Guru Alter Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 Guru Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 πολλες φορες βεβαια οταν μεγαλωνουν οι εντασεις και παιζεις με μπαντα, εκει ειναι και το τελικο τεστ για το πεταλι. τουλαχιστον εγω, πραγματικα δεν μπορω να διαμορφωσω γνωμη αν δεν τα παιξω λαιβ για καποιο διαστημα, σε διαφορετικους χωρους - μπαντες - ενισχυτες. επισης, ενα μεγαλο ζητημα με πεταλια & ενισχυτες ειναι το πως ανταποκρινονται στο παιξιμο, οι δυναμικες, πραγματα που τα αντιλαμβανεται πιο πολυ αυτος που παιζει παρα αυτος που ακουει. σε μενα το μονο που δινουν, τα youtube videos ας πουμε, ειναι μια γενικη ιδεα της ηχητικης κατευθυνσης του πεταλιου. και επισης θεωρω οτι αν κατι χαιρει γενικης εκτιμησης, κατα πασα πιθανοτητα κατι θα αξιζει. απο κει και περα ειναι καθαρα αν σου ταιριαζει για το στυλ και τη μουσικη που θελεις να παιξεις.. τελικα βλεπω οτι σημερα, ευτυχως για μας, υπαρχουν παρα πολλες ποιοτικες λυσεις και δυνατοτητες να ψαξει κανεις τον ηχο του, σε ολα τα βαλαντια... απλα αν ξεφυγει κανεις και αρχισει να παθιαζεται πιο πολυ με τα μηχανηματα παρα με τη μουσικη ....... ;D ;D ;D .. μπορει να του κοστισει.. ;D ΠΑΡΑ πολλα λεφτα.... (ενας καινουργιος ενισχυτης αντι για τρια καλοκαιρια κουβα ας πουμε ... 8) 8) ) YouTube | Instagram
The Genius Loci Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 Καταρχάς ευχαριστώ κι'εγώ με τη σειρά μου για τα βιντεάκια. :) Αφού συμφωνήσω πρώτα επί της αρχής με τους freedom και alderbody, να πω τη γνώμη μου.... Για μένα το όλο event κατά βάση μόνο γενικές "απόψεις" και "στιγμιότυπα" κατάφερνε να παρουσιάσει, αν εξαιρέσουμε βέβαια τον πεντακάθαρο διαφημιστικό χαρακτήρα, ο οποίος δεν έγινε και καμμιά προσπάθεια να κρυφτεί εδώ που τα λέμε. Κατά τα άλλα το διέπνεε μια έντονη "αμερικανιά" που εμένα τουλάχιστον μου κάθεται κάπου μεταξύ λαρυγγιού και οισοφάγου. 8) Ο μοναδικός "επιστημονικά" ορθός τρόπος (στα πλαίσια της υποκειμενικότητας του τι ακούει ο καθένας πάντα) για ένα τέτοιο τεστ, θα ήταν να ακολουθεί την double blind μέθοδο. Θα έπρεπε δηλαδή, τόσο οι ακροατές, όσο και ο διεξάγων το τεστ (είτε κιθαρίστας, είτε αυτός που πατάει τα κουμπάκια) να μην γνωρίζουν ποια δύο πετάλια συγκρίνονται κάθε φορά. Η μέθοδος επίσης, "ο νικητής παίζει με τον επόμενο" (άλλη αμερικανιά) δεν δίνει τη σωστή εικόνα. Για παράδειγμα, το Box of Rock, για μένα, θα ήταν ο νικητής αν "διαγωνιζόταν" με διαφορετική σειρά. Κατά τη γνώμη μου, το συγκεκριμένο τεστ τουλάχιστον ήταν στημένο. Η σύγκριση λοιπόν θα έπρεπε να γίνεται με "όλα εναντίον όλων" και μάλιστα με αλλαγές των ρυθμίσεων ώστε να φαίνονται οι δυνατότητες του κάθε πεταλιού. Τέλος, κάτι που δεν φάνηκε να παρατήρησε κάποιος, είναι ότι τα πετάλια ήταν συνδεδεμένα σε σειρά! Επιεικώς απαράδεκτο κατά τη γνώμη μου, δεδομένου ότι άλλα ήταν TB, άλλα όχι, και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την συμπεριφορά ενός πεταλιού σε αλυσίδα, ειδικά αν προηγούνται buffered πετάλια, ακόμα και κλειστά. Ένα θετικό ήταν ότι ο ενισχυτής ήταν ένας Workhorse Pony, της Visual Sound, ενισχυτής γνωστός για τη φιλικότητά του προς τα πετάλια, και άλλο θετικό ότι το τεστ έγινε με διάφορες κιθάρες. Κατά την ταπεινή μου άποψη λοιπόν το όλο τεστ απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί αντικειμενικό και αφήνει κάποιες υπόνοιες για στήσιμο των αποτελεσμάτων. Κατανοητό βέβαια, αφού δεν το διεξήγαγε κάποιος ανεξάρτητος φορέας, αλλά μια εταιρεία που προσδοκά κέρδη από τα προϊόντα της. Το πιο ενδιαφέρον ίσως ήταν το section των Myth Busters, τόσο σε ό,τι αφορά στο TB, όσο και στα τσιπάκια. Έχοντας μέχρι πρότινος στην κατοχή μου ένα custom made πετάλι που διαθέτει επιλογή "live" με διακόπτη ανάμεσα σε 3 "επώνυμα" chips που έχουν τοποθετηθεί κατά καιρούς σε TS πετάλια, μπορώ να πω με ασφάλεια ότι η διαφορά (στο ίδιο ακριβώς κύκλωμα), είναι υπαρκτή μεν, ελάχιστη δε, και σίγουρα όχι μέσα στη μίξη. Ωστόσο και εδώ το θέμα είναι ότι, το κάθε chip, φαίνεται να συμπεριφέρεται ελαφρώς διαφορετικά με άλλες ρυθμίσεις στο πετάλι. Πάντως αυτό με το proprietary κύκλωμα της VS, που υποκαθιστά το TB στα πετάλια της, δεν το κατάλαβα. Δεν αλλάζει το EQ, αλλά με κάποιο μαγικό τρόπο γνωρίζει πόσα μέτρα καλώδια υπάρχουν μετά απ'αυτό, ώστε να διατηρεί τον ήχο στα επίπεδα του καλωδίου-καρφί-στον ενισχυτή? Σε τι διαφέρει από έναν τυπικό buffer σαν αυτούς στα Boss? Κλείνοντας, δεν αμφιβάλλω ότι τα VS είναι εξαιρετικά πετάλια. Όπως υπάρχουν και εξαιρετικά πετάλια boutique, και εξαιρετικά πετάλια που αγοράζεις με pocket money (παράδειγμα, η καταπληκτική σειρά Cool Cat της Danelectro). Και αναμφίβολα σιχαίνομαι το mojo που πουλάνε διάφοροι, που απλά αντέγραψαν τη δουλειά άλλων και πρόσθεσαν πολλή μαγική χρυσόσκονη... Αν μη τι άλλο, αυτό το τεστ μας δίνει μια ιδέα για το πως θα έπρεπε και εμείς να επιλέγουμε πετάλια... ακούγοντας με τα αυτιά και όχι με τα μάτια. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
alderbody Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 ευστοχες οι παρατηρησεις σου επι της διαδικασιας κλπ! Ωστόσο και εδώ το θέμα είναι ότι, το κάθε chip, φαίνεται να συμπεριφέρεται ελαφρώς διαφορετικά με άλλες ρυθμίσεις στο πετάλι. +4558 ;) wood matters
bloody_sunday Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 OP Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 Παιδιά το σημείωσα εξ αρχής ότι τίποτα δεν υποκαθιστά την προσωπική εμπειρία με ένα πετάλι, όπως βεβαίως και το ότι το καθένα θα αντιδρά διαφορετικά και όχι κατ'ανάγκη πιο "'άσχημα" από κάποιο άλλο αναλόγως με το υπόλοιπο rig. Επίσης όπως γνωρίζετε είμαι ένας από αυτούς που παθιασμένα θάβουν εδώ και πολύ καιρό φαινόμενα τύπου "άκου πώς είναι από το βιντεάκι" και "σε τυφλό τεστ θα σας δείξω τι εστί βερίκοκο και θα τρέχετε να κρυφτείτε". Πολύ απλά γιατί έχω πει πενήντα εκατομμύρια φορές ότι στην σύγκριση (αν υποθέσουμε ότι αυτή έχει νόημα) υπεισέρχονται τόσοι πολλοί αστάθμητοι παράγοντες, ακόμη και η πενιά, που καθιστούν την σύγκριση αστήρικτη και αποπροσανατολιστική. Παρ'όλα αυτά, τολμώ να πω ότι το τεστ ήταν στημένο με καλό τρόπο και ότι δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Περιττό να σημειώσω βέβαια ότι το λέω αυτό έχοντας περάσει αρκετό χρόνο με ΟΛΑ τα κομμάτια του gear που παίζονται, από την κιθάρα και τον ενισχυτή μέχρι τα πετάλια (εκτός από το Keeley RAT, το ΤC, το Klon και το παλιό MXR comp), όπως επίσης και με άπειρα άλλα πετάλια του είδους τους. Για παράδειγμα: κι εγώ έχω παίξει με 6 οctave fuzz, το Fulltone Ultimate Octave, το Octafuzz, το Octave της HBE, την Proctavia της Voodoo Labs, αυτό της Visual Sound και το καινούργιο Octavio της Dunlop. Aκούγονται ίδια στο ίδιο σετάπ; όχι. Ακούγονται ίδια σε διαφορετικά σετάπ; Kαι βέβαια όχι. Ακούγονται αρκετά έως (μερικά από αυτά) πολύ όμοια; Nαι. Έχει όμως το καθένα την δική του προσωπικότητα; Kαι βέβαια ναι. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
bloody_sunday Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 OP Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 Θα έπρεπε δηλαδή, τόσο οι ακροατές, όσο και ο διεξάγων το τεστ (είτε κιθαρίστας, είτε αυτός που πατάει τα κουμπάκια) να μην γνωρίζουν ποια δύο πετάλια συγκρίνονται κάθε φορά. Μα δεν γνώριζαν! Τέλος, κάτι που δεν φάνηκε να παρατήρησε κάποιος, είναι ότι τα πετάλια ήταν συνδεδεμένα σε σειρά! Επιεικώς απαράδεκτο κατά τη γνώμη μου, δεδομένου ότι άλλα ήταν TB, άλλα όχι, και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την συμπεριφορά ενός πεταλιού σε αλυσίδα, ειδικά αν προηγούνται buffered πετάλια, ακόμα και κλειστά. Το buffering βοήθησε το σήμα να παραδοθεί στο εκάστοτε πετάλι χωρίς το loading που δημιουργεί το καλώδιο και τα προηγούμενα πετάλια, επομένως κατά τη γνώμη μου αυτό ήταν προτέρημα κι όχι μειονέκτημα. Συμφωνώ όμως ότι το καλύτερο θα ήταν να βρίσκεται το καθένα στο δικό του ανεξάρτητο true bypass loop. Όσο για την συμπεριφορά του εκάστοτε πεταλιού σε αλυσίδα, η μοναδική διαφορά άξια αναφοράς που έχω συναντήσει είναι όταν ένα buffered πετάλι βρίσκεται πριν από ένα fuzz, και όταν ένα fuzz δεν βρίσκεται αμέσως μετά την κιθάρα. Πάντως αυτό με το proprietary κύκλωμα της VS, που υποκαθιστά το TB στα πετάλια της, δεν το κατάλαβα. Δεν αλλάζει το EQ, αλλά με κάποιο μαγικό τρόπο γνωρίζει πόσα μέτρα καλώδια υπάρχουν μετά απ'αυτό, ώστε να διατηρεί τον ήχο στα επίπεδα του καλωδίου-καρφί-στον ενισχυτή? Σε τι διαφέρει από έναν τυπικό buffer σαν αυτούς στα Boss? Είναι πιο προσεγμένος και προσωπικά μου αρέσει περισσότερο. Είναι παλιό κύκλωμα που πρέπει να έχει καμιά δεκαριά και βάλε χρόνια ζωής, και που στην αρχή το ζητούσαν τόσοι πολλοί που η VS το πουλούσε σαν ανεξάρτητο πετάλι. Αυτό που λες ότι έχει μαντικές ικανότητες για το πόσα μέτρα καλώδιο ακολουθεί δεν το είδα να αναφέρεται. ??? Ένα buffering κάνει και δεν το ενδιαφέρει το τι γίνεται μετά... Κλείνοντας, δεν αμφιβάλλω ότι τα VS είναι εξαιρετικά πετάλια. Όπως υπάρχουν και εξαιρετικά πετάλια boutique, και εξαιρετικά πετάλια που αγοράζεις με pocket money (παράδειγμα, η καταπληκτική σειρά Cool Cat της Danelectro). Και αναμφίβολα σιχαίνομαι το mojo που πουλάνε διάφοροι, που απλά αντέγραψαν τη δουλειά άλλων και πρόσθεσαν πολλή μαγική χρυσόσκονη... Αν μη τι άλλο, αυτό το τεστ μας δίνει μια ιδέα για το πως θα έπρεπε και εμείς να επιλέγουμε πετάλια... ακούγοντας με τα αυτιά και όχι με τα μάτια. Συμφωνώ, άλλωστε κι εγώ το σημείωσα (υπενθύμισα) εξ αρχής! :) Α, και να πούμε πάλι ότι τον παλιό καιρό που δεν υπήρχαν εξελιγμένοι buffers και τα καλώδια ήταν όχι μόνο τεράστια αλλά και curly, και τα πιο πολλά πετάλια "ρουφούσαν" πολλά από τον ήχο όταν τα έκλεινες, μουσική φτιαχνόταν, κιθαρίστες μας μάγευαν και ο πλανήτης γυρνούσε μια χαρά. πχ. αυτός δεν είχε κάποιο... παράπονο: Oπότε ας ξανατονίσουμε την προσωπική εξέλιξη του παιξίματός μας και την άντληση έμπνευσης από όσο το δυνατόν περισσότερη και καλύτερη μουσική χωρίς να αναλωνόμαστε υπερβολικά σε λεπτομερειες. Καλές κι αυτές, αλλά ας μην κολλάμε. :) Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
The Genius Loci Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 Μα δεν γνώριζαν! Όχι. Οι ακροατές δεν γνώριζαν. Ο κιθαρίστας και ο παρουσιαστής γνώριζαν μια χαρά. ;) Σε ένα αυστηρά "double blind" study, θα έπρεπε κανένας να μην γνωρίζει ποια πετάλια συγκρίνονται, και μάλιστα, αν θέλουμε να το πάμε και στην υπερβολή, ακόμα και τα αποτελέσματα θα έπρεπε να τα επεξεργαστεί ανεξάρτητη ομάδα (peer reviewed). Προφανώς δεν λέω ότι έτσι θα έπρεπε να γίνει (σιγά, μια διαφημιστική παρουσίαση ήταν εξάλλου!), σίγουρα όμως η διαδικασία όπως έγινε αφήνει παράθυρο για αμφισβητήσεις, ως προς τα όποια αποτελέσματα. Όσον αφορά τη σειρά των πεταλιών, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, δεδομένου ότι η αλλαγές στον τόνο που μπορεί να προκύψουν υπάγονται στα ψυχοακουστικά φαινόμενα (δύσκολο να τεκμηριωθεί, αλλά υπαρκτό σαν πραγματικότητα), με την πολύ λογική συνέπεια να "ακούγεται" κάποιο πετάλι "καλύτερο" από άλλα. Το bypass strip θα έπρεπε να είναι εκ των ουκ άνευ κατά την άποψή μου. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
bloody_sunday Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 OP Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 Όχι. Οι ακροατές δεν γνώριζαν. Ο κιθαρίστας και ο παρουσιαστής γνώριζαν μια χαρά. ;) Σε ένα αυστηρά "double blind" study, θα έπρεπε κανένας να μην γνωρίζει ποια πετάλια συγκρίνονται, και μάλιστα, αν θέλουμε να το πάμε και στην υπερβολή, ακόμα και τα αποτελέσματα θα έπρεπε να τα επεξεργαστεί ανεξάρτητη ομάδα (peer reviewed). Προφανώς δεν λέω ότι έτσι θα έπρεπε να γίνει (σιγά, μια διαφημιστική παρουσίαση ήταν εξάλλου!), σίγουρα όμως η διαδικασία όπως έγινε αφήνει παράθυρο για αμφισβητήσεις, ως προς τα όποια αποτελέσματα. Μα δεν υπήρχε καμία παρέμβαση υπέρ ή κατά του εκάστοτε πεταλιού από τους δυο παρουσιαστές. Και αυτοί που εκτελούν το εκάστοτε πείραμα είναι επόμενο να γνωρίζουν τι είναι το καθένα στην απλή blind μέθοδο. Πάρε για παράδειγμα ένα ψυχολογικό ιατρικό τεστ ή μια δοκιμή φαρμάκου... η ομάδα γνωρίζει ποιο είναι το placebo. Οι περιπτώσεις double-blind ή και triple-blind είναι δύσκολες στην υλοποίηση (ορισμένες φορές μάλιστα, αδύνατες) και αχρείαστες όταν δεν υπάρχει bias και παρεμβολή από τον γνώστη. Ένα experimental setup δεν χρειάζεται κατ' ανάγκη double blind μεθόδους όταν η απλή blind είναι επαρκής. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
Sozos Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2009 Εγώ δεν κατάλαβα όμως τι παίχτηκε με τις ρυθμίσεις κάθε πεταλιού. Εντάξει το gain και το volume μπορεί να ήταν σε όμοια επίπεδα αλλά τί γίνεται με το tone, το filter ή πιθανώς το eq που μπορεί να είχαν κάποια από τα πεταλάκια αυτά? [email protected]
duckino Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 Εγω ηθελα να ρωτησω κατι αλλο! Στο τελος του βιντεο για τα distortion pedals ο τυπος λεει οτι στο Jeckl And Hyde της Visual Sound το ενα απο τα 2 καναλια ειναι το Son Of Hyde.Αυτο κατα ποσο ιδιο μπορει να ειναι και αν ειναι ολοιδιο , κατα ποσο συμφερει στην εταιρια η λογικη του 2 σε ενα με διαφορα μολις 50 ευρω , εφοσον την εφαρμοζει σε ολη τη σειρα V2; Απο την αλλη θα μου πεις "τι σε νοιαζει;Αμα σ'αρεσει ...good for you!". Τελος για να πω και τη γνωμη μου το Son Of Hyde ακουγεται γ@μω , αλλα το γεγονος οτι την ολη φαση την οργανωσε η ιδια η Visual Sound με κανει λιγακι σκεπτικο.Ισως αν το τεστ το εκανε καποιο σοβαρο κιθαριστικο περιοδικο να ηταν πιο αντικειμενικο! Live fast , die ... hard!
Superfunk Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 Λιγοτερα εργατικα και αστεια διαφορα στα υλικα,πανω κατω 50 ευρω βγαινει. ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Προτεινόμενες αναρτήσεις