marathon Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2009 Αλλωστε για αρκετους ισως ειμαι "αιρετικος"... Αιρετικός δεν είσαι, για το τρελλάδικο είσαι, δεν το καταλαβαίνεις μας έχεις τρελλάνει όλους τον τελευταίο καιρό...άσε που στο τέλος (χτύπα ξύλο!!!) θα αρπάξεις καμμία ηλεκτροπληξία! Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2009 ...άσε που στο τέλος (χτύπα ξύλο!!!) θα αρπάξεις καμμία ηλεκτροπληξία! ελπιζω να μην εχεις (εστω και μακρυνη) συγγενεια με γνωστο Πολιτικο... ;D ;D ;D wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2009 ελπιζω να μην εχεις (εστω και μακρυνη) συγγενεια με γνωστο Πολιτικο... ;D ;D ;D Μόνο ως προς την ηλικία. Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε; ;D ;D ;D Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Alex_Flouros Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2009 Μπραβο..Πολυ καλη και σωστη αναλυση σε ολα αυτα..Χρησιμοτατο ποστ.. Προσωπικα ανηκω στους "ρομαντικους" οι οποιοι πιστευουν οτι η μεγαλυτερη πηγη του ηχου ειναι πιο κοντα απο τον ενισχυτη,στα χερια μας,αλλα φυσικα δεν διαφωνω καθολου με το οτι ολα εχουν μεγαλη σημασια και φυσικα πολυ μεγαλο κομματι του συνολικου αποτελεσματος πηγαζει απο τον ενισχυτη..Πολυ καλυτερο αποτελεσμα με τη σωστη χρηση του φυσικα.. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2009 Υπέροχο το άρθράκι!! :D :D 4)EQ. Εδω παλι ισχυουν οι γνωστοι κανονες. Αν θελουμε καθαρο ηχο φροντιζουμε να ελαττωνουμε τα μεσαια (scooped mids). Αν τα μπασσα μας ακουγονται πολυ boomy κοβουμε μεχρι να καθαρισουν. Πολυ μπασο σε μεγαλες εντασεις πολλες φορες ουσιαστικα δεν ακουγεται και μπορει να εχουμε πιο καλη ποιοτητα αν κατεβασουμε. Σε χαμηλες εντασεις μας χρειαζονται για να δινουν "σωμα" (...balls) στο σημα μας. Αν τα πριμα ξυριζουν τα ελαττωνουμε, αν και μπορουμε να χρησιμοποιησουμε και το (πολλες φορες) ξεχασμενο Tone στην κιθαρα. Το περιεχομενο σε πριμα μπορει να διαφοροποιηθει και απο τον τροπο που παιζουμε. Δηλαδη αν χτυπαμε τις χορδες κοντα στη γεφυρα οι νοτες ειναι πιο πριμαριστες και οσο πλησιαζουμε στο μανικι "γεμιζουν"... Τα πριμα εχουν να κανουν με το σκασιμο/δαγκωμα (bite) της νοτας. Παραπανω απο οσο πρεπει την κανει δυσαρεστη, λιγοτερο δεν της δινει τις "ακμες" να ξεχωριζει. (το γνωστο "cut through the mix"...) ;) Απο προσωπικές μου παρατηρήσεις τα scooped-mids που λες πράγματι κάνουν πιο smooth τον ήχο αλλά σε μεγάλες εντάσεις θάβουν την κιθάρα σε σχέση με τα υπόλοιπα όργανα.Σπάνια κατάφερα να ακουστώ χωρίς μεσαία.Όταν ανεβάζω ένταση προσπαθώ να συμβιβαστώ μεταξύ του να ακούγομαι σε σχέση με τους υπόλοιπους αλλά ταυτόχρονα να έχω στρωτό ήχο. Τα πρίμα στο τέλος που λες προσθέτουν ευκρίνια και όχι αυτό το cut through the mix.Ουσιαστικά πρόκειται για high-mids :) Όλα αυτά είναι προσωπικές παρατηρήσεις και έχω δει οτι δουλεύουν σε μένα αλλά όπως ειπώθηκε απο παίχτη σε παίχτη και απο κιθάρα σε κιθάρα it's a whole different story!! :) You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2009 Τα πρίμα στο τέλος που λες προσθέτουν ευκρίνια και όχι αυτό το cut through the mix.Ουσιαστικά πρόκειται για high-mids :) Ενταξει δεκτον, αλλα τα ρυθμιστικα στους ενισχυτες ως επι το πλειστον ρυθμιζουν "πριμα". Για να πετυχεις αυτη τη ζωνη συχνοτητων ακριβως θα χρειαστεις equalizer. Με τα απλα παθητικα tone controls ρυθμιζεις χοντρικα μια περιοχη συχνοτητων που καθοριζεται απο τιμες πυκνωτων και αντιστασεων/ποτενσιομετρων στο tonestack. Όλα αυτά είναι προσωπικές παρατηρήσεις και έχω δει οτι δουλεύουν σε μένα αλλά όπως ειπώθηκε απο παίχτη σε παίχτη και απο κιθάρα σε κιθάρα it's a whole different story!! :) πολυ σωστα. Ειναι αληθεια αλλωστε οτι η ελλειψη μεσαιων πολλες φορες χαντακωνει τον κιθαριστα αναμεσα στους αλλους στη μπαντα. Εκει ειναι που πρεπει να εχεις καλο sound engineer... ;) wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
NicolasAth72 Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2009 αυτο που δεν ειχα σκεφτει καθολου ειναι το σχετικο με την ατάκα της πένας και την ένταση του ενισχυτη... αφου το διαβασα συνειδητοποίησα οτι πρεπει να εχεις δικιο! ηχογραφωντας με μικροφωνο σε ενισχυτη σε χαμηλες εντασεις (δωματιου) ακουγεται πολυ ενοχλητικα η "πενια" (μου). αντιθετως, καποιες ηχογραφησεις σε εντάσεις πρόβας ή και δυνατοτερα είναι εντελως διαφορετικές και πιο smooth.... thanks man! ;) https://www.facebook.com/automaton.athens Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2009 αυτο που δεν ειχα σκεφτει καθολου ειναι το σχετικο με την ατάκα της πένας και την ένταση του ενισχυτη... αφου το διαβασα συνειδητοποίησα οτι πρεπει να εχεις δικιο! ηχογραφωντας με μικροφωνο σε ενισχυτη σε χαμηλες εντασεις (δωματιου) ακουγεται πολυ ενοχλητικα η "πενια" (μου). αντιθετως, καποιες ηχογραφησεις σε εντάσεις πρόβας ή και δυνατοτερα είναι εντελως διαφορετικές και πιο smooth.... thanks man! ;) Προς Θεου, αυτα δεν ειναι δικες μου θεωριες. Ειναι γνωση συγκεντρωμενη απο βιβλια, κλπ πηγες. Οκ, τα εχω επιβεβαιωσει στην πραξη κι εγω, αλλα το credit παει αλλου... ;) wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Zooropean11 Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2009 Πραγματικα πολυ διαφωτιστικο αρθρο! Εγω προτεινω να γινει sticky, για να μη χαθει. ;) Gibson Les Paul, Vox AC30, και ξερο ψωμι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 12 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 12 Μαρτίου 2009 πολυ σωστα. Ειναι αληθεια αλλωστε οτι η ελλειψη μεσαιων πολλες φορες χαντακωνει τον κιθαριστα αναμεσα στους αλλους στη μπαντα. Εκει ειναι που πρεπει να εχεις καλο sound engineer... ;) Ή λίγο αυτοσυγκράτηση με το κόψιμο των μεσαίων γιατι ο στρωτός ήχος απο scooping γοητεύει ο π$#@της!!! You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση