγο έως ελάχιστα αυτό που αντιλαμβάνονται τα μικρόφωνα , ειδικά όταν μιλάμε για καρδιοειδή δυναμικά....σε ότι αφορά  την boxy αίσθηση (που συνήθως μεταφράζεται σε προβλήματα φάσηςcomb filtering, phase cancelations κλπ και ΔΕΝ διορθώνεται με eq) θα έλεγα ότι είναι πολύ πιο πιθανό να υπάρχει σε ένα σχετικά μικρό δωμάτιο παρά σε ένα iso box ...και ο λόγος είναι απλός, στο μποξ οι όποιες ανακλάσεις επιστρέφουν πολύ γρήγορα και ισόποσα στο μικρόφωνο, ουσιαστικά αποτελούν κομμάτι της συνολικής ηχητικής συμπεριφοράς του όλου συστήματος ενώ αντίθετα σε ένα σχετικά μικρό δωμάτιο οι ανακλάσεις μπορεί να επιστρέφουν από πολλές διαφορετικές διευθύνσεις με διαφορετική ένταση και φυσικά με διαφορετική καθυστέρηση....

 

Για μένα η καλύτερη λύση είναι ένα μικρό iso booth στο οποίο θα μπορεί κάποιος να επέμβει πιο δραστικά στην ακουσική του και κυρίως να χρησιμοποιεί κάθε φορά την καμπίνα της επιλογής του......και αυτό φτιάχνω αυτή τη στιγμή ;D ;D   

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυριοι, λυπαμαι που δεν εχω τις θεωρητικες/τεχνικες γνωσεις για να συνεισφέρω πιο ουσιαστικα στην συγκεκριμενη συζήτηση, προσπαθω παντα να μιλαω με βαση τις προσωπικες μου (και μονο απο πρωτο χερι) εμπειριες αλλα με αυτό:

 

....για την ακρίβεια τα περισσότερα από αυτά τα iso boxes θα μπορούσαμε να τα πούμε και boom boxes ;D ;D ;D

 

...θα συμφωνήσω γιατι ηταν το πρωτο προβλημα που αντιμετώπισα και ανεξαρτήτως αν ακουγεται τρελλο ή οχι στην δική μου περιπτωση ηταν στους παραμορφωμένους ηχους και οχι στους καθαρους...στην δική μου περιπτωση "καταπολεμήθηκε" εως εναν βαθμό (EQ και διαφορετικοι συνδιασμοι μικροφωνων)...

 

Παντα με επιφλυλαξη γιατι απο οσο διαβαζω Νικόδημε μαλλον εγω αλλο πραγμα εκλαμβανω εγω ως "boxyness" οποτε και αλλο πραγμα μπορει να εχω στο μυαλό μου ως "boomyness"... ;)

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

 

 

Παντα με επιφλυλαξη γιατι απο οσο διαβαζω Νικόδημε μαλλον εγω αλλο πραγμα εκλαμβανω εγω ως "boxyness" οποτε και αλλο πραγμα μπορει να εχω στο μυαλό μου ως "boomyness"... ;)

 

...καλά εννοείται ότι όλοι αυτοί οι όροι συνήθως επιδέχονται πολλών ερμηνειών :)

 

...γενικά πάντως όταν λέμε boomy συνήθως εννοούμε ότι είναι υπέρ του δέοντως ενισχυμένο το χαμηλομεσαίο και χαμηλό συχνοτικό φάσμα , κάτι που στην περίπτωση των iso box είναι απόλυτα φυσικόκαθώς η εσωτερική αποροφητική τους κάλυψη "δουλεύει"μόνο στο υψηλότερο συχνοτικό φάσμα αφήνωντας ανεπηρέαστες (και τελικά σαν αποτέλεσμα να φαντάζουν ενισχυμένες) τις χαμηλότερες περιοχές.

 

...πολλές φορές και αυτό που θα ονομάζαμε "αίσθηση κουτιου" μοιάζει σαν αποτέλεσμα αλλά όταν λέμε "boxy" συνήθως εννοούμε την ανεπιθύμητη και ιδιαίτερα έντονη παρουσία των πρώιμων ανακλάσεων ενός πολύ μικρού αλλά ανεξέλεγκτα "ζωντανού" χώρου.....και αυτή η αίσθηση μπορεί να ποικίλει από boomy έως το ακριβώς αντίθετο (δηλαδή την ακύρωση της χαμηλώτερης συχνοτικά περιοχής ή το μεταλλικό κροτάλισμα του comb filtering)....

 

....ή τουλάχιστον έτσι τις χρησιμοποιώ εγώ αυτές τις εκφράσεις  :)

 

Η ουσία είναι πως η πρώτη περίπτωση επιδέχεται συντηρητικής "θεραπείας" (eq) ενώ η δεύτερη χρειάζεται χειρουργείο....

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...γενικά πάντως όταν λέμε boomy συνήθως εννοούμε ότι είναι υπέρ του δέοντως ενισχυμένο το χαμηλομεσαίο και χαμηλό συχνοτικό φάσμα , κάτι που στην περίπτωση των iso box είναι απόλυτα φυσικόκαθώς η εσωτερική αποροφητική τους κάλυψη "δουλεύει"μόνο στο υψηλότερο συχνοτικό φάσμα αφήνωντας ανεπηρέαστες (και τελικά σαν αποτέλεσμα να φαντάζουν ενισχυμένες) τις χαμηλότερες περιοχές.

 

Ενταξει, το ιδιο εννοουμε...  ;)

 

...πολλές φορές και αυτό που θα ονομάζαμε "αίσθηση κουτιου" μοιάζει σαν αποτέλεσμα αλλά όταν λέμε "boxy" συνήθως εννοούμε την ανεπιθύμητη και ιδιαίτερα έντονη παρουσία των πρώιμων ανακλάσεων ενός πολύ μικρού αλλά ανεξέλεγκτα "ζωντανού" χώρου.....και αυτή η αίσθηση μπορεί να ποικίλει από boomy έως το ακριβώς αντίθετο (δηλαδή την ακύρωση της χαμηλώτερης συχνοτικά περιοχής ή το μεταλλικό κροτάλισμα του comb filtering)....

 

(αστο Νικ, ειμαι ανεπιδεκτος!!!)  :-[

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλα ξαναρωταω γιατι με ενδιαφερει ειλικρινα, μιλας με βαση την θεωρία ή με πρακτικα δικα σου αποτελεσματα? Ειλικρινα με ενδιαφερει το θεμα γιατι παντα υπαρχει το ενδεχομενο να μην εχω αντιληφθεί κατι και ενω να υφισταται...να προσπαθησω τουλαχιστον να το ακουσω και εγω...

 

Σύμφωνα με την μικρή μου εμπειρία μιλάω... ίσως έχει να κάνει με το γεγονός ότι μέσα σε τέτοια cabs έχω ακούσει μόνο καρδιοειδή δυναμικά (πχ. SM57, Ε906) που γενικά δεν τα χωνεύω... από την άλλη αν μπει ένα ωραίο ribbon δεν ξέρω αν θα τα καταφέρει γιατί θέλει και την απόστασή του...

 

Από την άλλη, δυο σχόλια: μερικές φορές πράγματι θέλουμε την ηχογράφηση όσο πιο dry γίνεται αλλά προσωπικά είμαι κατά του νεκρού ακουστικά χώρου. Επίσης, τα προβλήματα με phasing του χώρου θέλουν πείρα στην επίλυση, αλλά με κόπο και χρόνο μπορεί κάποιος να βγάλει κάτι πολύ ωραίο όπως οι masters τύπου Albini και Tsangarides που είπα νωρίτερα... (αμφότεροι με δουλειές κυρίως σε πολύ βρώμικες παραγωγές, ο δε Tsangarides και σε μέταλ). Αυτό θυμήθηκα μόλις είδα εκείνο που έγραψε ο Νικόδημος για το 99% των σκληρότερων ήχων.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Σύμφωνα με την μικρή μου εμπειρία μιλάω... ίσως έχει να κάνει με το γεγονός ότι μέσα σε τέτοια cabs έχω ακούσει μόνο καρδιοειδή δυναμικά (πχ. SM57, Ε906) που γενικά δεν τα χωνεύω... από την άλλη αν μπει ένα ωραίο ribbon δεν ξέρω αν θα τα καταφέρει γιατί θέλει και την απόστασή του...

 

Από την άλλη, δυο σχόλια: μερικές φορές πράγματι θέλουμε την ηχογράφηση όσο πιο dry γίνεται αλλά προσωπικά είμαι κατά του νεκρού ακουστικά χώρου. Επίσης, τα προβλήματα με phasing του χώρου θέλουν πείρα στην επίλυση, αλλά με κόπο και χρόνο μπορεί κάποιος να βγάλει κάτι πολύ ωραίο όπως οι masters τύπου Albini και Tsangarides που είπα νωρίτερα... (αμφότεροι με δουλειές κυρίως σε πολύ βρώμικες παραγωγές, ο δε Tsangarides και σε μέταλ). Αυτό θυμήθηκα μόλις είδα εκείνο που έγραψε ο Νικόδημος για το 99% των σκληρότερων ήχων.

 

...bloody όταν λέω "σκληρός metal orientated" ήχος σίγουρα δεν εννοώ τον Albini  ::)....αλλά μάλλον το συνολο της σημερινής metal/metalcore σκηνής οπού το ζητούμενο είναι όντως ενας απόλυτα στεγνός close miced κιθαριστικός ήχος.....

 

Εννοείται πως στον κατάλληλο χώρο με τον κατάλληλο εξοπλισμό και στα χέρια των κατάλληλων ανθρώπων οι multi mic'ed και room mic τεχνικές είναι θαυματουργές (και η απόλυτη προσωπική μου επιλογή στις περισσότερες των περιπτώσεων)....αλλά υποθέτω πως εδώ μιλάμε μάλλον για προβληματικούς ακουστικά χώρους, άπειρους χειριστές και μέτριο εξοπλισμό (σε ότι αφορά τα μέσα της ηχογράφησης και σε σχέση με τον μέσο αναγνώστη αυτού του θέματος) .......οπότε η ουσία είναι μάλλον πως θα διευκολυνθεί μια κατάσταση και όχι πως θα γίνει πιο πολύπλοκη. 

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ξέρω πως ο Albini δεν είναι μέταλ... Για αυτό και πρόσεξα τι έγραψα: "αμφότεροι με δουλειές κυρίως σε πολύ βρώμικες παραγωγές, ο δε Tsangarides και σε μέταλ".

 

Aν και έχω διαβάσει μερικά πραγματάκια, άρθρα και κείμενα γενικότερα για τις τεχνικές χρήσης πολλαπλών και διαφορετικών μικροφώνων στον χώρο, νομίζω ότι θα ήταν ευχής έργον αν είχες κάποτε το χρόνο να γράψεις δυο πραγματάκια, ανάμεσα σε αυτά και τα προβλήματα με τα phasing. :)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρτε και μια ιδέα του Rivera Silent Sister παρέα με έναν... αγριεμένο Venus 3.

 

 

(Kάποιος admin να μου διορθώσει το προηγούμενο ποστ με τα 2x "πραγματάκια"?)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου