kostas_six Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 καλησπερα....το προβλημα που αντιμετωπιζω ειναι το εξης......επειδη το παραπανω αρμονιο το χρησιμοποιω σε live οι ηχοι μου απο τα ηχεια του εκαστοτε μαγαζιου βγαινουν πολυ λεπτοι και πριμαριστοι στα ψηλα και πολυ μπασοι στα χαμηλα....εχετε να προτινετε κατι?υποψην οτι το οργανο διαθετει 2 εφφε ανα ηχο.....οποτε αν καταφυγω στο να φαω την μια θεση με eq του ιδιου του οργανου θα μου μενει μονο μια θεση για αλλο εφφε.....και κατι ασχετο-σχετικο.....ποια η διαφορα ενος παραμετρικου eq απο ενα γραφικο?ευχαριστω για τον χρονο σας Yamaha Motif XS6/Kurzweil PC3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
edessaios Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 Το μαγαζί που παίζεις δεν έχει κονσόλα να ρυθμίσεις από εκεί τα πρίμα που δεν σου αρέσουν(τα βρίσκω μια χαρά)? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas_six Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 Κατ αρχην ευχαριστω για το αμεσο ενδιαφερον....εχει κονσολα και μαλιστα πολυ καλη.....το θεμα είναι οτι θα πρεπει να στρωνω ηχο σε καθε μερος που παιζω....ψαχνω για λυση που θα τα εχω flat στην κονσολα....επισης σε ηχους οπως grand piano και τα organs νιωθω οτι δεν εχουν αρκετο ογκο.....σε αντιθεση με τα πνευστα και τα βιολια.... Yamaha Motif XS6/Kurzweil PC3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korakios Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 Με το γραφικό eq αυξομειώνεις προκαθορισμένες συχνότητες, ενώ με το παραμετρικό επιλέγεις τις συχνότητες που θες και έτσι έχεις πιο λεπτομερή έλεγχο... Βασικά το καλύτερο θα ήταν να την έψαχνες στην κονσόλα με flat στο αρμόνιο για να δεις τι παίζει με το υπόλοιπο σύστημα και μετά στο όργανο...αν και δε το ξέρω το pa50 μήπως έχει εφφέ τύπου exciter/enhancer? Επίσης δε κατάλαβα αν ψάχνεις για κάποια "εξωτερική" βοήθεια τύπου http://www.behringer.com/EN/Products/T1954.aspx ή κάποια ρύθμιση του οργάνου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas_six Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2009 Παντα στα live παιζω με φλατ την κονσολα....τετοιο εφφε εχει που αναφερεις....τι ειναι αυτο ?? ::)επισης εξωτερικη βοηθεια δεν εχω προβλημα αν ενοεις κατι που θα παιρνει το σημα απο το πληκτρο και θα το επεξεργαζεται πριν την κονσολα....σε αυτη την περιπτωση να παω για ενα πεταλακι eq της boss ισως? Yamaha Motif XS6/Kurzweil PC3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korakios Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2009 Πάντως αν θες να παίζεις flat στην κονσόλα(δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο!) με πεταλάκι της boss θα κάνεις τη δουλειά σου ειδικά με το boss eq-20 που έχει 9 μνήμες αλλά δεν είναι stereo(και δεν είναι και φθηνό!)...καλό θα ήταν να την έψαχνες απο το ίδιο το όργανο ωστε σε κάθε πρόγραμμα να έχεις και διαφορετική ρύθμιση εκτώς αν χρειάζεσαι και τα 2 εφφέ του... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiobox Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2009 Το μόνο που θέλω να σημειώσω, σαν γενικότερη επισήμανση με όλα τα πλήκτρα, είναι πως πλέον είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να συνδέονται στερεοφωνικά επάνω στην κονσόλα, είτε σε στέρεο κανάλι, είτε σε 2 μονοφωνικά με το pan, τέρμα αριστερά στο left και τέρμα δεξιά στο right κανάλι. Ο λόγος είναι ότι πλέον, χρησιμοποιούνται multisamples για την παραγωγή του κάθε ήχου και το όργανο στέλνει σε κάθε κανάλι άλλο ήχο, δηλαδή αν παίξεις με το αριστερό χέρι χαμηλές νότες στο κλαβιέ, το όργανο θα στείλει περισσότερο ήχο στο αριστερό κανάλι, από ότι στο δεξί και αν παίξεις ένα σόλο, τέρμα δεξιά στην έκταση του κλαβιέ ο ήχος θα βγεί περισσότερο από το δεξί κανάλι. Αν συνδέουμε τα πλήκτρα με σκυλάδικη νοοτροπία (ένα κανάλι left) στην κονσόλα, ΧΑΝΟΥΜΕ όλο το φάσμα συχνοτήτων και την χροιά του ήχου και αρχίζουν τα προβλήματα. Έπειτα, αν χρησιμοποιείς line καλώδια μεγαλύτερα από 2 μέτρα, για να συνδεθείς με την κονσόλα, ΒΑΛΕ DI box (επιβάλεται δια ροπάλου) και φυσικά δεν παίρνουμε σήμα από την έξοδο των ακουστικών και κυρίως με μονοφωνικό καλώδιο. 'Ολα είναι ατμός... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas_six Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2009 Θα συμφωνησω απολυτα με τον audiobox καθως πολλες φορες οι περισοτεροι ηχοληπτες και καλα ειναι στην φαση του ελα μωρε δεν βαριεσαι και το ιδιο πραγμα ειναι μονο το left....Για αυτο πρεπει εμεις να ημαστε καθετοι στο πως θελουμε να βγαινει ο ηχος μας....ΥΓ οντως τραγικη η ποιοτητα ηχου που βγαινει απο τα ακουστικα.... Yamaha Motif XS6/Kurzweil PC3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiobox Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2009 Η έξοδος των ακουστικών, λειτουργεί με διαφορετικά χαρακτηριστικά σήματος (αντίσταση εξόδου, ρεύμα εξόδου, βαθμίδα ενίσχυσης) από ότι το line out του οργάνου μας, δηλαδή το σήμα από εκεί δεν είναι και το πιο κατάλληλα προσαρμοσμένο για να πάει σε κονσόλα. Αλλά εκτός αυτού, η έξοδος των ακουστικών είναι στερεοφωνική και όταν ρίχνουμε ένα mono καλώδιο για να πάρουμε σήμα, στην ουσία παίρνουμε ένα mono sum, το οποίο συνήθως προκαλεί και ακυρώσεις συχνοτήτων στον ήχο, τουλάχιστον να χρησιμοποιούμε στέρεο καλώδιο που καταλήγει σε δύο μονό βύσματα (καρφί/rca). 'Ολα είναι ατμός... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση